Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

+46
Le Chat Noir
Snoes
Linda
Mermaid
Elysia
Bliss
kwak
Shy
RioolSpook
RYW
Bruintje Beer
Slakje
TukTuk
bolus26
Verona
vlinder-2011
Truttebol
Marsy28
Lady4
CCC
Puggle
Summerlovin
Lady Starstruck
Mizz_S
sweetgirl
Middleme
Caroow
Burn
Shisha
Marin
SparklingEyes
Inge
Jeanette
loura
Bazinga
Sugarfall
Niekske
Benthe
Koffieleut
Rush
slaatje
Arwyn
Silver
Ella
Lejow
Joss1
50 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Joss1 ma 2 apr 2012 - 22:11

Vind het altijd leuk om die verhalen te lezen, dus kom maar op!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Lejow ma 2 apr 2012 - 22:24

Ik werkte op een camping in het recreatieteam, mijn vriend was daar al jaren vaste gast met zijn ouders.
We hadden veel contact en het klikte erg goed, we hebben het ontzettend fijn gehad in de weken dat ik er werkte. Zo fijn dat we eigenlijk verliefd werden op elkaar. Tot ik vroeg hoe oud hij eigenlijk was (ik was 19, bijna 20) en zijn antwoord 15 was.. (het stond echt op zijn ID kaart..).
Vervolgens hebben we 3 maanden om elkaar heen gedraaid, want serieus, dat kan toch niet, zo jong.
Maar we bleven het fijn en leuk en gezellig houden en uiteindelijk hebben we besloten om ervoor te gaan.
En nu zijn we 6,5 jaar, een koophuis en een kindje verder I love you

De omgeving was wel eerst wat afkeurend 'als hij 18 is verlaat hij je voor iemand die wel mee gaat stappen'. Nou als dat zo is, so be it. Als je het zwart op wit bekijkt, kan alles kapot en kan een gozer van 30 me ook overmorgen verlaten omdat hij er geen zin meer heeft. Als je die gedachten hebt kun je geen enkele relatie meer beginnen.

We maken elkaar gewoon ontzettend gelukkig en we vullen elkaar aan, en ik vergeet dat hij zoveel jonger is. Alleen wanneer er naar zijn leeftijd gevraagd wordt, of ik moet het ergens invullen denk ik Idea oh ja..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Ella ma 2 apr 2012 - 22:28

Via internet, toen msn uitgewisseld, gemaild, gesmst, gebeld en toen maar eens ontmoet ;-)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 22:37

Hij was barman in de kroeg waar ik regelmatig kwam. Haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 22:40

Ik kwam regelmatig voor mijn werk bij hem/hun thuis ivm hulp voor hun kindje toen de scheiding speelde. Geen spannende verhalen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Silver ma 2 apr 2012 - 22:42

Op een klein boerenfestival via een vriendin.


Laatst aangepast door FryskeFlinter op ma 2 apr 2012 - 22:46; in totaal 2 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Arwyn ma 2 apr 2012 - 22:45

In de kroeg via een collega.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  slaatje ma 2 apr 2012 - 22:46

Bij de kapper. Zij knipte al jaren mijn haren, hij zeemde daar al jaren de ramen. Zij heeft twee jaar voor ik hem ontmoette wel eens iets gezegd over een leuke, vrijgezelle glazenwasser. Zij heeft hem over mij verteld op de dag dat we elkaar daar ontmoetten. Heel toevallig kwam ik toen net binnen lopen. Het klikte meteen. Paar dagen later gedate, ben dat weekend bij hem gebleven en sinds we bij elkaar zijn, maar drie avonden apart geslapen. De kapster is onze ceremoniemeester op onze bruiloft :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Rush ma 2 apr 2012 - 22:52

Uhm. Mei 2011 kocht ik een nieuwe auto en daar had ik een foto van op m`n Hyves gezet. Ik was outside toen ik een melding van een nieuw 'respect' kreeg op m`n telefoon. Het enige wat ik kon zien was dat het een respect van 'R' was, maar ik had 3 of 4 jongens met de naam R in m`n vriendenlijst. Tegen m`n vriendinnen heb ik toen gezegd dat ik hoopte dat het die ene R zou zijn. Eenmaal thuis direct op de laptop en Yes, het was de R die ik hoopte.

Ik helemaal blij natuurlijk, ondanks dat ik hem niet echt kende. Ik zag hem wel regelmatig rijden en dan dacht ik 'oh, man wat een lekker ding'!

Anyway, enkele dagen later zat ik weer op Hyves en begon R tegen me te praten over m`n nieuwe auto. En vanaf dat moment hebben we dagelijks tot 2/3 uur in de nacht op MSN gezet te praten. Een week daarna nodigde hij me thuis uit, want hij was met vrienden aan het BBQ-en. Die avond hebben we gezoend en vanaf dat moment waren we samen.

Tot op de dag van vandaag hebben wij trouwens geen idee hoe het kon dat we 'vrienden' waren op Hyves. We kenden elkaar amper tot helemaal niet. Ik wist z`n achternaam niet eens. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Koffieleut ma 2 apr 2012 - 23:13

We woonden bij elkaar in de flat.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 23:13

Toen ik 15 was ben in veranderd van school. In de bus zag ik altijd een hele leuk jongen zitten. Op een gegeven moment kwam ik er achter dat hij bij mij op school zat. Ik weet nog goed dat er meiden uit zijn klas naar mij toe kwamen om te vertellen dat er een jongen bij hun in de klas was die mij echt heel leuk vond. Wie was dat dan wel niet? Ik had geen idee dat hij dat was. Uiteindelijk heeft hij zijn email-adres aan mijn beste vriendin gegeven (ik was die dag niet op school want ik was ziek). Ik heb hem die zelfde dag nog toegevoegd en hij draaide er niet omheen, hij vond me leuk. We hebben afgesproken bij hem thuis, uiteindelijk bij mij thuis gezoend en kregen we verkering! Na anderhalf jaar ging het uit, we waren nog ontzettend jong. We hebben toen 2 jaar geen contact gehad. Totdat we weer een keer aan de praat raakten. We kwamen tot de conclusie dat we nog steeds wat voor elkaar voelden en nu wonen we inmiddels twee jaar samen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 23:16

Haha echt leuk Joan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 23:19

In een hele foute kroeg laughcry toen ik 18 was, was ik met vriendinnen op stap en we wilden even naar die kroeg. Op een gegeven moment gingen mijn vriendinnen naar huis, behalve 1 meisje want die moest nog op haar vriend wachten die ik ook kende. Ik vond het zielig om haar alleen te laten dus ik ben met haar in die kroeg gebleven.
Toen haar vriend kwam had hij collega's meegenomen en daar zat 1 hele leuke jongen tussen, die nu dus mijn vriend is Wink. Er was echt meteen een klik, ik had meteen het gevoel dat hij 'de ware' was en we zijn dus ook vrijwel meteen aan de praat geraakt. Ik voelde me al meteen vertrouwd bij hem, heel raar. We hebben telefoonnummers uitgewisseld en zijn blijven sms-en en bellen (whatsapp was er toen nog niet laughcry )
Van het 1 kwam het ander en een maand later, met carnaval 2007 was het officieel aan Wink

Het rare is dat mijn vriend absoluut nooit naar die kroeg wilde maar die avond dat hij mij ontmoette, heel sterk het gevoel kreeg dat hij mee moest gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Benthe ma 2 apr 2012 - 23:24

Powerbabe schreef:Hij was barman in de kroeg waar ik regelmatig kwam. Haha.



Idem!
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Niekske ma 2 apr 2012 - 23:35

Bij een feest in de sportkantine. We waren allebei te dronken om nog te weten wat we tegen elkaar gezegd hadden die avond laughcry ik wist alleen nog dat ik had gezoend met een kerel met rood haar en dat ik voor zijn neus onderuit was gegaan op de aangevroren sneeuw. Maar ik had blijkbaar ook mijn telefoonnummer aan hem gegeven, want hij smste de volgende ochtend of ik nog een blauwe kont had smile na een paar dagen smsen, besloten we nuchter maar eens te daten en dat klikte heel goed. Na een maandje daten hebben we het officieel gemaakt smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Sugarfall ma 2 apr 2012 - 23:35

Heel simpel via een vriendin haha.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Bazinga ma 2 apr 2012 - 23:42

Op 't werk; ik werk in een bedrijfsrestaurant voor 't bedrijf waar hij op dat moment werkte. Hij kwam als hij dienst had, altijd langs en dan hadden we altijd wel een praatje, tot hij op een dag later dan normaal kwam en echt bij mij kwam zitten om te eten. We hebben een langer gesprek gehad en toen moest hij weer aan't werk... Hij liep weg, maar kwam na paar minuten binnen gerend, letterlijk...

Hij: "Hee ehm.. Nou.. Ehm.. Misschien.. Zou ik misschien, als je wilt hoor, 't moet niet, maar 't lijkt me wel leuk en zo.. Maar 't hoeft niet!"
Ik: "..."
Hij: "Nou misschien zou je je nummer kunnen geven.. Of je MSN.. Dan zouden we contact kunnen houden? Want ehm.. Nou ehm.. Je lijkt me leuk en zo en 't lijkt me wel gezellig... Als je misschien wilt hoor, 't hoeft niet maarehm... 't Lijkt mij erg leuk..."

Dus ik gaf m'n nummer Very Happy We hebben veel gewhatsappt, gebeld en zijn toen wat gaan drinken, uit eten, bioscoop etc en toen ging 't rap eigenlijk smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  loura ma 2 apr 2012 - 23:51

In een discotheek.

Die hele avond was eigenlijk een drama want in eerste instantie hadden 2 vriendinnen en ik kaartjes voor een leuk house feestje dachten we... Tot we daar aan kwamen en er alleen maar 16jarige rond liepen. Toen zijn we weggegaan en de stad in gegaan en in elke kroeg waar we kwamen vonden we het heel stom (foute muziek lelijke jongens Wink). Uiteindelijk terug gegaan met de taxi naar de stad waar we toen woonde en nog 1 discotheek ingegaan. En toen zag ik mijn vriend rondlopen, na een avond helemaal niks leuks rond te hebben zien lopen was dit wel een aangename verrassing. Na niet veel later stond hij opeens naast me en begon tegen me te praten. Vanaf toen eigenlijk niet meer zonder elkaar geweest!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Jeanette di 3 apr 2012 - 0:16

Jop, dat klinkt zooooo leuk!!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Joss1 di 3 apr 2012 - 0:30

Ah heerlijk om die verhalen te lezen!

Wij hebben elkaar leren kennen op de chatsite van the Box of TMF. Nummers uitgewisseld, veel gebeld en gesmst. Na 3 weken hebben we elkaar ontmoet en er was meteen iets toen we elkaar zagen. We hebben ook nog een break gehad van een half jaar, maar konden elkaar toch echt niet missen.
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 0:34

Via internet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Bazinga di 3 apr 2012 - 0:42

Jeanette schreef:Jop, dat klinkt zooooo leuk!!! Very Happy

Haha 't was ook zo leuk en lief. Herinner me zo goed hoe ik met vraagtekens om me heen stond, toen-ie weer binnen kwam gerend, hij was eigenlijk al te laat (we hadden bijna 40min zitten praten en z'n pauze is maar 30 min) maar hij kon de kans niet laten lopen zei hij Wink

Daarna is hij weggegaan bij dat bedrijf en kwam ergens anders te werken.. Maandags was-ie daar begonnen en ik vond 't jammer, want vond 't altijd wel leuk 'm op m'n werk ff te zien, brak m'n dag beetje en kon ik 'm even vasthouden... Donderdags belde hij verontwaardigd op, waar ik was.... Maar ik was vrij die dag, omdat ik middagdiensten en nachtdiensten had. Blijkt dat hij voor zijn nieuwe werk, alsnog op de locatie was en hij was al 3 dagen 's ochtends binnen gekomen, om mij te verrassen, dat-ie er nog was, maar ik was er steeds niet haha! M'n collega zei later ook, dat-ie met een smile op z'n gezicht, zoekend naar binnen kwam en duidelijk teleurgesteld en verward was, dat ik er niet was haha.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Inge di 3 apr 2012 - 0:43

Bij Ajax, via een gezamelijke kennis
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  SparklingEyes di 3 apr 2012 - 1:04

Ik was ooit ingeschreven bij een datingsite. Ik vond dat altijd wel leuk, tot ik mijn ex scherm groot in beeld kreeg als mijn perfecte match!

Vanaf dat moment heb ik geen enkel mailtje meer open geklikt van die site, tot ik een mailtje kreeg van ene s. Die heb ik wel geopend op een donderdagavond. Ik heb vrijdagochtend, voor ik naar school ging een antwoord gestuurd. Toen ik thuis kwam uit mijn school had ik antwoord en terwijl ik daarop antwoordde voegde hij me toe op msn en hebben we tot een uur of twee ( s nachts) zitten msn'nen. Toen maar gestopt want hij moest om 5 uur werken ...

Zaterdags had ik een meeting van yes in scheveningen en ikhad beloofd hem te laten weten als ik bij het bowlen had gewonnen.. Dusik dat toen ik in de trein zat gesmst...

Toen ik thuis kwam naar boven gesneld en ja hoor, hijwas op msn! Tot vier uur 's nachts gekletst en toen maar gaan slapen smile

Zondags overdag ook veel zitten kletsen, afspraak gemaakt voor de woensdag om elkaarin amsterdam te ontmoeten.. en toen kreeg ik om half zeven een smsje, of ik met hem de zon wilde zien ondergaan in zandvoort.. Euhm.. Ok!

Dus ik mijn vader gebeld of ik de auto kon lenen en of hij dus naar huis wilde komen. Ik naar zandvoort gereden vanaf apeldoorn haha...

Nou ja.. Lang verhaal, maar die avond sloeg de vonk over, maar hebben we er niks mee gedaan. Woensdag in amsterdam een heerlijke tijd gehad samen en vanaf die dag zijn we officieel samen! smile

Ondertussen zijn we bijna 7 jaar samen, wonen we 6,5 jaar samen, zijn we bijna 5 jaar getrouwd en hebben we twee zoons... smile

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Marin di 3 apr 2012 - 1:24

SparklingEyes schreef:

Zaterdags had ik een meeting van yes in scheveningen en ikhad beloofd hem te laten weten als ik bij het bowlen had gewonnen..

Was dat de grote eerste yes meeting? Daar was ik ook bij! Wie was jij dan? Wat leuk dat je daarna met je vriend hebt gekregen. En dank je, nu weet ik dat mijn eerste meeting bijna 7 jaar geleden was, dus dat ik dan zo ongeveer acht jaar op het forum kom. smile

Ik en mijn vriend kennen elkaar via internet, via een datingsite. Hij had mijn profiel gevonden en vooral de foto met cupcake er op vond ie leuk, beetje Amerikaans en m'n naam daar was ook Amerikaans, naar een plaatsje waar hij vlakbij had gewoond. Zo raakten we aan de praat en bleek al snel dat we dus heel veel gemeen hadden. Die eerste nacht hebben we geloof ik wel vijf berichtjes heen en weer gestuurd. Ik ging toen naar Brussel direct daarna maar was steeds wel beetje met hem bezig, zo van goh zou hij mijn foto's op Facebook ook bekijken? smile We hadden een maand later pas onze eerste date omdat ik tussendoor ook nog naar Frankrijk was geweest, maar gelukkig hadden we direct door dat het klikte. Ik weet nog dat ik echt dacht van hee hij is eigenlijk veel leuker in het echt. We hebben toen sushi gegeten en vonden het achteraf allebei heel stom dat we elkaar niet gezoend hadden in de auto. We hadden voor die vrijdag daarna afgesproken, maar ik ging al eerder die week logeren bij een vriendin bij hem in de buurt, dus had ik gewoon de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik bij 'm langs mocht komen omdat ik toch in de buurt was. En dat mocht smile En sindsdien zijn we samen. Al was het nog wel schattig, want we hadden drie dates gehad maar nog niet officieel gemaakt dat we echt een relatie hadden, dus toen in die week (dat alles gebeurde in 1 week tijd) zaten we beetje via whatsapp om heen te draaien of we nou echt samen waren, en toen vroeg ik op een gegeven moment maar of ik dan z'n vriendinnetje was. En toen zei hij van ja, en dat we het dan maar officieel moesten maken via Facebook, dus gingen we tegelijkertijd onze relatie status veranderen nerd
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum