Hoe heb jij jouw vriend leren kennen?
+76
Marin
Taeda
Exogenesis
Roodkapje
Sunstone
Parisienne
Juliette
Filoria
Pineco
Sazzle
kajaka88
Janelie
Nientje
_Cyn_
Sun88
June
Bliss
Ellusss
Shopaholic
Verona
Fearie
Ilovethe90s
Kreeftje
Siamsa
Aziraphale
Sterre
banjer49
Fjell
Gympie
Rouxxxe
JustMeDaan
Burn
Lady4
Suus
Stuiterbal
zwaai zwaai
Feline
hellowkitty
Thunder
Middleme
Slakje
Vanilla Queen
Bazinga
Rovine
luenca
Razz
SarahKey
Ibbeltje
GeKKiE
M-G
Joli86
sawasdee
Snirp
Bosjesvrouw
Niekske
RioolSpook
Noortje
Coco
Lady Starstruck
Beachgirl
sanne-84
Caramba
Sarah1985
Rush
CCC
M@niek
Reeza
kwak
Fortissimo
Ooh La La!
Linnepinnie
Snoes
studiebol
L!ND@
Printje
Mida4you
80 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe heb jij jouw vriend leren kennen?
Wat een leuke verhalen allemaal! Ik wil ook
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Via internet. We spelen daar beide hetzelfde spel, waarbij we ook samen in een msn chat groep zaten. In dat spel moet je elkaar aanvallen, en hij wilde wel eens even weten welke kerel dat had gedurfd. Toen bleek dat die kerel een vrouw was, en dat wel erg gezellig bleek te klikken had ik zo een fb verzoek. Hij wilde wel ff zien hoe ik eruit zag. Toen dat van beide kanten ook wel beviel heb ik toen we gingen afsluiten zijn nr gevraagd, hij was immers zo brutaal geweest mij op msn prive toe te voegen en mij op fb te zoeken. Sindsdien een ruime 2 maanden msn/skype/whatsapp contact gehad. Toen op date naar de winterefteling. En 2 weken daarna toch maar officieel gemaakt.
Helaas zit er een redelijke afstand tussen ons en werken we beide onregelmatig. Maar dat wisten we voor we ervoor gingen. Vorig weekend waren we 3 maanden samen.
Helaas zit er een redelijke afstand tussen ons en werken we beide onregelmatig. Maar dat wisten we voor we ervoor gingen. Vorig weekend waren we 3 maanden samen.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ook al via het internet
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Wij werkten allebei bij een bedrijf met zo'n 500 medewerkers. Ik werkte daar drie maanden toen er een personeelsfeest was. Ik had hem nog nooit gezien en hij mij ook niet. Die avond leerden we elkaar kennen en al een week later kregen we iets.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Via internet. Op een forum over s.chaatsen. Daar viel ik wel op omdat het vooral oude mannen waren die daar posten. Ik was bijna de enige vrouw en hij was ook stuk jonger dan de gemiddelde forumer. Hij voegde mij toe op facebook en af en toe stuurden we wat berichtjes naar elkaar en soms ook even chatten. Eén keer werkte de chat niet en vroeg hij of ik ook skype of msn had. En sinds die dag eigenlijk niet meer opgehouden met chatten. Na 3 maanden elkaar voor het eerst in real live gezien. Was heel gezellig en ik vond hem al erg leuk maar hij zag mij toen nog meer gewoon als goede vriendin. Wel doorgegaan met chatten en toen begon hij ook wel gevoelens voor mij te krijgen. Elkaar nog een keer ontmoet en toen voor het eerst gezoend
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Lady, ik zei tegen Poubelle dat we 'm moesten gaan zoeken.. Hele tijd in de buurt gebleven (best sneu haha) maar ik kreeg maar geen oogcontact met hem. Inmiddels wel al z'n vrienden al gesproken. Uiteindelijk wel aan de praat gekomen, uur lang gekletst. We hebben beiden totaal de muziek niet meer gehoord. Hij stuurde me na 4 dagen een berichtje en onze eerste date was een picknick bij hem thuis
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ook via internet!! Via Ilse.chat
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ook via een wederzijdse vriendin.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Via World of Warcraft, hij zat bij mij in de guild (gilde, groep spelers die samenwerken).
Alhoewel ik hem online nooit veel sprak of een beeld bij hem had. Ik had op een bepaald moment een grote, internationale meeting geregeld op Lowlands en daar zag ik m'n vriend voor het eerst. Hij was met z'n vriendengroep, allemaal guildies. Op Lowlands is niets gebeurd, wel veel gepraat en ik zorgde dat ik steeds naast hem zat etc. De dagen erna veel gesmst, op msn gekletst en 2 weken later hadden we onze eerste date in de Efteling en sindsdien bij elkaar. Toen ik hem mee vroeg naar de Efteling heeft hij eerst nog bij z'n vriendengroep gecheckt of ik die ook had uitgenodigd of dat dit nou echt een date was...
Dit is 6,5 jaar geleden. Over minder dan 1,5 maand gaan we trouwen
Alhoewel ik hem online nooit veel sprak of een beeld bij hem had. Ik had op een bepaald moment een grote, internationale meeting geregeld op Lowlands en daar zag ik m'n vriend voor het eerst. Hij was met z'n vriendengroep, allemaal guildies. Op Lowlands is niets gebeurd, wel veel gepraat en ik zorgde dat ik steeds naast hem zat etc. De dagen erna veel gesmst, op msn gekletst en 2 weken later hadden we onze eerste date in de Efteling en sindsdien bij elkaar. Toen ik hem mee vroeg naar de Efteling heeft hij eerst nog bij z'n vriendengroep gecheckt of ik die ook had uitgenodigd of dat dit nou echt een date was...
Dit is 6,5 jaar geleden. Over minder dan 1,5 maand gaan we trouwen
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk Feline!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb mijn vriendin via een datingsite leren kennen. We hebben eerst 3 a 4 weken gemaild en tijdens onze eerste date zijn we gaan schaatsen. Zij wilde al wel eerder afspreken maar ik durfde niet, haha. Nog geen week later hadden we al een relatie.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Met carnaval bij een café hier in het dorp!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Tijdens het uitgaan, zijn zus zat bij een nicht van me in de klas.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Rouxxxe schreef:Ook al via het internet
Hier ook, via Hyves :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Via ons bijbaantje, we werkte in dezelfde winkel. Maar we begonnen elkaar echt leuk te vinden nadat we elkaar toegevoegd hadden op msn. En nu zijn we 5,5 jaar verder.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Via een datingsite. alweet niet iedereen dat
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Hij is de broer van mn beste vriend. Ik kwam door omstandigheden eerder terug van mijn stage in India, kon dus toch naar de verjaardag van mn beste vriend en hij was daar als broer zijnde ook aanwezig. Allemaal leuk en aardig; hij was aan het eind van de avond (nacht) zo zat, zat op een kruk, viel eraf, zat mega overdreven (maar wel op grappige manier) over zijn opleiding te vertellen wat daar toch zo geweldig leuk aan was. Bla bla bla.
Paar dagen later voegden we elkaar op FB toe waarna ik na een paar weken dacht; laat ik eens vragen hoe het gaat met zijn laatste loodjes van de opleiding. Dat resulteerde in een hele avond gezellig chatten, volgende avond weer, en weer, en weer, en weer... Op gegeven moment stelde hij voor om eens een keer samen iets te eten, prima! Dus vanaf toen gingen we iedere week wel een keer bij elkaar eten, kletsen en soms een filmpje kijken. Nog steeds niks geen 'speciale kriebels', hij was tenslotte de broer van mn beste vriend, niet gelijk degene van wie ik überhaupt dacht dat het wel eens iets zou kunnen worden. (Tel daarbij op dat ik dacht dat hij mij nooit op zo'n manier zou bekijken.. Iets met een klein beetje minderwaardigheidscomplex ). Overigens gingen er naast die ellelange FB-chat gesprekken ook heeeeeel veel what's app berichtjes heen en weer.
Toen we op gegeven moment een keer 2 weken niet konden afspreken door en hij die week daarna voor een congres naar NYC moest begon hij ineens met dubbele opmerkingen. "Maar dan moet ik je 3 weken missen, dat vind ik echt niet leuk..." Eerst dacht ik nog dat hij gewoon grappige opmerkingen wilde maken maar toen ik vanuit NYC een kaartje kreeg met 'omdat ik je zo mis' en iedere keer als hij internet had what's app berichtjes en als het hier rond bedtijd was, hij nog even online kwam om me een goede nacht te wensen, etc. etc.. Toen dacht ik; eigenlijk vind ik hem ook wel heel erg leuk...
Nouja, lang verhaal kort maken... Hij kwam terug uit NYC, we hadden weer afgesproken (ondertussen waren de berichtjes ook al van: 'hij: stel ik zou je zoenen, wat zou je dan doen?' 'hij: eigenlijk hebben wij een flirtationship.. we flirten, zijn meer dan vrienden maar hebben geen relatie.. wel?') en sindsdien zijn we een stel...
(Okee, dit verhaal is heel warrig op deze manier volgens mij, het is ook praktisch onmogelijk om vanaf het feestje tot zijn terugkomst uit NYC (10 maanden) kort en bondig samen te vatten, hehe! Excuses!)
Paar dagen later voegden we elkaar op FB toe waarna ik na een paar weken dacht; laat ik eens vragen hoe het gaat met zijn laatste loodjes van de opleiding. Dat resulteerde in een hele avond gezellig chatten, volgende avond weer, en weer, en weer, en weer... Op gegeven moment stelde hij voor om eens een keer samen iets te eten, prima! Dus vanaf toen gingen we iedere week wel een keer bij elkaar eten, kletsen en soms een filmpje kijken. Nog steeds niks geen 'speciale kriebels', hij was tenslotte de broer van mn beste vriend, niet gelijk degene van wie ik überhaupt dacht dat het wel eens iets zou kunnen worden. (Tel daarbij op dat ik dacht dat hij mij nooit op zo'n manier zou bekijken.. Iets met een klein beetje minderwaardigheidscomplex ). Overigens gingen er naast die ellelange FB-chat gesprekken ook heeeeeel veel what's app berichtjes heen en weer.
Toen we op gegeven moment een keer 2 weken niet konden afspreken door en hij die week daarna voor een congres naar NYC moest begon hij ineens met dubbele opmerkingen. "Maar dan moet ik je 3 weken missen, dat vind ik echt niet leuk..." Eerst dacht ik nog dat hij gewoon grappige opmerkingen wilde maken maar toen ik vanuit NYC een kaartje kreeg met 'omdat ik je zo mis' en iedere keer als hij internet had what's app berichtjes en als het hier rond bedtijd was, hij nog even online kwam om me een goede nacht te wensen, etc. etc.. Toen dacht ik; eigenlijk vind ik hem ook wel heel erg leuk...
Nouja, lang verhaal kort maken... Hij kwam terug uit NYC, we hadden weer afgesproken (ondertussen waren de berichtjes ook al van: 'hij: stel ik zou je zoenen, wat zou je dan doen?' 'hij: eigenlijk hebben wij een flirtationship.. we flirten, zijn meer dan vrienden maar hebben geen relatie.. wel?') en sindsdien zijn we een stel...
(Okee, dit verhaal is heel warrig op deze manier volgens mij, het is ook praktisch onmogelijk om vanaf het feestje tot zijn terugkomst uit NYC (10 maanden) kort en bondig samen te vatten, hehe! Excuses!)
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Haha leuk verhaal, Ellusss!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
EDC schreef:Via een datingsite. alweet niet iedereen dat
Wat denkt de rest van de wereld dan?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik was bevriend met zijn nichtje. En toen ging ik met haar stappen en hij ging ook mee, zijn nichtjes sliepen dan bij hem thuis want zij wonen in niemandsland. Toen klikte het wel
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Via een chatsite. Iedereen vond hem enorm vervelend daar, maar bij mij kwam hij steeds uitleg geven in mijn privé, dat vond ik zóó schattig! Niet veel later op MSN heel veel gechat, maar ik had een vriend. Hij luisterde zo goed naar mijn verhalen over de slechtste relatie ooit, dat ik gevoelens voor hem begon te krijgen. Hij maakte er een spelletje van of hij mij leuk vond, wat me alleen nog maar meer aantrok. Toen ineens zei hij dat hij naar me toe kwam, wat ik dus niet geloofde. Ik ben toch maar naar het station gegaan, want ja als hij echt komt kan je hem toch niet laten staan daar en hij was er dus echt. Het was een dubbel gevoel omdat ik nog steeds aan het worstelen was in de relatie die ik had, want ja als je samen woont ga je niet zomaar weg. We hebben gewoon gezellig wat gepraat en toen hij weer naar huis ging, bij het station nog een serieus gesprek gehad over hem vooral. Later zei hij dat hij dat echt heel fijn vond en dat hij normaal nooit praat over die dingen.
Ik heb later toch de stap genomen om mijn relatie te stoppen en verder te gaan met mijn leven. Ik dacht in eerste instantie dat ik niet aan een nieuwe relatie zou beginnen en mijn leven weer op zou bouwen, maar dat liep anders. Ik kwam veel bij mijn huidige vriend in die tijd zonder dat er sprake was van een relatie. Tot hij op een dag naast me kwam zitten en vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn, zodat we tegen iedereen konden vertellen dat er meer was dan... Echt super lief!
Kortom, ik heb hem leren kennen via internet.
Ik heb later toch de stap genomen om mijn relatie te stoppen en verder te gaan met mijn leven. Ik dacht in eerste instantie dat ik niet aan een nieuwe relatie zou beginnen en mijn leven weer op zou bouwen, maar dat liep anders. Ik kwam veel bij mijn huidige vriend in die tijd zonder dat er sprake was van een relatie. Tot hij op een dag naast me kwam zitten en vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn, zodat we tegen iedereen konden vertellen dat er meer was dan... Echt super lief!
Kortom, ik heb hem leren kennen via internet.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?
» N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?
» Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
» N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: