Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

+31
Flip Fluitketel
Inge
Koffieleut
TNMN
Mida4you
slaatje
Jelin
Aziraphale
Paper Crown
SoGood
Chocoholic
Poisongirl
Caroow
Caramba
Rush
Suus
Niekske
Minx
Marsy28
GreenGrass
Merai
Sugarfall
Arwyn
Mermaid
Hoochie
Middleme
Bosjesvrouw
Mamsie
Zwerver
Caro
Marin
35 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:18

Ik vind het altijd leuk om te lezen en ben wel even benieuwd, dus vertel..

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:19

Ik heb mijn vriend via Paiq (internet website) leren kennen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:23

Ik werkte in een bar waar hij ook af en toe kwam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:25

Princess schreef:Ik werkte in een bar waar hij ook af en toe kwam.

En hoe raak je dan met elkaar in gesprek, gewoon eerst gezellig, en toen gaan daten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:26

Pippa schreef:
Princess schreef:Ik werkte in een bar waar hij ook af en toe kwam.

En hoe raak je dan met elkaar in gesprek, gewoon eerst gezellig, en toen gaan daten?

We raakten in gesprek toen hij iets bij me bestelde, toen een poosje blijven kletsen, en toen hij de tweede keer kwam bestellen vroeg hij m'n nummer.
En daarna idd gaan daten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Marin wo 18 jan 2012 - 6:26

Pippa schreef:Ik heb mijn vriend via Paiq (internet website) leren kennen!

Hoe lang duurde het voordat jullie afspraken en hoe ging jullie eerste date dan, Pippa? Dat vind ik veel leuker om te lezen!

Ik ken m'n vriend ook via internet. Hij had mij een berichtje gestuurd omdat hij mijn foto waar ik in Amerika een cupcake zat te eten zo leuk vond, en m'n hele Amerika-profiel vond ie leuk. Mijn naam was daar Fairfax (net als op het forum hier eerst) en hij had vlakbij een plaatsje Fairfax gewoond en vroeg zich af of mijn naam daar naar vernoemd was. Nee dus, naar een ander plaatsje Fairfax in een andere staat. Maar zo zie je maar, toch goed dat ik die naam had en zo specifiek m'n interesses had beschreven smile

We hebben toen een maandje heen en weer gemaild (met name omdat ik twee keer op vakantie ging in die tijd), en 16 juli zagen we elkaar voor 't eerst en gingen we sushi eten. Ik vond 'm direct nog veel leuker in 't echt dan via internet en die avond hebben we echt tot half 12 zitten kletsen. Toen we het spelletje van Amerikaanse staten raden gingen spelen en hij al mijn kleine dingetjes herkende, dacht ik echt 'he's a keeper!' en dat is ie ook Very Happy En toen 19 juli, morgen half jaar geleden, hebben we voor 't eerst gezoend enzo angel

En ik vind dat als we ooit gaan trouwen dat moet op de plek waar we elkaar voor 't eerst zagen, want op dat plein waar we elkaar zagen staat het stadhuis Very Happy I love you


(niet quoten)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:30

.


Laatst aangepast door Pippa op vr 20 jan 2012 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Marin wo 18 jan 2012 - 6:32

Wat leuk! En wat zijn jullie gaan doen en wanneer zoenden jullie voor het eerst?

M'n vriend bracht mij na onze eerste date in de auto terug naar het station en toen hoopte ik zo dat ie me ging zoenen, maar hij deed niks. Achteraf vonden we het allebei heel stom dat we toen niet gezoend hadden, hij had gehoopt dat ik hem zoende :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Caro wo 18 jan 2012 - 6:34

Ik heb mijn man leren kennen in de trein smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:34

Ik had mijn post al aangepast Marin, haha.


Laatst aangepast door Pippa op vr 20 jan 2012 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:35

Caro schreef:Ik heb mijn man leren kennen in de trein smile.

Dat is grappig. Jullie zaten toevallig tegenover elkaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Marin wo 18 jan 2012 - 6:35

Haha dank je, nu zijn al m'n vragen beantwoord Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:36

Een half jaar samen alweer dus, jeetje! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:39

Op een personeelsfeestje van de V&D. Daar zijn al veel liefdes ontstaan Laughing. Het eerste huwelijk ben ik ook al geweest. Dus singles, ga werken bij V&D! (en de feestjes zijn wel goed daar)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:43

Op vakantie, bijna 12 jaar geleden, voor mij liefde op het 1e gezicht, voor hem een twijfelgeval. Ik kreeg daarna een ander vriendje, maar dat was van korte duur, kon hem niet vergeten en had zelfs al die tijd zijn foto boven mn bed hangen, terwijl ik met die ander had.Embarassed



Pas 9 maanden na de vakantie sloeg bij hem de vonk ook over. We zijn inmiddels bijna 11 jaar verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Zwerver wo 18 jan 2012 - 6:47

Mijn vriend was barman! Hij voegde mij toe op hyves en zo raakten we aan de klets. Ik heb hem dag erna opgezocht bij zijn bar en kreeg ik een lekker drankje van hem. Toevallig kwamen we elkaar tegen toen wij gingen eten (hij ging met zijn collega's eten) en hij kwam even gezellig bij mij zitten. We raakten aan de klets en op een gegeven moment ben ik bij hem thuis langs gegaan en hebben we de hele avond en nacht gepraat. Vanaf die dag zijn we nooit meer bij elkaar weggegaan. Ik denk dat we in totaal 1 week apart van elkaar hebben geslapen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Mamsie wo 18 jan 2012 - 6:48

Hij was mijn dansleraar. Breakdance was niks voor mij maar de leraar wel dus ja ik ging toch nog maar een paar lesjes volgen. Haha.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Bosjesvrouw wo 18 jan 2012 - 6:52

Ik ken mijn vriend via mijn buurmeisje/vriendin.
Haar ex was een vriend van hem.

Mijn vriendin had mijn email adres aan mijn vriend gegeven.
Ik zat in die tijd nog veel op msn en zag dat iemand mij wilde toevoegen. Je kon dan via een profiel ofzo zien waar die gene woonde.
Zo zag ik dat hij in het zelfde dorp woonde als die ex van mijn vriendin woonde. Dus ik vroeg aan haar of ze hem kende.
Ik heb dus een hele tijd met hem via msn gesproken. Het heeft wel iets van 4 maanden geduurt voordat ik hem voor het eerst zag.
Hij kwam toen op een avond in juni bij mijn vriendin thuis om iets te brengen toen ben ik daar ook heen gegaan.
En de volgende keer toen ik hem weer zag hebben we gezoend dat is in juli 8jr geleden.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Middleme wo 18 jan 2012 - 7:06

Eigenlijk al 7 jaar, via middelbare school. Onze groepjes zaten altijd bij elkaar in de buurt... Jaren elkaar wel op msn/hyves gehad, maar nauwelijks tot geen contact. Ik heb in die tijd een relatie an 2,5 jaar gehad, hij van 5,5.

Aan het begin van de zomer had ik een vraag over mn camera en een vriendin van mij zei dat ik het hem (hij werkt in de prof. fotografie) eens moest vragen.. Zogezegd zogedaan en sindsdien wat over en weer op fb.

Half september heb ik 3 weken op het huis van mn zus gepast en moest ik een dag van 11 tot half 9 naar school. Toen best lang via fb en msn gekletst en dat is sindsdien niet verandert. Contact werd steeds intensiever, ook via whatsapp, en hij wilde graag een keer afspreken. Ik heb de boot wat afgehouden, vond t wat eng maar uiteindelijk zijn we 22 oktober naar de bios geweest. Dat was zo gezellig dat we een week later weer naar de bios ijn geweest en sinds die avond is het aan, hahaha I love you
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Marin wo 18 jan 2012 - 7:06

Wat leuk om te lezen. Dat van jullie Caro en Mamsie wist ik bijvoorbeeld helemaal niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 7:13

Op school Very Happy. We waren toen 15 en 16, hij had z'n msn aan m'n vriendin gegeven toen ik niet op school was. Daarna afgesproken en kregen we "verkering". Het is na anderhalf jaar uit gegaan maar uiteindelijk hebben we elkaar toch weer gevonden I love you. We wonen nu bijna 2 jaar samen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Hoochie wo 18 jan 2012 - 7:14

In de kroeg, met elkaar gezoend en toen de vriendinnen waarmee ik was naar huis waren nog anderhalf uur buiten in de kou gestaan (februari). Een aantal weken later op zaterdagavond was ik uit met een vriendin en was beetje met hem aan het smsen. Dus hij zo voor de gein nou geef je adres maar dan kom ik wel even langs (we woonden 45 minuten uit elkaar) en midden in de nacht kwam hij langs. De tweede keer dat hij er was heel eerlijk gezegd dat ik net uit een moeilijke relatie kwam en op dit moment geen relatie wilde. Hij nam op dat moment genoegen met FWB, dit is ruim een half jaar zo verder gegaan en met de nodige hobbels zijn we toch bij elkaar gekomen. Nu hebben we anderhalf jaar een relatie en wonen we samen.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 7:25

In de kroeg.. Alleen wat gepraat, maar na een uur naar huis gegaan met beide t gevoel 'Dit kan het wel eens zijn'.. 5 jaar geleden alweer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Mermaid wo 18 jan 2012 - 7:56

aan boord van een c.ruiseschip. we werkten er beide. In de VS moeten alle medewerkers naar de immigratie en daar zag ik m voor het eerst, beetje met elkaar gepraat. Paar dagen later zag ik m weer bij een feestje toen begonnen de kriebels te komen, hele avond staan praten. 2 dagen later kwam hij me op mn werk opzoeken met een smoesje m.b.t werk en daarna de vraag of ik nog naar de bar kwam na mn werk. Die avond is het begonnen tussen ons.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Arwyn wo 18 jan 2012 - 7:59

Lekker standaard in de kroeg via vrienden/collega's.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen? Empty Re: Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum