Hoe heb jij jouw vriend leren kennen?
+76
Marin
Taeda
Exogenesis
Roodkapje
Sunstone
Parisienne
Juliette
Filoria
Pineco
Sazzle
kajaka88
Janelie
Nientje
_Cyn_
Sun88
June
Bliss
Ellusss
Shopaholic
Verona
Fearie
Ilovethe90s
Kreeftje
Siamsa
Aziraphale
Sterre
banjer49
Fjell
Gympie
Rouxxxe
JustMeDaan
Burn
Lady4
Suus
Stuiterbal
zwaai zwaai
Feline
hellowkitty
Thunder
Middleme
Slakje
Vanilla Queen
Bazinga
Rovine
luenca
Razz
SarahKey
Ibbeltje
GeKKiE
M-G
Joli86
sawasdee
Snirp
Bosjesvrouw
Niekske
RioolSpook
Noortje
Coco
Lady Starstruck
Beachgirl
sanne-84
Caramba
Sarah1985
Rush
CCC
M@niek
Reeza
kwak
Fortissimo
Ooh La La!
Linnepinnie
Snoes
studiebol
L!ND@
Printje
Mida4you
80 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe heb jij jouw vriend leren kennen?
Via het internet
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Via het m.otor forum!
Wistem het beide na de eerste 'meeting' maar duurde vervolgens nog een dik jaar
Wistem het beide na de eerste 'meeting' maar duurde vervolgens nog een dik jaar
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
15 jaar geleden via de break out chat. Ik sprak hem aan en sindsdien hadden we elke dag contact via msn. Op den duur kwam daar webcam en telefoon bij en na 3 jaar hebben we elkaar in het echt ontmoet. Sinds de eerste ontmoeting zijn we bij elkaar (het is bijna een jaar uit geweest maar uiteindelijk zijn we weer samen gekomen). Inmiddels zijn we ruim 11 jaar samen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Via internet....
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
via internet
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hij was mijn baas
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Via internet. Al hebben we elkaar waarschijnlijk al 100 keer eerder gezien zonder het te weten. Wonen vlakbij elkaar, werkten eerst tegenover elkaar (ben vlak voordat ik hem ontmoette geswitched van baan), hebben veel zelfde concerten gezien.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Voormalig beste vriendin omdat jij nu een relatie met hem hebt?Fortissimo schreef:Ik kende hem al van naam, maar wist pas wie hij was toen hij een relatie had met mijn voormalige beste vriendin.
Gast- Gast
Wat een hoop via 't Internet, eigenlijk!
En ik krijg flashbacks naar de chatboxen van 12 jaar geleden haha.
En ik krijg flashbacks naar de chatboxen van 12 jaar geleden haha.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
hij heeft mij 24 jaar geleden leren kennen op de basisschool. Hij zat toen in groep 8 en ik in groep 2 en ik kan me er niks meer van herinneren. Hij kwam voorlezen in de klas en vond mij toen een schattig kindje en is me daarna nooit meer vergeten. In 2005 heeft hij mij toegevoegd op hyves en ik had geen idee wie het was. Via hyves heeft hij mij wel eens op een date gevraagd maar toen had ik nog met mijn toenmalige, en ik had ook geen zin om hem te ontmoeten. De eerste echte ontmoeting was een half jaar geleden, in een vlaag van verstandsverbijstering had ik mijn telefoonnummer op mijn facebook gezet en toen belde hij mij 2min. later op wanneer ik een colaatje kwam drinken en gaf zijn adres. Bleek dat ie 5 meter van mijn werk vandaan woont waar ik toen net pauze had, dus met de telefoon aan mijn oor liep ik naar zijn huis met de boodschap dat ie daar nog lang op kon wachten en belde aan. Nou, de reactie op zijn gezicht was priceless
Na mijn werk ben ik nog even langs geweest en daar blijven eten. Sindsdien spreken of zien we elkaar iedere dag.
Oke, eerlijk gezegd is hij niet mijn lifetime love, want ik weet nog steeds niet wat ik van hem vind of voor hem voel, maar voor nu is het leuk.
Na mijn werk ben ik nog even langs geweest en daar blijven eten. Sindsdien spreken of zien we elkaar iedere dag.
Oke, eerlijk gezegd is hij niet mijn lifetime love, want ik weet nog steeds niet wat ik van hem vind of voor hem voel, maar voor nu is het leuk.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Via mijn toenmalige vriend, zijn beste vriend.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Op de middelbare school hadden onze groepjes in de pauze 'ruzie' over wie er op het bankje bij de verwarming kon zitten.
Ik kan me er weinig van herinneren maar sinds die tijd hebben we elkaar op msn, toen hyves en later facebook. Geen contact, tot september 2011; ik had een lange lesdag op de pabo en zette daar wat over op facebook. Hij reageerde, toen via fb chat gekletst, later meer via fb, facetime en msn (ja, dat gebruiken we nog haha)gekletst en in oktober 2x op date naar de bios geweest. Hij wilde na de eerste keer al een relatie, maar ik vond dat wat snel maar een week later waren we officieel samen. Aan het einde van komende zomer gaan we samenwonen
Ik kan me er weinig van herinneren maar sinds die tijd hebben we elkaar op msn, toen hyves en later facebook. Geen contact, tot september 2011; ik had een lange lesdag op de pabo en zette daar wat over op facebook. Hij reageerde, toen via fb chat gekletst, later meer via fb, facetime en msn (ja, dat gebruiken we nog haha)gekletst en in oktober 2x op date naar de bios geweest. Hij wilde na de eerste keer al een relatie, maar ik vond dat wat snel maar een week later waren we officieel samen. Aan het einde van komende zomer gaan we samenwonen
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Wat veel mensen nog via internet! Mensen vinden het altijd een beetje "gek" als ik vertel dat mijn vriend en ik elkaar kennen via internet, maar het is tegenwoordig heel normaal volgens mij
Wij hebben elkaar op Paiq leren kennen, dat was ook de enige dag dat we er allebei gezeten hebben, haha! Na wat dagen de héle dag smsjes sturen afgesproken & sindsdien zijn we samen
Wij hebben elkaar op Paiq leren kennen, dat was ook de enige dag dat we er allebei gezeten hebben, haha! Na wat dagen de héle dag smsjes sturen afgesproken & sindsdien zijn we samen
Gast- Gast
Hij was de collega van mijn ex.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Via mijn ex
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Op een zomers festival waar ik met Poubelle was. Ik zag 'm staan en kon alleen nog maar naar hem kijken.. 3 weken later hadden we ons eerste date
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Wij werkten allebei in hetzelfde attractiepark alleen op en ander afdeling. Op de laatste dag van het seizoen stond ik bij de games (ballengooien enzo) en hij liep samen met een collega de hele dag langs en zeiden steeds gedag of zwaaiden (is een gewoonte om elkaar elke keer gedag te zeggen in dat attractiepark). Ik zocht er niks achter, vond het wel gezellig dat ik toch wat 'aanspraak' had op zo'n rustige dag. Aantal weken later lag er een kaart in de bus, daarin stond dat hij me graag beter wilde leren kennen en zijn hotmail erbij. Gelijk aangemeld op msn en zo zijn we met elkaar gaan chatten. Achteraf bleek dat ze steeds expres voorbij liepen omdat mijn vriend me toen al leuk vond. Aan het einde van het seizoen heb ik mijn personeelspas in moeten leveren, deze werden bij de beveiliging verzameld in een map. Mijn vriend heeft in die map gezocht naar mijn pas (was zoeken op foto want hij had mijn naam nog niet kunnen achterhalen, in zijn ogen was ik zwaai zwaai). Nadat hij dat pasje had en dus mijn naam is hij daarmee naar personeelszaken gegaan om mijn adres te achterhalen. En zo kon hij dus die kaart versturen. We hebben nog 4 seizoenen samen gewerkt in het park. Hij is nu 3 jaar gestopt en ik ben er 2 jaar tussenuit geweest, dit seizoen ben ik weer begonnen en onder de 'bekende' collega's ben ik nog steeds zwaai zwaai
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
Mijn vriend ken ik al van vroeger. We zijn opgegroeid in hetzelfde dorp. En hebben ook nog samen de communie gedaan.
Een hele poos terug vond hij mij via facebook. Hij reageerde met regelmaat en een poosje later stuurde hij een prive bericht.
We hebben een hele poos geklets en dat klikte wel. Ik had langzaam wel in de gaten dat hij mij meer dan alleen leuk vond.
Ook werden er nummers uitgewisseld en gingen we over op whatsapp. De carnaval naderde en we zouden ons voor het eerst weer op de zondag gaan ontmoeten.
Mijn zaterdag met carnaval ging niet door en toen ik hem dat vertelde vroeg hij me meteen mee uit. "Heb ik de eer om je mee uit te nemen"
Uiteraard ja gezegd en we hebben een enorme leuke avond gehad. Vanaf die avond is hij meteen blijven hangen en waren we officieel samen.
Het voelde zo goed dat ik niet eens de behoefte had om nog vaker te daten. Ik wist gewoon en voelde dat hij de persoon was waar ik mee verder zou gaan en voor hem voelde dat hetzelfde.
Inmiddels al bijna 2 maanden verder en stapel verliefd
Een hele poos terug vond hij mij via facebook. Hij reageerde met regelmaat en een poosje later stuurde hij een prive bericht.
We hebben een hele poos geklets en dat klikte wel. Ik had langzaam wel in de gaten dat hij mij meer dan alleen leuk vond.
Ook werden er nummers uitgewisseld en gingen we over op whatsapp. De carnaval naderde en we zouden ons voor het eerst weer op de zondag gaan ontmoeten.
Mijn zaterdag met carnaval ging niet door en toen ik hem dat vertelde vroeg hij me meteen mee uit. "Heb ik de eer om je mee uit te nemen"
Uiteraard ja gezegd en we hebben een enorme leuke avond gehad. Vanaf die avond is hij meteen blijven hangen en waren we officieel samen.
Het voelde zo goed dat ik niet eens de behoefte had om nog vaker te daten. Ik wist gewoon en voelde dat hij de persoon was waar ik mee verder zou gaan en voor hem voelde dat hetzelfde.
Inmiddels al bijna 2 maanden verder en stapel verliefd
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Wij hebben elkaar leren kennen bij de studentenvereniging waar we tegelijk lid werden. We maakten eerst nog niet veel indruk op elkaar Na een half jaar organiseerde ik een activiteit voor de eerstejaars en daar kwam hij ook. Op dat moment viel hij gelijk voor mij, maar ik vond hem gewoon een aardige jongen. We kwamen samen in verschillende commissies en raakten zo bevriend met elkaar. Hij heeft mij 1,5 jaar lang, veel te subtiel, proberen te versieren, maar pas toen hij mij op een middag bij mij thuis begon te zoenen had ik hem door Sindsdien is het aan, komende zomer alweer 8 jaar
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke verhalen! Feline, hoe zijn jullie uiteindelijk in contact gekomen met elkaar?
Ik ken mijn vriend al heel lang. Als peutertjes woonden we naast elkaar en in de puberteit hadden we een overlappende vriendengroep en zaten we vaak met elkaar in de kroeg. Toen hebben we nooit iets met elkaar gehad, ik scharrelde in die tijd regelmatig met een vriend van hem. Toen ik drie jaar geleden op de S.EH kwam werken, kwam ik hem weer tegen, hij is namelijk a.mbulanceverpleegkundige. Hij had toen nog een relatie, die vorig jaar uitging. Rond december hebben we nummers uitgewisseld vanwege een feestje en sindsdien kregen we steeds meer contact via whatsapp en wordfeud. Na ruim anderhalve maand dagelijks contact gingen we allebei met vrienden naar een voetbalwedstrijd. Hij woonde toen nog vlakbij het stadion en vroeg of ik daar eerst langs kwam. Samen op een fiets toen naar de wedstrijd gegaan en daarna met z'n alleen geborreld. Verliefd op een fiets weer terug, waarna ik een kusje op mijn mond kreeg. Daarna nog twee dates, waarbij hij me de liefde verklaarde en sindsdien helemaal gelukkig samen.
Ik ken mijn vriend al heel lang. Als peutertjes woonden we naast elkaar en in de puberteit hadden we een overlappende vriendengroep en zaten we vaak met elkaar in de kroeg. Toen hebben we nooit iets met elkaar gehad, ik scharrelde in die tijd regelmatig met een vriend van hem. Toen ik drie jaar geleden op de S.EH kwam werken, kwam ik hem weer tegen, hij is namelijk a.mbulanceverpleegkundige. Hij had toen nog een relatie, die vorig jaar uitging. Rond december hebben we nummers uitgewisseld vanwege een feestje en sindsdien kregen we steeds meer contact via whatsapp en wordfeud. Na ruim anderhalve maand dagelijks contact gingen we allebei met vrienden naar een voetbalwedstrijd. Hij woonde toen nog vlakbij het stadion en vroeg of ik daar eerst langs kwam. Samen op een fiets toen naar de wedstrijd gegaan en daarna met z'n alleen geborreld. Verliefd op een fiets weer terug, waarna ik een kusje op mijn mond kreeg. Daarna nog twee dates, waarbij hij me de liefde verklaarde en sindsdien helemaal gelukkig samen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?
» N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?
» Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
» N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: