Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

+48
Rumble
Sweety
Kaboutertje
Twellie
Jade
Caramba
Sugarfall
Lousanne
Suus
Merai
Zininzon
Slakje
TwistedAngel
Parisienne
Erza Scarlet
Bay
Raindrop
Benthe
Roxi3
-Belle-
Shy
Mizz_S
SoGood
Niekske
Lady4
Zonnetje
ekiaam87
Mida4you
Linda
Happydobby
Fearie
Magenta
Silver
RYW
mii_joyce
Bliss
Mermaid
Schaapke
nina
kwak
Rouxxxe
lobster
Femmem
Snoes
Middleme
Marin
Shisha
Rose
52 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Rose do 27 sep 2012 - 2:40

Toen ik al geslaagd was hielp ik nog met een sportdag op school en mijn ´jongere´ vriendinnen (zaten een klas lager) vroegen of ik daarna nog mee ging met een hele ploeg te zwemmen bij het kanaal.
Toen we daar aankwamen waren er al een aantal mensen te zwemmen o.a. mijn vriend. En zowel ik als 2 andere vriendinnen vonden dat wel een enorm leuke jongen N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? 3079029344
Gelukkig vond hij mij ook leuk Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 2:48

We woonde bij elkaar in de straat. Toen we ouder werden begonnen we elkaar leuk te vinden smile
Inmiddels al ruim 9 jaar samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 3:29

Ik was in de kroeg aan het dansen op een onwijs fout nummer:

http://m.youtube.com/#/watch?v=ddgyg_5FF_0

Toen riep ik: "hjiha" (of iets dergelijks;)) Embarassed en kwam mijn vriend voorbij gelopen.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 3:31

Ik ken hem via een k.inderbouwdorp :P waar wij allebei vrijwilliger waren I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Shisha do 27 sep 2012 - 3:34

Mijn man en ik zaten bij elkaar in de klas. Ik stroomde in in het tweede jaar en toen ik de eerste keer de klas in kwam lopen viel hij als een blok voor mij. Ik had alleen nog een relatie op dat moment maar dat liep niet zo goed en toen dat uit ging heeft mijn man gelijk actie ondernomen. Ik vond hem ook al een tijdje leuk maar dat had ik niet zo laten merken omdat ik al een relatie had. We zijn een keertje samen uit eten geweest en een keertje film gekeken bij mij thuis. Toen onze eerste zoen en nu zijn we ruim 4 jaar samen waarvan bijna 4 maanden getrouwd. N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Marin do 27 sep 2012 - 3:37

Via internet. Hij had mij gevonden en een berichtje gestuurd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Middleme do 27 sep 2012 - 3:57

Op de middelbare school: in de pauzes zaten we altijd met onze groepjes. Ik kan me er weinig van herinneren, hij des te meer.
Dat is niets geworden toen, maar vorig jaar zijn we via een facebookstatus weer in gesprek geraakt en is van het een het ander gekomen.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Snoes do 27 sep 2012 - 4:00

Hij was op vakantie aan zee en ik ging met 2 vriendinnen een dagje naar de zee. Daar heb ik hem op het strand leren kennen en het was echt liefde op het eerste gezicht. Die dag hadden we gelijk al hele serieuze gesprekken en we hadden echt meteen een enorme klik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Femmem do 27 sep 2012 - 4:04

Van roeiwedstrijden & bijbehorende feesten
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  lobster do 27 sep 2012 - 5:04

Hij was de vaste beveiliging in de winkel waar ik werk.
1 1/2 jaar om elkaar heen gedraaid. Terwijl iedereen al zag en zei dat we bij elkaar hoorde, duurde het bij ons wat langer voordat we er echt voor gingen.
lobster
lobster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Rouxxxe do 27 sep 2012 - 5:04

Via het internet
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 6:17

Op de middelbare school.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 6:38

Via mijn werk als docente nederlands binnen het volwassenonderwijs. Hij was mijn leerling laughcry . De kinkyness.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 6:40

Elodie - dat is een cool lied toch Laughing

Ik heb mijn vriend via Paiq leren kennen, via internet dus.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  kwak do 27 sep 2012 - 6:42

hij rende rondjes om de sta-tafel in de aula... Cool
hij was toen net 14 en toen was ik verliefd en we hebben elkaar zo leren kennen omdat ik hem briefjes ging sturen.. haha
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  nina do 27 sep 2012 - 6:48

Op een tentfeest.. Waar ik op een zondagavond met een vriendin heen ging. We moesten er 15 km voor fietsen, waren er een uur en moesten toen terug naar huis fietsen omdat we voor het donker thuis moesten zijn. Het was toen september. In dat uurtje heb ik per toeval hem voor het eerst gesproken....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Schaapke do 27 sep 2012 - 7:01

Via internet. Toen nog www.chatplaza.nl haha! Was net 16 en helemaal niet serieus, tja..tot ik mijn 'hem' leerde kennen. Inmiddels zijn we bijna 10 jaar verder smile!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Mermaid do 27 sep 2012 - 7:06

blijft altijd een leuk topic I love you

Ik heb mijn vriend leren kennen aan boord van het schip waar we toen beide werkten.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Bliss do 27 sep 2012 - 7:12

Ik ken hem via internet.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  mii_joyce do 27 sep 2012 - 7:19

Via via, via Facebook.. Allebei lid van de pagina van ons geloof en een gezamenlijke vriend ook vanuit de 'kerk'..

Hij had me uitgenodigd om vrienden te worden, maar dit heb ik niet gelijk beantwoord.. na een tijdje, toen ik zag dat we de gezamelijke vriend hadden, dacht ik dat het wel kon.
Toen via de FB chat aan de praat geraakt, msn uitgewisseld en vanaf die dag dagelijks skype en msn smile
Toen ook een keer afgesproken na 2 weken, maar toen hadden we eigenlijk al.
Bevestigd met een eerste zoen op het station en die datum houd ik ook aan smile
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 7:37

Pippa schreef:Elodie - dat is een cool lied toch Laughing

Ik heb mijn vriend via Paiq leren kennen, via internet dus.


Uhm..alleen als je met vriendinnetjes wodka lime aan het drinken bent denk ik... ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  RYW do 27 sep 2012 - 7:48

Op het werk, hij was mijn collega. Doordat ik hem aan het werk heb gezien wist ik al heel vroeg dat hij goed was met handboeien, haha angel
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Silver do 27 sep 2012 - 7:50

Via een vriendin, tijdens een tentfeest. Hij hoorde bij de vriendploeg van haar toenmalige vriend.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gast do 27 sep 2012 - 7:55

RYW schreef:Op het werk, hij was mijn collega. Doordat ik hem aan het werk heb gezien wist ik al heel vroeg dat hij goed was met handboeien, haha angel
lol! erg belangrijk om te weten natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  RYW do 27 sep 2012 - 7:58

Elodie schreef:
RYW schreef:Op het werk, hij was mijn collega. Doordat ik hem aan het werk heb gezien wist ik al heel vroeg dat hij goed was met handboeien, haha angel
lol! erg belangrijk om te weten natuurlijk!

Haha, uiteraard :P :cheering:
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen? Empty Re: N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum