discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
+2
RYW
TwistedAngel
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
zoals de titel al zegt, wat zijn leuke vragen om je lief nog beter te leren kennen. Ik ben al opzoek geweest naar een spel oid waarmee je elkaar beter leert kennen op allerlei vlakken... Meeste stelletjes-spelletjes zijn veelal pikante vragen en dergelijke.
Misschien dat jullie leuke vragen / discussie onderwerpen waarmee je elkaar beter leert kennen...
Misschien dat jullie leuke vragen / discussie onderwerpen waarmee je elkaar beter leert kennen...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Re: discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
Gewoon vragen naar waar jij nieuwsgierig naar bent, toch?
Dat kwam bij ons eigenlijk gaandeweg, gewoon vanzelf, niet geforceerd ofzo. Ik vind het eigenlijk ook nog steeds leuk om nieuwe dingen aan 'm te ontdekken
Dat kwam bij ons eigenlijk gaandeweg, gewoon vanzelf, niet geforceerd ofzo. Ik vind het eigenlijk ook nog steeds leuk om nieuwe dingen aan 'm te ontdekken
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Eens met RYW. Niet zo forceren zulke dingen komen wel, gewoon vragen wat je wilt weten idd.
Bij mijn vriend en mij kwamen vaak wel vragen/discussies aan de hand van wat we bij andere stellen zagen of op tv. Gewoon heel natuurlijk allemaal niet zo er voor gaan zitten, zo'n sessie om elkaar beter te leren kennen lijkt me helemaal niks.
Bij mijn vriend en mij kwamen vaak wel vragen/discussies aan de hand van wat we bij andere stellen zagen of op tv. Gewoon heel natuurlijk allemaal niet zo er voor gaan zitten, zo'n sessie om elkaar beter te leren kennen lijkt me helemaal niks.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Is het niet leuker om elkaar te leren kennen in een ongedwongen sfeer? Ga gezellig met zn 2en uit eten of een avondje in een cafe zitten
Gast- Gast
Ik vind die kaartjes met vragen altijd wel interessant. Wij hebben Veertig vileine vragen voor ouders van zorgintensieve kinderen van de CoachingCarrousel, in dezelfde serie heb je ook Veertig vileine vragen voor geliefden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben laatst aan de etenstafel allemaal gekke dingen aan elkaar gevraagd, gewoon ongedwongen, was echt heel leuk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Kroket of frikandel? Alla boer zoekt vrouw.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
» Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
» N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?
» Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?
» Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
» N.a.v. Hoe heb jij je vriend leren kennen?
» Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: