Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen

+2
RYW
TwistedAngel
6 plaatsers

Ga naar beneden

discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen Empty discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen

Bericht  TwistedAngel za 18 feb 2012 - 11:38

zoals de titel al zegt, wat zijn leuke vragen om je lief nog beter te leren kennen. Ik ben al opzoek geweest naar een spel oid waarmee je elkaar beter leert kennen op allerlei vlakken... Meeste stelletjes-spelletjes zijn veelal pikante vragen en dergelijke.

Misschien dat jullie leuke vragen / discussie onderwerpen waarmee je elkaar beter leert kennen...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen Empty Re: discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen

Bericht  RYW za 18 feb 2012 - 11:43

Gewoon vragen naar waar jij nieuwsgierig naar bent, toch?

Dat kwam bij ons eigenlijk gaandeweg, gewoon vanzelf, niet geforceerd ofzo. Ik vind het eigenlijk ook nog steeds leuk om nieuwe dingen aan 'm te ontdekken smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen Empty Re: discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen

Bericht  Mermaid za 18 feb 2012 - 23:34

Eens met RYW. Niet zo forceren zulke dingen komen wel, gewoon vragen wat je wilt weten idd.
Bij mijn vriend en mij kwamen vaak wel vragen/discussies aan de hand van wat we bij andere stellen zagen of op tv. Gewoon heel natuurlijk allemaal niet zo er voor gaan zitten, zo'n sessie om elkaar beter te leren kennen lijkt me helemaal niks.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen Empty Re: discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 0:24

Is het niet leuker om elkaar te leren kennen in een ongedwongen sfeer? Ga gezellig met zn 2en uit eten of een avondje in een cafe zitten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen Empty Re: discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen

Bericht  Susan ma 20 feb 2012 - 0:41

Ik vind die kaartjes met vragen altijd wel interessant. Wij hebben Veertig vileine vragen voor ouders van zorgintensieve kinderen van de CoachingCarrousel, in dezelfde serie heb je ook Veertig vileine vragen voor geliefden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen Empty Re: discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen

Bericht  Rush ma 20 feb 2012 - 0:47

Wij hebben laatst aan de etenstafel allemaal gekke dingen aan elkaar gevraagd, gewoon ongedwongen, was echt heel leuk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen Empty Re: discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen

Bericht  luisa ma 20 feb 2012 - 8:06

Kroket of frikandel?smile Alla boer zoekt vrouw.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen Empty Re: discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum