Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

+13
Ella
Rouxxxe
Jelin
Moezie
Joli86
Niekske
Rev3rie
Oasis
studiebol
RYW
Toet
Sweety
Thary
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Thary wo 23 feb 2011 - 2:25

Mijn vriend J en ik zijn "gekoppeld" door onze moeders die echt al jaaaaaaren goed bevriend zijn (onze vaders kunnen het ook goed met elkaar vinden maar dat moet na al die jaren ook wel smile )

De mama's hadden al een paar keer eerder grappend gezegd dat wij goed bij elkaar zouden passen maar daar gingen we nooit op in omdat ik een vriend had, hij een vriendin en omdat ik eerst voor mijn studie en later werk in een stad woonde 90 km verderop dus we zagen elkaar ook eigenlijk niet.
Totdat ik voor werk in een dorp in de buurt kwam te wonen en we elkaar regelmatig tegenkwamen met uitgaan. Ik had toen nog een vriend, hij was net weer vrijgezel na een relatie van 5 jaar jaar dus in 1e instantie was het gewoon gezellig/leuk kletsen in kroeg. Ondertussen ging ook mijn relatie uit maar dat stond los van dat ik J steeds vaker tegenkwam omdat ik bevriend raakte met mensen die hij al kende en we elkaar zo dus ook op verjaardagen zagen.

Zo zaten we een keer op een verjaardag met een paar andere over de verbouwing van zijn huis te praten, er kwam een nieuwe keuken in. Ik maakte toen voor de grap een opmerking met zoiets van: Maak het niet te mooi want de helft van de apparaten ga je w.s. niet gebruiken omdat vrijgezelle mannen toch alleen op magnetronmaaltijden, patat, pizza en chinees leven.
Hij deed of ie zwaar beledigd was dat ik zijn kookkunsten durfde te onderschatten en ja dan moest ik binnenkort maar bij hem komen eten om te ervaren dat hij heus wel wat meer kan in de keuken ipv alleen maaltijden opwarmen. Nou ja, zo werd onze eerste "date" afgesproken en dat weekend daarop kwam ik bij hem eten. Ontzettend leuke avond gehad, veel gelachen en al snel volgde een nieuwe afspraak, en nog 1 en nog 1 enz enz.
Onze moeders waren trouwens niet op de hoogte van onze beginnende relatie en toen we net 1,5 maand toch wel wat hadden was mijn moeder jarig. We besloten daar samen heen te gaan en eerst dachten onze moeders dat wij gewoon toevallig tegelijk aankwamen clown Toen J zei, ja we stapten tegelijk uit mijn auto ging er een belletje rinkelen bij ze.

1,5 jaar later (nu 2 maanden geleden) waren mijn vriend en ik samen met zijn ouders gewoon voor de gezelligheid gevraagd om te komen eten, gebeurd wel vaker. Mijn vriend en ik hadden aangeboden om voor het toetje te zorgen en dat was met een reden. 1 week daarvoor had mijn vriend namelijk aan mij gevraagd of ik bij hem wilde komen wonen en dat wisten onze ouders nog niet. Op het bord van het toetje hadden we delen van woorden met een eetbare stift geschreven. Zo mochten de ouders eerst even puzzelen tot ze de zagen wat al die halve woorden voor zin werd: Wij gaan samenwonen! Onze moeders in de gloria en ervan overtuigd dat zij ons gekoppeld hebben... Nou ja, we laten ze maar in die waan laughcry

Thary
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 44
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 4:03

Wat een leuk verhaal. Very Happy

Ik heb mijn vriend ontmoet in Disneyland. Ik was er met een vriend heen en we stonden in de rij voor de Space Mountain en we wilden een foto maken van onszelf. Tot een jongen zei of hij die foto van ons moest maken. We raakten een beetje aan de praat met zn 4 ( hij was ook met een vriend ) en we gingen met zn 4 in een karretje. De vriend van mij die mee ging was homo en die vriend van hem ook dus die 2 zaten steeds te kletsen en ik met mijn vriend. We gingen nog een show bekijken en weer in de attractie. We hadden telefoonnummers uitgewisseld voor de volgende dag om nog een paar attracties te doen. Toen had ik nog wel een vriend.

Na Euro Disney haast geen contact gehad met elkaar tot in augustus ongeveer toen ik aan het verhuizen was. Daarna heeft hij het hele gedoe mee gemaakt over mij en mijn ex. We smsten elke avond met elkaar en hij had ook een meisje ontmoet en daar praatten we ook vaak over. Tot ik hem een keer mee vroeg naar de bios. (We hadden ook wel wat ondeugende smsjes gestuurd naar elkaar.) Toen we gingen was het erg gezellig en we gingen na de film nog even wat drinken met elkaar. Toen was er nog niks gebeurd maar we spraken wel weer af voor een volgende keer. Toen ben ik bij hem thuis wat gaan drinken. Hij was ondertussen gestopt met het andere meisje want dat kon niks worden. We zaten bij hem op de bank en je merkte wel een spanning en toen hebben we voor het eerst gezoend. Daarna hebben we vaker afgesproken met elkaar en heb ik wel een paar keer gevraagd hoe het zat tussen ons. Hij wilde rustig aan doen. Tot afgelopen zaterdagavond, toen zei hij dat als ik het graag een relatie wil noemen ik dat wel mocht. En zondagochtend ontmoette ik zijn ouders. ( was niet de bedoeling trouwens ) En toen s'avonds hadden we het er over en noemden we het allebei een relatie. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Toet wo 23 feb 2011 - 5:11

Leuke verhalen hebben jullie, bijzonder ook.

Met mijn ex was het ook wel apart. Eigenijk kende we elkaar al van school, we fietsen wel eens met een heel groep naar huis en wij twee waren dan altijd aan het ouwehoeren. Ik heb daar nooit meer van gedacht maar hij blijkbaar wel. Na een tijdje, ongeveer in januari was ik met zijn beste vriend aan het scharrelen en die vond ik echt heel erg leuk, ik was zelfs een beetje verliefd. Maar het was niet wederzijds. Dus ik heb een paar maanden met hem gescharreld en dat is toen over gegaan.
In mei hebben mijn ex en ik voor het eerst met elkaar gezoend, het gebeurde op een tweedaags festival op de eerste avond en ik was ontzettend dronken. Toen ik daarna in bed lag had ik zó'n spijt, want ik zag hem gewoon als een vriend en zeker niet als meer dan dat. Ik was vastbesloten het hem te vertellen en het hierbij te laten.
Maar op de tweede avond van het festival sloeg de vonk letterlijk over, ik zag hem en kreeg meteen kriebels in m'n buik en zin om met hem te zoenen.
Zo is het allemaal begonnen en na 2/3 maanden kregen we officieel wat. Een jaar of langer later kwam ik er pas achter dat hij mij al die tijd al heel erg leuk vond, zelfs toen ik met zijn beste vriend was.. Wat moet hij zich kut hebben gevoeld haha. We hebben 4 jaar iets gehad.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  RYW wo 23 feb 2011 - 5:17

Sweety schreef:Wat een leuk verhaal. Very Happy

Ik heb mijn vriend ontmoet in Disneyland. Ik was er met een vriend heen en we stonden in de rij voor de Space Mountain en we wilden een foto maken van onszelf. Tot een jongen zei of hij die foto van ons moest maken. We raakten een beetje aan de praat met zn 4 ( hij was ook met een vriend ) en we gingen met zn 4 in een karretje. De vriend van mij die mee ging was homo en die vriend van hem ook dus die 2 zaten steeds te kletsen en ik met mijn vriend. We gingen nog een show bekijken en weer in de attractie. We hadden telefoonnummers uitgewisseld voor de volgende dag om nog een paar attracties te doen. Toen had ik nog wel een vriend.

Na Euro Disney haast geen contact gehad met elkaar tot in augustus ongeveer toen ik aan het verhuizen was. Daarna heeft hij het hele gedoe mee gemaakt over mij en mijn ex. We smsten elke avond met elkaar en hij had ook een meisje ontmoet en daar praatten we ook vaak over. Tot ik hem een keer mee vroeg naar de bios. (We hadden ook wel wat ondeugende smsjes gestuurd naar elkaar.) Toen we gingen was het erg gezellig en we gingen na de film nog even wat drinken met elkaar. Toen was er nog niks gebeurd maar we spraken wel weer af voor een volgende keer. Toen ben ik bij hem thuis wat gaan drinken. Hij was ondertussen gestopt met het andere meisje want dat kon niks worden. We zaten bij hem op de bank en je merkte wel een spanning en toen hebben we voor het eerst gezoend. Daarna hebben we vaker afgesproken met elkaar en heb ik wel een paar keer gevraagd hoe het zat tussen ons. Hij wilde rustig aan doen. Tot afgelopen zaterdagavond, toen zei hij dat als ik het graag een relatie wil noemen ik dat wel mocht. En zondagochtend ontmoette ik zijn ouders. ( was niet de bedoeling trouwens ) En toen s'avonds hadden we het er over en noemden we het allebei een relatie. Very Happy

Dat klinkt nou niet echt enthousiast Wink 'nou vooruit, je mag het een relatie noemen als je dat écht graag wil' Wink

Ik kende mijn vriend van werk, hij was een collega. Toen mijn huwelijk over was vroeg hij me een korte tijd daarna of ik, als ik weer eens aan daten toe was, aan hem wilde denken. En toen dacht ik, weet je wat? Nou mag ík wel eens wat plezier gaan hebben! Het klikte altijd al goed tussen ons en het was een mooie man om te zien, dus ik dacht, waarom ook niet? Je bent toch gedetacheerd Very Happy kan ik er net zo goed een beetje lol van hebben...

En toen klikte het wonder boven wonder nog écht goed ook, hij bleek écht leuk te zijn, en nu hebben we alweer ruim 2 jaar een relatie smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:30

-


Laatst aangepast door Noa op do 24 feb 2011 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  studiebol wo 23 feb 2011 - 5:35

Van vakantie, ik was daar met een vriendin hij met vrienden! Hij kwam naar mij toe en we hebben een leuke avond gehad. 4 jaar later(we hebben al die tijd contact gehad) zijn we gaan daten Very Happy en was het meteen weer leuk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 7:53

RYW schreef:
Sweety schreef:toen zei hij dat als ik het graag een relatie wil noemen ik dat wel mocht

Dat klinkt nou niet echt enthousiast Wink 'nou vooruit, je mag het een relatie noemen als je dat écht graag wil' Wink
Haha.. Nou dat had ik dus eigenlijk ook. Ik had dan wel wat martini's op maar ik wilde het niet zo eigenlijk. Dus ik had eerst ook gezegd nou we hebben het er nog wel eens over. En de volgende dag ontmoette ik dus zijn ouders en in de avond kreeg ik een sms dat zijn vader me een leuke meid vond en het jammer vond dat ik weer wegging en misschien konden we met zn vieren eens gaan eten. Toen zei hij: helaas pa ze heeft al een vriend.
Toen hij dit zei drong het nog niet tot me door. Dus ik kwam er later op terug en toen zei hij dat ik een schatje was. En dat hij het nu wel een relatie wil noemen wat we hebben. Dat was al een stuk enthousiaster Wink
En morgen gaan we naar de bios en ergens eten om het te vieren.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  RYW wo 23 feb 2011 - 7:57

Sweety schreef:
RYW schreef:
Sweety schreef:toen zei hij dat als ik het graag een relatie wil noemen ik dat wel mocht

Dat klinkt nou niet echt enthousiast Wink 'nou vooruit, je mag het een relatie noemen als je dat écht graag wil' Wink
Haha.. Nou dat had ik dus eigenlijk ook. Ik had dan wel wat martini's op maar ik wilde het niet zo eigenlijk. Dus ik had eerst ook gezegd nou we hebben het er nog wel eens over. En de volgende dag ontmoette ik dus zijn ouders en in de avond kreeg ik een sms dat zijn vader me een leuke meid vond en het jammer vond dat ik weer wegging en misschien konden we met zn vieren eens gaan eten. Toen zei hij: helaas pa ze heeft al een vriend.
Toen hij dit zei drong het nog niet tot me door. Dus ik kwam er later op terug en toen zei hij dat ik een schatje was. En dat hij het nu wel een relatie wil noemen wat we hebben. Dat was al een stuk enthousiaster Wink
En morgen gaan we naar de bios en ergens eten om het te vieren.

Hahaha gelukkig maar Very Happy

Mijn vriend zei eerst heel hard: jamaar ik wil nog geen vaste relatie hoor! Ik vind je leuk en lief en ben verliefd op je en wil exclusief zijn met jou, maar nog geen relatie hoor! En een week later zei hij dat hij van me hield Very Happy het ging bij ons officieel aan toen ik een keer op een foto moest, en toen was hij mee als mijn date, en toen zei de fotograaf: nu met alle aanhang. Dus ik keek naar 'm en zei: ben jij mijn aanhang? En toen zei hij: ja, ik ben jouw aanhang, kom, we gaan op de foto Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 8:21

Ahh.. dat is zo lief dat hij dat zei! Zowel dat hij van je hield als dat hij je aanhang was. Very Happy

Nou mijn vriend zei dat eerst ook wel. Hij wilde wel exclusief zijn maar elkaar eerst nog beter leren kennen en rustig aan doen. Is hij toch maar op teruggekomen :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 22:50

Wij hebben elkaar leren kennen op het werk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Oasis wo 23 feb 2011 - 22:54

Ik heb mijn vriend leren kennen in de kroeg. Op het begin vond ik 'm wel aardig, maar zag ik er verder geen toekomst in. Dus zijn we gewoon vriendschappelijk dingen gaan doen, en zagen elkaar ook regelmatig in de kroeg. Op een avond kwam hij samen met anderen bij mij thuis indrinken, en toen ineens sloeg de vonk over! In diezelfde kroeg van een paar weken terug hebben we toen voor het eerst gezoend! I love you
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Rev3rie do 24 feb 2011 - 0:33

Op het werk. Ik zag heb 2 jaar niet staan (hij is altijd wel een leuke kerel en alle vrouwelijke collega's zijn dol op hem) maar ik had toen ook nog een relatie. Na de breuk van mijn relatie sloeg de vonk pas hevig over en bij hem ook. :P
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Niekske do 24 feb 2011 - 1:15

Er was een week geleden ofzo ook al zo'n topic: https://yescafe.actieforum.com/t3532-hoe-begon-jullie-relatie echt veel feel-good verhalen! Haal je hart op zou ik zeggen Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 1:26

Op de middelbare school. Inmiddels zijn we 7 jaar verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 2:03

Internet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Joli86 za 26 feb 2011 - 3:49

Leuk topic! smile

Ik heb mijn vriend in een discotheek hier in het dorp leren kennen. Was al tegen sluitingstijd toen ik hem van de trap af zag komen lopen en vondt hem meteen een lekker ding. Hij had een leuke uitstraling, knap koppie erop, vondt hem gelijk helemaal wauw.. Very Happy Even later kwam hij richting mij, was staan dansen en van het één kwam het ander. Hij wilde mij naar huis brengen maar omdat ik geen jas bij me had omdat ik met mijn broer mee was gegaan met de auto mocht ik zijn jas aan bij hem achter op de fiets... Hij in zijn shirtje, wat zal hij het koud gehad hebben in nov....
Thuis op de bank in slaap gevallen en sochtends kwam mijn moeder de woonkamer binnen lopen, maakte de gordijnen open en lagen wij daar nog op de bank.... :shock:

De week erna weer afgesproken wat te gaan drinken..

Dit is nu bijna 4,5 jaar geleden.. Very Happy
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 12:29

FoolishSam schreef:Internet Wink

Hier ook :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Joli86 ma 28 feb 2011 - 2:33

Nog meer leuke verhalen bij 'hoe begon jullie relatie'....
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Moezie ma 28 feb 2011 - 3:13

Via vrienden die een huis hadden gekocht.
Hij was daar mee aan het klussen en mijn vriendin smste me dat ik maar eens op msn moest komen.. zo gezegd zo gedaan.. webcam aan en daar zat hij dan :P
Haha ik weet nog dat ik direct dacht nice nice.. opeens storte mijn wereld in.. Hij was 3 jaar jonger dan mij :shock:
Ik zag dat echt niet zitten!! Maar heb wel heel veel contact met hem gehad als vrienden.. Gingen samen stappen bioscoop stukje touren met mijn cabrio...
Maar op een begeven moment kon ik mijn verliefdheid ook niet meer tegenhouden en ondertussen zijn we nu 4,5 jaar verder... I love you
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Jelin ma 28 feb 2011 - 3:21

Bij de bushalte.. Embarassed We moesten dezelfde bus richting Breda hebben en toen heeft hij me aangesproken. De rit gezellig zitten kletsen en daarna nog nummer uitgewisseld.

De dag erop werd alleen mijn telefoon gejat en was zijn nummer kwijt. Gelukkig had ik binnen een paar dagen een nieuwe telefoon en een nieuwe sim-kaart (abonnement) en toen sms'te hij gelukkig. Daarna zijn we gaan daten en zijn nu alweer ruim 6 jaar samen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:22

Hazeltje schreef:
FoolishSam schreef:Internet Wink

Hier ook :P

+ 1 Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Rouxxxe di 1 maa 2011 - 5:36

Darcy schreef:
Hazeltje schreef:
FoolishSam schreef:Internet Wink

Hier ook :P

+ 1 Very Happy

En hier nog één smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Ella di 1 maa 2011 - 8:34

FoolishSam schreef:Internet Wink

+1
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:03

Via een kinderbouwdorp waar we allebei vrijwilligers waren en kleine kinderen hielpen met het bouwen van hutten, spelletjes spelen etc. Laughing (we waren toen zelf ook nog erg jong 14 en 15 haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 5:40

Mijn vriend was mijn baas op m'n vorige werk. Hij werkt er nu nog steeds en ik werk nu ergens anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?  Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum