Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ff van me afschrijven...

+19
Burn
Sea of Trees
Charles
Bazinga
Elliot
SarahKey
Viva
Lady Starstruck
Atelier Madame
Highway
Linda
Caresses
Marin
Sterre
Ayla
SDL
Nyx
mezzoforte
Printje
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 9:14

Ik heb GHB gebruikt als partydrug, natuurlijk wel in de juiste dosis en zonder te combineren met alcohol, maar ik kan er het volgende over zeggen:

Je krijgt er een zwaar, loom gevoel van, je ledematen voelen zwaarder, je kan wegzinken, je voelt je zwaar maar ook ontspannen, je zicht wordt minder, een beetje tunnelview-achtig. Na die tijd kun je last hebben van je maag, ik had vaak soort gas in mijn buik, dat dan soort opborrelde, er kan ook nog een soort zweem om je heen hangen, een rare geur (de GHB dus), je kunt je ook nog een tijd zwaar voelen, lichamelijk en hoofdpijn krijgen, beetje kater-achtig wel, maar toch anders, meer alsof je gewoon steeds wil liggen en het lome/dromerige gevoel nog blijft hangen.

Dit is puur uit mijn eigen ervaring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 9:34

Dank je wel Biechtje dat je de moeite neemt om anoniem te reageren. In principe is Ghb ook een drug waarbij verkrachting toch vaak het motief is van degene die dit in je drankje gooit? Ik ga even op google de naam zoeken die jij gebruikt, want weet er zelf niet zoveel van. Proef je de rapedrug die jij benoemde niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Sterre ma 18 maa 2013 - 9:41

Hm Artemis, wat hij beschrijft klinkt als het onthoudingssyndroom. Als je verslaafd bent en je neemt het niet of te laat dan krijg je inderdaad heftige lichamelijke klachten. Kan dat?

Maar dat is in principe niet bij eenmalig gebruik. Je kan je dan wel beroerd voelen bij een overdosis of out gaan/de controle verliezen, maar na het 'slaapje' voel je je juist weer fit.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Toet ma 18 maa 2013 - 10:00

Wat jij zegt (of wat jou is vertelt in dit geval Wink ) klopt inderdaad niet Artemis, van GHB krijg je juist helemaal geen kater.

Verder zou ik ook niet zo stellig verkondigen dat je het absoluut moet proeven, dat ligt echt aan het drankje waar het in is gegaan. In dit geval rosé dan zou ik zeggen: Ja, dat proef je maar als het in een heel zoet drankje is gedaan (bijvoorbeeld malibu-cola of een cocktail) en daarna goed geroerd dan proef je het echt niet als je het niet weet/er niet mee bezig bent.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 10:13

Van een externe betrouwbare bron hoor ik ook dat het meer lijkt op Rohypnol, omdat dit smaakloos is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Sea of Trees ma 18 maa 2013 - 11:14

Toet schreef:Wat jij zegt (of wat jou is vertelt in dit geval Wink ) klopt inderdaad niet Artemis, van GHB krijg je juist helemaal geen kater.

Verder zou ik ook niet zo stellig verkondigen dat je het absoluut moet proeven, dat ligt echt aan het drankje waar het in is gegaan. In dit geval rosé dan zou ik zeggen: Ja, dat proef je maar als het in een heel zoet drankje is gedaan (bijvoorbeeld malibu-cola of een cocktail) en daarna goed geroerd dan proef je het echt niet als je het niet weet/er niet mee bezig bent.
Eens.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Mamsie ma 18 maa 2013 - 13:31

KimRosenberg85 schreef:Ik heb GHB gebruikt als partydrug, natuurlijk wel in de juiste dosis en zonder te combineren met alcohol, maar ik kan er het volgende over zeggen:

Je krijgt er een zwaar, loom gevoel van, je ledematen voelen zwaarder, je kan wegzinken, je voelt je zwaar maar ook ontspannen, je zicht wordt minder, een beetje tunnelview-achtig. Na die tijd kun je last hebben van je maag, ik had vaak soort gas in mijn buik, dat dan soort opborrelde, er kan ook nog een soort zweem om je heen hangen, een rare geur (de GHB dus), je kunt je ook nog een tijd zwaar voelen, lichamelijk en hoofdpijn krijgen, beetje kater-achtig wel, maar toch anders, meer alsof je gewoon steeds wil liggen en het lome/dromerige gevoel nog blijft hangen.

Dit is puur uit mijn eigen ervaring.

Ooooooh nou snap ik waarom je zo vreemd redeneert! Je bent onder invloed.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 19:32

Mamsie, ik weet niet of je serieus bent, maar als dat wel zo zou zijn waardeer ik het als je niet dit topic aanwendt om je ongenoegen uit te spreken. Vind ik niet prettig gezien hoe ik me nu al een paar dagen voel; hopelijk heb je daar begrip voor...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Mamsie ma 18 maa 2013 - 20:43

Guattari schreef:Mamsie, ik weet niet of je serieus bent, maar als dat wel zo zou zijn waardeer ik het als je niet dit topic aanwendt om je ongenoegen uit te spreken. Vind ik niet prettig gezien hoe ik me nu al een paar dagen voel; hopelijk heb je daar begrip voor...
Nee ik was niet serieus. Ik zal er niets meer over zeggen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  RYW ma 18 maa 2013 - 20:51

Lieve reacties van jullie...

Ja, het was inderdaad behoorlijk eng, en dat er iets goed mis was was snel duidelijk. Mijn collega's hebben me uitgelegd hoe dit soort praktijken in zijn werk gaan, en ik ben echt blij dat ik mijn drankje niet op had, dat het zo relatief goed is afgelopen (en dat Guat geen tientonner is om mee te slepen..) want het had ook totaal anders kunnen aflopen.

Die achtervolging was eng. Die kerels zagen ons toen we de kroeg uit gingen, toen vroegen ze al of ze mee mochten, en toen ik nee zei zeiden ze: als een vrouw nee zegt bedoelt ze ja.. Echt, rot op. Dat heb ik hem ook gezegd. En toen volgden ze toch. Meisjes, waar gaan jullie heen, we zullen echt lief voor jullie zijn, wacht nou, bla bla. Ik heb toen Guat's huisgenoot gebeld, en hem verteld wat er gebeurde, en de lijn open gehouden tot we veilig binnen waren. Ze zijn echt tot aan de deur gevolgd, zo eng. En Guat kon gewoon helemaal niets meer, die had zichzelf nooit kunnen verdedigen, en ik ook niet tegen drie man.

Zo bizar ook dat je je dat totaal niet kon herinneren. Dat lijkt me heel eng en ongrijpbaar en intimiderend voor je.. Je symptomen leken echt heel sterk op gedrogeerd zijn. Van jezelf niet staande kunnen houden en niet kunnen uitkleden tot het niet meer terug kunnen halen. Zeker omdat je echt niet dronken was.. Echt schrikbarend om er weer hard op gewezen te worden hoe kwetsbaar je eigenlijk bent...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  liesje ma 18 maa 2013 - 21:15

Lijkt me heel eng om mee te maken. Hopelijk knap je snel op
Gelukkig is het voor jullie beide goed afgelopen. Hebben jullie nog aangifte gedaan?
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 22:03

liesje schreef:Lijkt me heel eng om mee te maken. Hopelijk knap je snel op
Gelukkig is het voor jullie beide goed afgelopen. Hebben jullie nog aangifte gedaan?
Daar valt geen aangifte van te doen. Ghb is sowieso niet aan te tonen, binnen 10 uur ofzo uit je urine, hoe het met rophinol zit weet ik niet, maar ook vrij snel weer weg geloof ik. Daarnaast weet je niet wie het erin heeft gedaan, men kan altijd nog zeggen dat ze het verkeerde glas pakte. En hoewel het logisch lijkt dat die mannen betrokken waren is dat ook niet te bewijzen. Daarom wordt het op die manier gedaan: het is moeilijk te bewijzen, en krijg je voor elkaar dat je zo'n vrouw in bed krijgt, gedrogeerd en wel, dan kun je ervan opaan dat ze aan zichzelf gaat twijfelen, misschien toch teveel gedronken, had ik nee moeten zeggen, heb ik wel nee gezegd? Waarom ging ik dan ook alleen over straat, enzovoorts. Plus als ze dan toch ondanks de schaamte aangifte doet is er niets te bewijzen omdat de drugs niet te traceren zijn en het haar woord tegen het zijne is.

Bij slachtofferhulp ooit eens een vergelijkbaar verhaal meegemaakt, wel met bekende mannen, maar uiteindelijk seks met meerdere kerels, niet vrijwillig, maar zo gedrogeerd dat ze geen nee kon zeggen, en daar was niets mee te beginnen, want ja, ze had wel veel gedronken, en drugs waren niet meer aan te tonen. Sad

Je bent als vrouw wat dat betreft heel kwetsbaar. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 2:36

Aangifte doen zonder bewijs is helaas zinloos. Ik probeer er zelf niet aan te denken wat er nog meer gebeurd had kunnen zijn, maar dat vind ik lastig. Ben helemaal in dat opzicht geen doemdenker, maar het frustreert me dat ik gewoon veel dingen echt niet meer weet en daarna word ik boos op mezelf dat ik zo dom heb kunnen zijn om onze drankjes onbewaakt achter te laten. Lekker hypocriet dat ik het dan niet fijn vind als iemand dat anders tegen me zegt, want dan voel ik me nog een grotere loser... Maar dit gebeurt je hooguit 1x in je leven en daarna hoor je extra alert te zijn en ik presteer het 2x voor elkaar te krijgen in een periode van 8 jaar tijd. Daarover ben ik teleurgesteld in mezelf, want deze keer zat RYW voornamelijk met de gevolgen van dat moment. Sad Misschien reken ik het mezelf wel zo hard aan door mijn achtergrond qua studie; vergelijk het met een fiscalist die voor iedereen aangiftes checkt op wellicht meer aftrekposten en trucjes die hij/zij daarvoor weet en bij zichzelf 'vergeet' aangifte te doen, ofzo. Nou ja, voor de beeldvorming dus ff dit voorbeeld... Ik baal dus echt enorm van mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 4:11

Tja, onvoorzichtig zijn is onhandig, maar geen doodzonde. Zij zitten fout, jij niet, er is namelijk niets strafbaars aan je glas laten staan. Dat zou namelijk gewoon moeten kunnen. Dus jij hebt niets fout gedaan, zij zitten fout. Dus niet jezelf de schuld geven. Als je fier gejat wordt terwijl hij niet op slot staat is dat ook niet opeens jouw fout, dat is de fout van de dief, zelfs al weet je dat het beter is om hem op slot te zetten. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 4:40

Thnx Artemis, lief van je dat je het relativeert. Gek hoe je dan toch de situatie in je hoofd gaat omdraaien voor jezelf, terwijl ik van de helft van de avond helemaal geen idee heb wat er is gebeurd. Heb zo een sollicitatiegesprek en zie er tegenop dat ik daar als een manke binnen kom lopen en mag gaan vertellen dat ik ben gevallen. Natuurlijk vertel ik niet waardoor dat kwam, maar ik had me graag met meer rust en concentratie willen voorbereiden. Het allerstomste vind ik dat ik het niet meer zie zitten 's avonds alleen op straat te zijn, terwijl ik hartje centrum woon en ik dit baseer op 3 mannen die ik mij niet eens kan herinneren, maar wat al werd gezegd door RYW; de kwetsbaarheid die je als vrouw zijnde hebt en het besef dat je in je eentje of met z'n tweetjes gewoon niets begint tegen een man of meerdere mannen. Zo ben ik geheel niet; bang aangelegd 's avonds. Ik ga een fiets kopen, want gevoelsmatig ben ik dan toch minder snel te 'pakken' dan lopend. Iemand van een fiets sleuren is lastiger dan iemand lopend achterna gaan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 3 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum