Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ff van me afschrijven...

+19
Burn
Sea of Trees
Charles
Bazinga
Elliot
SarahKey
Viva
Lady Starstruck
Atelier Madame
Highway
Linda
Caresses
Marin
Sterre
Ayla
SDL
Nyx
mezzoforte
Printje
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 2:34

Hè wat vreselijk ... hoe kunnen mensen toch zo vreselijk stom zijn, je gooit toch niet zomaar iets in iemands drankje? Ik begrijp dat je erg geschrokken bent, gelukkig is alles goed afgelopen.

Ik heb het ook een keer gehad, maar ik had toen al zo'n raar voorgevoel. Er was een vreemde sfeer in die kroeg en ergens wist ik dat er iets niet klopte. Ik dronk één slokje en ik herkende de zoute smaak, toen heb ik het neergezet en niet meer aangeraakt...

Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 2:35

Guattari schreef:
Carrie schreef:Ik laat nooit mijn drankje ergens staan, zeker niet als ik buiten een sigaretje ga roken. Best naief, vind het niks voor jou en RYW. Wel vind ik het uiteraard ontzettend erg voor je wat er is gebeurd!

Naief, niet goed opgelet, te druk in gesprek; tsja... geef het een naam. Normaal gesproken zit ik daar met allemaal bekenden, waarvan er een aantal wel en niet rookt. Als we dus naar buiten gaan om te roken, zijn er altijd nog 2-4 mensen die bij de drankjes blijven zitten en dat associeer ik met in die kroeg een drankje doen, dus zo gebeurde het dat ik er zo bij wegliep. Weet je, voor RYW is het erg, ik weet immers de helft niet meer en heb nu alleen erg veel pijn overal en vooral m'n been. Dat we zijn achtervolgd door 3 mannen die zich op wilden dringen, heb ik niet eens meegekregen. Echt gaten in m'n geheugen, dat vind ik wel heel naar.

Ja als je met een groep bent snap ik nog wel dat je je drankje laat staan. Maar vond het gewoon niks voor jou smile Het is voor RYW erg, maar voor jou net zo natuurlijk. Je bent 2 keer gevallen en wie weet wat er had kunnen gebeuren als ze er niet bij was. Laten we daar ook maar niet teveel aan denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 4:28

@KimRosenberg85: Stom ben ik helaas zelf geweest, door er niet bij stil te staan dat er nu geen mensen achterbleven bij de drankjes, maar het is idd wel een naar idee dat een onbekende daar zo op inspeelt en misbruik van maakt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 5:29

Oh wat naar zeg. Weet je zeker dat er iets in zat? Ghb proef je namelijk, dat is zo zout dat je het niet ongemerkt naar binnen krijgt. In praktijk wordt dat gebruikt met pure ranja om de smaak te verdoezelen.
Slik je geen medicijnen of iets dergelijks waardoor je ziek werd?
Het kan ook iets anders geweest zijn hoor. Naar is het wel, bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Bazinga ma 18 maa 2013 - 5:39

Jezus ik lees dit nu pas.. Waarom hebben jullie niks gezegd, ik dacht nog steeds dat jullie een kickass avond hadden met dopjes op de neus :/

Hoe gaat 't nu met je?.. hug
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 5:43

@Artemis: ik slik helemaal niets en ff heel kort door de bocht: we dronken rose (weet niet hoe ik het streepje erop krijg;)) en door alcohol worden je smaakpapillen ook aangetast - net het drankje wat je kunt zien als ranja met een sterker smaakje door de alcohol... Het voelde identiek aan een paar jaar geleden, waarbij ik ook 2x ben gevallen. Eerst over een paaltje toen ik naar huis probeerde te fietsen, maar m'n stuur niet meer recht kon houden en zaterdag kon ik ook echt niet blijven staan (zelfstandig). Het voelde ook niet als dronken en had de volgende dag ook geen katergevoel. Opeens sloeg het in en we hadden laat gegeten, dus ik had ook wel een bodempje gelegd, terwijl ik voor 4 wijntjes over een hele nacht verspreid trouwens niet eens een goede bodem nodig heb... RYW heeft me wel aangeschoten tot dronken meegemaakt en het leek er niet op. Ik word daar heel vrolijk van doorgaans en kan nog prima lopen en raak al helemaal niet de controle dan kwijt over m'n lichaam of dat ik dingen niet meer weet. Omdat ik emetofobie heb, pas ik daarentegen wel heel erg op met mijn grens qua alcohol, omdat ik wil vermijden dat ik er misselijk van word met eventueel moeten braken. Dat trek ik namelijk niet en dat hele gevoel had ik dus ook niet...


Laatst aangepast door Guattari op ma 18 maa 2013 - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 5:48

Bazinga schreef:Jezus ik lees dit nu pas.. Waarom hebben jullie niks gezegd, ik dacht nog steeds dat jullie een kickass avond hadden met dopjes op de neus :/

Hoe gaat 't nu met je?.. hug

Eerlijk gezegd zijn we er beiden niet aan toegekomen... Gisteren was voor ons beiden een nare dag; ik naar de klote zogezegd en RYW natuurlijk gewoon enorm slaaptekort en erg geschrokken en toen we met jou app'ten, was er nog niets aan de hand. Ik ben verdrietig merk ik, maar kan niet goed duiden waarom of wat ik precies voel - klinkt lekker zweverig. Sad Ik baal vooral van mezelf, want ik kan nu ook niet meer terughalen waarom ik niet ff beter heb nagedacht en besefte dat ik nu niet met een groepje mensen daar was, die bij onze drankjes bleven zitten. Dat neem ik mezelf wel kwalijk, want daarna heb ik nog weinig meegekregen en zat RYW met de shit, zeg maar... Ik weet serieus echt niet hoe we thuis zijn gekomen, maar het moet erg beangstigend voor RYW zijn geweest dat er 3 grote mannen bleven meelopen tot aan m'n huis en aan mij had ze natuurlijk helemaal niets. Ik riep juist (schijnt) dat we alleen thuis waren. :-S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 6:03

Klopt dat alcohol iets met je smaakpapillen doet, maar geloof me, een slok zeewater merk je echt wel. Daarbij krijg je van Ghb juist een enorme kater, erger dan van alcohol. Dus ik geloof best dat er iets in zat, maar Ghb lijkt me sterk. Dat had je gemerkt, ook de dag erna. (Toevallig net een cursus Ghb gehad smile )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 6:06

Hm, ok... Maar wat kan het dan zijn geweest? Ik was echt niet mezelf en het sloeg ook in 1 keer in. Ben niet zo thuis in de partydrugs die er bestaan. Vorige keer heb ik het trouwens ook niet geproefd, maar toen had ik zelf al veel gedronken en gebeurde het op het einde van de avond. Nu had ik een kauwgompje genomen na het roken en heb toen het glas leeggedronken... Ook niet aan te raden, btw.Wink Het was iig niet de alcohol die slecht viel, want ik had op dat moment amper wat gehad... Ff contact gehad zojuist met een arts en die vond juist wel dat het alles weg had van ghb. Nou ja, maakt mij ook niet zo heel veel uit wat het precies was, maar het was niet een natuurlijke reactie van mij en ik kan toch vrij goed tegen alcohol. Als ik er zo aan toe ben na alcohol te hebben gedronken, zou ik op minimaal 15 alcoholische drankjes moeten hebben gezeten en dat was dus echt niet het geval. Het viel ook niet slecht verder; opeens was alle controle weg en kon ik niet meer lopen, werd m'n stem anders, viel ik telkens om en was ik alle controle kwijt over emoties, terwijl ik juist heel vrolijk word van aangeschoten zijn. Dus dat is wel raar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 6:11

Artemis schreef:Klopt dat alcohol iets met je smaakpapillen doet, maar geloof me, een slok zeewater merk je echt wel. Daarbij krijg je van Ghb juist een enorme kater, erger dan van alcohol. Dus ik geloof best dat er iets in zat, maar Ghb lijkt me sterk. Dat had je gemerkt, ook de dag erna. (Toevallig net een cursus Ghb gehad smile )

Voelde me gisteren ook verre van fit, maar dat kwam ook doordat ik overal schaafwonden en pijn heb. Alles deed zeer, maar niet dat onrustige gevoel in je maag nadat je echt een avond hebt doorgezakt. Hoofdpijn of wat dan ook had ik niet en ik had wel eetlust et cetera et cetera en dat heb ik bij een kater allemaal niet. Dan lig ik de hele dag op de bank met flesjes water naast me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Charles ma 18 maa 2013 - 6:30

Gaat het wel goed met je, Guat? Je maakt best vreemde dingen mee de laatste tijd (althans, dat leid ik af uit je topics) en op de één of andere manier klink je niet echt zoals ik van je gewend ben eerder. Niet kwaad bedoeld verder hoor!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Bazinga ma 18 maa 2013 - 6:56

Ahw ik begrijp je onrust.. Fysiek ben je wel in orde? Da's dan iig iets..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Sea of Trees ma 18 maa 2013 - 7:03

Artemis schreef:Klopt dat alcohol iets met je smaakpapillen doet, maar geloof me, een slok zeewater merk je echt wel. Daarbij krijg je van Ghb juist een enorme kater, erger dan van alcohol. Dus ik geloof best dat er iets in zat, maar Ghb lijkt me sterk. Dat had je gemerkt, ook de dag erna. (Toevallig net een cursus Ghb gehad smile )
Niet altijd waar, ik wil er niet te ver over uitwijden, maar ik weet uit ervaring dat als je GHB op hebt gehad je niet altijd een kater hoeft te hebben.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Sea of Trees ma 18 maa 2013 - 7:05

De 'symptomen' klinken wel als GHB, Guat.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 7:05

Hm afgezien van de kater kan het best Ghb zijn hoor, want al je inderdaad en rookt en gedronken hebt en kauwgom hebt snap ik dat je drankje niet meer zo proeft. Maakt ook niet uit, het lijkt me een heel naar gevoel om zo'n gat in je herinning te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 7:06

En van Ghb word je idd wel dronken, zeker als je verder ook alcohol drinkt, maar goed, hetvmaakt ook niet uit, er zijn inmiddels zat chemische goedjes in de handel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Sterre ma 18 maa 2013 - 7:22

Hee Artemis was je toevallig op mijn s.tudiedag? Ik organiseer stu.diedagen, o.a. over GHB. Eentje was 1,5e week geleden smile

Maar je krijgt juist vaak geen kater van GHB inderdaad. Een reden dat het zo verslavend is, is omdat je je na de roes of zelfs het outgaan weer gauw topfit voelt. Alsof er niks is gebeurd.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 7:30

Artemis schreef:En van Ghb word je idd wel dronken, zeker als je verder ook alcohol drinkt, maar goed, hetvmaakt ook niet uit, er zijn inmiddels zat chemische goedjes in de handel.

Het voelde hooguit als extreem verlies over de controle van je lichaam en dat paste dus geheel niet in de paar glazen wijn die ik had gedronken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 7:31

Charles schreef:Gaat het wel goed met je, Guat? Je maakt best vreemde dingen mee de laatste tijd (althans, dat leid ik af uit je topics) en op de één of andere manier klink je niet echt zoals ik van je gewend ben eerder. Niet kwaad bedoeld verder hoor!

Het is allemaal wel eens soepeler gegaan, maar dit is volgens mij iets wat een ieder kan gebeuren die in een onbewaakt moment ff niet oplet, toch? Ik weet ook niet wat je van me gewend bent.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 7:33

Het niet kunnen herinneren van bepaalde risicovolle momenten vind ik eng. Dat is ook het idee van ghb natuurlijk - seksueel worden misbruikt of worden beroofd; vaak is dat hetgeen wordt nagestreefd. Maar goed, dat is godzijdank niet gebeurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 7:36

@Charles: heb je ff een PM gestuurd. Vermeld het hier, omdat ik zelf nog wel eens een PM mis, doordat ik eroverheen kijk.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 7:39

Bazinga schreef:Ahw ik begrijp je onrust.. Fysiek ben je wel in orde? Da's dan iig iets..

Het zal een paar dagen duren denk ik voordat de pijn is weggetrokken, maar ik heb verder nergens last van. Wel geschrokken en niet echt ideaal om morgen als een manke naar een sollicitatie te moeten, maar ik ga m'n best doen qua voorbereiding en aanvaard de hulp die ik aangeboden krijg van vrienden. Dat vind ik namelijk wel erg lief en heb nu ik een weekje alleen ben ook niet heel veel andere opties dan het aannemen.

@SoT: het kan misschien ook wel iets anders qua drugs zijn geweest, maar daar ga ik nu niet meer achterkomen en qua symptomen gebeurde er precies hetzelfde als de vorige keer, alleen ben ik nu in mijn val "beter" terechtgekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 7:41

Sterre schreef:Hee Artemis was je toevallig op mijn s.tudiedag? Ik organiseer stu.diedagen, o.a. over GHB. Eentje was 1,5e week geleden smile

Maar je krijgt juist vaak geen kater van GHB inderdaad. Een reden dat het zo verslavend is, is omdat je je na de roes of zelfs het outgaan weer gauw topfit voelt. Alsof er niks is gebeurd.
Huh scratch

Ik kreeg juist de tip mee om te letten op extreem zweten en misselijkheid en katerachtige klachten bij vermoedens van Ghb gebruik. Sad

En nee, ik kreeg een interne cursus van een arts...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 7:58

Ik vraag me af waarom je dit niet aan je eigen account gekoppeld wilt hebben?

Ontopic: Guattari, wat naar zeg. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat het me gewoon verschrikkelijk boos maakt dat mensen dit gewoon doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Burn ma 18 maa 2013 - 9:10

Lennox schreef:Ik vraag me af waarom je dit niet aan je eigen account gekoppeld wilt hebben?
Er is nu toch ook iemand in t biechttopic.. zelfde idee..
Al hoort dat niet met dat account in dat topic, maar dat geeft ze zelf ook al aan..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ff van me afschrijven... - Pagina 2 Empty Re: Ff van me afschrijven...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum