Typisch dingen voor/van jou vriend.
+31
Tazz
nina
RYW
Zora
Lynn_
Cow
Shisha
Rev3rie
Sterre
Flinder
Kathi
Minx
Arwyn
SoGood
Caroow
Sneeuwvlok
Polly
Sarah1985
Dennenappel
Pannetoet
Cheesegirl
smooch
Mari
minoessepoes
Lejow
SoezieQ
Roze25
Oasis
Guus
VeryCherry
Zwerver
35 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.
nina schreef:Mijn vriend doet dat altijd buiten, ook al vriest het 10 graden, dan pakt ie zn jas en gaat buiten nagels knippen.Darcy schreef:PrinsesBo schreef:Mijn vriend
- Knipt zijn nagels in de wasbak en spoelt het dan weg (dat vind ik wel zoooo'n gore gewoonte!!)
Dat doe ik ook, waarom is dat goor? Je spoelt het toch weg?
De mijne doet dat altijd in bed, dat vind ik pas vies, gelukkig heeft hij er wel een handdoek onder liggen!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:nina schreef:Mijn vriend doet dat altijd buiten, ook al vriest het 10 graden, dan pakt ie zn jas en gaat buiten nagels knippen.Darcy schreef:PrinsesBo schreef:Mijn vriend
- Knipt zijn nagels in de wasbak en spoelt het dan weg (dat vind ik wel zoooo'n gore gewoonte!!)
Dat doe ik ook, waarom is dat goor? Je spoelt het toch weg?
De mijne doet dat altijd in bed, dat vind ik pas vies, gelukkig heeft hij er wel een handdoek onder liggen!
Iewk, in bed!
Naja ik vind dat gewoon een vies gezicht die nagels, Darcy
Zal wel aan mij liggen hahaha!
Gast- Gast
De jas van mijn vriend beland standaard op de stoel ipv aan de kapstok.
Mijn vriend is een hypogonder.
Hij beschuldigd mij dat ik steeds een nieuwe handdoek pak, maar ik heb hem betrapt, dat doet hij zelf! De mijne hangt altijd netjes aan mijn kast, die van hem liggen allemaal op de verwarming in de badkamer. Maar eerst zei hij dat IK dat deed!
Er is altijd wat te zeiken over het eten, te zout, te weinig zout, rijst=niet goed, 'oh het is wel een beetje droog he? Maar wel lekker hoor, niks mis mee!'
Is vaak zijn portomonee kwijt en raakt dan helemaal in paniek, en ik moet dan NU opstaan om te helpen zoeken.
Als hij klaar is met eten en ik niet (ik eet langzaam) gaat hij de tafel vast afruimen, heel gezellig. Zit ik dan in mijn eentje aan de tafel.
Mijn vriend is een hypogonder.
Hij beschuldigd mij dat ik steeds een nieuwe handdoek pak, maar ik heb hem betrapt, dat doet hij zelf! De mijne hangt altijd netjes aan mijn kast, die van hem liggen allemaal op de verwarming in de badkamer. Maar eerst zei hij dat IK dat deed!
Er is altijd wat te zeiken over het eten, te zout, te weinig zout, rijst=niet goed, 'oh het is wel een beetje droog he? Maar wel lekker hoor, niks mis mee!'
Is vaak zijn portomonee kwijt en raakt dan helemaal in paniek, en ik moet dan NU opstaan om te helpen zoeken.
Als hij klaar is met eten en ik niet (ik eet langzaam) gaat hij de tafel vast afruimen, heel gezellig. Zit ik dan in mijn eentje aan de tafel.
Laatst aangepast door Jen_ op di 22 feb 2011 - 10:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Ik vind dat trouwens niet leuk want:
1) Hij gebruikt heeeel veel shampoo (en heeft kort haar)
2) Mijn shampoo is duur (in ieder geval een stuk duurder dan zijn shampoo)
Serieus, ik zou ook echt heel boos worden! Mijn shampoo is ook duur, en daar blijft ie mooi vanaf, hij durft het ook niet haha
Gast- Gast
Mijn vriend heeft er wel een handje van om deuren net niet dicht te doen, waardoor het gaat klepperen. Daar irriteer ik me wel ontzettend aan. [/quote]
heel herkenbaar:P
en het licht overal aanlaten
riannuhhhh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 60
Registratiedatum : 18-11-10
o wat een heerlijk herkenbare topic dit!
wat mijn vriend doet, is de lege wc rol eraf halen, de nieuwe erop doen, en dan die lege wcrol daar bovenop leggen...zo niet handig...
en verder....sokken laten slingeren. naast zijn kant van het bed is het een kledingstortplaats, áls ie al een keer afwassen, dan was ie ook daadwerkelijk alleen af...het afdruiprek, zeiknatte aanrecht...daar loopt ie gewoon van weg
ach, maar verder issie wel lief hoor
wat mijn vriend doet, is de lege wc rol eraf halen, de nieuwe erop doen, en dan die lege wcrol daar bovenop leggen...zo niet handig...
en verder....sokken laten slingeren. naast zijn kant van het bed is het een kledingstortplaats, áls ie al een keer afwassen, dan was ie ook daadwerkelijk alleen af...het afdruiprek, zeiknatte aanrecht...daar loopt ie gewoon van weg
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:o wat een heerlijk herkenbare topic dit!
Dat ken ik ja, en hij laat ook het vieze water in de wasbak staan. Als ik dan thuiskom kan ik dat vieze koude water nog lopen weglopen
Gast- Gast
Dit komt me zeer bekend voor, alleen hebben we geen kinderen en doet ie zelfs zn gelpot dicht.Tazz schreef:Mijn man, is juist het tegenovergestelde dat is echt een neat freak.
Het eerste wat hij doet op zaterdagochtend is de was uit sorteren en de wasmachine aanzetten. Vervolgens plant hij de hele zaterdag zo in dat alle wasjes gedraaid kunnen worden.
Als we aan het eten zijn wil hij zo snel mogelijk weer de keuken opgeruimd en de tafel afgeruimd en schoongemaakt hebben.
Hij geeft mij altijd op m'n kop dat ik mijn sokken in mijn broek laat zitten die ik vervolgens op de grond naast het bed laat liggen.
Hij wil dat onze dochter haar speelgoed opruimt terwijl ze er nog mee aan het spelen is, anders wordt het zo'n rotzooi!
Hij gooit papieren weg die ik netjes op een stapel op de eettafel heb gelegd omdat ik ze nodig heb, maar hij wil dan gewoon de tafel leeg hebben en kijkt er verder niet naar.
Maar hij is niet helemaal perfect hoor, als we boodschappen gaan doen maakt hij altijd een boodschappenlijstje als we dan bijna bij de kassa zijn komt hij er standaard achter dat we nog wat spullen moeten hebben die bij de ingang staan dus dan kunnen we nog een keer terug lopen.
Hij laat ook altijd zijn pot gel open staan.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
ZachtCookie schreef:Mijn vriend moet altijd vlak voor of op het punt dat we weggaan:
- De was opvouwen
- Stofzuigen
- Stoffen
- Poepen
- De wasmachine aanzetten
Je snapt wel dat dat enorm frustrerend is als jij met je jas al klaar staat. Op de een of andere manier krijg ik het er niet uit. Wel vraag ik nu een half uur van te voren; Moet je niet de was opvouwen, schoonmaken, wasmachine aanzetten?
Hihi hoe herkenbaar! Dit doet mijn vriend ook.
Als hij zegt dat hij 'alleen' nog even tanden moet poetsen voor we weggaan betekent dat eigenlijk ook dat hij zijn haar nog moet doen, schoenen aan moet doen etc.
Zó frustrerend!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Precies!!!RYW schreef:Rev3rie schreef:Ook wat typisch is van mijn vriend: Schat ik kom er ''zo'' aan. En dan pas 1,5 uur later opkomen dagen. Bij ''zo'' denk ik vaak over een kwartier .
En zo ook voor ''effe''. Ik ga ''effe'' wat bij een maat drinken. En dan bedoeld hij de hele avond en nacht... Pff!
Hahahaha ja die ken ik ook... ´ik bel je ZO terug´, dus ik denk dan, dan wacht ik wel even met boodschappen doen, en dan doe ik dat na het bellen. Drie kwartier later heeft hij dan nog niet gebeld
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Wc rolletje ook hier heel herkenbaar!
Als mijn vriend de vaat opruimt zet hij het boven op de vaatwasser ipv erin....
Verder is het een 'kwaaltje' van hem dat hij erg laks is... daardoor vaak te laat komt en er regelmatig een woordenwisseling is over dingen die voor mij wel belangrijk zijn.
Als mijn vriend de vaat opruimt zet hij het boven op de vaatwasser ipv erin....
Verder is het een 'kwaaltje' van hem dat hij erg laks is... daardoor vaak te laat komt en er regelmatig een woordenwisseling is over dingen die voor mij wel belangrijk zijn.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik was al een heel verhaal aan het typen, maar ik realiseer me dat dat niet eerlijk is ten opzichte van mijn vriend. Natuurlijk heeft hij zijn 'tekortkomingen' zoals ik die ook heb. Maar dat maakt ons tot wat en wie we zijn.
Natuurlijk zou ik het fijn vinden als hij de etensresten in de gootsteen eens op zou ruimen. Maar ik denk dat hij het ook wel zou waarderen als ik niet áltijd het lege wc-rolletje in het wasbakje in de wc zou laten liggen
Natuurlijk zou ik het fijn vinden als hij de etensresten in de gootsteen eens op zou ruimen. Maar ik denk dat hij het ook wel zou waarderen als ik niet áltijd het lege wc-rolletje in het wasbakje in de wc zou laten liggen
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke dingen doen samen met je vriend.
» schoonmaakwagen...typisch voor meisjes? en welke leeftijd?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?
» Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest
» schoonmaakwagen...typisch voor meisjes? en welke leeftijd?
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?
» Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: