Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Typisch dingen voor/van jou vriend.

+31
Tazz
nina
RYW
Zora
Lynn_
Cow
Shisha
Rev3rie
Sterre
Flinder
Kathi
Minx
Arwyn
SoGood
Caroow
Sneeuwvlok
Polly
Sarah1985
Dennenappel
Pannetoet
Cheesegirl
smooch
Mari
minoessepoes
Lejow
SoezieQ
Roze25
Oasis
Guus
VeryCherry
Zwerver
35 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  - Pagina 2 Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Dennenappel vr 18 feb 2011 - 0:32

Aaaargh ik had een heel verhaal getypt, klik op verzenden en sluit het venster af.

Maar wat zag ik nog snel, voordat hij sloot; er zijn ondertussen nieuwe berichten geplaatst, lees ze en bepaald of je het bericht nog wilt verzenden. Aargh!

Zo, dat moest eruit angel
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  - Pagina 2 Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Pannetoet vr 18 feb 2011 - 0:35

Dennenappel schreef:Aaaargh ik had een heel verhaal getypt, klik op verzenden en sluit het venster af.

Maar wat zag ik nog snel, voordat hij sloot; er zijn ondertussen nieuwe berichten geplaatst, lees ze en bepaald of je het bericht nog wilt verzenden. Aargh!

Dat is sh*t!!
De laptop van m'n ouders is ook zo lekker handig...die valt zo ineens uit :shock: Maar het stomme is wel dat als je hem meteen weer opstart hij zo verder gaat waar je gebleven was..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sarah1985 vr 18 feb 2011 - 0:39

Mijn man gooit kleding niet in de wasmand maar ernaast. Kleding die niet in de was hebben gooit die over het rek in de kledingkast. In de slaapkamer hebben we een dressboy staan en hij gooit juist de kleding op de grond. Zijn sokken liggen ook overal.

Beneden bij de tv hebben we onder het kastje dvd liggen die we kijken. Ik leg het altijd netjes neer, hij gooit die dvd's overal neer. En hij doet altijd de dvd die in de speler zit in het hoesje van de dvd die die gaat kijken. Gevolg alle dvd's zitten door elkaar erg handig not.

Hij doet de afwas ook nooit in de machine gewoon erboven opz etten, net of maken kabouters het schoon.

ook van die wc rol is hier ook. Net dat hij het niet aanvuld als het op is
mannen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Polly vr 18 feb 2011 - 0:40

minoessepoes schreef:Als mijn vriend gaat afwassen dan laat hij bijna altijd 1 of 2 dingen staan. Maakt niet uit hoeveel afwas er is, als ik dan vraag waarom hij het laat staan dan is het: Ik had geen zin meer. Moet daar altijd wel om lachen, hoeveel werk is dat ene dingetje meer dan nog?

De wc rol is ook heel herkenbaar, verder laat mijn vriend de lege gel pot, de lege dove fles, de lege shampoo fles altijd allemaal in de badkamer staan, dus vanochtend vroeg ik waarom hij dat niet gewoon weggooit, was het antwoord dat het prullenbakje dan zo snel vol zit Laughing Wat een logica!

Wc rollen staan hier ook overal behalve in de prullenbak, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook wel een handje van heb!

Logica inderdaad! Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 0:43

Hier ook een die de wcrolhouder niet gebruikt maar de rol op de vloer zet. Ik snap de logica nog steeds niet.

Gast
Gast

Bericht  Sneeuwvlok vr 18 feb 2011 - 3:58

minoessepoes schreef:Als mijn vriend gaat afwassen dan laat hij bijna altijd 1 of 2 dingen staan. Maakt niet uit hoeveel afwas er is, als ik dan vraag waarom hij het laat staan dan is het: Ik had geen zin meer. Moet daar altijd wel om lachen, hoeveel werk is dat ene dingetje meer dan nog?

De wc rol is ook heel herkenbaar, verder laat mijn vriend de lege gel pot, de lege dove fles, de lege shampoo fles altijd allemaal in de badkamer staan, dus vanochtend vroeg ik waarom hij dat niet gewoon weggooit, was het antwoord dat het prullenbakje dan zo snel vol zit Laughing Wat een logica!

Wc rollen staan hier ook overal behalve in de prullenbak, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook wel een handje van heb!

Haha dat doe ik ook.. in de badkamer heb je altijd zo'n klein prullebakje. Dus dat is dan irritant dat als je hem net geleegd hebt hij gelijk weer vol zit.. Dus als ik de zak wegbreng pak ik pas die lege flessen :P is toch logisch?
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:00

Ehm volgens mij heb ik dan echt geen vriend maar een vriendin denk ik?! Ga vanavond nog maar eens goed kijken hahaha
Die dingen die hier staan die doet hij dus allemaal niet, hij ruimt zijn kleding op, hij gooit wc-rolletjes gewoon in de prullenbak etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:01

Mijn vriend moet altijd vlak voor of op het punt dat we weggaan:
- De was opvouwen
- Stofzuigen
- Stoffen
- Poepen
- De wasmachine aanzetten

Je snapt wel dat dat enorm frustrerend is als jij met je jas al klaar staat. Op de een of andere manier krijg ik het er niet uit. Wel vraag ik nu een half uur van te voren; Moet je niet de was opvouwen, schoonmaken, wasmachine aanzetten?

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes vr 18 feb 2011 - 4:02

Sneeuwvlok schreef:

Haha dat doe ik ook.. in de badkamer heb je altijd zo'n klein prullebakje. Dus dat is dan irritant dat als je hem net geleegd hebt hij gelijk weer vol zit.. Dus als ik de zak wegbreng pak ik pas die lege flessen :P is toch logisch?

Ja in jouw geval vind ik het wel logisch klinken, want jij gooit ze tenminste gewoon weg, maar hij laat ze dus gewoon liggen haha.
Ik gooi wel altijd alles gewoon in dat prullenbakje en als ik dan de vuilnis zak uit de keuken weggooi, dan kiep ik dat prullenbakje ook gewoon even om boven de vuilniszak, want die zit bij ons toch nooit helemaal vol, aangezien onze prullenbak eigenlijk te klein is. Dus wat mij betreft mag hij alles er gewoon ingooien, Cool
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Caroow vr 18 feb 2011 - 4:06

Al zeg ik het 100 keer, de deurtjes van het kastje waar de dvdspeler in staat, vergeet hij dicht te doen.
En hij moet altijd nog "even snel" naar de wc als ik al met mijn jas aan bij de deur sta.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:09

Mijn man ruimt ook nog wat op achter z'n hol. Zo irritant. En dan gaat hij lopen zeiken dat het een zooitje is in huis. Laat lekker zelf je handjes wapperen denk ik dan.

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 18 feb 2011 - 4:25

Bij ons is het net andersom, ik vervang het rolletje niet en ik bedenk me nu dan er een een lege fles lenzenvloeistof naast het prullenbakje staat omdat die daar niet in bleek te passen. Embarassed
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:25

Het enige wat ik kan bedenken is dat hij spullen na brood smeren op het aanrecht laat staan, inclusief kruimels & zijn gel op het badkamer meubel ipv netjes in de kast, en dat krijg ik er maar niet in, dus ik zet het nu zelf weg, want ik kan er niet tegen Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 18 feb 2011 - 4:26

Caroow schreef:Al zeg ik het 100 keer, de deurtjes van het kastje waar de dvdspeler in staat, vergeet hij dicht te doen.
En hij moet altijd nog "even snel" naar de wc als ik al met mijn jas aan bij de deur sta.

Dat doet die van mij ALTIJD als ik het eten op tafel zet. Suspect
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:26

Okee, ik ben een man.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 18 feb 2011 - 4:28

_Donnaa schreef:Okee, ik ben een man.. laughcry
Ik ook een beetje. Het prullenbak van de badkamer is te klein voor lege flessen, maar ik vergeet ze mee te nemen naar de andere prullenbak. En ik vergeet altijd mijn glazen en kopjes achter mijn kont aan op te ruimen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:35

Haha, wat geinig. Mijn vriend is op zich best netjes. Alleen hij laat ALTIJD het lege rolletje hangen en als hij ontbijt maakt staat altijd alle shit nog op het aanrecht. Maar eerlijk is eerlijk, hij ruimt ook wel het meeste op van ons beide. Ik maak schoon, hij ruimt op, goeie deal toch? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 18 feb 2011 - 4:39

Caroow schreef:Al zeg ik het 100 keer, de deurtjes van het kastje waar de dvdspeler in staat, vergeet hij dicht te doen.

Die van mij vergeet dat juist.. Waardoor 9 van de 10 keer hij in de supermarkt oid gaat lopen miepen dat hij zo nodig naar de wc moet... Rolling Eyes Mama heeft je vroeger niet voor niets geleerd dat je moet gaan plassen voor je weg gaat! Wink

De kruimels op het aanrecht laten liggen herken ik ook ja, haha en hij smeert ook nooit zijn mes af, waardoor er standaard een mes met chocopasta op het aanrecht ligt als ik 's ochtend mijn broodje ga smeren.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 4:41

_Donnaa schreef:Okee, ik ben een man.. laughcry

Hhaha, ik dacht precies hetzelfde. Ik doe bijna al deze dingen, mijn vriend maakt zich daar niet schuldig aan :P

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 18 feb 2011 - 5:08

Als de vuilniszak vol is hangt hij er een plastic zak naast voor de rest van het vuil scratch. Als hij nou in plaats daarvan een schone zak pakt en de zak weg gooit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 5:12

Sogood schreef:

Dat doet die van mij ALTIJD als ik het eten op tafel zet. Suspect

LOL! Mijne ook. "is het eten al klaar, oh shit, moet even naar boven!!" Om vervolgens na een kwartier weer beneden te komen..
Als ik vraag wat ie zo lang doet zegt ie: Ipad-ten, versoepeld de stoelgang. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 5:12

_Donnaa schreef:Okee, ik ben een man.. Typisch dingen voor/van jou vriend.  - Pagina 2 394967
HAHAHAHAHA

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 5:20

Oke nu de dingen die mijn man doet:

*Als hij later dan ik naar bed gaat, schud ie me wakker.. zegt ie: slaap je al..
*Als hij met jas voetbaltas en whatever al bij de voordeur staat, roepen schatttt, mijn sleutel, pak 't ff heb mijn schoenen aan.. ik pak zijn sleutels, wil net teruglopen vraagt ie om een redbull, en t gaat maar zo door tot ie eindelijk weg is. Ik denk dat ie t erom doet
*7 handoeken per dag verbruiken (oke op dagen dat ie voetbalt)
*Vraagt standaard aan mij: zit er nog wit in mijn haar? Hij gebruikt een pasta achtig iets en dat is erg wit waardoor het soms zichtbaar blijft in zijn haar
*als hij dronken is MOET ie shoarma, anders kan hij niet slapen,zegt ie. Ik ben dus meedere keren naar de shoarma tent gereden, stonden we daar om 05.00 smorgens.. ik doodmoe en hij maar extra shoarma saus op zijn broodje doen en giechelen als een meisje en zeggen"Ik kon beter een broodje knoflooksaus bestellen,he schat?" en dan mij achtena zitten met zo'n vies broodje, dat is h elemaal niet lekker als je nuchter bent.
*10x hetzelfde vragen
*Als we boodschappen halen is het eerste wat hij doet naar het schap rennen met drinken. en kan dus een half uur daar treuzelen over wat ie te drinken moet pakken
*mijn cola opdrinken
*zeggen dat ie 't echt niet weet hoe mijn dure shampoo opeens zo leeg aan voelt, maar ik had hem laatst betrapt! Hij gebruikt MIJN SHAMPOO!
*idd niets weggooien.
*de dwijl kan 5wkn boven in de gang staan en hij ziet em elke dag maar nooit denkt ie: laat ik het eens naar beneden brengen..

Gast
Gast

Bericht  Kathi vr 18 feb 2011 - 5:21

Mijn vriend laat ook de wc rolletjes overal slingeren, op de grond of in het wasbakje, maakt niet uit.. het zit gewoon nooit in het prullenbakje.
Daarnaast doet ie nooit de deuren goed dicht, kastdeurtjes, gewone deuren.. alles blijft een heel klein stukje open staan. Vooral erg vervelend als ie naar de wc is geweest (want hij hoeft ook niet te sprayen als ie daar heeft zitten stinken want hij stinkt namelijk niet zoals ie zelf zegt haha) dan zit ik dus op een gegeven moment in de stank.
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Kathi vr 18 feb 2011 - 5:24

CKC schreef:Oke nu de dingen die mijn man doet:

*mijn cola opdrinken

haha oja! dat doet mijn vriend ook, maar niet alleen de cola. Alles wat ik heb dat moet hij opdrinken of opeten. Met het avondeten ben ik altijd iets langzamer dan hij, dus als ie klaar is jat ie zo alles van m'n bord.
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: