Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

+8
Marin
Fortissimo
Toet
Mees
Rush
Dolphinne
bolus26
duckie
12 plaatsers

Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  duckie wo 2 jan 2013 - 23:20

ik wil mijn vriend wat leuks geven omdat ik op het moment door overspannen of iets gewoon niet alles kan en ook veel op hem afreageer en dus wil ik gewoon wat leuks voor hem kopen alleen ik heb geen idee wat,...

dus wat kopen jullie voor je man/vriend als je hem eens wilt verrassen of zo?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  bolus26 wo 2 jan 2013 - 23:52

Laatst heb ik als zomaar kleinigheidje de douchegel van James bond meegenomen

Verder een fles schrobbelaar,daar vond ie t echt weer voor had hij gezegd dus vandaar.

Als grotere verassing heb ik hem een keer gereedschap gegeven wat hij graag wou en boven t foldertje zat te kwijlen smile
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:43

Omdat hij niet lekker in zijn vel zat heb ik hem een abonnement op de Quest gegeven van de week Yes

En ik haal wel eens wat lekkers voor hem, kinderreepjes of zo'n verrassingsei, die vindt hij lekker, haha!


Laatst aangepast door Pippa op do 3 jan 2013 - 0:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:46

Mijn vriend is gek op snoep. Als ie niet zo lekker in z'n vel zit, schep ik tumtummetjes bij de Kruidvat. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:59

Een nieuw spel voor op de pc, of een fles whiskey.
En met chocolade maak ik hem al helemaaaaaal gelukkig, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Dolphinne do 3 jan 2013 - 1:02

Waarschijnlijk zou ik hem nu heel erg blij maken met een nieuwe controller voor zijn x-box. Daar zat hij vanochtend helemaal van te kwijlen.
Er is net een nieuwe versie uit (ook nog niet te krijgen in NL waarschijnlijk) die hij erg mooi vind dus.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 1:03

Chocolade, een tijdschrift, boxershorts, een shirt of een lekker luchtje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Rush do 3 jan 2013 - 1:04

Bounty`s of een tijdschrift of een game!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Mees do 3 jan 2013 - 1:07

Een leesboek (Mart Smeets), een tijdschrift of gewoon iets wat ik toevallig tegen kom.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Toet do 3 jan 2013 - 1:07

Pippa schreef:Omdat hij niet lekker in zijn vel zat heb ik hem een abonnement op de Quest gegeven van de week wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? 3079029344

En ik haal wel eens wat lekkers voor hem, kinderreepjes of zo'n verrassingsei, die vindt hij lekker, haha!

Hahah, wat schattig!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Fortissimo do 3 jan 2013 - 1:22

Ik kan mijn vriend heel blij maken met koetjesrepen! Die kan je hier niet overal meer krijgen, dus als ik ze vind, dan neem ik ze mee en dan is hij zo blij als een kind.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Marin do 3 jan 2013 - 3:18

Bloedworst, maar ik geloof niet dat elke man daar persé blij van wordt Wink

Ik neem wel eens lekkere etenswaardingetjes voor 'm mee als ik naar de deli ben geweest, vandaar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Fortissimo do 3 jan 2013 - 4:39

Marin schreef:Bloedworst, maar ik geloof niet dat elke man daar persé blij van wordt Wink

Ik neem wel eens lekkere etenswaardingetjes voor 'm mee als ik naar de deli ben geweest, vandaar.

Ieeeuwwl, ik weet hoe dat gemaakt wordt en gruwel al bij het idee. Mijn vader vindt het ook heerlijk, ik snap dat niet :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Marin do 3 jan 2013 - 4:41

Hahaha ik snap het ook niet, en ik lust best veel :P

Maar daarom neem ik 't af en toe voor 'm mee als soort van traktatie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Pien do 3 jan 2013 - 5:19

Ik zou kijken of je iets voor hem kunt kopen wat ovor hem ultieme ontspanning geeft.
Ik zou mijn man bijv erg blij maken met een goede dvd!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  kwak do 3 jan 2013 - 5:28

mijn man doe ik een plezier met olijven met "smaakje", z'n droge Italiaanse worst of een fles wiskey
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Sea of Trees do 3 jan 2013 - 5:33

Ik doe mijn vriend een enorm plezier met een massage. Verder neem ik wel eens Bon Bon Block of een kinder bueno voor hem mee, daar smult hij van wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? 3079029344
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  myloon do 3 jan 2013 - 8:08

Ik kan mijn man wel verassen met een lekker soort bier, bijvoorbeeld groot fles palm.
Chocolade is ook altijd goed, of lekkere douchescrub/ gel speciaal voor mannen van de rituals.
Of een autotijdschrift.

Wat betreft iets groots, hij kan er onwijs van genieten als ik hem mee uit eten neem ofzo.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij voor leuks voor je vriend/man? Empty Re: wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum