Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Typisch dingen voor/van jou vriend.

+31
Tazz
nina
RYW
Zora
Lynn_
Cow
Shisha
Rev3rie
Sterre
Flinder
Kathi
Minx
Arwyn
SoGood
Caroow
Sneeuwvlok
Polly
Sarah1985
Dennenappel
Pannetoet
Cheesegirl
smooch
Mari
minoessepoes
Lejow
SoezieQ
Roze25
Oasis
Guus
VeryCherry
Zwerver
35 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Zwerver do 17 feb 2011 - 23:07

Mijn vriend heeft soms van die dingen........Like this!

Typisch dingen voor/van jou vriend.  1236676346_5_2EFl

Mijn vriend heeft dat ook als hij de tafel afruimt. Dan neemt hij 1 bord mee, terwijl er nog 2 op tafel liggen bij wijze van. Ik zelf heb dan zoiets van neem ze dan allemaal tegelijk mee! haha maar hij denkt daar niet bij na!

Wat zijn typische dingen voor/van jou vriend? Ook zoiets stoms?


Laatst aangepast door wc-eend op do 17 feb 2011 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 23:07

Whahahah, dat met die lege wc-rollen doet mijn vriend ook Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Guus do 17 feb 2011 - 23:12

haha mijn vriend kan juist niet gewoon rustig na tafelen...

eerst moet alles naar de keuken en het allerliefste ook gelijk opgeruimd, en ik weet dat een heleboel meiden nu denken dat ik niet moet klagen en dat ze een moord zouden doen voor iemand die uit zichzelf zoveel schoonmaakt en opruimd...

maar als je lekker uitgebreid gegeten hebt en je neemt nog een glaasje wijnis het gewoon NIET gezellig Wink

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:13

lol! lol! heeeeeeeeel herkenbaar !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:17

een typisch mannending denk ik, want de mijne ook Wink (wc-rol langs de prullenbak)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Oasis do 17 feb 2011 - 23:18

Hahaha ja herkenbaar, hier nog eentje! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:18

Ik zet ze altijd op de prullenbak.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:21

_Donnaa schreef:Ik zet ze altijd op de prullenbak.. laughcry
Jij bent nog erger :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Roze25 do 17 feb 2011 - 23:35

Als je een onderwerp opent, kijk dan eerst hoe je het moet spellen. Dit staat zo dom...
Roze25
Roze25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 40
Registratiedatum : 21-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  SoezieQ do 17 feb 2011 - 23:40

Roze25 schreef:Als je een onderwerp opent, kijk dan eerst hoe je het moet spellen. Dit staat zo dom...

Lekker belangrijk Typisch dingen voor/van jou vriend.  394967

Mijn vriend is altijd zo 'handig' dat wanneer hij het laatste rolletje pakt wat op de badkamer staat, hij niets aanvult. En dan krijg ik de schuld dat hij op een gegeven moment zonder papier zit Laughing
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Lejow do 17 feb 2011 - 23:40

Roze25 schreef:Als je een onderwerp opent, kijk dan eerst hoe je het moet spellen. Dit staat zo dom...

Waar slaat dit nou weer op.. Rolling Eyes
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:41

Roze25 schreef:Als je een onderwerp opent, kijk dan eerst hoe je het moet spellen. Dit staat zo dom...
Sorry?!

Misschien kan je je voorstellen dat niet iedereen een spelling wonder is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Roze25 do 17 feb 2011 - 23:45

_Donnaa schreef:
Roze25 schreef:Als je een onderwerp opent, kijk dan eerst hoe je het moet spellen. Dit staat zo dom...
Sorry?!

Misschien kan je je voorstellen dat niet iedereen een spelling wonder is?

Ja,dat kan ik me wel voorstellen hoor, maar ik wilde het haar toch even laten weten.
Roze25
Roze25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 40
Registratiedatum : 21-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  minoessepoes do 17 feb 2011 - 23:46

Als mijn vriend gaat afwassen dan laat hij bijna altijd 1 of 2 dingen staan. Maakt niet uit hoeveel afwas er is, als ik dan vraag waarom hij het laat staan dan is het: Ik had geen zin meer. Moet daar altijd wel om lachen, hoeveel werk is dat ene dingetje meer dan nog?

De wc rol is ook heel herkenbaar, verder laat mijn vriend de lege gel pot, de lege dove fles, de lege shampoo fles altijd allemaal in de badkamer staan, dus vanochtend vroeg ik waarom hij dat niet gewoon weggooit, was het antwoord dat het prullenbakje dan zo snel vol zit Laughing Wat een logica!

Wc rollen staan hier ook overal behalve in de prullenbak, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook wel een handje van heb!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  minoessepoes do 17 feb 2011 - 23:46

Roze25 schreef:
_Donnaa schreef:
Roze25 schreef:Als je een onderwerp opent, kijk dan eerst hoe je het moet spellen. Dit staat zo dom...
Sorry?!

Misschien kan je je voorstellen dat niet iedereen een spelling wonder is?

Ja,dat kan ik me wel voorstellen hoor, maar ik wilde het haar toch even laten weten.

Misschien moet je het dan de volgende keer iets vriendelijker brengen....
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:46

Je opmerking klinkt al heel anders als je zegt 'De topictitel is fout, het moet 'Jouw' zijn in plaats van Jou':P'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:47

Roze25 schreef:
_Donnaa schreef:
Roze25 schreef:Als je een onderwerp opent, kijk dan eerst hoe je het moet spellen. Dit staat zo dom...
Sorry?!

Misschien kan je je voorstellen dat niet iedereen een spelling wonder is?

Ja,dat kan ik me wel voorstellen hoor, maar ik wilde het haar toch even laten weten.

laughcry heeft het je opgelucht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:48

Geweldig die wcrol!


Laatst aangepast door Dolcis_ op do 17 feb 2011 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Mari do 17 feb 2011 - 23:50

Roze25 schreef:
_Donnaa schreef:
Roze25 schreef:Als je een onderwerp opent, kijk dan eerst hoe je het moet spellen. Dit staat zo dom...
Sorry?!

Misschien kan je je voorstellen dat niet iedereen een spelling wonder is?

Ja,dat kan ik me wel voorstellen hoor, maar ik wilde het haar toch even laten weten.

Ik kan totaal niet spellen, en als je dit op deze manier tegen mij zegt zou ik het je toch niet in dank afnemen. Beetje tactieser laughcry kan toch wel

tactischer moet het natuurlijk zijn.

Ontopic:
De wc rol is een bakende, de bril omhoog laten vind ik ook zo irritant.
Denk dat typisch ons toch wel is, dat hij mijn haar wast in het weekend, en ik zijn teennagels knip. (na het douche hoor)
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Roze25 do 17 feb 2011 - 23:51

Storm schreef:Je opmerking klinkt al heel anders als je zegt 'De topictitel is fout, het moet 'Jouw' zijn in plaats van Jou':P'

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Dat had ik eigenlijk moeten zeggen. Sorry wc-eend. Het was niet mijn bedoeling iets lulligs te zeggen, al deed ik dat wel.
Roze25
Roze25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 40
Registratiedatum : 21-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  smooch do 17 feb 2011 - 23:52

Hier ook herkenbaar of hij laat een lege wc rol hangen. Zo irritant.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Cheesegirl do 17 feb 2011 - 23:55

Ik ben juist vaak de persoon die een lege wc-rol laat hangen! :P
Ben vaak te lui om het te verwisselen.

Mijn vriend heeft er wel een handje van om deuren net niet dicht te doen, waardoor het gaat klepperen. Daar irriteer ik me wel ontzettend aan.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 0:16

.


Laatst aangepast door Darcy op di 1 maa 2011 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 0:23

Sinds ik weet dat hij mij kan tillen zie ik hem ineens meer als een man haha laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Pannetoet vr 18 feb 2011 - 0:30

Darcy schreef:Mijn vriend legt zijn kleding vaak óp de wasmand in plaats van erin...

Haha mijn vriend smijt zijn kleding altijd naast het bed neer en dan raar opkijken dat er geen schone sokken meer zijn :P
En inderdaad het lege wc-rolletje...

Mijn vriend kijkt ook nooit verder dan zijn neus lang is want we hebben een kast waar alles in staat zoals altijd een extra fles shampoo, toiletpapier, wcreiniger, douchegel etc etc..en als zijn shampoo op is koopt hij zo een nieuwe 'omdat ie niet wist dat er nog wat was' .. ja halloo kijk dan eerst!

Hij laat altijd het brood (en dan ook nog de zak open!) en de boter op het aanrecht liggen..

Hij ruimt nooooit lege glazen/bekers op..als ik 'savonds naar bed ga staan ze er de volgende ochtend nog precies zo..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum