Hoe vaak doe jij dingen voor jezelf?
+24
SleepingBeauty
Zonnetje
Kaboutertje
Bolleke
litllejoy
frolic
Flippin' Bitch
Jordana
Verona
Atelier Madame
Bay
Pompoen
studiebol
dolfijntje24
Rush
Bliss
rapa nui
Arwyn
bolus26
Middleme
Floor
Ibbeltje
Aziraphale
Marin
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe vaak doe jij dingen voor jezelf?
Heb jij hobbys, zo ja, welke? en hoe vaak doe je die? Sport je, zo ja, hoe vaak en wat doe je? Hoe zorg je dat je voldoende tijd voor jezelf hebt, en daar ook echt van kan genieten?
Gast- Gast
Re: Hoe vaak doe jij dingen voor jezelf?
Ja, reizen, fotograferen en foto's bewerken. Doe ik graag en vaak alleen. Maar de laatste tijd ook steeds vaker samen en eigenlijk is dat net zo gezellig, voelt net zo rustig als alleen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind dat zo leuk om te lezen eigenlijk Marin, dat jullie die dingen echt hetzelfde hebben qua hobby en dus samen kunnen ondernemen!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Eigenlijk nooit meer...
En waarom niet? Omdat je daar écht geen tijd voor hebt, of de tijd niet kan vinden, of er geen behoefte meer aan hebt?
Gast- Gast
Ja dat zegt iedereen en wij zelf ook. Aan de ene kant is t super suf om samen een hobby te hebben maar t is zo fijn dat we elkaar begrijpen daarin. Om gewoon na het koken en serveren van een uitgebreide maaltijd, eerst de camera te pakken en dat de ander niet zo het dat het eten koud wordt ;-)
Maar ik vind reizen en fotograferen echt totaal in m'n eentje ook nog heerlijk hoor. Dan ben ik echt mezelf.
Wat doe jij graag echt voor jezelf?
Maar ik vind reizen en fotograferen echt totaal in m'n eentje ook nog heerlijk hoor. Dan ben ik echt mezelf.
Wat doe jij graag echt voor jezelf?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik sport ongeveer 3x per week sinds mijn vriend ook lid is van de sportschool. Dit vind ik heel fijn, werkt ontspannend en het voelt erg goed. En het is gezellig om samen te gaan
Verder ben ik van plan om van het voorjaar lekker te gaan skaten, ik heb van mijn vriend alvast RSI rollerskates gekregen voor m'n verjaardag volgende week
Ook wil ik graag het zelf kleding naaien weer gaan oppakken. Denk dat dit wel gaat lukken als ik een leuk adresje vind voor mooie stoffen.
Verder ben ik van plan om van het voorjaar lekker te gaan skaten, ik heb van mijn vriend alvast RSI rollerskates gekregen voor m'n verjaardag volgende week
Ook wil ik graag het zelf kleding naaien weer gaan oppakken. Denk dat dit wel gaat lukken als ik een leuk adresje vind voor mooie stoffen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Dat wisselt maar ik doe regelmatig wel wat voor mijzelf. Afspreken met vriendinnen, haken, lekker even het dorp in. niet hele bijzondere dingen eigenlijk hahah.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nee ik heb geen hobby's. Tijd voor mezelf heb ik al helemaal niet.
Wel ga ik graag wandelen, gewoon 30/60 minuten buiten.
Wel ga ik graag wandelen, gewoon 30/60 minuten buiten.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
De combinatie van denk ik. En het gebrek aan energie om naast mijn werk en mijn 2 mannetjes dingen te ondernemen.Pippa schreef:Stofzuiger schreef:Eigenlijk nooit meer...
En waarom niet? Omdat je daar écht geen tijd voor hebt, of de tijd niet kan vinden, of er geen behoefte meer aan hebt?
Gast- Gast
Ik sport 2 keer per week, soms 3 keer. Nu met mijn afstuderen heb ik minder tijd en ik zie ook mn vriend meestal 4xper week (woe en vrij tm zo)
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
ik ga op maandag om de week sporten met een vriendin, de dinsdag naar pilates ,woensdag ben ik vrij en ga ik sochtends spinnen en doe ik wat in het huishouden. s middags wat voor mn bedrijfje of voor mezelf en dan heb ik s avonds toneel, donderdag heb ik om de week zangles maar hier ga ik mee stoppen want ga in een bandje zingen. de vrijdag doe ik meestal niet zoveel,met mn man op de bank hangen. Alleen de komende 3 weken heb ik repetities/optredens met een bandje
in het weekend heb ik wel es repetities van toneel, wel es werk voor mn bedrijfje en de komende maanden zal ik vooral klussen in het weekend aangezien ons huis 8 maart opgeleverd wordt. en natuurlijk verjaardagen e.d.
mijn man is overgens ook vaak op maandag en woensdag weg voor zn hobbys en af en toe in het weekend. Wel eten we bijna altijd samen en ben i op dinsdag om kwart over 8 alweer thuis na het sporten
ik zorg er sowieso voor dat ik elke week een paar uurtjes ´niks´heb om een boekje te lezen,uit te slapen of een beetje op te ruimen.
in het weekend heb ik wel es repetities van toneel, wel es werk voor mn bedrijfje en de komende maanden zal ik vooral klussen in het weekend aangezien ons huis 8 maart opgeleverd wordt. en natuurlijk verjaardagen e.d.
mijn man is overgens ook vaak op maandag en woensdag weg voor zn hobbys en af en toe in het weekend. Wel eten we bijna altijd samen en ben i op dinsdag om kwart over 8 alweer thuis na het sporten
ik zorg er sowieso voor dat ik elke week een paar uurtjes ´niks´heb om een boekje te lezen,uit te slapen of een beetje op te ruimen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ja, afspreken met vriendinnen, op zondag lekker in bed een boek lezen, 3x in de week hardlopen als het niet regent en te koud is.
Straks in ons nieuwe huis ga ik lekker in ons ligbad liggen met kaarsjes en olie En ik gaf mezelf altijd elke zondag een gezichtsbehandeling, moet dat ook weer eens oppakken.
Straks in ons nieuwe huis ga ik lekker in ons ligbad liggen met kaarsjes en olie En ik gaf mezelf altijd elke zondag een gezichtsbehandeling, moet dat ook weer eens oppakken.
Gast- Gast
Ik doe elke dag wel even wat voor mezelf, al was het maar even een aflevering van Friends kijken met een kop thee erbij.
Nu ik weer meer werk, merk ik dat ik dat stukje rust gewoon even nodig heb elke dag.
Nu ik weer meer werk, merk ik dat ik dat stukje rust gewoon even nodig heb elke dag.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik maak vrije tijd voor mezelf. Mijn huis is best wel netjes maar het is niet superschoon er blijven best wel klusjes liggen en dan vooral omdat ik vrije tijd voor mezelf ook belangrijk vind en ik het ook echt nodig heb om drukke baan, etc. vol te houden. Dus ik ga graag op een zaterdag weg terwijl anderen misschien de badkamer een grote schoonmaakbeurt zouden geven. Ik heb best wel wat mensen in mijn omgeving die dus altijd klagen dat ze geen tijd voor zichzelf hebben, dat ze geen leuke dingen kunnen doen want ze moeten een baan en huis combineren. Ik ga met hun geen discussie meer aan maar ik vind het voor een deel ook te maken hebben met interesses en in prioriteiten stellen/organiseren. Die mensen zijn alleen maar aan het schoonmaken en de tuin op te ruimen terwijl het bij hun al superschoon is en er geen blaadje in de tuin ligt. Als ze iets minder precies zouden zijn zouden ze ook meer vrije tijd hebben voor leuke dingen. En ik reserveer bv theaterkaartjes al bij de uitgave van de theaterkranten dan heb je dat in je agenda staan en hou je er rekening mee. Dit terwijl ik dan van anderen hoor dat ze ook wel graag naar het theater zouden gaan maar ja schiet er altijd weer bij in want het is zo druk he.
En wat ik doe: ik heb geen echte hobbies maar ik zwem 2x in de week maar doe dat 's ochtends om 07.00 uur voor ik naar mijn werk ga, dit zodat ik 's avonds geen excuses kan verzinnen dat ik het te druk heb of dat ik geen puf heb. Ik maak graag uitstapjes, ga graag een eind fietsen (als het mooi weer is), naar het theater maar ga ook gewoon lekker buiten zitten lezen als de zon schijnt. Dan hoef ik niet eerst alle klusjes te doen maar mag ik van mezelf er heerlijk van genieten omdat ik er niet altijd de kans voor heb als ik op mijn werk zit.
En wat ik doe: ik heb geen echte hobbies maar ik zwem 2x in de week maar doe dat 's ochtends om 07.00 uur voor ik naar mijn werk ga, dit zodat ik 's avonds geen excuses kan verzinnen dat ik het te druk heb of dat ik geen puf heb. Ik maak graag uitstapjes, ga graag een eind fietsen (als het mooi weer is), naar het theater maar ga ook gewoon lekker buiten zitten lezen als de zon schijnt. Dan hoef ik niet eerst alle klusjes te doen maar mag ik van mezelf er heerlijk van genieten omdat ik er niet altijd de kans voor heb als ik op mijn werk zit.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Regelmatig, heb dat echt nodig ook! Ik sport normaal gesproken 2-3x per week, maar helaas is t er nu al anderhalve week niet van gekomen en kan ik dinsdag pas weer gaan. Op woensdagavond heb ik Italiaanse les. Verder ga ik soms in mn eentje naar de bios, even de stad in en anders gewoon thuis op de bank hangen voor de tv of een dutje doen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik doe niet vaak dingen voor mezelf, maar ik ben wel graag alleen en dan ga ik nagels lakken, series kijken, thee drinken op de bank onder een kleedje, tijdschriften lezen. Dat soort dingen.
Echte hobbies buitenshuis heb ik niet.
Huismus die ik geworden ben, haha!
Echte hobbies buitenshuis heb ik niet.
Huismus die ik geworden ben, haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Eigenlijk heb ik best wel vaak me-time. Het is alleen dat ik van gezelligheid hou en eigenlijk het leukste vind om dingen met anderen te doen. Zoals nu heb ik me vandaag alleen vermaakt, maar ik ben donderdag t/m zondag ook alleen. Eén á twee dagen alleen oke, maar zo lang vind ik wel vervelend. Maar tijd heb ik genoeg!
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Ik reis graag en vind het leuk om dit forum te beheren. Daarnaast ben ik met een projectje bezig met mijn beste vriendin al staat dat aan mijn kant even op een laag pitje. Sowieso weinig tijd voor mezelf op het moment omdat ik nog examens heb voor mijn werk. Eind volgende maand moet dat voorbij zijn en heb ik denk ik wel wat meer routine. Dan heb ik weer meer tijd voor mezelf . Alhoewel ik het liefst minder was gaan werken (28-32 uur ofz). Vond dat echt heerlijk. Helaas is mijn functie er alleen in 40 uur en meestal ben ik meer dan dat aan het werk...
Gast- Gast
Ik ga dagelijks naar mijn paard. Daar ben ik toch wel zo'n 2 uren zoet mee. Ik ben dan echt helemaal op mezelf. Rijd ook het liefst alleen.
Ik lees veel boeken en tijdschriften. Ik verzamel boeken
En ja, mijn werk is ook een belangrijke hobby Maar niet echt me-time...
Ik lees veel boeken en tijdschriften. Ik verzamel boeken
En ja, mijn werk is ook een belangrijke hobby Maar niet echt me-time...
Gast- Gast
Tot voor Oktober heel veel! Maar iets voor mezelf vind ik ook iets met vriendinnen doen. Ik ondernam van alles en ik hen een paard waar ik ook veel tijd aan besteedde
Sinds de meiden er zijn is het wel anders. Moet eerst oppas regelen voor ik iets kan afspreken of weg kan . Gelukkig zijn er wat feestjes waar je ver van te voren kaartjes voor moet kopen dus kan ik eerst oppas regelen en en dus een kaartje kopen. Veel vriendinnen gaan ook dus dat is fijn.
Ik weet ook wanneer mijn vriend sowieso thuis is en dan plan ik ook dingen voor mezelf zodat hij dan thuis Is.
Het is zeker anders en minder maar dat is niet erg. Wel vind ik het fijn om af en toe lekker wat voor mezelf te doen.
Sinds de meiden er zijn is het wel anders. Moet eerst oppas regelen voor ik iets kan afspreken of weg kan . Gelukkig zijn er wat feestjes waar je ver van te voren kaartjes voor moet kopen dus kan ik eerst oppas regelen en en dus een kaartje kopen. Veel vriendinnen gaan ook dus dat is fijn.
Ik weet ook wanneer mijn vriend sowieso thuis is en dan plan ik ook dingen voor mezelf zodat hij dan thuis Is.
Het is zeker anders en minder maar dat is niet erg. Wel vind ik het fijn om af en toe lekker wat voor mezelf te doen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe regelmatig dingen voor mezelf. Ik sport 4 x per week (2 x sportschool en 2x hardlopen) Daarnaast heb ik standaard 1x per week een dag vrij (donderdag) en dat is ook al een 'me-time-dag'.. hoewel de ochtend altijd wel op gaat aan poetsen.. 's Middags ga ik winkelen, wandelen, fietsen of hardlopen, lezen, of series kijken, het is maar net wat voor weer het is.
Gast- Gast
Als mijn zoontje naar de peuterspeelzaal is heb ik eigenlijk pas écht tijd voor mezelf, maar die uurtjes gaan wel op aan opruimen en poetsen meestal.
Gast- Gast
I love me-time. In het weekend heb ik veel me-time, vaak ga ik in mijn eentje bakken. Deze week heb ik veel vrij en dan las ik een luie dag in, een etentje met vrienden en een dagje met mijn zus, maar zoals vandaag heb ik het in mijn hoofd gehaald de kozijnen te gaan schilderen dus dat valt voor mij ook onder me-time.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kom jij voor jezelf op?
» Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest
» Typisch dingen voor/van jou vriend.
» Hoe hoog leg je de lat voor jezelf?
» Creatieve doe-dingen voor vrijgezellenfeest
» Typisch dingen voor/van jou vriend.
» Hoe hoog leg je de lat voor jezelf?