Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Typisch dingen voor/van jou vriend.

+31
Tazz
nina
RYW
Zora
Lynn_
Cow
Shisha
Rev3rie
Sterre
Flinder
Kathi
Minx
Arwyn
SoGood
Caroow
Sneeuwvlok
Polly
Sarah1985
Dennenappel
Pannetoet
Cheesegirl
smooch
Mari
minoessepoes
Lejow
SoezieQ
Roze25
Oasis
Guus
VeryCherry
Zwerver
35 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  - Pagina 3 Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Arwyn vr 18 feb 2011 - 5:24

CKC: Onze shampootjes en zeepjes zijn natuurlijk stiekem ook gewoon veel fijner dan die van hen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch dingen voor/van jou vriend.  - Pagina 3 Empty Re: Typisch dingen voor/van jou vriend.

Bericht  Cheesegirl vr 18 feb 2011 - 5:25

Wat grappig om deze verhalen te lezen! :P
Ik woon nog niet samen, dus ik kan niet echt meepraten...
Ben benieuwd wat mij later te wachten staat, hij is nu al zo'n rommelkont..
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Minx vr 18 feb 2011 - 5:29

Mijn vriend wil ook altijd zijn bed strak opgemaakt hebben. Haha ik als vrouw heb er geen moeite mee als niet zo is maar hij moet hem strak hebben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 5:36

Heb je even? Hier stereotype vriend aanwezig!

Denkt dat wc rollen vanzelf aangroeien en de wc borstel zelf de wc borstelt, de afwas vanzelf naar de keuken wandelt en zelfreinigend is, koffiepads en brood + broodbeleg oneindig in voorraad zijn ( lees: meld nooit dat iets op is maar klaagt wel als het er niet meer is ), sokken en onderbroeken spontaan in de wasmachine belanden...

Zucht Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Flinder vr 18 feb 2011 - 5:38

Haha wat grappig om te lezen!

Mijn vriend:
- maakt me wakker als ik al slaap, dan zegt ie: 'slaap je al' of hij komt net zo lang boven me hangen tot ik wakker ben.
- ruimt juist altijd de wc-rolletjes op en vind het maar vervelend als ik ze een keer laat staan (komt ook bijna nooit voor)
- rent als we samen boodschappen gaan doen als een gek met karretje en boodschappenlijstje door de winkel heen. Ik kan hem echt niet volgen en gok dan maar wat hij niet gaat pakken en dat pak ik dan.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterre vr 18 feb 2011 - 5:49

Haha ik ben ook soms net een man: ik zet de wc rolletjes altijd op het te kleine prullenbakje in de badkamer, heb ook een ongeorganiseerde berg sokken en kleren naast mijn bed en ik wacht met sommige dingen net zo lang tot de kabouters het doen (vuilniszak verwisselen, de lege cupjes uit het Nespressoapparaat weggooien, kookplaten schoonmaken).

Toch ruim ik wel vaak andere rotzooi op of ruim ik af na het eten. Dat laat mijn vriend weer vaker staan.

Typische dingen die mijn vriend doet:
- lang twijfelen en treuzelen in de supermarkt. Hij kan daar nooit zo goed beslissingen nemen en belt dan vaak mij smile
- gelpotje niet dicht doen
- magnetron niet helemaal uitzetten zodat 'ie blijft knipperen
- de hamster soms even vergeten :shock: Laatst waren we beide een weekend weg en hij was bijna 8 uur eerder thuis dan ik. Ik ging natuurlijk gelijk bij dat beestje kijken omdat we er een paar nachten niet geweest waren, had hamster zijn etensbakje en waterbakje ondergegraven, dus niks mee te drinken en eigenlijk ook niks meer te eten. Mijn vriend had dat niet opgemerkt, grrr.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 6:00

.

Laatst aangepast door Darcy op di 1 maa 2011 - 22:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie vr 18 feb 2011 - 8:08

Mijn vriend is altijd netjes en hij hecht veel waarde aan kleding, maar... als hij gaat slapen dan liggen al zijn kleding over de vloer verspreid. Oh en als een zak chips leeg is ''vergeet'' hij die altijd weg te gooien. Heeeel af en toe doet hij dat wel en dan complimenteer ik hem overdreven :P
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Rev3rie vr 18 feb 2011 - 8:14

Ik bedacht mij ineens dat er nog veel meer dingen zijn:
- Hij eet mijn frietjes op terwijl ik ook nog aan het eten ben.
- Ik heb ooit ondergoed voor hem gewassen en toen vroeg hij waarom die niet gestreken zijn.(Wij wonen nog niet samen en schoonmoeder strijkt ALLES!)
- Hij laat altijd glas op de salontafel staan
- Hij praat in zichzelf onder de douche (Hij weet dan niet eens wat hij zegt) :P

Ik vergeet nog vast dingen Laughing

Al met al is hij wel mijn lieverd hug
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Shisha vr 18 feb 2011 - 8:34

haha echt geweldig om te lezen! Very Happy

Mijn vriend:

- 'vergeet' altijd 's avonds zijn glazen/kopjes op te ruimen. Alles staat nog op de salontafel als ik de volgende ochtend beneden kom.
- Hetzelfde met snoep/koekjes/chips. Meestal is de verpakking ook nog open waardoor het de prullenbak in kan.
- Aan zijn kant van het bed ligt standaard een stapel kleding.
- Hij vergeet vaak de verwarming uit te doen wanneer hij naar bed gaat. Dus tegenwoordig doe ik hem uit als ik naar bed ga en dan moet hij maar een extra trui aantrekken.
- Hij is verschrikkelijk chaotisch qua afspraken. Meestal krabbelt hij het ergens op een envelop en raakt deze vervolgens kwijt waardoor hij niet meer weet waar en hoe laat.
- Hij heeft wel een agenda maar deze ligt ergens verstoft in een la. Hij doet er werkelijk niks mee.
- Hij zegt altijd 'hatjoe' wanneer hij hoest. Question Geen idee waarom.
- Wanneer hij denk grappig te zijn maar ik lach niet dan gaat hij mij kietelen en zegt: 'zie je wel! ik ben wel grappig want je lacht!' En vervolgens moet ik daarom wel weer lachen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 18:22

Wat een verhalen allemaal Very Happy

Mijn vriend:
- Gooit de oude kranten onder de salontafel.
- Laat zijn gelpot altijd open staan
- Draait de wastafelkraan niet goed dicht een gooit zijn handdoek ik de wastafel. Ik douche altijd na hem en vind dus altijd zeiknatte handdoeken. Je kan er 100x wat van zeggen maar het komt niet goed :P
- Laat zijn vuile sokken altijd beneden op de bank liggen.
- Moet nadat we alle boodschappen hebben gepakt (en hij altijd al extra dingen in het karretje heeft gegooid) nog even een rondje lopen om te kijken of hij nog wat ziet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 20:18

Hahaha gister had mijn vriend zijn jas meteen op de kapstok gehangen ipv over de stoel en toen heb ik hem ook overdreven gecomplimenteerd. En ik ging voor de grap voelen aan zijn voorhoofd of hij niet ziek was. Toen was hij beledigd en zei hij dat hij áltijd zijn jas op de kapstok hangt (= nooit).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 20:56

Darcy schreef:Hahaha gister had mijn vriend zijn jas meteen op de kapstok gehangen ipv over de stoel en toen heb ik hem ook overdreven gecomplimenteerd. En ik ging voor de grap voelen aan zijn voorhoofd of hij niet ziek was. Toen was hij beledigd en zei hij dat hij áltijd zijn jas op de kapstok hangt (= nooit).

Dat doe ik zelf juist nooit en daar irriteert mijn vriend zich mateloos aan Laughing

Gast
Gast

Bericht  Cow vr 18 feb 2011 - 21:22

* Wij maken altijd torentjes van lege wc rollen (terwijl de zak NAAST de wc hangt)
* Als hij brood maakt gooit hij het mes gelijk in de gootsteen zodat ik hem daarna niet meer kan gebruiken (terwijl hij alleen voor boter is gebruikt)
* Hij legt zijn kleren over de bankleuning als we naar bed gaan (in de woonkamer dus)
* Als hij savonds doucht kleed hij zich weer helemaal aan en doet zijn haar goed met gel, alsof hij nog weg moet
* Hij snapt niet dat je een senseo ook eens moet schoonmaken (en ik gebruik hem haast niet dus tegen de tijd dat ik dat zie is alles al zwart en aangekoekt)

Verder ben IK degene die de was NAAST de wasmand leg, de glazen op tafel laat staan savonds, een berg kleren naast mijn bed en in de badkamer heb en nooit de wcrol vervang.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Lynn_ vr 18 feb 2011 - 21:27

Haha, ik moet wel even lachen. Ik zag bij CKC dat haar man haar shampoo gebruikt; de mijne doet dat ook!! Soms komt hij later in bed en ruikt hij naar vrouwen haha.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Lynn_ vr 18 feb 2011 - 21:28

Ik vind dat trouwens niet leuk want:

1) Hij gebruikt heeeel veel shampoo (en heeft kort haar)
2) Mijn shampoo is duur (in ieder geval een stuk duurder dan zijn shampoo)
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Zora vr 18 feb 2011 - 21:51

Mijn vriend vergeet echt alles!! Hij ruimt braaf de afwasmachine in, draait 'm op de goede stand, blokje erin... en loopt weg. Zonder 'm aan te zetten! Echt hoor, hoe vaak ik hem heb gevraagd hoe dat dan in hemelsnaam gaat in z'n hoofd!?! Logica...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Lejow vr 18 feb 2011 - 22:11

Kathi schreef:
CKC schreef:Oke nu de dingen die mijn man doet:

*mijn cola opdrinken

haha oja! dat doet mijn vriend ook, maar niet alleen de cola. Alles wat ik heb dat moet hij opdrinken of opeten. Met het avondeten ben ik altijd iets langzamer dan hij, dus als ie klaar is jat ie zo alles van m'n bord.

Dat doet de mijne ook! Bloed irritant!
Is mijn glas drinken die op de tafel stond ineens leeg, of is hij al klaar met eten en ik ben nog bezig met mijn stukje vlees, komt er ineens een vork richting mijn bord...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 4:40

*

Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie zo 20 feb 2011 - 3:16

Ook wat typisch is van mijn vriend: Schat ik kom er ''zo'' aan. En dan pas 1,5 uur later opkomen dagen. Bij ''zo'' denk ik vaak over een kwartier :P .

En zo ook voor ''effe''. Ik ga ''effe'' wat bij een maat drinken. En dan bedoeld hij de hele avond en nacht... Pff! :P
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 3:36

Rev3rie schreef:Ook wat typisch is van mijn vriend: Schat ik kom er ''zo'' aan. En dan pas 1,5 uur later opkomen dagen. Bij ''zo'' denk ik vaak over een kwartier :P .

En zo ook voor ''effe''. Ik ga ''effe'' wat bij een maat drinken. En dan bedoeld hij de hele avond en nacht... Pff! :P

Hahahaha ja die ken ik ook... ´ik bel je ZO terug´, dus ik denk dan, dan wacht ik wel even met boodschappen doen, en dan doe ik dat na het bellen. Drie kwartier later heeft hij dan nog niet gebeld Wink

Oh, en wat betreft de wcrollen: die spaar ik en geef ze eens in de zoveel tijd aan het kinderdagverblijf, dan krijg ik ze in beschilderd/beplakt format weer terug rond valentijnsdag/moederdag/pasen/kerstmis/verjaardag smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 4:00

Mijn vriend

- Heeft door het hele huis schoenen liggen, die ik vervolgens in de hal smijt.
- Moet altijd poepen net voordat we weggaan.
- Hangt altijd zijn werkcolberts over de eetkamerstoelen heen, die hij dan zogenaamd de volgende dag weer aanmoet. Maar er 2 weken later nog hangen.
- Is vaak zijn sleutels/telefoon kwijt.
- Laat de verpakkingen waar condooms in zaten altijd op het nachtkastje liggen.
- Gooit tandenstokers altijd naast de prullenbak, erin gooien lukt m op de een of andere manier nooit.
- Knipt zijn nagels in de wasbak en spoelt het dan weg Suspect (dat vind ik wel zoooo'n gore gewoonte!!)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 4:03

PrinsesBo schreef:Mijn vriend

- Knipt zijn nagels in de wasbak en spoelt het dan weg Suspect (dat vind ik wel zoooo'n gore gewoonte!!)

Dat doe ik ook, waarom is dat goor? Je spoelt het toch weg? :P

Gast
Gast

Bericht  nina ma 21 feb 2011 - 9:47

Darcy schreef:
PrinsesBo schreef:Mijn vriend

Dat doe ik ook, waarom is dat goor? Je spoelt het toch weg? :P
Mijn vriend doet dat altijd buiten, ook al vriest het 10 graden, dan pakt ie zn jas en gaat buiten nagels knippen.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Tazz ma 21 feb 2011 - 10:26

Mijn man, is juist het tegenovergestelde dat is echt een neat freak.

Het eerste wat hij doet op zaterdagochtend is de was uit sorteren en de wasmachine aanzetten. Vervolgens plant hij de hele zaterdag zo in dat alle wasjes gedraaid kunnen worden.

Als we aan het eten zijn wil hij zo snel mogelijk weer de keuken opgeruimd en de tafel afgeruimd en schoongemaakt hebben.

Hij geeft mij altijd op m'n kop dat ik mijn sokken in mijn broek laat zitten die ik vervolgens op de grond naast het bed laat liggen.

Hij wil dat onze dochter haar speelgoed opruimt terwijl ze er nog mee aan het spelen is, anders wordt het zo'n rotzooi! Rolling Eyes

Hij gooit papieren weg die ik netjes op een stapel op de eettafel heb gelegd omdat ik ze nodig heb, maar hij wil dan gewoon de tafel leeg hebben en kijkt er verder niet naar.

Maar hij is niet helemaal perfect hoor, als we boodschappen gaan doen maakt hij altijd een boodschappenlijstje als we dan bijna bij de kassa zijn komt hij er standaard achter dat we nog wat spullen moeten hebben die bij de ingang staan dus dan kunnen we nog een keer terug lopen.

Hij laat ook altijd zijn pot gel open staan.
Wink
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: