Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Peuter/kleuter mama's hoe zijn jullie hierin?

+43
Floor
Aimee
Bolleke
SarahKey
Printje
Roodkapje
PapillonRose
Parisienne
Manderijn
Slakje
studiebol
Liadan
Flower_L
Filoria
Sea of Trees
Jasmine
Mamsie
Paper Crown
xxjojootjexx
Fortissimo
Caroow
Twellie
VeryCherry
Pinkel
Lejow
Theeleut
Annemie
mickey
SDL
Steep
Blue flower
Supertalentje
Coco
Alex
Flip Fluitketel
Lilypie
Tania
kwak
silly-one
Pussycat
Thunder
Aagje!
Parel
47 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Peuter/kleuter mama's hoe zijn jullie hierin? - Pagina 4 Empty Re: Peuter/kleuter mama's hoe zijn jullie hierin?

Bericht  Bolleke di 12 maa 2013 - 3:59

Nou is C. groter dus kan hij zich heel goed gedragen. Maar toen hij kleiner was en hij wilde bij andere mensen overal aan haalde ik hem gewoon weg. En met vieze handjes/koekjes etc werd er niet rondgelopen. Ik had dat bij mijn ex schoonzusje gezien, die liet haar dochtertje met vieze handjes en mondje en boterhammen door mijn huis lopen en ik vond dat zo smerig dat ik dat al als voornemen had voordat C. kon lopen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter/kleuter mama's hoe zijn jullie hierin? - Pagina 4 Empty Re: Peuter/kleuter mama's hoe zijn jullie hierin?

Bericht  Paper Crown di 12 maa 2013 - 4:07

Zal ik haar bellen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Bolleke di 12 maa 2013 - 4:10

Ja, ik denk dat ik me zo zou ergeren dat ik misschien wel zou bellen ja. Want haar reactie vind ik ook echt niet normaal, van dat je er maar aan moet wennen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 4:12

Hier mogen de kinderen nergens aanzitten van een ander. Als ze iets te eten krijgen moeten ze zitten, er wordt niet mee rond gelopen. En opruimen moeten ze ook doen.
Ik heb overigens ook nooit wat weggezet voor ze, ze moeten maar leren dat ze eraf blijven.
Natuurlijk kan het gebeuren dat er per ongeluk een beker drinken om gaat, dat soort dingen hou je ook niet echt tegen.

Gast
Gast

Bericht  Floor di 12 maa 2013 - 4:13

Ik zou haar inderdaad bellen. Laten weten dat je het vervelend vind hoe het is gelopen en dat het een ravage was nadien. En ik zou benadrukken dat de knuffel kapot is dat je graag hebt dat ze deze vergoed (dat kan ze toch ook indienen bij haar verzekering geloof ik, als je kindje wat sloopt bij een ander).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Parisienne di 12 maa 2013 - 6:19

Ik zou ook bellen. Aangeven dat je een vervelend gevoel had nadat zij weg waren en dat je er nu nog mee zit. Dat je er achteraf erg van baalt dat ze die knuffel kapot hebben gemaakt en dat het zo'n zooi was.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  chipa di 12 maa 2013 - 7:39

Je zou kunnen vragen of ze verzekerd is omdat je lamp en de knuffel stuk zijn en dat je da graag vergoed wilt hebben. Wat een asociaal mens zeg. Die zou er bij mij niet meer inkomen!
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  NoMercy di 12 maa 2013 - 7:54

De kinderen van vrienden van mijn vriend zijn ook zo, om gek van te worden Mad

Vooral het jongetje, een jaar of 6, loopt gewoon met zijn bagger schoenen door naar binnen, vliegt met zijn zakje chips het hele huis door en trekt alles uit kasten. Laatst was hij met mijn zoontje aan het spelen op zijn slaapkamer, terwijl wij in de woonkamer zaten, helemaal prima. Na een kwartiertje ging ik eens kijken wat ze aan het doen waren, is dat joch gewoon onze slaapkamer in gegaan, en stond hij op ons bed te springen (en dat nog wel met schoenen aan), toen heb ik hem wel vrij duidelijk gemaakt dat dat dus echt niet de bedoeling was.

Ik heb hun dus ook liever niet over de vloer hier.

Edit: Ik zou dus zeker laten weten dat je het niet leuk vindt hoe het is gegaan, en als je erg veel waarde aan de knuffel en lamp hecht, toch ook kijken of ze haar WA verzekering niet kan inschakelen.

Laatst aangepast door NoMercy op di 12 maa 2013 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Bericht  Sterrin_ di 12 maa 2013 - 7:56

Parel schreef:Ik ben zo'n moeder die continu achter haar kind aanloopt, en waarvan mensen zeggen 'joh, laat gaan, dat mág hoor!', dus nee, ik begrijp het niet.

Eerlijk is eerlijk, die kennis zou bij mij niet meer zo gauw over de vloer komen.

Volledig mee eens. Ik zou het niet eens durven! Ik let er juist heel erg op dat ze niks uitvreten. En ookal hebben ze netjes met speelgoed gespeeld, ook dat ruim ik weer op voor ik ga. Zou me rotschamen!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Shopaholic di 12 maa 2013 - 7:56

Nou die situatie die jij beschrijft zou ik niet tolereren, die persoon kwam er dan ook voorlopig ook niet in met haar kind. Mijn vriendin en ik hadden het er vanmiddag nog over wat we wel van elkaars kinderen toleren haha, grappige was dat veel mocht maar wel grenzen waren en ook als 1 van ons niet in het zicht was best de ander even mag toe spreken of corrigeren in de zin van...dat mag niet.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 8:58

Als wij, nog een onkindvriendelijk huis, weten dat er kinderen op visite komen, dan zetten we wat dingen weg. Zo hoeven ze niet echt op te letten met rennen in huis. Ik heb een speelgoedkist op zolder met speelgoed van vroeger en van die AH spaardingen. We lopen dan ff naar zolder kiezen wat uit en daar spelen ze dan lekker mee.
Als ik door heb dat ze erg wild worden/zijn en met schoenen op de bank gaan springen, dan zeg ik zelf dat 'we even de schoenen uit gaan doen'.

Misschien ben ik wel makkelijk met kinderen in mijn huis corrigeren, omdat ik ook met kinderen werk. Ik bied ze wel vaak een alternatief aan wat ze dan wel mogen ipv de tv slopen. De tafel leg ik een zeil op voor het knutselen of tekenen.

We spreken met die vrienden wel vaak af om te komen eten in de zomer. Dan eten we buiten pannenkoeken en zit buiten alles onder de vette vingertjes en stroop ipv binnen ;-)
Of ik dek de tafel af. Een keer heeft een vriendin zelf voorgesteld om even vuilniszakken om de rugleuningen van de stoel te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: