Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 32 van 36
Pagina 32 van 36 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36
Re: Winterkilootjes
Lady4 schreef:Azi, gefeliciteerd met julloe huwelijk! Hebben jullie een mooie dag gehad? En on-topic, mrt lekker eten?
Dankjewel!! Hebben een prachtige dag gehad! Ik ga het zo even opschrijven in m'n notities en dan post ik het in het trouwtopic 2013 Het was echt zo fijn, ontspannen, mooi, gezellig, liefdevol...Precies zoals we wilden!
Tussen de middag had de weddingplanner authentieke Griekse gerechten gemaakt voor tijdens de picknick op hun ooijvenveld...dat was zo geweldig en heeeel lekker en gezond
En we zijn gisterenavond uit eten geweest bij een heel leuk restaurant hier in het vissersdorpje waar we verblijven. Lekkere voorgerechten (knoflookbrood en een filodeeg loempia met feta/zongedroogde tomaten), als hoofdgerecht enórme gegrilde gamba's met patat, rijst, groenen. Als toetje Griekse yoghurt met vers fruit en honing <3. We kregen inboet begin een drankje van het huis en op het laatst kwamen ze ineens met een grote fles bubbels aanzetten, inclusief emmer met ijs en theedoek. Ik drink nooit alcohol maar heb uit beleefdheid wel een glas genomen. M'n vriend drie En we kregen de fles mee naar het appartement dus vanavond maar weer toasten!!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Oh Aziraphale, ben je inmiddels al getrouwd? Gefeliciteerd! Klinkt goed allemaal en een beetje champagne drinken mag wat mij betreft absoluut hoor, tijdens zo'n feestelijke periode!
Ik ben zelf niet zo goed bezig trouwens, haha. Al een paar dagen gewoon brood gegeten ipv spelt of zuurdesem, aangezien ik steeds niet in de gelegenheid was om naar de bakker te fietsen en ik heb zojuist twee zakjes m&m's opgegeten, whoops
Ik ren zometeen naar de AH, kijken of er nog enigszins fatsoenlijk brood te krijgen is en verder ga ik voor een keurige, gezonde maaltijd.
Ben verder superverkouden incl vermoeid lijf en zware ledematen en twijfel nu of het handig is om te gaan hardlopen. Ik heb dat weleens eerder gedaan, lekker alles eruit zweten dacht ik, maar toen ging het juist enorm bergafwaarts, iets te heftig wezen rennen, denk ik. Misschien zometeen toch gewoon maar even hardlopen - niet te ver en niet te lang. Lijkt me wel een prima plan.
Ik ben zelf niet zo goed bezig trouwens, haha. Al een paar dagen gewoon brood gegeten ipv spelt of zuurdesem, aangezien ik steeds niet in de gelegenheid was om naar de bakker te fietsen en ik heb zojuist twee zakjes m&m's opgegeten, whoops
Ik ren zometeen naar de AH, kijken of er nog enigszins fatsoenlijk brood te krijgen is en verder ga ik voor een keurige, gezonde maaltijd.
Ben verder superverkouden incl vermoeid lijf en zware ledematen en twijfel nu of het handig is om te gaan hardlopen. Ik heb dat weleens eerder gedaan, lekker alles eruit zweten dacht ik, maar toen ging het juist enorm bergafwaarts, iets te heftig wezen rennen, denk ik. Misschien zometeen toch gewoon maar even hardlopen - niet te ver en niet te lang. Lijkt me wel een prima plan.
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Ja hee! Dit kan niet he, we stonden op pagina 2. En met het verdwijnen van mijn topic gaat ook mijn motivatie een beetje mee (heb al 2 stroopwafels op.. en dat terwijl ik echt een week of 8 vrijwel niet doordeweeks gesnoept en gesnackt heb) en dat mag niet!
Dus we gaan allemaal weer lekker posten! Ik eet vanavond gewokte gekruide kipfilet met bamigroenten en gebakken ei (en ik denk een kleine lepel bami) en gelukkig eet mijn vriend veel later want dan maak ik voor hem sate saus erbij en cassave kroepoek.
Ik moet trouwens ook een klein rondje hardlopen van mezelf vanavond (4km). Ik heb trouwens wel netjes de afgelopen weken 10 km op zondag gelopen, dus dat ga ik blijven doen, nu ook vaker doordeweeks gaan
Wat eten jullie vanavond en hoe gaat het bij jullie?
Dus we gaan allemaal weer lekker posten! Ik eet vanavond gewokte gekruide kipfilet met bamigroenten en gebakken ei (en ik denk een kleine lepel bami) en gelukkig eet mijn vriend veel later want dan maak ik voor hem sate saus erbij en cassave kroepoek.
Ik moet trouwens ook een klein rondje hardlopen van mezelf vanavond (4km). Ik heb trouwens wel netjes de afgelopen weken 10 km op zondag gelopen, dus dat ga ik blijven doen, nu ook vaker doordeweeks gaan
Wat eten jullie vanavond en hoe gaat het bij jullie?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ik zit ook aan een stroopwafel. Mijn motivatie is ook wat minder. Of tenminste het valt allemaal wel mee maar het zou beter kunnen qua sporten haha.
Ik eet vanavond groentensoep met salade, lekker! En daarna lekker een hockeytraining van 2 uur.
Ik eet vanavond groentensoep met salade, lekker! En daarna lekker een hockeytraining van 2 uur.
Gast- Gast
Ik ook al!
Zo'n 2/3 van een dikke milka reep op en een zak heinz tomaten ketchup chips. Nu is alles op, dan is het makkelijker om te weerstaan haha. (Want ik vind het teveel moeite om ervoor naar de supermarkt te gaan).
Zo'n 2/3 van een dikke milka reep op en een zak heinz tomaten ketchup chips. Nu is alles op, dan is het makkelijker om te weerstaan haha. (Want ik vind het teveel moeite om ervoor naar de supermarkt te gaan).
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
'allo! Ik durf me hier bijna niet meer te vertonen, want mijn motivatie was ook een tijdje gedaald tot beneden het vriespunt. Ik ben wel weer begonnen met hardlopen, maar voel bij laffe trainingen van steeds 1 of 2 min rennen en 1 min wandelen gewoon weer mijn blessure opspelen waardoor ik vorig jaar moest stoppen . Als ik dan vrouwen zo lekker lang zie lopen ben ik gewoon jaloers. Ik ben weer braaf mijn fysio oefeningen aan het doen maar het schiet niet zo op, de pijn blijft. En de sportschool bezoek ik ook niet meer zo vaak.
Qua eten was het ook even wat minder, vooral door de wijntjes die ik met het lekkere weer vaker dronk. Maar gaat nu weer beter (afgezien van de halve rittersportreep puur/halzenoot die ik vandaag op heb ). Ik eet weer meer groente tussendoor, heb een hele fijne bakker gevonden in de buurt van mijn werk die super veel keus heeft in lekker speltbrood en het avondeten is ook vaak gezond. Vanavond deze lekkere quinoa salade die in de allerhande staat http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/931400/quinoa-met-radijs-druiven-en-noten/?latestAllerhande=on
Goed idee Lavendel om dit weer nieuwe leven in te blazen!
Qua eten was het ook even wat minder, vooral door de wijntjes die ik met het lekkere weer vaker dronk. Maar gaat nu weer beter (afgezien van de halve rittersportreep puur/halzenoot die ik vandaag op heb ). Ik eet weer meer groente tussendoor, heb een hele fijne bakker gevonden in de buurt van mijn werk die super veel keus heeft in lekker speltbrood en het avondeten is ook vaak gezond. Vanavond deze lekkere quinoa salade die in de allerhande staat http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/931400/quinoa-met-radijs-druiven-en-noten/?latestAllerhande=on
Goed idee Lavendel om dit weer nieuwe leven in te blazen!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Jeeuj, we gaan weer leuk schrijven!
Bij mij is het nu zo dat ik nog steeds 0,0 moeite heb met de hoofdmaaltijden en tussendoortjes (Ik eet zonder moeite altijd als ontbijt fruit/yoghurt/muesli. Als lunch 2 zuurdesem of speltboterhammen met gezond beleg (ei, hutenkase, avocado)en groente (komkommer of tomaat) en een soepje, tussendoor iets van fruit en 's avonds veel groente en weinig koolydraten en vlees).
Maar ik heb nu al twee weken dat ik daarbuiten zo enorm onverzadigbaar ben, ik blijf honger houden. Ik eet echt weer veel te vaak een toetje 's avonds of toch een koekje 's avonds. Op zich niet erg want ik eet nog steeds 90% van de tijd goed maar het constant 'ik moet (iets lekkers) eten' gevoel vind ik zo irritant. Ik was er zo lang van af. (Oh en ik val die laatste kilo maar niet af en dat wil ik ook haha)
Bij mij is het nu zo dat ik nog steeds 0,0 moeite heb met de hoofdmaaltijden en tussendoortjes (Ik eet zonder moeite altijd als ontbijt fruit/yoghurt/muesli. Als lunch 2 zuurdesem of speltboterhammen met gezond beleg (ei, hutenkase, avocado)en groente (komkommer of tomaat) en een soepje, tussendoor iets van fruit en 's avonds veel groente en weinig koolydraten en vlees).
Maar ik heb nu al twee weken dat ik daarbuiten zo enorm onverzadigbaar ben, ik blijf honger houden. Ik eet echt weer veel te vaak een toetje 's avonds of toch een koekje 's avonds. Op zich niet erg want ik eet nog steeds 90% van de tijd goed maar het constant 'ik moet (iets lekkers) eten' gevoel vind ik zo irritant. Ik was er zo lang van af. (Oh en ik val die laatste kilo maar niet af en dat wil ik ook haha)
Lavendel- Ratel
Ja dat heb ik dus ook, op zich gaan alle maaltijden hartstikke goed maar zit ik toch weer chips te snaaien ofzo. Zonde eigenlijk.
Gast- Gast
Bij mij is het de afgelopen weken echt wel goed gegaan! Lekker gesport, ontbeten met havermout en sojamelk en ook tussendoor geen gekke dingen (ik heb al een week een dichte zak Bugles in de kast liggen) en ik gebruik vrijwel geen pakjes en zakjes!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb net een oliebol gehad.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Ik heb het ook helemaal ontdekt hoor met havermout!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Harrison schreef:Huh? Haha!Joan schreef:Ik heb net een oliebol gehad.
Ik ben weer Joan Of bedoelde je dat niet?
Joan- Prater
Lavendel, ik denk dat jouw avondmaaltijd gewoon veel te weinig calorieën en koolhydraten bevat. Als je bijna alleen maar groenten eet, snap ik wel dat je 's avonds snaaibuien krijgt. Je zou ook zo'n 2 tot 2,5 uur na je avondmaaltijd je toetje kunnen eten, ik doe dat vaak en neem dan een kom yoghurt met gemengde zaden en een appel in stukjes erdoor.
Hier gaat het eigenlijk best goed. Ik eet regelmatig en ben nu 2,5 kilo kwijt. Ik merk wel dat ik snel bang ben om aan te komen wanneer ik eens wat minder gezonds eet. Vannacht moet ik nog werken en dan heb ik twee weken vakantie. Vrijdag vliegen mijn vriend en ik voor tien dagen naar Curaçao en daar wil ik me er niet teveel mee bezig houden en gewoon lekker genieten van het eten daar en van chips op het strand. Ik ga denk ik wel proberen het à 2,5 uren eten aan te houden.
Hier gaat het eigenlijk best goed. Ik eet regelmatig en ben nu 2,5 kilo kwijt. Ik merk wel dat ik snel bang ben om aan te komen wanneer ik eens wat minder gezonds eet. Vannacht moet ik nog werken en dan heb ik twee weken vakantie. Vrijdag vliegen mijn vriend en ik voor tien dagen naar Curaçao en daar wil ik me er niet teveel mee bezig houden en gewoon lekker genieten van het eten daar en van chips op het strand. Ik ga denk ik wel proberen het à 2,5 uren eten aan te houden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
HOE kom je aan een oliebol!
Hier gaat het ook wat minder goed. Gelukkig niet al te veel aangekomen maar ik mag het wel aan gaan scherpen. Geef onnodig geld uit aan zooi ook. Ik ga het weer proberen op te pakken... Want echt goed voel ik me er niet bij.
Hier gaat het ook wat minder goed. Gelukkig niet al te veel aangekomen maar ik mag het wel aan gaan scherpen. Geef onnodig geld uit aan zooi ook. Ik ga het weer proberen op te pakken... Want echt goed voel ik me er niet bij.
Gast- Gast
Hier gaat het verbazingwekkend goed, gewicht is nagenoeg gelijk gebleven na 12 dagen vakantie en bijna dagelijks een vettig bladerdeegbroodje vol feta en veel chipjes als tussendoortje om vol te houden dan we daar pas rond 20:30 u gingen avondeten.
Alleen ben ik nu ik thuis ben grieperig en heb ik vandaag erg slecht en raar gegeten. Als ontbijt een chocolaatje (Why? Ik lust geen chocolade) en een 1/3 stukje slagroomtaart van de surprise-thuiskomst-party gisteren, als lunch een lekkerbekje en wat naturel chips en als avondeten twee happen Amber Albarda pasta en uiteindelijk 3 beschuitjes gesopt in m'n thee
Ik ga zo proberen wat fruit te eten en maar vroeg slapen!
Alleen ben ik nu ik thuis ben grieperig en heb ik vandaag erg slecht en raar gegeten. Als ontbijt een chocolaatje (Why? Ik lust geen chocolade) en een 1/3 stukje slagroomtaart van de surprise-thuiskomst-party gisteren, als lunch een lekkerbekje en wat naturel chips en als avondeten twee happen Amber Albarda pasta en uiteindelijk 3 beschuitjes gesopt in m'n thee
Ik ga zo proberen wat fruit te eten en maar vroeg slapen!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Zus schreef:HOE kom je aan een oliebol!
Het is hier kermis
Joan- Prater
Ik heb een flinke dip gehad, maar sinds afgelopen weekend is 'de knop' ineens om. Dus de afgelopen dagen heb ik zonder moeite gezond gegeten en geeneens trek gehad in chips.. Verder doe ik elke ochtend als ik uit bed kom wat matoefeningen, 2 keer in de week sport (pilates en aerobic) en ik probeer 1 keer per week 10 km te wandelen (6 km per uur, dus wel stevig door stappen), maar dat schiet er soms wel bij in.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Dan ben je zo goed bezig al die weken en vijf minuten bikini's passen in een overbelicht pashokje doet alles teniet.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Overbelichte pashokjes zijn verschrikkelijk . Dan staat ook niks mooi lijkt het wel.Lady4 schreef:Dan ben je zo goed bezig al die weken en vijf minuten bikini's passen in een overbelicht pashokje doet alles teniet.
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Bleeh pashokjes idd :s vooral die pashokjes van de Zara met spiegels aan alle kanten haha. Dan flubbert alles zo enorm. Willen ze kleding verkopen of wat?!?
Ik heb gister echt fantastische chocoladetaart op met karamelsaus, maar nu ga ik naar de natuurwinkel, lekker zuurdesem en spelt brood, volkoren pitabroodjes, speltpizza bodem en boekweitmeel halen (en wat ik nog meer tegenkom hehe)
Straks nog 10 km hardlopen en onder de zonnebank I need it met dit weer! Wat zijn jullie plannen?
Ik heb gister echt fantastische chocoladetaart op met karamelsaus, maar nu ga ik naar de natuurwinkel, lekker zuurdesem en spelt brood, volkoren pitabroodjes, speltpizza bodem en boekweitmeel halen (en wat ik nog meer tegenkom hehe)
Straks nog 10 km hardlopen en onder de zonnebank I need it met dit weer! Wat zijn jullie plannen?
Lavendel- Ratel
Weg, over 3 maanden weer een nieuwe
Laatst aangepast door Lavendel op za 18 mei 2013 - 7:57; in totaal 2 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Oh wow Lavendel! Wat een verschil! Je bent echt veel strakker geworden! Prachtig lichaam!!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Wat heb jij een ontzettend mooi figuur Lavendel.
Even hier vraag. Ik lees een beetje tegenstrijdige dingen op Internet, dus vandaar. Wie weet of sennapeul thee gedronken kan worden tijdens zwangerschap?
Even hier vraag. Ik lees een beetje tegenstrijdige dingen op Internet, dus vandaar. Wie weet of sennapeul thee gedronken kan worden tijdens zwangerschap?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
MzCharlotte, dat kan je gewoon veilig gebruiken hoor! Lees maar hier: http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Sennocol.aspx?mId=10704&rId=1421 Sennocol zit ook sennapeulen in.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Pagina 32 van 36 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36
Pagina 32 van 36
Permissies van dit forum: