Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 17 van 36
Pagina 17 van 36 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 26 ... 36
Re: Winterkilootjes
Hahahahaha Harrison geweldig!! En goed van je
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
haha sukkel! Maar vandaag mag je chocola, om de liefde te vieren
Maar je hebt trouwens wel heel goed een mini gekozen ipv een fullsize
Maar je hebt trouwens wel heel goed een mini gekozen ipv een fullsize
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe erg verpest ik de Amber Pasta als ik de feta omwissel voor Cottage cheese? Heb ik nog in huis..
En had er iemand nog een lekker recept voor zoete aardappel?
En had er iemand nog een lekker recept voor zoete aardappel?
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:
Je kunt er iets van losse zalm of gehaktballetjes bijmaken voor je huisgenoten?
Ohja dat kan natuurlijk ook nog, slim van jou!
Ik zou feta niet vervangen voor cottage cheese, dat geeft een heel andere smaak. Dan zou ik het gewoon helemaal weglaten. Of wat gewone kaas erover raspen misschien?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Die laatste foto die je plaatst is mooi Lavendel. Ben je dat zelf trouwens? Niet hè? Niet dat ik denk dat je niet zo mooi bent, maar omdat ik denk dat deze niet van jezelf is
Ik vind dat jullie kei goed bezig zijn! Zo!
Ik vind zoete aardappel lekker om te poffen. Ongeveer een uurtje poffen in de oven en dan vullen met een mengsel van feta, olijven, rode ui en wat kruiden en olijfolie. Zongedroogde tomaatjes zijn er ook lekker bij denk ik.
Ook lekker is de zoete aardappel in partjes snijden (met schil) en dan insmeren met olijfolie en een half uurtje bakken in de oven, vervolgens feta of geitenkaas erover verkruimelen en samen door verse spinazie scheppen.
Ik vind zoete aardappel lekker om te poffen. Ongeveer een uurtje poffen in de oven en dan vullen met een mengsel van feta, olijven, rode ui en wat kruiden en olijfolie. Zongedroogde tomaatjes zijn er ook lekker bij denk ik.
Ook lekker is de zoete aardappel in partjes snijden (met schil) en dan insmeren met olijfolie en een half uurtje bakken in de oven, vervolgens feta of geitenkaas erover verkruimelen en samen door verse spinazie scheppen.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski, lekkere recepten! Ga meteen volgende week iets ermee maken!
Ik zit aan mijn restje witlofsalade van de lunch. Net weer slecht nieuws (ivm werk/solli) dus erg de neiging om naar huis te gaan en een fles wijn open te trekken... Maar dat doen we niet. Want wil 2 weken niet drinken Dus ook even op pinterest gekeken en weer helemaal blij van alle sport foto's! Helpt echt als motivatie.
Ik zit aan mijn restje witlofsalade van de lunch. Net weer slecht nieuws (ivm werk/solli) dus erg de neiging om naar huis te gaan en een fles wijn open te trekken... Maar dat doen we niet. Want wil 2 weken niet drinken Dus ook even op pinterest gekeken en weer helemaal blij van alle sport foto's! Helpt echt als motivatie.
Poeke- Fluisteraar
Kowalski schreef:Die laatste foto die je plaatst is mooi Lavendel. Ben je dat zelf trouwens? Niet hè? Niet dat ik denk dat je niet zo mooi bent, maar omdat ik denk dat deze niet van jezelf is
Ja over twee maanden ben ik dat haha I wish!
Ooe en dat bovenste receptje klinkt goed en als ik dan toch feta moet halen kan ik het ook morgen gebruiken. En die spinazie kan er dan ook wel bij Opzich vind ik trouwens feta en cottage cheese wel een beetje hetzelfde smaakje hebben. Maar zal het toch maar niet doen
En niet drinken Poeke maar een rondje hardlopen, wordt je ook blij van! Wat voor nieuws heb je gekregen?
Lavendel- Ratel
Haha, ik word gewoon blij van jullie!
Kowalski- Ratel
Lavendel, ik ben al 16 maanden opzoek naar een nieuwe baan. En had aardig wat hoop op afgelopen gesprek maar helaas. Ik val precies tussen veel dingen in, ik ben manager/teamleider maar zonder HBO. Dus helaas of te veel ervaring of te weinig. Ondertussen willen we erg graag kinderen alleen wachten we al tijden op akkoord voor onze verbouwing (huis staat 2jr te koop)want hebben maar 1 slaapkamer.
Probeer erg de moed erin te houden maar soms een klein beetje moeilijk, merk dat het nu een beetje begint op te breken.
Dus nog meer reden om heerlijk te sporten en super slank te worden Dan heb ik dat in elk geval voor elkaar
Probeer erg de moed erin te houden maar soms een klein beetje moeilijk, merk dat het nu een beetje begint op te breken.
Dus nog meer reden om heerlijk te sporten en super slank te worden Dan heb ik dat in elk geval voor elkaar
Poeke- Fluisteraar
Poeke schreef:Lavendel, ik ben al 16 maanden opzoek naar een nieuwe baan. En had aardig wat hoop op afgelopen gesprek maar helaas. Ik val precies tussen veel dingen in, ik ben manager/teamleider maar zonder HBO. Dus helaas of te veel ervaring of te weinig. Ondertussen willen we erg graag kinderen alleen wachten we al tijden op akkoord voor onze verbouwing (huis staat 2jr te koop)want hebben maar 1 slaapkamer.
Wat een rotsituatie zeg. Zit allemaal niet mee! Hoop dat er snel een doorbraak in komt! Het is dan zo makkelijk om slecht voor jezelf te gaan zorgen maar goed dat je dat niet doet. Lekker blijven sporten en goed eten dan voel je je mentaal ook beter!
Lavendel- Ratel
Dit vind ik echt een mooie krachtige foto!
Dankje Lavendel! Door je foto's blijf ik op het goede pad!
Poeke- Fluisteraar
Dat is echt een mooie foto inderdaad! Ik wil dat ook kunnen.. haha.. nog even wat yoga pakken dan (pilates, weet ik het!).
Hier gaat het echt goehoed! Vandaag een salade op als lunch met een blikje wilde zalm. Was echt lekker. Alleen 's middags een echte Bosche Bol . Verder de afgelopen 3 dagen niet gesnoept/gesnacked/gechipsed haha. Merk het gelijk aan mijn gewicht. Ruim 1.5 kg eraf in 2/3 dagen.
Nu doorzetten!
Harrrii.. lekker bezig haha. Ik spuug ook wel eens snoep uit als ik denk.. nee nee nee.. Of ik gooi een halve zak in de prullenbak, omdat ik het niet kan weerstaan.
Hier gaat het echt goehoed! Vandaag een salade op als lunch met een blikje wilde zalm. Was echt lekker. Alleen 's middags een echte Bosche Bol . Verder de afgelopen 3 dagen niet gesnoept/gesnacked/gechipsed haha. Merk het gelijk aan mijn gewicht. Ruim 1.5 kg eraf in 2/3 dagen.
Nu doorzetten!
Harrrii.. lekker bezig haha. Ik spuug ook wel eens snoep uit als ik denk.. nee nee nee.. Of ik gooi een halve zak in de prullenbak, omdat ik het niet kan weerstaan.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Haha ik gooi ook vaak halve zakken chips weg. Koop nu per week gewoon van die minizakjes.
Vanochtend kwam er een kind trakteren, hij had een schaal met allemaal luxe koeken. Ik heb expres een mergpijp gepakt want die vind ik heel vies en toen heb ik die verloot onder de kinderen uit m'n klas.
Heb als snoep 1 paaseitje op, verder allemaal gezond
Maar ga zo uit eten met een verassingsdiner dus hopelijk is dat ook allemaal gezond.
Vanochtend kwam er een kind trakteren, hij had een schaal met allemaal luxe koeken. Ik heb expres een mergpijp gepakt want die vind ik heel vies en toen heb ik die verloot onder de kinderen uit m'n klas.
Heb als snoep 1 paaseitje op, verder allemaal gezond
Maar ga zo uit eten met een verassingsdiner dus hopelijk is dat ook allemaal gezond.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Meh de pasta was veeuls te zout. Echt heel zonde Maar ik zie zeker de potentie En die pesto maken met een staafmixer is nog verdomd lastig!
Lavendel- Ratel
Lavendel, wat jammer! Wil je een keer bij mij in de leer? Altijd welkom in ieder geval!
Ik ben vanochtend naar de dokter geweest, houd volgens fysio veel te veel vocht vast en ben nu in 3 weken al 3 kilo aangekomen. Het maakt me zo verdrietig..
Ik ben vanochtend naar de dokter geweest, houd volgens fysio veel te veel vocht vast en ben nu in 3 weken al 3 kilo aangekomen. Het maakt me zo verdrietig..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Wat vervelend Feline, weet je ook hoe dat komt? Of is er geen aanwijsbare reden?
Poeke- Fluisteraar
Carrie schreef:Ik vind die laatste foto persoonlijk ook niet zo mooi. Niet per se mager, maar zo smal.Reeza schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat echt niet mooi, zo mager..
Ik vind het wel mooi, moet ook weer eens wat gaan doen... Had vanmiddag een medische keuring, werd mijn vetpercentage gemeten; charming hoor... Ik vroeg of het ernstig was, zegt hij 'nee hoor, maar vrouwen mogen sowieso wat meer vet hebben'. Ehhhh, is het nou goed of niet? Ik was al geirriteerd dat ik 6 minuten moest fietsen dus had geen zin om verder te vragen... Lui op de bank hangen is alleen gewoon zo veel fijner dan actief zijn
Gast- Gast
Over vetpercentages hoor ik veel verschillende dingen. Bij Obese (Amerika) zou een meisje van 20 een vetpercentage van rond de 18 moeten hebben
Tijdens mijn opleiding (sportopleiding) werd tussen de 20 en 25 procent gezegd en mijn sportschool hanteert tussen de 25 en 30 als gezond voor een vrouw...
Tijdens mijn opleiding (sportopleiding) werd tussen de 20 en 25 procent gezegd en mijn sportschool hanteert tussen de 25 en 30 als gezond voor een vrouw...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb geleerd dat voor een vrouw 25% gemiddeld is en iets erboven of iets eronder ook prima is. Kan je nagaan dat ik een jaar geleden op nog geen 10% zat
Kowalski- Ratel
Kun je dat ook zelf meten ofzo? Ik weet nog dat we daar bij turnen zo'n tangetje voor hadden maar geen idee of het ook anders kan..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Kun je dat ook zelf meten ofzo? Ik weet nog dat we daar bij turnen zo'n tangetje voor hadden maar geen idee of het ook anders kan..
Dat hadden wij inderdaad ook. Je hebt nu vaak op sportscholen een soort uitgebreide weegschaal waar je dan met blote voeten op van die sensoren ofzo moet gaan staan en dan kan hij dat allemaal berekenen. Maar ik weet niet of en hoe je het zelf zou kunnen doen.
Kowalski- Ratel
Geen idee Poeke. Huisarts weet het eerst aan de pil maar ik ben nu 2 maanden gestopt en het wordt niet minder. Er is nu bloed afgenomen, hopen dat daar iets uit komt!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Klote Feline, dat kan zo enorm demotiverend werken terwijl je zo goed bezig bent! Ik hoop dat er iets uit komt bij de dokter. Want als het alleen vocht is moet het ook zo weg kunnen met een juist kuurtje oid.
Ik heb ook voor het eerst een beetje een baalochtend. Was echt ineens een stuk zwaarder en heb een enorm opgezette dikke buik. En net liep ik langs een groot raam op CS en van die billen in mijn skinny werd ik ook niet gelukkig
Maar goed, gezond eten en bewegen is goed voor mijn lichaam en geest 'oh yeah' dus daar ga ik gewoon mee door. Ik ga alleen toch twijfelen of ik niet veel te veel eet. Nu eet ik misschien iets te veel fruit maar dat zou dat nou afvallen echt in de weg staan? Kan toch bijna niet? En misschien toch nog iets minder avondeten.
Anyway: morgen is vast alles beter en ik ga gewoon lekker door.
Oh en Zus, leuk dat je mee komt doen! Je was zo goed bezig, dat kan je nu ook wel weer. Het is zomer over 2 maandjes, go for it!
Ik heb ook voor het eerst een beetje een baalochtend. Was echt ineens een stuk zwaarder en heb een enorm opgezette dikke buik. En net liep ik langs een groot raam op CS en van die billen in mijn skinny werd ik ook niet gelukkig
Maar goed, gezond eten en bewegen is goed voor mijn lichaam en geest 'oh yeah' dus daar ga ik gewoon mee door. Ik ga alleen toch twijfelen of ik niet veel te veel eet. Nu eet ik misschien iets te veel fruit maar dat zou dat nou afvallen echt in de weg staan? Kan toch bijna niet? En misschien toch nog iets minder avondeten.
Anyway: morgen is vast alles beter en ik ga gewoon lekker door.
Oh en Zus, leuk dat je mee komt doen! Je was zo goed bezig, dat kan je nu ook wel weer. Het is zomer over 2 maandjes, go for it!
Lavendel- Ratel
Zij kon het ook! Ze heeft wel een leuke blog trouwens met veel tips en foto's. Ze heeft een paar weken geleden een buikwand en dijbeen correctie laten uitvoeren en daar zie je ook foto's van en lees je haar ervaringen.
Lavendel- Ratel
Pagina 17 van 36 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 26 ... 36
Pagina 17 van 36
Permissies van dit forum: