Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 31 van 36
Pagina 31 van 36 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36
Re: Winterkilootjes
mzcharlotte schreef:Vreemd he, dat je op een gegeven moment gewoon niet meer gewend bent aan ongezond, vet eten.
Ja, echt stom! Ik neem het altijd maar voor lief, op het moment zelf is het zooo lekker
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik meld me ook maar weer even, ik heb weer even een stok achter de deur en wat inspiratie nodig want ben de laatste weken weer veel te laks. Ik merk het ook aan mijn energieniveau. Ik lees even mee!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb net heerlijk geluncht! Twee tosti's van speltbrood met geitenkaas, agave siroop, pijnboompitten, cherrytomaatjes en basilicum pesto. Zo lekker!!
Ik ben benieuwd of we straks in Griekenland een beetje onze eetgewoontes kunnen voortzetten. We willen in ieder geval veel zelf koken, nemen ook de staafmixer en biologische bouillonblokjes mee om bijv . zelf soepen te maken. Zullen natuurlijk ook lekker uit eten gaan
Ik ben benieuwd of we straks in Griekenland een beetje onze eetgewoontes kunnen voortzetten. We willen in ieder geval veel zelf koken, nemen ook de staafmixer en biologische bouillonblokjes mee om bijv . zelf soepen te maken. Zullen natuurlijk ook lekker uit eten gaan
Aziraphale- Ratel
Wat slim Azi! Dat ga ik ook doen als we op vakantie gaan!
Ik heb net lekker hardgelopen en heb nu twee crackers met tonijn, avocado en 2 eitjes, Jammie!
Ik heb net lekker hardgelopen en heb nu twee crackers met tonijn, avocado en 2 eitjes, Jammie!
Gast- Gast
Ben ik ook weer eens. Hoe is het met jullie? Nog allemaal goed bezig.
Ik heb sinds woensdag een flinke keelontsteking en antibiotica gekregen en mijn eten is echt bagger op het moment. Ik pureer ongeveer alles (heel veel smoothies gemaakt haha). Leef nu ongeveer sinds donderdag op fruitshakes. Merk wel dat ik van die suiker een energiekick krijg en kleine stukjes buiten ga rondwandelen om vervolgens weer op de bank onder een dekentje te kruipen.
Vanmorgen voelde ik mezelf ineens een stuk beter! Dus vanavond weer lekker een maaltijdje eten. Ik dacht zelf aan een stampotje van zoete aardappel met gestoomde stukjes paprika, courgette en ewrtjes. Met een stuk zalm. Geen kruiden verder haha zo saai. Ben echt gewend om overal kruiden in de toen. Maar ben allang blij dat ik weer kan eten
Happy Sunday!
Ik heb sinds woensdag een flinke keelontsteking en antibiotica gekregen en mijn eten is echt bagger op het moment. Ik pureer ongeveer alles (heel veel smoothies gemaakt haha). Leef nu ongeveer sinds donderdag op fruitshakes. Merk wel dat ik van die suiker een energiekick krijg en kleine stukjes buiten ga rondwandelen om vervolgens weer op de bank onder een dekentje te kruipen.
Vanmorgen voelde ik mezelf ineens een stuk beter! Dus vanavond weer lekker een maaltijdje eten. Ik dacht zelf aan een stampotje van zoete aardappel met gestoomde stukjes paprika, courgette en ewrtjes. Met een stuk zalm. Geen kruiden verder haha zo saai. Ben echt gewend om overal kruiden in de toen. Maar ben allang blij dat ik weer kan eten
Happy Sunday!
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Wat is het rustig hier!
Ik wilde vandaag lekker naar de AH en Jumbo gaan om vanalles in te slaan, is m'n achterband geknald en die kan pas aan het eind van de week worden gemaakt.
Daardoor moest ik boodschappen doen bij de Aldi. Heb dus maar vooral groente en fruit gehaald en doe de rest wel met de fiets van m'n moeder als ze weer terug is. Ik ben ook naar de kaas/ notenboer gegaan en heb weer lekker allerlei soorten rauwe noten gehaald.
In New York heb ik niet echt op m'n eten gelet, maar wel heul veel gelopen, qua gewicht ben ik hetzelfde gebleven.
Ik wilde vandaag lekker naar de AH en Jumbo gaan om vanalles in te slaan, is m'n achterband geknald en die kan pas aan het eind van de week worden gemaakt.
Daardoor moest ik boodschappen doen bij de Aldi. Heb dus maar vooral groente en fruit gehaald en doe de rest wel met de fiets van m'n moeder als ze weer terug is. Ik ben ook naar de kaas/ notenboer gegaan en heb weer lekker allerlei soorten rauwe noten gehaald.
In New York heb ik niet echt op m'n eten gelet, maar wel heul veel gelopen, qua gewicht ben ik hetzelfde gebleven.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Joee! Ik ben blij dat ik weer op m'n kamertje bent (was de afgelopen weken veel thuis, bij m'n ouders) want nu kan ik weer lekker gezond eten. Vanmorgen allemaal lekkere boodschappen gedaan en ik ben weer helemaal gelukkig haha.
Ik had trouwens gister voor het voetbal klein beetje yoghurt met veel muesli en twee stuks fruit gegeten (om half 9) daarna in de rust (kwart voor 11) een sportreep en toen na het voetbal (half 2) een hamburger op een speltbroodje met sla/tomaat/augurk/ui en een gebakken eitje. Volgens mij best prima! Was ook echt lekker om na het voetbal zoveel te eten, alles weer even aanvullen ofzo
Ik had trouwens gister voor het voetbal klein beetje yoghurt met veel muesli en twee stuks fruit gegeten (om half 9) daarna in de rust (kwart voor 11) een sportreep en toen na het voetbal (half 2) een hamburger op een speltbroodje met sla/tomaat/augurk/ui en een gebakken eitje. Volgens mij best prima! Was ook echt lekker om na het voetbal zoveel te eten, alles weer even aanvullen ofzo
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Na bijna een week gewogen en niks afgevallen. Ook niks aangekomen trouwens. De laatste dagen toch wel redelijk wat witte wijn en rose gedronken en de laatste dagen toch wel wat slechte momenten gehad met teveel en te vet eten. Ik merk dat ook gelijk, krijg er echt last van mijn buik van. Ik ben in totaal wel een aantal cm buikvet kwijt, dus dat is wel fijn. Ik voel me prima met het natuurlijke eten Ă 2,5 uur, dus ik er lekker meer door.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een leuk topic! Ik lees heel veel leuke dingen dus wil ook graag even reageren.
Hebben jullie nog tips qua eten in het buitenland als je in een all in resort zit? Ik wil namelijk wel gezond blijven eten.. misschien smokkel ik wel mijn speltbroodje mee haha.. Jammer dat ik dat niet twee weken vers kan houden
Hebben jullie nog tips qua eten in het buitenland als je in een all in resort zit? Ik wil namelijk wel gezond blijven eten.. misschien smokkel ik wel mijn speltbroodje mee haha.. Jammer dat ik dat niet twee weken vers kan houden
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
i'm still alive!
Ik had het even een paar dagen heel moeilijk vorige week en dit week maar i'm back on track! Niet dat ik moeite had met gezond eten, ik was vooral onverzadigbaar en had wel moeite om lekkere dingen te weerstaan tijdens koninginnedag en bij mijn ouders afelopen weekend, en verjaardag bij opa (mm taart, ijsjes, veel boterhammen en chips).
Maar ik vind het veel te fijn om te zien dat ik ietsje afgevallen ben, kleding staat een stukje leuker en ik voel me veel fitter dus ik ga gewoon door. Ik heb weer onbeten met fruit, muesli en yoghurt. Gelunched met 2 zuurdesemboterhammen met avocado, tomaat en komkommer en tussendoor een appel en banaan.
Ik wil vanavond weer 10 km hardlopen omdat ik dit weekend heb overgeslagen en daarom heb ik zelfs al een bakje met avondeten bij me haha, erg! (couscous met roerbakgroenten, noten, olijven en rozijnen). Dan kan ik dit in de trein opeten en kan ik gelijk gaan als ik thuisben. (Hoef ik tenminste niet te wachten tot mijn eten gezakt is thuis, want dan daalt mijn motivatie altijd )
Oh en ik ben een beetje bruin geworden dit weekend, dat staat ook gelijk leuker
Ik had het even een paar dagen heel moeilijk vorige week en dit week maar i'm back on track! Niet dat ik moeite had met gezond eten, ik was vooral onverzadigbaar en had wel moeite om lekkere dingen te weerstaan tijdens koninginnedag en bij mijn ouders afelopen weekend, en verjaardag bij opa (mm taart, ijsjes, veel boterhammen en chips).
Maar ik vind het veel te fijn om te zien dat ik ietsje afgevallen ben, kleding staat een stukje leuker en ik voel me veel fitter dus ik ga gewoon door. Ik heb weer onbeten met fruit, muesli en yoghurt. Gelunched met 2 zuurdesemboterhammen met avocado, tomaat en komkommer en tussendoor een appel en banaan.
Ik wil vanavond weer 10 km hardlopen omdat ik dit weekend heb overgeslagen en daarom heb ik zelfs al een bakje met avondeten bij me haha, erg! (couscous met roerbakgroenten, noten, olijven en rozijnen). Dan kan ik dit in de trein opeten en kan ik gelijk gaan als ik thuisben. (Hoef ik tenminste niet te wachten tot mijn eten gezakt is thuis, want dan daalt mijn motivatie altijd )
Oh en ik ben een beetje bruin geworden dit weekend, dat staat ook gelijk leuker
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Oh tips Shopelle: veel fruit en groente, mager vlees en vis. En proberen om zo min mogelijk calorieen uit drinken te halen (dus geen vruchtensapjes ed) maar gewoon water drinken. En gewoon niet zulke grote porties opscheppen.
Lavendel- Ratel
Dankjewel Lavendel.
Ik heb vandaag het hele topic even doorgelezen. Wow, wat heb ik hier veel inspiratie uit gehaald! Echt een heel fijn topic met foto's en recepten. Dank jullie wel!
Ik lees veel over de boeken van Amber Alberda, deze boeken heb ik ook allemaal thuis. Ik maak er heerlijke recepten uit! Groenten die ik normaal gesproken niet zoveel at zoals pastinaak en pompoen.
Als jullie een ei op brood doen met groenten, hoe bereiden jullie deze dan? Ik kan het ei niet draaien en dan ligt alles door elkaar en is het zeg maar geen ei meer
Hebben jullie nog meer inspiratiebronnen waar jullie je inspiratie uit halen? Ik zag iets van tumbrl en pinterest? Zijn er nog leuke blogs, apps die ik kan gebruiken om gezonder te gaan eten?
Ik heb vandaag het hele topic even doorgelezen. Wow, wat heb ik hier veel inspiratie uit gehaald! Echt een heel fijn topic met foto's en recepten. Dank jullie wel!
Ik lees veel over de boeken van Amber Alberda, deze boeken heb ik ook allemaal thuis. Ik maak er heerlijke recepten uit! Groenten die ik normaal gesproken niet zoveel at zoals pastinaak en pompoen.
Als jullie een ei op brood doen met groenten, hoe bereiden jullie deze dan? Ik kan het ei niet draaien en dan ligt alles door elkaar en is het zeg maar geen ei meer
Hebben jullie nog meer inspiratiebronnen waar jullie je inspiratie uit halen? Ik zag iets van tumbrl en pinterest? Zijn er nog leuke blogs, apps die ik kan gebruiken om gezonder te gaan eten?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Forumnaam | Lengte | StartGewicht | Streefgewicht | Huidig gewicht | Totaal eraf | Nog te gaan |
Indigo | 172 cm | 60.0 | 55.0 | 58.5 | -1.5 | 3.5 |
Jip | 183 cm | 62.5 | 61.0 | -0.0 | ||
Harrison | 182 cm | 66.5 | 65 | -0.0 | ||
Lavendel | 158 cm | 53.8 | 50 | 50.7 | -3.1 | 0.7 |
Aziraphale | 172 cm | 61 | 58 | -0.7 | ||
Poeke | 173 cm | 64.5 | 61.5 | -0.0 | ||
Vino | 174 cm | 73.8 | 65 | -1.5 | ||
Kajaka88 | 165cm | 66.5 | 63 | -0.0 |
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:
Forumnaam Lengte StartGewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal eraf Nog te gaan Indigo 172 cm 60.0 55.0 58.5 -1.5 3.5 Jip 183 cm 62.5 61.0 61,0 -1,5 0 Harrison 182 cm 66.5 65 -0.0 Lavendel 158 cm 53.8 50 50.7 -3.1 0.7 Aziraphale 172 cm 61 58 -0.7 Poeke 173 cm 64.5 61.5 -0.0 Vino 174 cm 73.8 65 -1.5 Kajaka88 165cm 66.5 63 -0.0
Gast- Gast
Zo, we zijn weer een maand verder dan de laatste keer dat dit lijstje geplaatst werd, en weer iets dichter bij de zomer.
Nu weet ik dat het de meesten niet gaat om de kilo's maar om het gezond leven. Dat is bij mij ook zo maar de kilo's zijn mooi meegenomen. En het was in eerste instantie natuurlijk een weg met de winterkilootjes topic! Dus: hoe gaat het bij jullie?
Bij mij dus goed, ik val heeeeel langzaam een klein beetje af en ben nu dus bijna op het streefgewicht dat ik aan het begin heb ingevuld. Ik had nog nooit 50 gewogen en dacht altijd dat ik echt supersuperslank zou zijn bij dat gewicht. Haha, not, ik had daar toch een iets ander beeld van Heb een iets plattere buik en slankere armen maar geen drastisch verschil, en heb ook nog steeds maar 36/ 38. Ach ik blijf gewoon zo dooreten en sporten en ik zie het wel. Er kan nog prima iets van af maar het hoeft ook niet persee. Ik voel me wel goed zo en hoop dat het zo blijft
Nu weet ik dat het de meesten niet gaat om de kilo's maar om het gezond leven. Dat is bij mij ook zo maar de kilo's zijn mooi meegenomen. En het was in eerste instantie natuurlijk een weg met de winterkilootjes topic! Dus: hoe gaat het bij jullie?
Bij mij dus goed, ik val heeeeel langzaam een klein beetje af en ben nu dus bijna op het streefgewicht dat ik aan het begin heb ingevuld. Ik had nog nooit 50 gewogen en dacht altijd dat ik echt supersuperslank zou zijn bij dat gewicht. Haha, not, ik had daar toch een iets ander beeld van Heb een iets plattere buik en slankere armen maar geen drastisch verschil, en heb ook nog steeds maar 36/ 38. Ach ik blijf gewoon zo dooreten en sporten en ik zie het wel. Er kan nog prima iets van af maar het hoeft ook niet persee. Ik voel me wel goed zo en hoop dat het zo blijft
Lavendel- Ratel
Forumnaam | Lengte | StartGewicht | Streefgewicht | Huidig gewicht | Totaal eraf | Nog te gaan |
Indigo | 172 cm | 60.0 | 55.0 | 57.3 | -2.7 | 2.3 |
Jip | 183 cm | 62.5 | 61.0 | 61,0 | -1,5 | 0 |
Vino | 174 cm | 73.8 | 65 | -1.5 | ||
Kajaka88 | 165cm | 66.5 | 63 | -0.0 |
Ik ben eigenlijk ook wel tevreden nu. Gaat het er nog af, dan gaat het er nog af. Lukt het niet, geen probleem. Zit prima in mijn vel en eet gewoon lekker en gezond.
Punk'd- Kletskop
Weet iemand nog iets leuks met avocado? Ik ben m'n lunchpakket voor morgen aan het samenstellen (ik heb de hele dag voetbaltournooi) en maak daarmee m'n koelkast gelijk leeg.
Ik dacht zelf om thuis gewoon te ontbijten met yoghurt, muesli en fruit en dan meenemen:
T: Roggebroodje met boter en een stuk fruit
L: Dikke plak speltbrood met amandelpasta & banaan en een omelet van twee eitjes met paprika en champignons
T: Mueslireep, paprika..
En dan heb ik nog bijna een hele avocado in de koelkast liggen maar ik heb geen crackers ofzo meer. Any ideas?
Ik dacht zelf om thuis gewoon te ontbijten met yoghurt, muesli en fruit en dan meenemen:
T: Roggebroodje met boter en een stuk fruit
L: Dikke plak speltbrood met amandelpasta & banaan en een omelet van twee eitjes met paprika en champignons
T: Mueslireep, paprika..
En dan heb ik nog bijna een hele avocado in de koelkast liggen maar ik heb geen crackers ofzo meer. Any ideas?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik zou hem lekker bij de omelet met paprika en champignons eten. Jummie. Ik vind avocado met ei echt lekker.
Punk'd- Kletskop
Punk'd schreef:Ik zou hem lekker bij de omelet met paprika en champignons eten. Jummie. Ik vind avocado met ei echt lekker.
Ohja dat kan ik wel proberen inderdaad! Maar dan niet meebakken neem ik aan, gewoon tijdens het eten pas erover doen?
Toet- Lady Post-a-lot
Eitje koken en laten afkoelen en die samen prakken met de avocado. Op smaken met peper en zout en een mespuntje sambal... Love it! Ik eet dit vaak op een speltbroodje met rucola.
Dames ik moet jullie echt bedanken; ik ben voornamelijk meelezer op het forum en heb veel inspiratie gehaald uit dit topic. Ik ben midden januari begonnen met gezond eten en sporten. Dankzij het forum het boek van Amber aangeschaft en hier ook leuke recepten gelezen. En het resultaat mag er zijn; toen ik begon was ik bijna 75 kilo en vandaag woog ik 66,5! Echt zo super blij. Krijg ook veel complimentjes. Mijn man heeft mij in het begin uitgelachen maar inmiddels gaat hij ook steeds meer meedoen
Dames ik moet jullie echt bedanken; ik ben voornamelijk meelezer op het forum en heb veel inspiratie gehaald uit dit topic. Ik ben midden januari begonnen met gezond eten en sporten. Dankzij het forum het boek van Amber aangeschaft en hier ook leuke recepten gelezen. En het resultaat mag er zijn; toen ik begon was ik bijna 75 kilo en vandaag woog ik 66,5! Echt zo super blij. Krijg ook veel complimentjes. Mijn man heeft mij in het begin uitgelachen maar inmiddels gaat hij ook steeds meer meedoen
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Indigo | 172 cm | 60.0 | 55.0 | 57.3 | -2.7 | 2.3 |
Jip | 183 cm | 62.5 | 61.0 | 61,0 | -1,5 | 0 |
Vino | 174 cm | 73.8 | 65 | -1.5 |
Heb mezelf even van de lijst verwijderd
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik ben medium goed bezig. Afgelopen week wel 1 avond belachelijk veel bier gedronken en vandaag tosti's met veel saus gegeten - maar dat kwam omdat mn huisgenoot plakjes kipfilet voor me zou kopen en deze per ongeluk bij de kassa had laten liggen Nu zelf maar naar de AH gegaan en alsnog kipfilet gekocht, dus vanaf nu kan ik er weer tegenaan! Vanavond wel bbq met biertjes, maar ga proberen de schade te beperken!
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Ik drink nu trouwens amandelmelk, even wennen wel..
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Famke schreef:Eitje koken en laten afkoelen en die samen prakken met de avocado. Op smaken met peper en zout en een mespuntje sambal... Love it! Ik eet dit vaak op een speltbroodje met rucola.
Wat goed van je!
Aziraphale- Ratel
Azi, gefeliciteerd met julloe huwelijk! Hebben jullie een mooie dag gehad? En on-topic, mrt lekker eten?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 31 van 36 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36
Pagina 31 van 36
Permissies van dit forum: