Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterkilootjes

+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers

Pagina 1 van 36 1, 2, 3 ... 18 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

Winterkilootjes Empty Winterkilootjes

Bericht  Punk'd vr 8 maa 2013 - 8:17

Nog meer mensen die de wat winterkilootjes kwijt willen?

Ik weet dat er meerdere afvaltopics zijn maar bij mij gaat het echt om de winterkilootjes en geen drastisch gewichtsverlies of verder niet hoognodig. Daarnaast weer terug in mijn goede hardloopmodus, want in de winter ben ik amper buiten geweest angel

Mijn grootste uitdaging op het moment is om echt weer minder te gaan snoepen. Ik merk dat ik in de winter 's avonds sneller wat lekkers pak (chips of chocolade) en daar wil ik nu dus mee stoppen of in iedergeval drastisch verminderen. Vorige week heb ik bijvoorbeeld 4 zakken chips gegeten. Echt belachelijk en niet nodig.

Het gaat bij mij om 3 hardnekkige kilo's, die er maar moeilijk af gaan :P

Lotgenoten?

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Winterkilootjes Empty Re: Winterkilootjes

Bericht  Japie vr 8 maa 2013 - 8:24

Ik heb nog 5 hardnekkige kilo's die er nog af moeten. Ik moet ook zeggen dat ik het moeilijk vind om het weer op te pakken. Volgende week als ik terug ben uit Barcelona ga ik weer beginnen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 8:35

Indigo, jouw post had de mijne kunnen zijn. Ik heb deze week weer twee keer hardgelopen. De laatste keer was begin oktober. Sindsdien ben ik drie kilo aangekomen die ik er echt weer af wil. Gelukkig hebben we sinds deze week een sportschooltje binnen ons kantoor waar we onbeperkt kunnen fitnessen. Zo relaxed!

Weet jij toevallig nog goede oefeningen voor een stevige kont Indigo?

Gast
Gast

Bericht  Punk'd vr 8 maa 2013 - 9:07

Squatten en deadliften en dan diep gaan. Dat is het beste voor je kont en achterkant bovenbenen.

Staan genoeg filmpjes op youtube waarop je de houding goed kunt aannemen. Je kunt ook een jumpsquat doen, dat is helemaal geweldig.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Punk'd vr 8 maa 2013 - 9:09

Ik volg nu ook een food en fitness blog. Ik raak altijd geprikkeld door sportafbeeldingen en vrouwen die strak zijn haha. Staan ook hele leuke ontbijt smoothie tips op. Ja ik ben echt mega gemotiveerd.

3 Kg eraf en dan misschien nog 2 kg extra. Het 'mag' nog bmi technisch gezien en ik ben nou eenmaal iemand die strakke doelen stelt wat mijn lichaam betreft. Maar eerst maar eens die 3 kg eraf.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sissi vr 8 maa 2013 - 11:01

Ik probeer ik een kilo of 10 kwijt te raken. Ik weet alleen niet of ik mijn weegschaal wel kan vertrouwen. Tussen mijn weegmoment een paar weken geleden en nu zit namelijk ruim 6 kilo verschil en het gaat er bij mij echt niet in dat ik een paar weken tijd 6 kilo af zou zijn gevallen (niet dat ik het erg vind hoorWinterkilootjes 253468018 maar het zou jammer zijn als ik meer blijk te wegen dan dat de weegschaal aangeeft).

Anderhalve week geleden ben ik begonnen met gezonder eten en ik merk wel dat ik moet uitkijken dat ik niet naar de verkeerde kant sla, want ik eet nu eigenlijk te weinig. Ik denk niet dat ik iedere dag de 1000 calorieën haal en dat is niet goed natuurlijk. Om een beetje gemotiveerd te blijven ben ik allemaal afleveringen aan het kijken van Supersize vs Superskinny. Op de een of andere manier word ik daar juist gemotiveerder van.

Ik ben wel benieuwd wat jullie allemaal zo op een dag eten, want ik eet vrij weinig maar ik zou niet weten wat dan wel een normale hoeveelheid is om op een dag te eten.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Minx vr 8 maa 2013 - 11:08

indigo welk blog volg je?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sterre vr 8 maa 2013 - 12:42

Ik wil ook graag weer wat strakker worden door meer naar de sportschool te gaan en door minder te snoepen en te snaaien. Dat laatste is er heel erg ingeslopen de laatste maanden. Daarvoor keek ik echt niet om naar dropjes en at ik ook veel minder chocola en chips, zo raar!

Het gaat eigenlijk maar om max 2 kilo, maar nog het meest om wat vet omzetten in spier Yes . Deze week ben ik al wat meer op mijn eten aan het letten, en vanaf maandag wil ik weer zeker 2x per week sporten.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 21:10

Ik wil 1,5 a 2 kilo eraf. Ik moet mijn tussendoortjes vervangen voor iets anders, denk ik. En ik moet mijn hand minder vaak in de koekjestrommel doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 21:26

Jaa ik moet ook af van de winterkilo's! Ik ben de laatste twee weken op zich al weer heel goed bezig. Lekker sporten en gezond eten en dan gaat het al best snel! Er was denk ik 2,5 kilo aan en nu nog maar 1/1,5 (ik heb vannacht dronken Mac Donalds gegeten dus dat zal niet best zijn geweest haha).

Maar ik ga zo lekker hardlopen en wat oefeningen doen en morgen hockeyen. Ik merk echt dat nu de winter een beetje uit de lucht is ik weer veel meer zin heb in bewegen, en minder zin in ongezonde dingen. Ik heb echt zoveel chips en wijn en kaas gegeten deze winter, haha!

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 8 maa 2013 - 21:29

Jip en Harri, waar zitten die extra kilo's dan precies bij jullie? Winterkilootjes 394967
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 21:32

Overal denk ik.ik weet dat ik niet dik ben, maar voor het hardlopen is het beter om die 1,5kilo nog kwijt te zijn. Dan ben ik ook weer op mijn wedstrijd gewicht.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 21:35

Ik heb een slappe hangkont en een bobbel daar onder met vet. Dat zie je niet echt van de voorkant cq met kleren aan, gelukkig maar ik wil daar nu echt eens vanaf!
Het past ook niet bij de rest van mijn lijf.
De fysio zei van de week ook dat hij het vond haha, Thanks. Gelukkig gaat hij lekker veel met me deadliften!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 21:43

Aardige fysio heb jij ;-)

Gast
Gast

Bericht  Punk'd vr 8 maa 2013 - 22:36

Minx schreef:indigo welk blog volg je?

Het is trouwens een tumblr (blog). Maar je kunt doorklikken op de plaatjes en dan zie je recepten van de smoothies bijv.

http://just-anotherfitnessblog.tumblr.com/

Ik ben echt lekker begonnen.

Gisterenavond een klein rondje (3km) hardgelopen. En zit nu aan mijn ontbijt, 2 speltboterhammen met 2 eitjes en een glas optimel (1 pak gehaald met kokos, heerlijk! Maar ik maak daar geen gewoonte van).

Straks even langs de natuurwinkel en de biologische slager. En later vandaag de rest van de boodschappen. Ik heb er echt heel veel zin in!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Punk'd vr 8 maa 2013 - 22:43

Misschien leuk/handig om er een lijstje bij te maken? Ik heb er express geen startgewicht bij gezet. Dus elke keer kun je bij 'gewicht' je gewicht aanpassen op het moment dat je weegt. Zo kijken we niet terug naar die winterkilo's maar lekker vooruit naar het streefgewicht!

5.
ForumnaamLengteGewichtStreefgewichtTotaal eraf
Indigo172 cm59.555.0-0.4
Jip183 cm 62.561.0-0.0
Harrison 182 cm 66.5 65 -0.0
3. 3. 3. 3. 3.
4. 4. 4. 4. 4.
5. 5. 5. 5. 5.
6. 6. 6. 6. 6.
7. 7. 7. 7. 7.
8. 8. 8. 8. 8.

Laatst aangepast door Indigo op za 9 maa 2013 - 0:38; in totaal 3 keer bewerkt

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 22:45

Ik weet niet hoe je dat lijstje aanvult.

183 62,5 61 -0,0

Wil jij t er in zetten?

Gast
Gast

Bericht  Punk'd vr 8 maa 2013 - 22:47

Gedaan!

Veel succes!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle vr 8 maa 2013 - 23:23

Ik heb ook de hele winter niet gesport, maar ik ben wel gelijk gebleven qua gewicht.
Ik wil er nog 2 kilo vanaf, het liefst van m'n heupen.
Van de week was ik bij m'n ouders en had toen bedacht dat ik daar op de weegschaal wilde. Vaak weeg je op een andere weegschaal meer, ten minste, dat lees ik hier vaak, maar ik woog daar 0,5 kg minder!

Ik hoef niet in de tabel, ik vergeet altijd in topics als deze te posten!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 0:03

Ja heb precies hetzelfde! Ben ook weer begonnen met hardlopen, ben al 3 keer geweest, morgen weer. Zit op 35 minuten, dat zal eind van de week wel op 45 zitten. Wil er ook graag 3 kilo af. Straks weer een zuurdesembrood halen. Zo lekker en het vult zo goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 0:11

Indo (haha) wil je voor mij invullen: 1.82 m, nu 66,5 kilo, streef: 65 en een strakke kont :p.

Ik ga nu lekker yoghurt met appel en walnootjes eten en een klein rondje hardlopen.
Goed bezig carrie! Lekker he zuurdesembrood, Jammie! Ze hebben hier om de hoek een heel leuke zuurdesembakker, ga ik an de week ook maar weer eens heen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 0:15

Harrison schreef:Indo (haha) wil je voor mij invullen: 1.82 m, nu 66,5 kilo, streef: 65 en een strakke kont :p.

Ik ga nu lekker yoghurt met appel en walnootjes eten en een klein rondje hardlopen.
Goed bezig carrie! Lekker he zuurdesembrood, Jammie! Ze hebben hier om de hoek een heel leuke zuurdesembakker, ga ik an de week ook maar weer eens heen.
Ja zo lekker! Bij mij hebben ze ook allemaal verschillende soorten.

Gast
Gast

Bericht  Punk'd za 9 maa 2013 - 0:39

haha ja die strakke kont moet ik ook hebben. Kun je die niet ergens kopen ofzo angel

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 0:43

Ja wel hoor, bij de Bergman kliniek :p

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 0:45

Ik maakte net een foto van mezelf op de fiets en ik zie nu waar die 'winter'vetjes gebleven zijn...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 36 1, 2, 3 ... 18 ... 36  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: