Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spaar jij iedere maand voor je kind?

+76
pindaatje
*Lookie*
MissD
Flip Fluitketel
Annemie
Jezzie
maiadebij
Charles
Lady4
Steep
Pommes
Toedels
Tania
Supertalentje
Rush
Lonely Goatherd
Dora
Luce
Viva
Highway
peach
Aagje!
_Lana_
Bruintje Beer
Mida4you
liesje
Fiebje
Muppetje
Snoes
tweeling
_Jet
Lejow
Parel
-Ieniemienie-
Susan
Petteflet
PapillonRose
chipa
Star007
CCC
Twellie
Sophiee
Printje
Sterrin_
Thunder
Pussycat
Sanne
Floor
smooch
Manderijn
Laced
Shisha
Aimee
Liadan
Mademoiselle_
Fearie
SarahKey
Flower_L
Coccinelle
Sam
PiP
studiebol
bolus26
Paper Crown
Mamsie
mezzoforte
Puggle
Linda
mickey
Happydobby
Caroow
Océane
Coco
duckie
Bluestar
Travelgurly
80 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Spaar jij iedere maand voor je kind? - Pagina 8 Empty Re: Spaar jij iedere maand voor je kind?

Bericht  Puggle do 7 maa 2013 - 23:06

Standaard 20,- per maand en van de kinderbijslag pakken we 50,- om bij de spaar te doen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spaar jij iedere maand voor je kind? - Pagina 8 Empty Re: Spaar jij iedere maand voor je kind?

Bericht  Jezzie do 7 maa 2013 - 23:09

Als de kinderbijslag komt gaat daar €75,- van naar haar rekening. Dus dat komt neer op 25,- per maand.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 23:11

Niet maandelijks. Sowieso krijgen ze de kinderbijslag op hun rekening, maar daarnaast storten we regelmatig geld naar de spaarrekeningen.

Als ze 18 zijn komt dit geld vrij.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey do 7 maa 2013 - 23:12

Nu even niets, maar opa en oma sparen sowieso 15 euro per maand.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Liadan do 7 maa 2013 - 23:21

Wij sparen niet maandelijks, maar we sparen elk kwartaal de hele kinderbijslag voor ze.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Annemie do 7 maa 2013 - 23:52

Nee, niet meer, we hebben geen geld meer daarvoor,.als we weer een baan hebben zullen we zo af en toe wat op zijn rekening zetten.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Linda vr 8 maa 2013 - 0:19

Jezzie schreef:Als de kinderbijslag komt gaat daar €75,- van naar haar rekening. Dus dat komt neer op 25,- per maand.

Hier hetzelfde.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flip Fluitketel vr 8 maa 2013 - 0:42

Linda schreef:
Jezzie schreef:Als de kinderbijslag komt gaat daar €75,- van naar haar rekening. Dus dat komt neer op 25,- per maand.

Hier hetzelfde.

Idem! En voor de 2e gaan we ook een spaarrekening openen voordat van haar de 1e kinderbijslag erbij komt en dan zijn we van plan hetzelfde bedrag te gaan sparen. En zo nu en dan stort ik wat extra's op de rekening.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Star007 vr 8 maa 2013 - 0:46

Wij maken 50 euro van de kinderbijslag over naar haar spaarrekening. Van de rest kopen we kleding e.d.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  MissD vr 8 maa 2013 - 0:49

Hier gaat standaard 20euro naar haar spaarrekening maar net na haar geboorte hebben we ook een flink bedrag gestort.

Bewust een niet te hoog bedrag omdat we een eventueel volgend kindje hetzelfde willen geven.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  PapillonRose vr 8 maa 2013 - 0:53

Hier 25 euro per maand als vast bedrag. Verder maak ik nog regelmatig wat extra over, bijvoorbeeld een deel van de kinderbijslag.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  *Lookie* vr 8 maa 2013 - 0:55

Mijn vriend spaart 10 euro per maand voor onze zoon om vanaf zijn 18e vrij te gebruiken, en we sparen daarnaast ook voor zijn stdiekosten later. Ik heb momenteel geen werk, dus daarom spaar ik nu helaas niet.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 0:56

Nee om dezelfde reden als Charlie

Gast
Gast

Bericht  Flower_L vr 8 maa 2013 - 1:23

Nee, we sparen op eigen naam voor alle kids...hoeveel het er uiteindelijk ook zullen zijn Cool

Wel hebben ze beide een regenboogrek waar de spaarpot op gaat. L heeft eerste 2jr alle kinderbijslag ontvangen, maar ivm rente sparen wij dit nu. J heeft nu nog 0 euro op zijn rekening...zal er binnenkort eens iets op bijschrijven...ook zo sneu smile

De regenboogrek is tzt voor eigen gebruik. Studie etc betalen we van ons gespaarde geld tzt.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  studiebol vr 8 maa 2013 - 1:27

Ja per kind 25 euro per maand. En ik weet dat mijn ouders ook voor ze sparen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  peach vr 8 maa 2013 - 1:30

Wij sparen de kinderbijslag en af en toe wat extra's
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  chipa vr 8 maa 2013 - 8:05

F heeft een zilvervloot rekening waar we 50,- per maand op storten.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Fearie vr 8 maa 2013 - 8:42

Wij hebben een ING spaarrekening voor D en we sparen iedere 3 maand € 75 (als de kinderbijslag komt).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  pindaatje vr 8 maa 2013 - 9:06

Wij sparen ook niet maandelijks, maar ieder kwartaal, als de kinderbijslag komt.
Ze krijgen dan ieder 60 euro op hun rekening. Ook de inhoud van hun spaarpotjes gaat hier naar toe.

Op een andere rekening sparen wij de rest van de kinderbijslag om later hun studie/rijbewijs enz van te kunnen bekostigen.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 9:15

Wij sparen elke maand per kind 15,-
Mijn schoonvader heeft ook een spaarrekening voor beide en mijn schoonmoeder+man ook.

Gast
Gast

Bericht  Burgemeester Nicky vr 8 maa 2013 - 9:56

Ik heb het oude topic toegevoegd aan dit topic. Ik merk dat er heel erg veel topics, vooral in deze pijler, lukraak geopend worden zonder de zoekfunctie te gebruiken. Jammer, want zoals je ziet was er al een 11 pagina tellend topic over dit onderwerp. Daar kun je natuurlijk al erg veel uithalen.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Razz vr 8 maa 2013 - 10:19

Ja 20 euro per maand en mijn mijn ouders en schoonouders krijgt hij ook geregeld een flink bedrag voor op zijn spaarrekening.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Theeleut vr 8 maa 2013 - 10:49

€25 per maand per kind en als er kbs overblijft gaat dat ook op de spaarrekening.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  M-G vr 8 maa 2013 - 11:54

Op dit moment helaas nog niet (hij is nu 3 maanden). Binnenkort wil ik een spaarrekening voor hem openen waar we eerst ongeveer € 30,- per maand op zullen sparen (+ alle extra's die opa en oma schenken) en na een jaar als het (hopelijk) financieel hier wat beter gaat willen we €50,- tot €100,- per maand sparen voor hem. Welke rekening of wat voor vorm dat weten we nog niet, dat moet ik nog even goed uitzoeken.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sophiee vr 8 maa 2013 - 20:05

Ja, de kinderbijslag en 50 euro per maand. Op onze naam, voor rijbewijs en studie. Ze heeft zelf ook een spaarrekening.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: