Kosten vrijgezellen feestje
+42
Bazinga
studiebol
Engelse Drop
TukTuk
Susan
Gizmo
Takkie
Aziraphale
Pompoen
Siamsa
*Lookie*
SoGood
Sam
Marin
minoessepoes
Zonnetje
Barbabella
Kalishi
Rouxxxe
nijntje4
Urban Naked
Niekske
Tsjip
Mizz_S
Ella
Snoes
Sterre
Ibbeltje
Davinia
Chocoholic
Fiwen
Melis_je
Siem
Silke
Esperanza
Minx
Pitufo
Rush
Carra
Char1
Lot
Tania
46 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Kosten vrijgezellen feestje
@Pippa: ik had wel mijn zussen uitgenodigd, mijn schoonzus en één nichtje waar ik heel goed mee ben. Voor de rest vriendinnen.
Gast- Gast
Oké. Want ik zat er laatst over na te denken en als ik mijn vriendinnen + mijn nichtjes + mijn (schoon)zussen uit zou willen nodigen, zit ik al op 12 personen. En dan heb je eigenlijk nog 3 nichtjes bij mijn vriend die heel graag mee zouden willen met zoiets, dus dan zit je op 15. Dat klinkt zoveel
Gast- Gast
Ik heb over n paar weken een vrijgezellenfeest, kost 150 euro. Vind het een hoop geld. Is wel incl alles, ook een overnachting. Al het geld dat over blijft krijgen we terug.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ja, zo'n grote groep is wel normaal hoor, ik had er ook zoiets, 14 geloof ik... Normaal hou ik niet zo van grote groepen, maar op die dag was het geweldig
Gast- Gast
Haha ok! Bedankt voor je verhaal, ik heb namelijk nog nooit zo'n feest gehad, dus geen idee wat normaal is
Gast- Gast
Gezellig toch En er zijn er altijd wel enkele die echt niet kunnen of een gedeelte komen. Wij waren met een groep van 12-13 geloof ik. Groep bestond uit twee zussen, schoonzusje en de rest waren vriendinnen.Pippa schreef:Oké. Want ik zat er laatst over na te denken en als ik mijn vriendinnen + mijn nichtjes + mijn (schoon)zussen uit zou willen nodigen, zit ik al op 12 personen. En dan heb je eigenlijk nog 3 nichtjes bij mijn vriend die heel graag mee zouden willen met zoiets, dus dan zit je op 15. Dat klinkt zoveel
Gast- Gast
Ik kom op 18 personen uit voor mijn vrijgezellenfeest: 2 schoonzussen, 4 nichtjes en 12 vriendinnen. Wel veel, maar ik wil ze er allemaal graag bij hebben en heb met hen allemaal een goede band.
Ik heb ook aangegeven dat ik niet wilde dat het te duur werd, omdat er ook verschil zit in hoeveel mensen te besteden hebben.
Ik heb ook aangegeven dat ik niet wilde dat het te duur werd, omdat er ook verschil zit in hoeveel mensen te besteden hebben.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Het gaat niet altijd zo, zoals hierboven genoemd wordt.
Bij onze vrienden is het niet normaal dat de bruid ook maar iets weet, aangeven wie je wil uitnodigen is dus ook niet aan de orde. Meestal regelen de beste vriendinnen het met de ouders of zusje van de bruid, dat gaat altijd goed, samen kan je prima inschatten wie er bij horen. Zo vind ik het eerlijk gezegd ook wel het leukst! Via facebook e.d. kan je prima met iedereen contact leggen als niet alle telefoonnummers of emailadressen bekend zijn.
Er wordt gewoon echt geen woord over gesproken met de bruid van te voren, dus ook niet over budget (ook niet achteraf). Ik heb dan ook geen enkel idee wat mijn vrijgezellenfeestje gekost heeft (zal niet zoveel zijn geweest omdat ze het programma aangepast hadden omdat ik ziek was) en of dat net zoveel was als bij de andere meiden, dat is namelijk niet iedere keer zo en dat hoeft ook niet, als het maar een leuke dag is.
Wij zijn klein getrouwd en van de meiden die op mijn vrijgezellefeestje waren, zijn er maar twee op de bruiloft geweest, ik had om die reden ook geen vrijgezellenfeestje verwacht, ik had dus ook niet meer overdonderd kunnen zijn en dat maakte de dag wel zo speciaal voor mij. Zo ook met de datum, mijn man moest de ochtend na het vrijgezellenfeestje om 6.45 uur op zijn werk zijn (moest op zondag werken), de mannen hadden geregeld dat hij die dag vrij was van zijn werk, maar mede daarom had hij ook echt niet gedacht dat hij die dag, of uberhaupt zijn vrijgezellenfeestje zou hebben. Van mijn vriendinnen was 1 van de meiden jarig, ik wist niet beter dat ze haar verjaardag alleen voor familie zou vieren, niet dus, dat deed ze een dag later.
Bij onze vrienden is het niet normaal dat de bruid ook maar iets weet, aangeven wie je wil uitnodigen is dus ook niet aan de orde. Meestal regelen de beste vriendinnen het met de ouders of zusje van de bruid, dat gaat altijd goed, samen kan je prima inschatten wie er bij horen. Zo vind ik het eerlijk gezegd ook wel het leukst! Via facebook e.d. kan je prima met iedereen contact leggen als niet alle telefoonnummers of emailadressen bekend zijn.
Er wordt gewoon echt geen woord over gesproken met de bruid van te voren, dus ook niet over budget (ook niet achteraf). Ik heb dan ook geen enkel idee wat mijn vrijgezellenfeestje gekost heeft (zal niet zoveel zijn geweest omdat ze het programma aangepast hadden omdat ik ziek was) en of dat net zoveel was als bij de andere meiden, dat is namelijk niet iedere keer zo en dat hoeft ook niet, als het maar een leuke dag is.
Wij zijn klein getrouwd en van de meiden die op mijn vrijgezellefeestje waren, zijn er maar twee op de bruiloft geweest, ik had om die reden ook geen vrijgezellenfeestje verwacht, ik had dus ook niet meer overdonderd kunnen zijn en dat maakte de dag wel zo speciaal voor mij. Zo ook met de datum, mijn man moest de ochtend na het vrijgezellenfeestje om 6.45 uur op zijn werk zijn (moest op zondag werken), de mannen hadden geregeld dat hij die dag vrij was van zijn werk, maar mede daarom had hij ook echt niet gedacht dat hij die dag, of uberhaupt zijn vrijgezellenfeestje zou hebben. Van mijn vriendinnen was 1 van de meiden jarig, ik wist niet beter dat ze haar verjaardag alleen voor familie zou vieren, niet dus, dat deed ze een dag later.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nogal een gemêleerde vriendenkring, in de zin van, dat niet iedereen elkaar kent en dat het dus ook niet duidelijk was wie ik erbij wilde hebben. Ik heb bijvoorbeeld een paar 1 op 1 vriendschappen, die losstaan van mijn andere vrienden (die elkaar wel kennen). Om teleurstelling te voorkomen, heeft mijn ceremoniemeester dus wel aan mij gevraagd wie ik er het liefst bij wilde hebben en wat de e-mail adressen waren. Anders zou het ook sneu geweest zijn!minoessepoes schreef:Het gaat niet altijd zo, zoals hierboven genoemd wordt.
Gast- Gast
Ik wil absoluut geen vrijgezellenfeestje met vriendinnen en dan iets zogenaamds leuks doen. Helemaal niets voor mij en m'n vriendinnen kennen elkaar ook niet, dus van mij hoeft dat gewoon niet. Ik ga liever met m'n moeder en zus leuk high tea'en ofzo, en ik denk dat m'n stiefmoeder met kleine zusje dan ook wel mag komen. En m'n tante en schoonmoeder en schoonzus ook wel. Toch al best grote groep dus eigenlijk, meer hoeft echt niet. Maar gezien m'n zus dat dan wel zou regelen, denk ik dat dat wel goed komt.
Ik heb over een maand een vrijgezellenfeestje in Duitsland, voor een vriendin die gaat trouwen. Ik ben dus wel 100 euro kwijt aan een treinkaartje, maar verder is het relatief goedkoop. We gaan naar een spa, maar niet zo'n belachelijk dure, ik geloof dat we zo'n 50 euro in totaal kwijt zijn aan alles. Dan nog een dineetje, maar we wilden met lekker weer gewoon in een park gaan picknicken. En we gaan bij dat vriendinnetje logeren en film marathon 's nachts houden, want dat is toch hetgene wat ze het allerleukst vindt, en zij drinkt toch geen alcohol. Dus al met al valt het qua kosten wel mee, alleen het treinkaartje. En de jurk voor de bruiloft natuurlijk, maar die heb ik ook op budget gekocht, en de reiskosten + hotel voor de bruiloft komt er ook nog bij, dus al met al dan wel weer genoeg geld er aan uitgegeven. Als cadeau geef ik hun een loveshoot die ik zelf ga doen, de dag voor het vrijgezellenfeest kom ik eerder, en dan maak ik daar een mooi album van en geef dat een maand later op de bruiloft.
Ik heb over een maand een vrijgezellenfeestje in Duitsland, voor een vriendin die gaat trouwen. Ik ben dus wel 100 euro kwijt aan een treinkaartje, maar verder is het relatief goedkoop. We gaan naar een spa, maar niet zo'n belachelijk dure, ik geloof dat we zo'n 50 euro in totaal kwijt zijn aan alles. Dan nog een dineetje, maar we wilden met lekker weer gewoon in een park gaan picknicken. En we gaan bij dat vriendinnetje logeren en film marathon 's nachts houden, want dat is toch hetgene wat ze het allerleukst vindt, en zij drinkt toch geen alcohol. Dus al met al valt het qua kosten wel mee, alleen het treinkaartje. En de jurk voor de bruiloft natuurlijk, maar die heb ik ook op budget gekocht, en de reiskosten + hotel voor de bruiloft komt er ook nog bij, dus al met al dan wel weer genoeg geld er aan uitgegeven. Als cadeau geef ik hun een loveshoot die ik zelf ga doen, de dag voor het vrijgezellenfeest kom ik eerder, en dan maak ik daar een mooi album van en geef dat een maand later op de bruiloft.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik wil niet dat mijn vrijgezellenfeest heel duur wordt. Degene die het gaan organiseren weten dit ook. Genoeg in mijn omgeving die het niet breed hebben en het geld niet kunnen missen. Dan heb ik liever een minder uitbundig vrijgezellenfeest, maar wel iedereen erbij.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Verder was de hele dag voor mij trouwens wel een verrassing! Ik werd ontvoerd
Gast- Gast
Even een upje aangezien ik bezig ben met het origaniseren van een vrijgezellenfeestje. Ik heb vaker een feestje georganiseerd en toen wilde de bruid dat het niet te duur zou worden omdat ze haar vriendinnen niet onnodig op de kosten wilde jagen.
Bij deze bruid is het anders, zij had het al over buitenlandtripjes. Allemaal leuk en aardig maar de bruiloft zelf (inclusief dresscode) zal ook niet goedkoop zijn voor haar gasten. We moeten ook van locatie naar locatie rijden (zelf).
Nu weet ik dat het gezelschap voor het vrijgezellenfeest best wel uiteenlopend is en dat niet iedereen veel te besteden heeft. Ik organiseer dit niet alleen en van de andere organisator hoorde ik al bedragen van tegen de 150 euro. Het moet wel leuk blijven toch?! Op zich zouden we de dag op kunnen splitsen om zo de kosten te beperken en dat iedereen kijkt bij welk deel ze aanwezig willen zijn maar dat vind ik helemaal niet leuk.
Als ik naar mezelf kijk heb ik de afgelopen 2 jaar zoveel bruiloften gehad met de nodige vrijgezellenfeesten, dresscodes, overnachtingen, reiskosten en je wil natuurlijk ook nog een cadeau.. Nou dat heeft ons tot in de duizenden euro's gekost. Natuurlijk was het allemaal heel leuk maar het zet je wel aan het denken.
Bij deze bruid is het anders, zij had het al over buitenlandtripjes. Allemaal leuk en aardig maar de bruiloft zelf (inclusief dresscode) zal ook niet goedkoop zijn voor haar gasten. We moeten ook van locatie naar locatie rijden (zelf).
Nu weet ik dat het gezelschap voor het vrijgezellenfeest best wel uiteenlopend is en dat niet iedereen veel te besteden heeft. Ik organiseer dit niet alleen en van de andere organisator hoorde ik al bedragen van tegen de 150 euro. Het moet wel leuk blijven toch?! Op zich zouden we de dag op kunnen splitsen om zo de kosten te beperken en dat iedereen kijkt bij welk deel ze aanwezig willen zijn maar dat vind ik helemaal niet leuk.
Als ik naar mezelf kijk heb ik de afgelopen 2 jaar zoveel bruiloften gehad met de nodige vrijgezellenfeesten, dresscodes, overnachtingen, reiskosten en je wil natuurlijk ook nog een cadeau.. Nou dat heeft ons tot in de duizenden euro's gekost. Natuurlijk was het allemaal heel leuk maar het zet je wel aan het denken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
SG; Weet je al hoe de andere gasten denken over het budget en de verwachtingen van de bruid? Ik bedoel, ik weet niet waar je woont maar stappen in Antwerpen of wijnproeven in Duitsland kan ik me nog een beetje indenken maar ik vind het nogal wat om als bruid er maar vanuit te gaan dat iedereen er zo veel geld voor over heeft. Ik zou dat ook echt niet willen.
Gast- Gast
Zus schreef:SG; Weet je al hoe de andere gasten denken over het budget en de verwachtingen van de bruid? Ik bedoel, ik weet niet waar je woont maar stappen in Antwerpen of wijnproeven in Duitsland kan ik me nog een beetje indenken maar ik vind het nogal wat om als bruid er maar vanuit te gaan dat iedereen er zo veel geld voor over heeft. Ik zou dat ook echt niet willen.
Ja dat vind ik dus ook.. Nee, we zijn nu aan het brainstormen maar ik merk nu al dat we niet op 1 lijn liggen. Ik vind dat je niet zomaar 150 euro aan iedereen kan vragen en er doodleuk vanuit kan gaan dat iedereen dat zomaar kan/wil uitgeven. Nu hebben dus de optie van dagdelen, maar dat is toch niet leuk? Lijkt me ook teveel gedoe.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb ook weleens alleen bepaalde delen meegedaan. Eerste workshop overgeslagen zeg maar. Vond het op zich niet erg ofzo. Maar hoe denk je zelf over het budget, zou jij het er voor over hebben? Als je antwoord ja is dan zou ik eens aangeven dat jullie wellicht even moeten checken of dat budget voor iedereen ok is. Ik heb sowieso bij beide vrijgezellenfeesten die ik organiseerde vooraf gevraagd wat mensen als budget in gedachten hadden en met het laagste rekening gehouden. Dat was bij beide ongeveer 30 euro. Kan dus wel erg laag uitkomen maar dan weet je ook zeker dat mensen zich achter de schermen druk moeten maken of op een forum moeten gaan schrijven hoe duur ze het wel niet vinden . Is toch zonde... Het gaat er om dat het een leuke dag wordt, dat hoeft echt niet zo veel te kosten.
@Chocoholic; Weet je al iets meer?
@Chocoholic; Weet je al iets meer?
Gast- Gast
Oh, goed dat je het vraagt Zus! Mijn andere schoonzus had dus namens ons een mail gestuurd met dat wij het wel erg prijzig vonden. Daarop mailden ze ons, en de rest, met dat zij een paar keer hebben gehoord dat het duur was (wij waren niet de enigen blijkbaar) dus hebben ze het knutselwerkje en de lunch eraf gehaald. (Ze hadden heel de planning met prijzen toegemaild) Maar dat scheelt maar 12 euro in totaal, want de vorige keer waren ze vergeten parkeerkosten en dergelijke er bij te rekenen. Dus helaas is het nou nog steeds duur, 88 euro. Maar ja, alle beetjes schelen en we hebben besloten om het hier bij te houden. Hopelijk wordt het een leuke dag en was het het geld waard.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik organiseer ook weer een vrijgezellenfeestje, dit keer voor een goede vriendin. Pas geleden een mailtje rondgestuurd met oa de vraag wat het mag kosten. Kreeg ik van haar zus een reactie dat zij dacht dat we voor een leuk uitje minimaal (ja echt, minimaal..) 150 euro nodig hadden. Ik heb nog niet gereageerd maar ik vind het een belachelijk bedrag. Ik zat zelf meer in de richting van 50/60 euro te denken. Daarvoor kun je ook best een activiteit doen, en lekker eten.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Als ik ga trouwen, hoef ik ook echt geen vrijgezellenfeest. Hou niet echt van feestjes die om mij draaien, en al helemaal niet als mensen er een boel geld aan uit moeten geven. Als ik ga trouwen, wil ik dat dan ook klein vieren, en ik geef geen feestje om een berg goed gevulde enveloppen te ontvangen, zou me daar zeer ongemakkelijk bij voelen. Voor een uitnodiging voor een vrijgezellenfeest van meer dan 50 euro zou ik vriendelijk bedanken (op een enkele persoon uitgezonderd) Bruiloften met een dresscode zou ik ook afslaan, vind het belachelijk als gasten worden verplicht een bepaald soort kledingstuk of een bepaalde kleur te dragen (en dus meestal iets nieuws moeten kopen.) Het staat me gewoon echt tegen dat er verwacht wordt dat je overal veel geld aan uit geeft, je kunt niet in andermans portemonnee kijken. Als ik iets te vieren heb en ik kies ervoor om dat te vieren, wil ik daarmee andere mensen niet op kosten jagen.
Toen mijn ouders een groot feest gaven voor hun 25-jarige huwelijk, hadden ze op de uitnodiging gezet dat ze geen cadeau hoefden, maar als mensen toch iets wilden geven (omdat mensen niet graag met lege handen komen en dan toch iets meenemen), dat er een bus voor het Ronald McDonald huis staat op de feestlocatie, zodat ze daar hun gift in kunnen doen. Uiteindelijk hadden bijna alle gasten bovenop de gift voor het goede doel ook nog een ander cadeau meegenomen. Hartstikke lief natuurlijk, maar dat was juist wat mijn ouders niet wilden. Die giften voor het goede doel zagen zij echt als hun cadeau.
Toen mijn ouders een groot feest gaven voor hun 25-jarige huwelijk, hadden ze op de uitnodiging gezet dat ze geen cadeau hoefden, maar als mensen toch iets wilden geven (omdat mensen niet graag met lege handen komen en dan toch iets meenemen), dat er een bus voor het Ronald McDonald huis staat op de feestlocatie, zodat ze daar hun gift in kunnen doen. Uiteindelijk hadden bijna alle gasten bovenop de gift voor het goede doel ook nog een ander cadeau meegenomen. Hartstikke lief natuurlijk, maar dat was juist wat mijn ouders niet wilden. Die giften voor het goede doel zagen zij echt als hun cadeau.
Laatst aangepast door Siamsa op zo 30 jun 2013 - 1:25; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Mijn vrijgezellenfeestje was volgens mij vrij low budget gehouden, alleen de activiteit die we gingen doen was wat duurder. Ik denk dat het misschien op 50-60 euro p.p. uitkwam, maar daar waren al mensen bij die dat te duur vonden. Ik zelf vond het trouwens wel een héél leuk vrijgezellenfeestje! We hebben (bij mij thuis haha) truffels gemaakt, een schilderij geschilderd, spelletjes gedaan in de tuin, geluncht in de tuin (iedereen had wat mee genomen) en we zijn gaan koeknuffelen, dat was helemaal gaaf. 's avonds hebben we met de mensen die nog over waren gekaasfondued, ook gewoon bij mij thuis en ook erg lekker.
Ik vind dat het er toch vooral om zou moeten gaan dat het gezellig is, zo'n activiteit is natuurlijk wel erg leuk om te doen, maar je kunt er best voor kiezen 1 activiteit te doen die geld kost en verder het meer zelf te organiseren.
Ik vind dat het er toch vooral om zou moeten gaan dat het gezellig is, zo'n activiteit is natuurlijk wel erg leuk om te doen, maar je kunt er best voor kiezen 1 activiteit te doen die geld kost en verder het meer zelf te organiseren.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Jouw vrijgezellenfeestje klinkt echt heel leuk, Pompoen! Zelf vind ik dingen zelf organiseren ook veel leuker dan dure activiteiten. Ik snap niet waarom het altijd maar zo duur moet zijn.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Een bruid die een buitenlandtripje verwacht....ik vind dat echt heel raar en verwend overkomen! Lijkt me bijna onmogelijk om het haar dan naar de zin te maken wanneer je wel in NL blijft.
Ik vind vrijgezellenfeestjes sowieso niet echt wat. Gelukkig hadden wij er allebei er geen en heeft niemand het in z'n hoofd gehaald om dat te organiseren
Ik vind vrijgezellenfeestjes sowieso niet echt wat. Gelukkig hadden wij er allebei er geen en heeft niemand het in z'n hoofd gehaald om dat te organiseren
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, ik had er ook niet om gevraagd maar ineens had ik er eentje. Vond het echt heel leuk!
Ik houd ook nooit zo van opdrachten, rare outfits en dat soort dingen. Het enige wat mijn vriendin gekocht had was een uiermuts/pet. Ze had niet verwacht dat ik hem op zou zetten maar heb uiteindelijk de hele dag met die uier op mijn kop rondgelopen want ik vond 'm hilarisch!
Ik houd ook nooit zo van opdrachten, rare outfits en dat soort dingen. Het enige wat mijn vriendin gekocht had was een uiermuts/pet. Ze had niet verwacht dat ik hem op zou zetten maar heb uiteindelijk de hele dag met die uier op mijn kop rondgelopen want ik vond 'm hilarisch!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Siamsa schreef:Jouw vrijgezellenfeestje klinkt echt heel leuk, Pompoen! Zelf vind ik dingen zelf organiseren ook veel leuker dan dure activiteiten. Ik snap niet waarom het altijd maar zo duur moet zijn.
Nou, inderdaad! Het gaat toch om het gezellig samenzijn, niet om koste wat het kost origineel te zijn.
Kaasfondue is een erg leuk idee trouwens!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Siamsa schreef: Bruiloften met een dresscode zou ik ook afslaan, vind het belachelijk als gasten worden verplicht een bepaald soort kledingstuk of een bepaalde kleur te dragen (en dus meestal iets nieuws moeten kopen.) Het staat me gewoon echt tegen dat er verwacht wordt dat je overal veel geld aan uit geeft, je kunt niet in andermans portemonnee kijken. Als ik iets te vieren heb en ik kies ervoor om dat te vieren, wil ik daarmee andere mensen niet op kosten jagen.
Ik zou het echt jammer vinden als een (goede) vriendin of iemand die ik belangrijk genoeg vind om uit te nodigen voor mijn bruiloft niet de moeite zou nemen op mijn bruiloft te komen omdat er een dresscode is. Je kunt toch iets lenen of desnoods uitleggen aan het bruidspaar dat je niks nieuws kunt kopen? Tuurlijk is het leuk als iedereen zich aan de dresscode houdt, maar er is geen deurbeleid ofzo, je mag heus wel naar binnen als je iets anders aan hebt.
Wat vrijgezellenfeestjes betreft: ik heb het vrijgezellenfeestje van mijn zus georganiseerd en dat heeft totaal 75 euro gekost. We hadden drie onderdelen en degenen die minder te besteden hadden, hebben dan ook niet alle onderdelen meegedaan (alleen tijdens het eten was iedereen er). Mijn zus begreep dat ook gewoon en heeft er totaal geen punt van gemaakt. Ik heb alles overigens wel overlegd, dus van scheve gezichten was absoluut geen sprake. Van tevoren was duidelijk wat we gingen doen en wat het zou gaan kosten, dus niemand kwam voor verrassingen te staan.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vrijgezellen feest
» Opdrachten voor een vrijgezellen feest
» Jaren 70 feestje
» Hoe 'makkelijk' zeg je een feestje af?
» Feestje vanavond, wat doe ik aan?
» Opdrachten voor een vrijgezellen feest
» Jaren 70 feestje
» Hoe 'makkelijk' zeg je een feestje af?
» Feestje vanavond, wat doe ik aan?
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: