Opdrachten voor een vrijgezellen feest
+5
pitbullgup
Niekske
Silver
Ugly Betty
Sweety
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Opdrachten voor een vrijgezellen feest
Ik ben voor een goede vriendin van me haar vrijgezellen feest aan het organiseren. Nu had ik in gedachten om een fotoshoot te doen, lasergamen dan uit eten gaan en een uur bowlen. Het bowlen en eten doen we bij het bowlingcentrum want in de avond komt er een dj draaien. Dit is idee 1. Dan heb ik nog een idee en dat ik dan een moordspel diner. Maar omdat de prijs ervan hoger lig dan de andere en je met idee 1 meer dingen kan doen leek mij dat eigenlijk een leuker idee.
Omdat we van plek naar plek gaan leek het me leuk om opdrachten tussendoor te doen. Ik had al een idee van iemand gekregen: een shirt met namen van mannen erop en dat de vrijgezel mannen moet zoeken met die naam en dat we er dan een foto van maken. Hebben jullie nog leuke ideeën? Ik ben daar eerlijk gezegd erg slecht in
Omdat we van plek naar plek gaan leek het me leuk om opdrachten tussendoor te doen. Ik had al een idee van iemand gekregen: een shirt met namen van mannen erop en dat de vrijgezel mannen moet zoeken met die naam en dat we er dan een foto van maken. Hebben jullie nog leuke ideeën? Ik ben daar eerlijk gezegd erg slecht in
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Opdrachten voor een vrijgezellen feest
Ik moest met mijn eigen vrijgezellenfeest ook opdrachten doen.
- Een zwangerschapstest kopen
- Condooms kopen
- Iets uitzoeken in de feestwinkel
- Met 20 mannen op de foto (maar jouw variant was leuker!)
- 10 mannen moesten mij een kus op mijn wang geven met rode lippenstift op.
Wij hebben bij een andere vriendin een quiz gehouden. Haar man hebben we allemaal vragen gesteld over haar en hun relatie, dit hebben we gefilmd. Op de dag van het vrijgezellenfeest kreeg zij dezelfde vragen. Bij een fout antwoord moest zij een raar kledingstuk aan, was erg grappig!
Het moorddiner is ook super leuk, misschien wat origineler dan bowlen? succes en veel plezier met organiseren!
- Een zwangerschapstest kopen
- Condooms kopen
- Iets uitzoeken in de feestwinkel
- Met 20 mannen op de foto (maar jouw variant was leuker!)
- 10 mannen moesten mij een kus op mijn wang geven met rode lippenstift op.
Wij hebben bij een andere vriendin een quiz gehouden. Haar man hebben we allemaal vragen gesteld over haar en hun relatie, dit hebben we gefilmd. Op de dag van het vrijgezellenfeest kreeg zij dezelfde vragen. Bij een fout antwoord moest zij een raar kledingstuk aan, was erg grappig!
Het moorddiner is ook super leuk, misschien wat origineler dan bowlen? succes en veel plezier met organiseren!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
3 condooms verzamelen bij de mannen (meestal hebben die wel 1 of meer in portomonee)
Straatmuziekant spelen en 2 euro verdienen. Dit met kinderfluit, en een kinder sambabal
De eerste keer met de aanstaande man vertellen
Op de foto gaan met 3 knappe mannen
etiketten knippen uit boxers
lolly's verkopen aan jongens, hier ook weer wat geld mee verdienen.
Zo, ik wist ze allemaal niet meer maar aan de hand van foto's kon ik er weer op komen. Hopelijk heb je er wat aan.
Straatmuziekant spelen en 2 euro verdienen. Dit met kinderfluit, en een kinder sambabal
Zo, ik wist ze allemaal niet meer maar aan de hand van foto's kon ik er weer op komen. Hopelijk heb je er wat aan.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een leuke ideeën hebben jullie! Het moordspel diner leek me ook heel erg leuk, maar de prijs pp is dan ongeveer €75,- en dan komt er nog drinken bij. Er zijn een aantal die niet dit bedrag te besteden hebben dus daarom dacht ik om het wat goedkoper te houden. Ik had nog gevraagd of we mochten stiletto bowlen maar dat deden ze alleen op speciale dagen.
Sweety- Ratel
Nou hopelijk heb je er wat aan, en gewoon strafpunten erbij doen, als ze niet goed haar best doet, een borrel geven... *tenzij ze zwanger is*
succes!
succes!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Wij hebben de bruid-to-be ook meestal gratis drank laten regelen in de kroeg, als je duidelijk als vrijgezellenfeest overkomt, lukt dat meestal prima!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
ik kreeg op mijn vrijgezellenfeest ook een t-shirt aan met allemaal opdrachten van dingen die ik moest zoeken/regelen erop degene die ik zo nog weet:
- Champagneglas
- Frank
- Geert
- Bart
- Rondje drank
- Aansteker
- Bloemetje
- Telefoonnummer
- Champagneglas
- Frank
- Geert
- Bart
- Rondje drank
- Aansteker
- Bloemetje
- Telefoonnummer
Gast- Gast
Ik moest treetjes met eieren verkopen in de buurt en in de stad voor de drankjes pot. Was wel leuk want had echt veel opgehaald plus 2 flessen wijn
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Haha... leuk al die ideeën bij elkaar. Dat gaat wel goed komen denk ik zo
Ik zit nu alleen met een kleine dilemma, zouden jullie ( als jullie dit lezen ) mijn topic kunnen lezen in persoonlijk? Heeft ook met het vrijgezellenfeest te maken. Dank jullie wel alvast en nog meer opdrachten zijn altijd welkom
Ik zit nu alleen met een kleine dilemma, zouden jullie ( als jullie dit lezen ) mijn topic kunnen lezen in persoonlijk? Heeft ook met het vrijgezellenfeest te maken. Dank jullie wel alvast en nog meer opdrachten zijn altijd welkom
Sweety- Ratel
Wij lieten haar spekjes en lolly's verkopen voor een euro per stuk. In totaal bijna 100 euro opgehaald in een uurtje, waarvan we lekker op stap konden. Moet er wel bij zeggen dat een groep dronken mannen ons 50 euro voor 1 lolly en een foto van de bruid gaven.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
FryskeFlinter schreef:3 condooms verzamelen bij de mannen (meestal hebben die wel 1 of meer in portomonee)
Dit hebben wij laatst ook gezien toen we op 't terras zaten, leuke opdracht!
Een vriendin van mij deed vroeger altijd enthousiast mee op school met de bonte avond en dat soort dingen. We hebben één 'act' eruit gehaald, dezelfde soort kleding verzorgt en zij moest die act wederom uitvoeren, op het terras... Gelukkig voor haar zaten er niet veel mensen
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind zelf die opdrachten altijd een beetje flauw eerlijk gezegd, maar goed das een kwestie van smaak.
Laatst had ik een vrijgezellenfeest van een vriendin en de opdracht die zij moest doen vond ik wel leuk, we maakten een stadswandeling en telkens stopten we op een bepaald punt en dan kreeg ze 3 fotootjes van een lichaamsdeel en dan moest ze raden welke van haar vriend was (bv. wenkbrauw, neus, been, hand etc.), en als ze het fout had moest ze een raar kledingstuk aan, bv. beenwarmers, bretels, handschoenen. Aan het eind van de wandeling kwam er een levensgrote foto van haar vriend te voorschijn en daar moest ze alle losse stukjes opplakken. Ik vond deze opdracht wel leuk omdat ze niet echt voor schut stond (klein beetje met de rare kleding maar dat viel nog wel mee en was maar heel even) en omdat er geen buitenstaanders bij betrokken waren.
Laatst had ik een vrijgezellenfeest van een vriendin en de opdracht die zij moest doen vond ik wel leuk, we maakten een stadswandeling en telkens stopten we op een bepaald punt en dan kreeg ze 3 fotootjes van een lichaamsdeel en dan moest ze raden welke van haar vriend was (bv. wenkbrauw, neus, been, hand etc.), en als ze het fout had moest ze een raar kledingstuk aan, bv. beenwarmers, bretels, handschoenen. Aan het eind van de wandeling kwam er een levensgrote foto van haar vriend te voorschijn en daar moest ze alle losse stukjes opplakken. Ik vond deze opdracht wel leuk omdat ze niet echt voor schut stond (klein beetje met de rare kleding maar dat viel nog wel mee en was maar heel even) en omdat er geen buitenstaanders bij betrokken waren.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mizz_S schreef:Ik vind zelf die opdrachten altijd een beetje flauw eerlijk gezegd, maar goed das een kwestie van smaak.
+1
Ik heb ook aangegeven dat ik geen opdrachten wil, een leuke dag kun je ook hebben zonder dingen om iemand voor schut te zetten. Mijn vriendinnen weten dat er er zullen er vast een paar zijn die iets verzinnen, maar ze weten dat nee bij bij echt nee is :-)
Gast- Gast
Birgit schreef:Mizz_S schreef:Ik vind zelf die opdrachten altijd een beetje flauw eerlijk gezegd, maar goed das een kwestie van smaak.
+1
Ik heb ook aangegeven dat ik geen opdrachten wil, een leuke dag kun je ook hebben zonder dingen om iemand voor schut te zetten. Mijn vriendinnen weten dat er er zullen er vast een paar zijn die iets verzinnen, maar ze weten dat nee bij bij echt nee is :-)
Haha dat heb ik ook al bij mijn zusje en vriendinnen aangegeven. Maar ik vrees dat ze wel iets gaan doen ermee Hoewel ik hoop van niet want dat past gewoon niet bij mij :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Soortgelijke onderwerpen
» feest/activiteiten voor een 50 jarige
» Opdrachten voor 'op t matje'
» Muziek voor feest gezocht!
» Vrijgezellenfeest organiseren.Opdrachten voor in de stad
» Inspiratieloos; hilarische opdrachten nodig voor speurtocht
» Opdrachten voor 'op t matje'
» Muziek voor feest gezocht!