Kosten vrijgezellen feestje
+42
Bazinga
studiebol
Engelse Drop
TukTuk
Susan
Gizmo
Takkie
Aziraphale
Pompoen
Siamsa
*Lookie*
SoGood
Sam
Marin
minoessepoes
Zonnetje
Barbabella
Kalishi
Rouxxxe
nijntje4
Urban Naked
Niekske
Tsjip
Mizz_S
Ella
Snoes
Sterre
Ibbeltje
Davinia
Chocoholic
Fiwen
Melis_je
Siem
Silke
Esperanza
Minx
Pitufo
Rush
Carra
Char1
Lot
Tania
46 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Kosten vrijgezellen feestje
Engelse Drop schreef:Die namen komen steeds weer terug, maar ik weet eerlijk gezegd niet waar het over gaat. Ik schrijf altijd walla, niet om voila te schrijven, maar gewoon hoe je het zegt. Ik ken wel meer mensen die het zo schrijven trouwens, kom oorspronkelijk uit t zuiden van NL tegen de Belgische grens aan. Grappig die taalverschillen binnenlands.
Gekkerd, je bent gewoon betrapt. Silly goose.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik snap die overdreven verbaasdheid niet. Het klinkt (ok, ik hoor het natuurlijk niet, maar als ik ED's reactie in mijn hoofd hardop lees klinkt het dus wel zo) heel erg gespeeld.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja ik geloof er dit keer ook geen kont van.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bazinga- Ratel
Engelse Drop schreef:Die namen komen steeds weer terug, maar ik weet eerlijk gezegd niet waar het over gaat. Ik schrijf altijd walla, niet om voila te schrijven, maar gewoon hoe je het zegt. Ik ken wel meer mensen die het zo schrijven trouwens, kom oorspronkelijk uit t zuiden van NL tegen de Belgische grens aan. Grappig die taalverschillen binnenlands.
Daar kom ik ook vandaag, maar ik ken echt niemand die dat zo schrijft. En eerlijk gezegd moest ik ook echt vijf keer lezen, en toen snapte ik het nog niet. Gelukkig kwam er uitleg
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig naar die andere walla - schrijver, haha, wat een grap dit
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Engelse Drop schreef:Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig naar die andere walla - schrijver, haha, wat een grap dit
Ik denk eerder dat jij de grap bent...
Bazinga- Ratel
Vind het niet eens meer een grap. Vind het wel vrij heftige dingen die ze verzint, daar kun je andere mensen behoorlijk mee kwetsen door dit te verzinnen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx: Kwetsen?
Engelse Drop- Prater
met vrij heftige dingen die je dan wel of niet verzonnen hebt. Kan erg kwetsend zijn voor de meiden die het wel meegemaakt hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb nergens over gelogen, dus maak je maar geen zorgen, hoogstens bepaalde zaken in mijn leven verborgen gehouden, maar wie doet dat niet op een openbaar forum? Zelf heb ik overigens wel reden om enigszins gekwetst te zijn door alle verwijten, maar gelukkig heb ik een dikke huid en probeer ik het verder gewoon gezellig te hebben hier op het forum.
Engelse Drop- Prater
Engelse Drop schreef:Ik heb nergens over gelogen, dus maak je maar geen zorgen, hoogstens bepaalde zaken in mijn leven verborgen gehouden, maar wie doet dat niet op een openbaar forum? Zelf heb ik overigens wel reden om enigszins gekwetst te zijn door alle verwijten, maar gelukkig heb ik een dikke huid en probeer ik het verder gewoon gezellig te hebben hier op het forum.
Dus je hebt ook niet gelogen over dat je eerst nog geen kinderen hebt en nu ineens wel?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Die kinderen heeft ze vast eerst verborgen gehouden. Ze geeft zelf aan sommige dingen verborgen te houden......
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Die kinderen heeft ze vast eerst verborgen gehouden. Ze geeft zelf aan sommige dingen verborgen te houden......
Ja, vast... Dat is inderdaad compleet anders dan liegen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Iedereen die verstandig omgaat met internet verbergt dingen. Ik ben niet verplicht mijn totale privé leven te delen op een openbaar forum. Ik kies bewust wat ik deel en wat niet.
Engelse Drop- Prater
Engelse Drop schreef:Ik heb nergens over gelogen, dus maak je maar geen zorgen, hoogstens bepaalde zaken in mijn leven verborgen gehouden, maar wie doet dat niet op een openbaar forum? Zelf heb ik overigens wel reden om enigszins gekwetst te zijn door alle verwijten, maar gelukkig heb ik een dikke huid en probeer ik het verder gewoon gezellig te hebben hier op het forum.
Hey zeg en in welke gezellige topics ben jij dan zoal te vinden?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vrijgezellen feest
» Opdrachten voor een vrijgezellen feest
» Jaren 70 feestje
» Hoe 'makkelijk' zeg je een feestje af?
» Feestje vanavond, wat doe ik aan?
» Opdrachten voor een vrijgezellen feest
» Jaren 70 feestje
» Hoe 'makkelijk' zeg je een feestje af?
» Feestje vanavond, wat doe ik aan?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: