Heb je echt vriendinnen hier?
+45
MissD
SDL
Arwyn
Sea of Trees
Alex
mii_joyce
xxjojootjexx
Lavendel
Sophiee
Elliot
Parel
Lady Starstruck
Mamsie
Carra
Paper Crown
Toet
Zwerver
Lies
Jeanette
Japie
kwak
Caroow
Mari
Capt'n Zero
Dora
Exogenesis
Printje
Twellie
Bliss
Kowalski
Burn
Gympie
Stuiterbal
Sorella
Zonnetje
Fortissimo
Luce
Sanne
Taeda
Aagje!
Bisq
Lejow
Roza
Ibbeltje
Bazinga
49 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Heb je echt vriendinnen hier?
Minneke, ik vind jou een beetje als RYW, bijna te cool om moeder te zijn
Okee ik ken je amper en RYW stukken beter, maar bij haar vergeet ik regelmatig haar leeftijd en kids, doordat ze zo zichzelf is en daarnaast óók mama, niet mamaRYW zegmaar en jou vind ik ook wel zo'n type.
Okee ik ken je amper en RYW stukken beter, maar bij haar vergeet ik regelmatig haar leeftijd en kids, doordat ze zo zichzelf is en daarnaast óók mama, niet mamaRYW zegmaar en jou vind ik ook wel zo'n type.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Nee, ik heb geen vriendinnen via dit forum. Ik zou ook geen onderscheid maken tussen 'gewone' vriendinnen en forum vriendinnen
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bazinga schreef:Minneke, ik vind jou een beetje als RYW, bijna te cool om moeder te zijn
Ah wat lief haha! Volgens mij ben ik niet cool hoor maar wel jong van geest denk ik. Mensen zijn vaak ook erg verbaasd als ik vertel dat ik kinderen van 4 en 2 heb.
En waar is ryw eigenlijk?!
Gast- Gast
Van d'r leven aan't genieten, denk ik
We gaan volgende week naar The Killers!!! Totaal niet boeiend voor jullie, maar wij hebben er onwijs zin in
We gaan volgende week naar The Killers!!! Totaal niet boeiend voor jullie, maar wij hebben er onwijs zin in
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb hier ook geen vriendinnen. Ik ben ook niet zo heel erg actief met posten, maar zou het wel leuk vinden om meiden beter te leren kennen / te ontmoeten. Al zou ik dat wel eng vinden!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Nee heb geen echte vriendinnen hier.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik heb hetzelfde als jou Minneke! Ik heb heel veel meiden waarvan ik het super leuk vind ze te zien (op meetings) en af en toe te spreken maar echt meer contact leggen lukt mij ook niet. Ook omdat ik mensen 'vergeet' zodra ik ze niet zie. Heel stom is dat. Maakt verder niet uit hoor, ik heb genoeg vriendinnen en mijn sociale leven is al druk genoeg maar het valt wel op
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik beschouw Carrie als een vriendin maar geen vriendin zoals ik bijv mijn beste vriendin, dus wat dat betreft maak ik wel onderscheid. Vind ik jammer en grotendeels ligt dat ook aan mij.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik beschouw Bliss wel als vriendin. Ook al zien we elkaar niet zo vaak.
Verder denk ik dat ik best meer meerdere meiden bevriend zou kunnen raken. Ik vond bijvoorbeeld iedereen bij de Utrecht meeting leuk!
Verder denk ik dat ik best meer meerdere meiden bevriend zou kunnen raken. Ik vond bijvoorbeeld iedereen bij de Utrecht meeting leuk!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ja dat ligt ook aan jou! Ik beschouw jou ook als mijn vriendin. Maar je bent net zwanger geweest en dat was geloof ik best heftig en spannend voor je. En nu ben je aan het wennen om mama te zijn. Wat ik ook helemaal begrijp. Maar ik wacht op je hoor, tot je weer echt zin, energie en tijd hebtPaper Crown schreef:Ik beschouw Carrie als een vriendin maar geen vriendin zoals ik bijv mijn beste vriendin, dus wat dat betreft maak ik wel onderscheid. Vind ik jammer en grotendeels ligt dat ook aan mij.
Gast- Gast
Iemand. Wat spannend!Mari schreef:Door dit forum ben ik bevriend geraakt met iemand, zien elkaar regelmatig
Gast- Gast
Zwerver schreef:Nee heb geen echte vriendinnen hier.
Jij was toch best goed bevriend met Pluto?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Nee ik heb geen vriendinnen vanuit hier. Maaaar vooruit ik benoem jullie tot mijn cyber girls!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
+ 1Minneke schreef:Er zijn genoeg forummers waarmee ik hypothetisch gezien volgens mij prima vrienden mee zou kunnen zijn. Maar eigenlijk ken ik niemand goed genoeg om vriendin te noemen. Ik ben daar ook heel slecht in op de een of andere manier. Ik durf niet zo snel echt contact aan te gaan, een op een. Ik ben dan altijd bang dat mensen me een muts vinden ofzo.
Bovendien heb ik altijd het idee dst ik tussen de wal en het schip zit hier. Ik ben niet bepaald een van de oermoeders hier, maar hoor ook niet tussen de nog niet gesettelde meiden. En dat zit ongetwijfeld allemaal tussen mijn oren maar zo voelt het voor mij vaak wel.
Ik beschouw Derpy en Discordia wel als vriendinnen, maar ze wonen te ver weg voor heel veel contact. Dat vind ik best jammer.
Gast- Gast
Ik zou er trouwens best wat vriendinnen bij willen
Mijn sociale kring is weer wat uitgedund de laatste tijd door verhuizingen, uit elkaar groeien enzo. Ik mis wat mensen in mijn woonplaats waar ik eens mee uit kan gaan en af kan spreken.
Mijn sociale kring is weer wat uitgedund de laatste tijd door verhuizingen, uit elkaar groeien enzo. Ik mis wat mensen in mijn woonplaats waar ik eens mee uit kan gaan en af kan spreken.
Gast- Gast
Ik heb wel vriendinnen van het forum. Feline, Guus en Indigo zie ik echt als vriendinnen en ik zie hen ook regelmatig. Ik vergeet gewoon dat ik hen van het forum ken. Guus zie ik wat minder omdat ze verhuisd is naar een onbewoond eiland en dat vind ik heel jammer!
En Minneke ik vind niet dat je tussen de wal en het schip valt hoor. Dat je getrouwd bent en kinderen hebt maakt je toch niet meteen tot iets anders dan een toffe chick? Ik vind jou in ieder geval heel leuk! En je hebt toevallig kinderen en dat vind ik ook heel leuk!
En Minneke ik vind niet dat je tussen de wal en het schip valt hoor. Dat je getrouwd bent en kinderen hebt maakt je toch niet meteen tot iets anders dan een toffe chick? Ik vind jou in ieder geval heel leuk! En je hebt toevallig kinderen en dat vind ik ook heel leuk!
Gast- Gast
Ik heb via het Yesforum wel mensen leren kennen. Alleen clubje is beetje uit elkaar gevallen. Ik app verder nog heel veel met Lejow.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ik heb via het Yesforum wel mensen leren kennen. Alleen clubje is beetje uit elkaar gevallen. Ik app verder nog heel veel met Lejow.
Yeah baby!
Blij dat we elkaar weer gevonden hebben
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb via het Yesforum wel mensen leren kennen. Alleen clubje is beetje uit elkaar gevallen. Ik app verder nog heel veel met Lejow.
Yeah baby!
Blij dat we elkaar weer gevonden hebben
Helemaal mee eens
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Dat is lief Harrison!
En Artemis, zullen wij binnenkort maar eens gaan daten ?
En Artemis, zullen wij binnenkort maar eens gaan daten ?
Gast- Gast
Moesten we maar eens doen ik ben eind maart een week vrij, is dat een idee, om dan een dag te prikken?
Gast- Gast
Ik heb vanuit hier mijn beste vriendin leren kennen, strawberry. We wonen niet zo ver uit elkaar, onze partners kennen elkaar ook al eeuwen via de voetbalverenigingen, we waren tegelijkertijd zwanger én we zijn hier beiden voor onze liefdes naartoe verhuisd. Zij is echt goud waard voor mij, daar zou ik praktisch mn leven voor geven.
Voor de rest heb ik heel goed appcontact met Lana, holaagirl en studiebol, die beschouw ik ook echt wel als vriendinnen, mede omdat ze me altijd advies geven en ik ze alles kan vertellen. Alleen de afstanden zijn te groot om zomaar te overbruggen.
Voor de rest heb ik heel goed appcontact met Lana, holaagirl en studiebol, die beschouw ik ook echt wel als vriendinnen, mede omdat ze me altijd advies geven en ik ze alles kan vertellen. Alleen de afstanden zijn te groot om zomaar te overbruggen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Echte vriendinnen (nog) niet, maar ik heb wel wat meiden leren kennen die ik heel aardig vind en waar ik goed contact mee heb buiten het forum. Met name Bazinga spreek ik regelmatig!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja, ik een hele goede vriendin overgehouden aan het forum van jaaaaren geleden. Wij waren allebei niet heel actief toen. Zij komt hier trouwens ook al jaren niet meer. Ik nog zo af en toe.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Nee geen vriendinnen maar ik zou het waarschijnlijk wel kunnen en willen worden met een aantal maar dan moet ik eerst nog even een paar keer naar toffe meetings
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik word hier echt helemaal gestoord...
» Vriendinnen probleem?
» Vriendinnen probleem
» Vriendinnen dilemma
» Vriendinnen zeeland
» Vriendinnen probleem?
» Vriendinnen probleem
» Vriendinnen dilemma
» Vriendinnen zeeland
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: