Heb je echt vriendinnen hier?
+45
MissD
SDL
Arwyn
Sea of Trees
Alex
mii_joyce
xxjojootjexx
Lavendel
Sophiee
Elliot
Parel
Lady Starstruck
Mamsie
Carra
Paper Crown
Toet
Zwerver
Lies
Jeanette
Japie
kwak
Caroow
Mari
Capt'n Zero
Dora
Exogenesis
Printje
Twellie
Bliss
Kowalski
Burn
Gympie
Stuiterbal
Sorella
Zonnetje
Fortissimo
Luce
Sanne
Taeda
Aagje!
Bisq
Lejow
Roza
Ibbeltje
Bazinga
49 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Heb je echt vriendinnen hier?
Kowalski schreef:Dora schreef:Sybella schreef:Ja, met een paar heb ik een echte vriendschap.
Sommige komen hier nog wel, andere niet.
Diegene die hier in de buurt wonen zie ik regelmatig, komen ook bij elkaar op verjaardagen van de kindjes. Andere zie ik minder vaak, maar zeker niet minder gezellig!
Hier het zelfde.
Haha zijn jullie vriendinnen toevallig
Gast- Gast
Sybella schreef:Kowalski schreef:Dora schreef:Sybella schreef:Ja, met een paar heb ik een echte vriendschap.
Sommige komen hier nog wel, andere niet.
Diegene die hier in de buurt wonen zie ik regelmatig, komen ook bij elkaar op verjaardagen van de kindjes. Andere zie ik minder vaak, maar zeker niet minder gezellig!
Hier het zelfde.
Haha zijn jullie vriendinnen toevallig
Haha ik vond het gewoon grappig dat ik dit topic en dat andere topic na elkaar opende en dat Dora in bij topics jouw verhaal quote met 'hier ook' Leuk!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Carrie schreef:Iemand. Wat spannend!Mari schreef:Door dit forum ben ik bevriend geraakt met iemand, zien elkaar regelmatig
Haha, die naamsveranderingen, ik weet niet welke ik kan neerzetten.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Artemis schreef:Moesten we maar eens doen ik ben eind maart een week vrij, is dat een idee, om dan een dag te prikken?
Ja, gezellig! Al ben ik niet vrij, dus het zal wel een weekend meeting worden dan, is dat oke?
Gast- Gast
Artemis schreef:Prima!via Facebook even wat prikken?
Vind ik leuk!
Gast- Gast
Ja heb wel vriendinnen via hier. Al weet ik niet of ze hier nog komen
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ooo, liefde schmiefde.Carrie schreef:Ik heb 2 dierbare vriendschappen opgedaan. Ik maak geen onderscheid tussen forumvriendinnen of andere vriendinnen.
Gast- Gast
xxjojootjexx schreef:Ja heb wel vriendinnen via hier. Al weet ik niet of ze hier nog komen
Heb je het daar nooit over dan?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:xxjojootjexx schreef:Ja heb wel vriendinnen via hier. Al weet ik niet of ze hier nog komen
Heb je het daar nooit over dan?
Nee. Eigenlijk niet.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Elliot schreef:Echte vriendinnen (nog) niet, maar ik heb wel wat meiden leren kennen die ik heel aardig vind en waar ik goed contact mee heb buiten het forum. Met name Bazinga spreek ik regelmatig!
Ik zie ons ook wel vriendinnen worden
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
ik heb 1 echte vriendin hier
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Ik heb ook vriendinnen opgedaan hier. Met de een ben ik wat closer dan met de ander, maar zolang ik weet wat ik aan ze heb is het goed.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb best veel vriendinnen gemaakt hier. We meeten sowieso eens per maand met de Eindhoven meiden. Met de één ben ik closer dan de ander, maar we kunnen het met z'n allen heel goed vinden.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik heb hier wel vriendinnen opgedaan ja, denk dat ik het wel zo kan noemen!
Niet dat we de deur bij elkaar plat lopen, maar ik heb wel het idee dat ik bij hen terecht kan als ik iets kwijt moet.
Had ik niet verwacht overigens. Had er ook nooit echt behoefte aan om naar meetings te gaan oid, maar het is toch wel erg leuk altijd.
Niet dat we de deur bij elkaar plat lopen, maar ik heb wel het idee dat ik bij hen terecht kan als ik iets kwijt moet.
Had ik niet verwacht overigens. Had er ook nooit echt behoefte aan om naar meetings te gaan oid, maar het is toch wel erg leuk altijd.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Artemis, woon jij in de buurt van Minneke?
Ik heb geen forumvriendinnen . Dit komt denk ik mede omdat ik niet heel veel forum en ik steeds niet naar meetings kan. Bovendien heb ik de behoefte voor nieuwe vriendschappen niet gehad.
Ik heb geen forumvriendinnen . Dit komt denk ik mede omdat ik niet heel veel forum en ik steeds niet naar meetings kan. Bovendien heb ik de behoefte voor nieuwe vriendschappen niet gehad.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik heb hier leuke meiden leren kennen!
1 ervan is helaas verwaterd na mijn bevalling, ze is al wel heel gauw naar mijn dochter komen kijken. En daarna wilde ze steeds afspreken maar had ik gewoon nergens zin in na alle kraamvisites. Ik wilde gewoon thuis zijn en even met niemand echt wat doen. Uiteindelijk heb ik ook geen contact meer met haar gezocht behalve dat ik haar op fb heb en wel eens reageer op iets. Heb ook contact met een mama hier van het forum, zijn laatst met onze kindjes naar een binnenspeeltuin geweest.
Nu moet ik ook wel bekennen dat ik erg slecht ben in het onderhouden van mijn sociale contacten. Niet bewust, maar wil me nooit opdringen en ben dus erg afwachtend.
1 ervan is helaas verwaterd na mijn bevalling, ze is al wel heel gauw naar mijn dochter komen kijken. En daarna wilde ze steeds afspreken maar had ik gewoon nergens zin in na alle kraamvisites. Ik wilde gewoon thuis zijn en even met niemand echt wat doen. Uiteindelijk heb ik ook geen contact meer met haar gezocht behalve dat ik haar op fb heb en wel eens reageer op iets. Heb ook contact met een mama hier van het forum, zijn laatst met onze kindjes naar een binnenspeeltuin geweest.
Nu moet ik ook wel bekennen dat ik erg slecht ben in het onderhouden van mijn sociale contacten. Niet bewust, maar wil me nooit opdringen en ben dus erg afwachtend.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Nee, die heb ik niet. Ik heb zelfs nog steeds nooit iemand gemeet!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Nee, die heb ik niet. Ik heb zelfs nog steeds nooit iemand gemeet!
Ik zou jouw vriendin wel willen zijn!
Gast- Gast
Pippa schreef:Charles schreef:Nee, die heb ik niet. Ik heb zelfs nog steeds nooit iemand gemeet!
Ik zou jouw vriendin wel willen zijn!
Ik ook die van jou! En wel meer mensen hier! Maar ik woon dus echt in een uithoek enzo bladibla...je kent het wel.
Charles- Kletskop
Waarom zou je geen vriendinnen kunnen zijn als je 247 km uit elkaar woont?
Gast- Gast
Lennox schreef:Waarom zou je geen vriendinnen kunnen zijn als je 247 km uit elkaar woont?
Nouja, je kan het wel ZIJN, maar WORDEN is iets moeilijker omdat maar weinig mensen 247 gaan reizen voor iemand die ze nog nooit ontmoet hebben...dat verkleinert de kansen wel iets. Plus, ik ben zo onflexibel als onroerend goed momenteel.
Charles- Kletskop
Nee. Maar ik heb dan ook bij bijna niemand het gevoel dat ze een echte vriendin van mij zou kunnen zijn.
Gast- Gast
Lennox schreef:Waarom zou je geen vriendinnen kunnen zijn als je 247 km uit elkaar woont?
Het kan wel, maar het helpt niet echt mee dat ik maar slecht kan reizen en zelfs bijna niet bij mijn vriendinnen kom die 100/150 km bij mij vandaan wonen, en iemand dus va(a)k(er) hierheen moet komen...
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik word hier echt helemaal gestoord...
» N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
» Kijkt het UWV hier echt zo streng naar? (paspoort verlopen)
» Vriendinnen probleem?
» Vriendinnen probleem
» N.a.v. Zijn jullie hier echt anoniem of niet?
» Kijkt het UWV hier echt zo streng naar? (paspoort verlopen)
» Vriendinnen probleem?
» Vriendinnen probleem
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: