Vriendinnen dilemma
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriendinnen dilemma
Hallo meiden!
Ik zit even met een dilemma en ben benieuwd wat anderen in zo'n geval zouden doen.
Gisteren ben ik gaan varen met mijn vriend en een paar vrienden van hem. Van mij ging er ook een vriendinnetje mee. Maar mijn vriendin is echt stukken jonger als mij en heeft eigenlijk nauwelijks ervaring met jongens. Nu is een vriend van mijn vriend achter haar aan gegaan en hebben ze gezoend. Nu vind ik dat natuurlijk leuk voor haar, aangezien ze er erg blij mee is.
Maar ik ken die jongen al heel lang en hij gaat soms best crap met meisjes om. Vinden jullie dat ik haar moet waarschuwen? Want ik heb zelf zo iets, laat haar eerst gewoon lekker met die jongen om gaan. Het kan natuurlijk nu een ander verhaal zijn en bovendien komt het anders over alsof ik het haar niet gun heb ik het idee.
Zelf heb ik gewoon op de één of andere manier de neiging om haar te gaan beschermen en zo. Maar aan de andere kant vind ik gewoon dat ik me er totaal niet mee moet bemoeien. Voel me some how gewoon een beetje verantwoordelijk voor haar ofzo :-S
Ik zit even met een dilemma en ben benieuwd wat anderen in zo'n geval zouden doen.
Gisteren ben ik gaan varen met mijn vriend en een paar vrienden van hem. Van mij ging er ook een vriendinnetje mee. Maar mijn vriendin is echt stukken jonger als mij en heeft eigenlijk nauwelijks ervaring met jongens. Nu is een vriend van mijn vriend achter haar aan gegaan en hebben ze gezoend. Nu vind ik dat natuurlijk leuk voor haar, aangezien ze er erg blij mee is.
Maar ik ken die jongen al heel lang en hij gaat soms best crap met meisjes om. Vinden jullie dat ik haar moet waarschuwen? Want ik heb zelf zo iets, laat haar eerst gewoon lekker met die jongen om gaan. Het kan natuurlijk nu een ander verhaal zijn en bovendien komt het anders over alsof ik het haar niet gun heb ik het idee.
Zelf heb ik gewoon op de één of andere manier de neiging om haar te gaan beschermen en zo. Maar aan de andere kant vind ik gewoon dat ik me er totaal niet mee moet bemoeien. Voel me some how gewoon een beetje verantwoordelijk voor haar ofzo :-S
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Vriendinnen dilemma
Je zou misschien wel even tussendoor kunnen melden dat ze wel voorzichtig moet zijn, omdat hij niet altijd even netjes met meisjes omgaat.
Ik had een tijdje geleden ook contact met een jongen die ik via een vriendin kende en zij had mij van tevoren ook aangegeven dat ik wel moest oppassen, omdat hij af en toe best een player was. Op dat moment zelf merkte ik er weinig van, maar het bleef wel in mijn achterhoofd zitten.. Ze bleek gelijk te hebben en ik was blij dat ik er niet helemaal erop in was gegaan.
Ik had een tijdje geleden ook contact met een jongen die ik via een vriendin kende en zij had mij van tevoren ook aangegeven dat ik wel moest oppassen, omdat hij af en toe best een player was. Op dat moment zelf merkte ik er weinig van, maar het bleef wel in mijn achterhoofd zitten.. Ze bleek gelijk te hebben en ik was blij dat ik er niet helemaal erop in was gegaan.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Je mag als vriendin zijnde natuurlijk wel een tip geven, dat ze op moet passen en aan zichzelf moet denken. Maar verder denk ik dat ze het zelf moet ervaren; en misschien is die met haar wel heel anders ook.
Gast- Gast
Ja... dat is misschien een goed idee inderdaad. Want wil gewoon niet over komen alsof ik het haar niet gun. Maar ben gewoon bang dat ze gekwetst wordt door hem. Dank je wel voor het advies!!
MADDIE- Prater
Dat kun je ook vertellen toch? Dat je het haar juist van harte gunt, maar toch even kwijt moet dat... Als vriendinnen moet je dat kunnen zeggen, en respecteren van elkaar! Lief dat je je bekommert om haar juist.
Gast- Gast
Pippa schreef:Je mag als vriendin zijnde natuurlijk wel een tip geven, dat ze op moet passen en aan zichzelf moet denken. Maar verder denk ik dat ze het zelf moet ervaren; en misschien is die met haar wel heel anders ook.
Ja daar hoop ik eigenlijk ook op voor haar natuurlijk. Hoop toch wel het beste voor haar. Maar ja...wil het haar ook wel zelf laten ervaren hoor.... maar het even zeggen kan geen kwaad.
hij had met mijn ex schoonzus en toen was hij wel leuk en lief en zo... maar nadat dat uit ging werd hij echt heel erg lomp met meisjes. Maar ja... ik geloof er gewoon in dat als hij weer echt een leuk meisje tegen komt hij wel weer leuk en lief kan doen.
MADDIE- Prater
Ik zou er inderdaad wel erg mee oppassen hoe en wanneer je het brengt(mocht je het vertellen). Zo'n meisje is misschien gek van die jongen en een van de eerste keren echt aandacht e.d en dan zeg jij dat ze moet oppassen en dat hij haar misschien wel weer laat vallen. Dit kan op haar als jaloers overkomen, alsof jij graag iets met hem wilde en hij niet met jou en jij er nu voor wilt zorgen dat hij niet meer haar gaat. Ik zeg niet dat het zo is, maar weet uit ervaring(van de verteller kant) dat het zo kan overkomen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Ik zou er inderdaad wel erg mee oppassen hoe en wanneer je het brengt(mocht je het vertellen). Zo'n meisje is misschien gek van die jongen en een van de eerste keren echt aandacht e.d en dan zeg jij dat ze moet oppassen en dat hij haar misschien wel weer laat vallen. Dit kan op haar als jaloers overkomen, alsof jij graag iets met hem wilde en hij niet met jou en jij er nu voor wilt zorgen dat hij niet meer haar gaat. Ik zeg niet dat het zo is, maar weet uit ervaring(van de verteller kant) dat het zo kan overkomen.
Ben niet bang dat het over komt alsof ik hem zou willen, ben erg gelukkig met mijn vriend en dat weet ze :-) En ja... ik wil gewoon niet stoken ook. Dus ja.. twijfel gewoon een beetje ... ben eerder bang dat ze denkt dat ik het haar niet gun... Maar ja.. als ik haar zie zal ik gewoon vragen hoe het is. En ja... puntje bij paaltje ben ik natuurlijk niet verantwoordelijk voor hoe hij haar al dan niet behandeld, maar zou het rot vinden als hij haar heel erg kwetst en ik heb niets gezegd :-S
MADDIE- Prater
Oh dat scheelt wel dat je een vriend hebt(had ik niet namelijk), maar dan blijft inderdaad het punt van niet gunnen. Maar ik snap het helemaal als je ervan weet en het niet zegt en het gaat dan misschien fout, dat lijkt me inderdaad heel naar. Dus ik zou het denk ik wel zeggen maar dan moet je zelf gewoon even kijken wanneer het beste moment is.MADDIE schreef:Monte schreef:Ik zou er inderdaad wel erg mee oppassen hoe en wanneer je het brengt(mocht je het vertellen). Zo'n meisje is misschien gek van die jongen en een van de eerste keren echt aandacht e.d en dan zeg jij dat ze moet oppassen en dat hij haar misschien wel weer laat vallen. Dit kan op haar als jaloers overkomen, alsof jij graag iets met hem wilde en hij niet met jou en jij er nu voor wilt zorgen dat hij niet meer haar gaat. Ik zeg niet dat het zo is, maar weet uit ervaring(van de verteller kant) dat het zo kan overkomen.
Ben niet bang dat het over komt alsof ik hem zou willen, ben erg gelukkig met mijn vriend en dat weet ze :-) En ja... ik wil gewoon niet stoken ook. Dus ja.. twijfel gewoon een beetje ... ben eerder bang dat ze denkt dat ik het haar niet gun... Maar ja.. als ik haar zie zal ik gewoon vragen hoe het is. En ja... puntje bij paaltje ben ik natuurlijk niet verantwoordelijk voor hoe hij haar al dan niet behandeld, maar zou het rot vinden als hij haar heel erg kwetst en ik heb niets gezegd :-S
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ja... doe het liever persoonlijk, maar weet even niet wanneer ik haar weer zie...
MADDIE- Prater
Aangezien ze alleen gezoend hebben, vind ik prima dat je haar mag waarschuwen. Ze is toch je vriendin. Dergelijke informatie moet je delen. En tja, dan kan ze zelf bepalen of ze en wat ze wilt met die jongen.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Je kan haar dit gewoon eerlijk vertellen. Ik denk dat daar ook de kracht ligt, eerlijkheid. Dus niet de verhalen aandikken of de roddels vertellen, maar alleen de dingen die jij echt weet en meegemaakt hebt betreffende deze jongen. Daarna kan zij toch alsnog zelf de keuze maken?
Gast- Gast
Ik zou haar in ieder geval waarschuwen, wat ze daar mee doet is natuurlijk haar eigen keuze!
Maar dan heb je in ieder geval voor jezelf een beter gevoel.
Ook ik zou het fijn vinden als ik gewaarschuwd werd als er zoiets was..
Maar dan heb je in ieder geval voor jezelf een beter gevoel.
Ook ik zou het fijn vinden als ik gewaarschuwd werd als er zoiets was..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik zou naar die vriend stappen en vragen wat zijn bedoelingen zijn en of hij haar niet als tussendoortje wil gebruiken.
Jouw vriendinnetje is toch wel van hem onder de indruk, dus of haar waarschuwen zin heeft weet ik niet. Maar ik zou hem, op een vriendelijke maar duidelijke manier wel laten weten dat je het niet op prijs zou stellen als hij haar niet goed behandelt.
Jouw vriendinnetje is toch wel van hem onder de indruk, dus of haar waarschuwen zin heeft weet ik niet. Maar ik zou hem, op een vriendelijke maar duidelijke manier wel laten weten dat je het niet op prijs zou stellen als hij haar niet goed behandelt.
Gast- Gast
Zero schreef:Ik zou naar die vriend stappen en vragen wat zijn bedoelingen zijn en of hij haar niet als tussendoortje wil gebruiken.
Dat is weer een heel ander idee inderdaad. Tja... dat vind ik dus lastig want ik zie hem eigenlijk zo goed als nooit. Is niet echt een hele close vriend van mijn vriend namelijk.... En ik denk ook niet dat dat veel zin heeft om dat tegen hem te zeggen / vragen.
MADDIE- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Pen vriendinnen
» Vriendinnen probleem
» Vriendinnen probleem
» Vriendinnen probleem?
» Vriendinnen zeeland
» Vriendinnen probleem
» Vriendinnen probleem