Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je echt vriendinnen hier?

+45
MissD
SDL
Arwyn
Sea of Trees
Alex
mii_joyce
xxjojootjexx
Lavendel
Sophiee
Elliot
Parel
Lady Starstruck
Mamsie
Carra
Paper Crown
Toet
Zwerver
Lies
Jeanette
Japie
kwak
Caroow
Mari
Capt'n Zero
Dora
Exogenesis
Printje
Twellie
Bliss
Kowalski
Burn
Gympie
Stuiterbal
Sorella
Zonnetje
Fortissimo
Luce
Sanne
Taeda
Aagje!
Bisq
Lejow
Roza
Ibbeltje
Bazinga
49 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Heb je echt vriendinnen hier? - Pagina 5 Empty Re: Heb je echt vriendinnen hier?

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 9:10

Charles schreef:
Lennox schreef:Waarom zou je geen vriendinnen kunnen zijn als je 247 km uit elkaar woont? Wink

Nouja, je kan het wel ZIJN, maar WORDEN is iets moeilijker omdat maar weinig mensen 247 gaan reizen voor iemand die ze nog nooit ontmoet hebben...dat verkleinert de kansen wel iets. Plus, ik ben zo onflexibel als onroerend goed momenteel.
Ja, daar heb je wel een punt. Al denk ik wel dat een vriendschap ook wel kan groeien door zoiets als dit, gewoon hier online contact enzo. Natuurlijk zou ik iemand die ik nooit in het echt gezien heb geen vriendin kunnen noemen, maar als het contact voornamelijk groeit en gebaseerd is op contact via internet/Whatsapp/bellen etc en een enkele keer afspreken, dan kan ik dat best een vriendschap noemen, en dan een vriendschap ook best close kan worden.

Volgens mij ben jij in het echt trouwens zo anders dan hoe je hier overkomt! En dat bedoel ik eigenlijk heel positief, hier op het forum waardeer ik je persoonlijkheid, maar ik denk dat ik je in het echt ook absoluut niet minder zou waarderen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je echt vriendinnen hier? - Pagina 5 Empty Re: Heb je echt vriendinnen hier?

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 9:13

Oh dankjewel Lennox, dat vind ik eigenlijk best leuk om te horen. Ik denk dat het ook wel klopt. Ik ben in het echt niet zo mondig als hier haha.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 9:14

Haha, ik bij lange na ook écht niet.

Gast
Gast

Bericht  Peanut do 7 maa 2013 - 9:17

Ja ik heb hier wel een paar vriendinnen aan overgehouden. Sommige van het forum zou ik wel beter willen leren kennen.

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Bericht  La Senza do 7 maa 2013 - 10:13

Charles schreef:
Lennox schreef:Waarom zou je geen vriendinnen kunnen zijn als je 247 km uit elkaar woont? Wink

Nouja, je kan het wel ZIJN, maar WORDEN is iets moeilijker omdat maar weinig mensen 247 gaan reizen voor iemand die ze nog nooit ontmoet hebben...dat verkleinert de kansen wel iets. Plus, ik ben zo onflexibel als onroerend goed momenteel.
Je kunt ook allebei de helft reizen en in het midden afspreken. Dat scheelt toch weer, kun je even testen of het in het echt ook klikt en vanuit daar toch verder bouwen aan de vriendschap. Echte vriendschap overleeft zulke afstanden echt wel. Mijn vriendinnen wonen echt door het hele land, zie ik dus niet wekelijks, sommigen maaaanden niet maar ze zullen er altijd voor mij zijn. Toen mijn relatie uitging is er iemand van van de Noordoostpolder naar Zuid Holland komen crossen. Ging prima. Er moet alleen wel van allebei de kanten energie in gestoken worden maar volgensmij ben jij wat dat betreft wel een betrouwbare vriendin.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Burn do 7 maa 2013 - 10:22

Charles, ik vind jou ook leuk! En vind het jammer dat je zo ver weg woont!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Toet do 7 maa 2013 - 10:44

Ik zou best 200 kilometer reizen voor Charles I love you (en babies)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Alex do 7 maa 2013 - 10:48

Toet schreef:Ik zou best 200 kilometer reizen voor Charles I love you (en babies)

Ik ook. Samen met Toet, dan sla ik twee (of vier) vliegen in een klap.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Sam do 7 maa 2013 - 10:55

Nee, ik heb geen vriendinnen hier.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Toet do 7 maa 2013 - 11:06

Alex schreef:
Toet schreef:Ik zou best 200 kilometer reizen voor Charles I love you (en babies)

Ik ook. Samen met Toet, dan sla ik twee (of vier) vliegen in een klap.

Top idee cheers
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: