Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik word hier echt helemaal gestoord...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ik word hier echt helemaal gestoord... Empty Ik word hier echt helemaal gestoord...

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 7:15

De 2 honden van de buren zijn nu al de hele dag onophoudelijk aan het blaffen. Ik word er gewoon zenuwachtig van! Heb al 2x geroepen dat ze stil moesten zijn (in de hoop dat de buren het zouden horen, maar die zijn volgens mij niet thuis) en heb de achterdeur vanmiddag dichtgegooid omdat ik hier binnen helemaal gek van het geblaf werd. Ik heb een tijdje geleden lopen twijfelen of ik er iets van tegen ze zou zeggen. Uiteindelijk heb ik dat gedaan, en de enige reactie was dat die kleine inderdaad "een rothond" was en ze hem niet stil krijgen... Ik ben toen een beetje perplex weer gegaan. Geen idee wat ik nu nog kan doen. Nog een keer bij de buren zeggen dat ik er gek van word?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier echt helemaal gestoord... Empty Re: Ik word hier echt helemaal gestoord...

Bericht  Rouge za 2 jul 2011 - 7:40

ja ik zou wel ff aanbellen, als er niemand is dan wel ff een briefje door de deur doen ofzo. Misschien de tip geven om een hondencursus ofzo te volgen als ze er zelf ook gek van worden, want het valt wel af te leren.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier echt helemaal gestoord... Empty Re: Ik word hier echt helemaal gestoord...

Bericht  Linnie1985 za 2 jul 2011 - 7:52

Goh woon je soms in dezelfde straat als ons :P.

Wij hebben er ook een paar zitten waar je gek van wordt. Zelfs s'nachts een keer de politie gebeld omdat een van de honden buiten achter zat en heel de tijd aan het blaffen was, mn vriend had al 2 keer uit het raam staan schreeuwen dattie zijn hond naar binnen moet doen, geen reactie. Dus heeftie gewoon 112 gebeld. In eerste instantie dachten ze dat wij het waren, maar we hebben geen eens een hond, dus mn vriend uitgelegd. Ze zijn achter gaan kijken en op de voordeur gebonkt (geen deurbel). Toen ze weggingen waren zde eindelijk stil.

De buren zelf kunnen er om 2 uur s'nachts trouwens ook wat van. Ow wat hebben mn vriend en ik mee kunnen genieten (NOT) van de sex die ze hadden zeg. We zijn er gewoon wakker van geworden...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier echt helemaal gestoord... Empty Re: Ik word hier echt helemaal gestoord...

Bericht  CCC za 2 jul 2011 - 22:50

Ik heb dit vorig jaar ook gehad, mijn vriend heeft toen aangebeld en netjes verteld dat het erg vervelend is wanneer je thuis komt van een drukke baan, en dat wij ook soms weleens wat meer nachtrust nodig hebben. Daarna hebben ze de honden zoveel mogelijk binnen gehouden...

Linnie: zulke buren heb ik ook, is nu al meer dan een jaar zo... Ik kan min. 3x per week meegenieten van het geluid van hun, ook kunnen ze het niet laten hun dueren en ramen open te houden wanneer ze sex hebben... Ik vind het erg vervelend, en snap dat je een keer een wilde avond hebt... maar nu is het gewoon te vaak dat ik het moet aanhoren... Vind het ook zo lastig hier wat mee te doen... Van de week liep ik buiten met de container en riep ik onze katten, gingen ze gewoon door... Ze moeten me gehoord hebben, kan je dan niet even wat rustiger doen? Nja... ik zal wel gek zijn... Embarassed

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier echt helemaal gestoord... Empty Re: Ik word hier echt helemaal gestoord...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum