Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je echt vriendinnen hier?

+45
MissD
SDL
Arwyn
Sea of Trees
Alex
mii_joyce
xxjojootjexx
Lavendel
Sophiee
Elliot
Parel
Lady Starstruck
Mamsie
Carra
Paper Crown
Toet
Zwerver
Lies
Jeanette
Japie
kwak
Caroow
Mari
Capt'n Zero
Dora
Exogenesis
Printje
Twellie
Bliss
Kowalski
Burn
Gympie
Stuiterbal
Sorella
Zonnetje
Fortissimo
Luce
Sanne
Taeda
Aagje!
Bisq
Lejow
Roza
Ibbeltje
Bazinga
49 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Heb je echt vriendinnen hier? - Pagina 2 Empty Re: Heb je echt vriendinnen hier?

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:27

Rejoy. schreef:Ik vind het trouwens ook wel bijzonder dat er vriendschappen ontstaan via een forum. Als ik niet op dit forum had gezeten had ik luce en kwak niet gekend, terwijl we nu echt heel regelmatig afspreken en ik ze inmiddels wel als mijn goede vrienden zie. We hebben een tijd in dezelfde woonplaats gewoond, wel heel apart dat je elkaar anders waarschijnlijk nooit had ontmoet.

Oh, jij woont ook in O? Ik heb een collega die pas vanuit O. naar hier verhuisd is, en door haar moet ik steeds aan Luce denken Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je echt vriendinnen hier? - Pagina 2 Empty Re: Heb je echt vriendinnen hier?

Bericht  Zonnetje ma 4 maa 2013 - 9:29

Kenya schreef:
Sorella schreef:Nee maar ik ben ook te weinig online om echt vriendschappen op te doen. Heb buiten het forum ook met niemand contact.

+1

Ik ben ook niet heel veel online, maar heb deze meiden leren kennen op een meeting.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:31

Lennox schreef:
Rejoy. schreef:Ik vind het trouwens ook wel bijzonder dat er vriendschappen ontstaan via een forum. Als ik niet op dit forum had gezeten had ik luce en kwak niet gekend, terwijl we nu echt heel regelmatig afspreken en ik ze inmiddels wel als mijn goede vrienden zie. We hebben een tijd in dezelfde woonplaats gewoond, wel heel apart dat je elkaar anders waarschijnlijk nooit had ontmoet.

Oh, jij woont ook in O? Ik heb een collega die pas vanuit O. naar hier verhuisd is, en door haar moet ik steeds aan Luce denken Laughing
Niet meer, wel 5 jaar gewoond, maar we zijn nu sinds november 15km verder op gaan wonen. Kwak woont ook in O Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:32

Ja, een leuke groep meiden. We zien elkaar regelmatig.

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal ma 4 maa 2013 - 9:33

Ja ik heb ook ech vriendinnen aan het forum over gehouden.
Seas of treas is echt een hele goede vriendin. Ik zie haar niet vaak maar beschouw haar wel als 1 van mijn beste vriendinnen. Omdat ik weet dat ze altijd voor me klaar zal staan en andersom idem.

Cimic ook en daarnaast zitten we ook nog op dezelfde school.
Lindak heb ik ook een heel leuk contact mee en we spreken geregeld wat af. Erg leuk !
En dan de Eindhoven meiden. Het is een hele leuke groep en ik beschouw Ze allemaal als een vriendin.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gympie ma 4 maa 2013 - 9:35

Vroeger wel, op het oude forum. Ook meiden die ik regelmatig zag. Maar dat is nu niet meer zo. Geeft niet, maar toen vond ik dat wel erg leuk! Is gewoon verwaterd trouwens, no drama.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Burn ma 4 maa 2013 - 9:41

Ja, ik denk van wel.. Wel meerdere.. Al weet ik niet hoe hun er over denken..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:44

Lennox schreef:Ik heb hier wel een vriendschap opgedaan, ik maakte geen onderscheid tussen forumvriendinnen en echte vriendinnen, het voelde gewoon even echt als een andere vriendschap.

Edit: ik zou dat onderscheid persoonlijk ook een beetje vreemd vinden. Een vriendin is voor mij een vriendin, de vergelijking forumvriendin of echte vriendin komt op mij een beetje over alsof je de vriendinnen van het forum een beetje als surrogaatvriendinnen ziet.
Wat is er toch gebeurd tussen jullie? En is het echt niet meer goed te maken?

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 4 maa 2013 - 9:45

Nee, nog niet in ieder geval Heb je echt vriendinnen hier? - Pagina 2 561177

Als het zo zou zijn, zou ik ook geen onderscheid maken denk ik. Een vriendin is een vriendin, of dat nu via het forum is of via de bridgeclub Heb je echt vriendinnen hier? - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:46

Ik heb 2 dierbare vriendschappen opgedaan. Ik maak geen onderscheid tussen forumvriendinnen of andere vriendinnen.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 4 maa 2013 - 9:46

Kiekeboe en Carra zijn vriendinnen van me (ook al zie ik Carra niet zo vaak door de afstand). Verder heb ik met andere meiden ook wel leuk contact, er zit zeker meer friend material hier smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Twellie ma 4 maa 2013 - 9:53

Ik heb nog nooit iemand van het forum ontmoet.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Luce ma 4 maa 2013 - 9:55

Twellie schreef:Ik heb nog nooit iemand van het forum ontmoet.

Als het aan mij ligt.. Maar dat weet je smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 9:56

Luce schreef:
Twellie schreef:Ik heb nog nooit iemand van het forum ontmoet.

Als het aan mij ligt.. Maar dat weet je Heb je echt vriendinnen hier? - Pagina 2 561177

Ik ben ook wel benieuwd naar jou Twellie!

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 4 maa 2013 - 9:57

Ik heb al best wat mensen ontmoet maar helaas is er ook al veel verwaterd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Exogenesis ma 4 maa 2013 - 10:01

Ik vind wel dat ik vriendinnen heb hier. Al weet ik niet precies hoe diegenen er over denken. Ik denk dat Burn en ik elkaar wel als vriendinnen benoemen. Ik zie Caroow ook als een vriendin, maar weet niet precies hoe zij er over denkt.

Dit zijn de meiden die ik het meest zie.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Burn ma 4 maa 2013 - 10:02

I love you

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Dora ma 4 maa 2013 - 10:16

Sybella schreef:Ja, met een paar heb ik een echte vriendschap.
Sommige komen hier nog wel, andere niet.
Diegene die hier in de buurt wonen zie ik regelmatig, komen ook bij elkaar op verjaardagen van de kindjes. Andere zie ik minder vaak, maar zeker niet minder gezellig!

Hier het zelfde.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Kowalski ma 4 maa 2013 - 10:20

Dora schreef:
Sybella schreef:Ja, met een paar heb ik een echte vriendschap.
Sommige komen hier nog wel, andere niet.
Diegene die hier in de buurt wonen zie ik regelmatig, komen ook bij elkaar op verjaardagen van de kindjes. Andere zie ik minder vaak, maar zeker niet minder gezellig!

Hier het zelfde.

Haha zijn jullie vriendinnen toevallig Wink
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Capt'n Zero ma 4 maa 2013 - 10:21

Nee, niet echt.

Ik heb wel mensen die me in het dagelijks leven meer interesseren dan andere, of die ik wel heb ontmoet. Marin zie ik inmiddels als een soort van collega, dus ik hou zeker wel leuke connecties over aan het forum, maar geen bromance die staande is gebleven.

Van de ene kant zou ik best nog wel een paar vriendinnen er bij willen hebben, maar ik acht de kans niet groot dat ik vriendinnen voor het leven hier vind, dus ben ik er ook niet echt enthousiast over.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Mari ma 4 maa 2013 - 10:36

Door dit forum ben ik bevriend geraakt met iemand, zien elkaar regelmatig smile
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Caroow ma 4 maa 2013 - 10:41

Jaa Burn en Exo Very Happy

En ik maak geen onderscheid, maar ik zou ook niet weten hoe ik dat moet doen smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  kwak ma 4 maa 2013 - 10:55

Luce schreef:
Rejoy. schreef:Ja, ik heb echt twee vriendinnen over gehouden aan het forum. Zelfs de partners kunnen het met elkaar vinden.

Jaaaa Yes

Ontopic: Ja, Rejoy en kwak smile

Ja! Luce en Rejoy.
En daar ben ik best blij mee smile

Edit: Viva moet ik ook niet vergeten, beetje jammer dat ze zo ver weg woont!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Japie ma 4 maa 2013 - 10:58

Ja, voor mij wel en zo te lezen denken sommigen er ook zo over smile . Met de 1 wat meer contact met de ander, maar het is een leuke club bij elkaar. Ik zou ook geen onderscheid maken.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 11:16

Er zijn genoeg forummers waarmee ik hypothetisch gezien volgens mij prima vrienden mee zou kunnen zijn. Maar eigenlijk ken ik niemand goed genoeg om vriendin te noemen. Ik ben daar ook heel slecht in op de een of andere manier. Ik durf niet zo snel echt contact aan te gaan, een op een. Ik ben dan altijd bang dat mensen me een muts vinden ofzo.

Bovendien heb ik altijd het idee dst ik tussen de wal en het schip zit hier. Ik ben niet bepaald een van de oermoeders hier, maar hoor ook niet tussen de nog niet gesettelde meiden. En dat zit ongetwijfeld allemaal tussen mijn oren maar zo voelt het voor mij vaak wel.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: