Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tegen de PVV...?

+11
Sneeuwvlok
Jeanette
Guus
CaptainSpectacular
TGR
Sweety
Polly
Dennenappel
loesje
Mari
Pussycat
15 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Tegen de PVV...?

Bericht  Pussycat do 17 feb 2011 - 1:32

Sorry als er al een topic van is.. ik heb hem nog niet gezien...

Maar wilde dit toch even laten zien.
Vinden jullie dit te ver gaan? Of vinden jullie dat dit juist wordt weergegeven?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9045472/__Wilders_walgt_van_filmpje__.html?p=4,1

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:36

Ik vind dit echt veelste ver gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Mari do 17 feb 2011 - 1:39

Jade schreef:Ik vind dit echt veelste ver gaan!

+1 en ik blijf toch rechts stemmen.


Laatst aangepast door Mari op do 17 feb 2011 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:40

Ik vind het meer tekenend voor Wilders dat hij dit walgelijk vind. Weleens gezien wat hij zelf voor filmpjes maakt? Nee wat maakt het uit dat je alle moslims te kakken zet, maar als er kínderen in voorkomen gaat iedereen ineens op zijn achterste benen staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:44

Darcy schreef:Ik vind het meer tekenend voor Wilders dat hij dit walgelijk vind. Weleens gezien wat hij zelf voor filmpjes maakt? Nee wat maakt het uit dat je alle moslims te kakken zet, maar als er kínderen in voorkomen gaat iedereen ineens op zijn achterste benen staan.

Ik ben van mening dat wilders of wie dan ook zelf moet weten welke filmpjes hij/zij maakt. Maar dat je hier kinderen voor misbruikt, waarvan je weet dat zei deze mening nog niet kunnen delen. dan vind ik dat inderdaad walchelijk!

EN inderdaad ga ik op mijn achterste benen staan als hiervoor onschuldige kinderen worden gebruikt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  loesje do 17 feb 2011 - 1:44

Ik vind het wel grappig eigenlijk dat eerste filmpje dat de makers VVD- en CDA-stemmers proberen overtehalen niet op hun partij te stemmen om zo de gedoogcoalitie met de PVV wind uit de zeilen te nemen. Maar ik ging al zo wie zo niet op hun stemmen ik ga PVDA stemmen!!!!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:45

Jade schreef:
Darcy schreef:Ik vind het meer tekenend voor Wilders dat hij dit walgelijk vind. Weleens gezien wat hij zelf voor filmpjes maakt? Nee wat maakt het uit dat je alle moslims te kakken zet, maar als er kínderen in voorkomen gaat iedereen ineens op zijn achterste benen staan.

Ik ben van mening dat wilders of wie dan ook zelf moet weten welke filmpjes hij/zij maakt. Maar dat je hier kinderen voor misbruikt, waarvan je weet dat zei deze mening nog niet kunnen delen. dan vind ik dat inderdaad walchelijk!

EN inderdaad ga ik op mijn achterste benen staan als hiervoor onschuldige kinderen worden gebruikt!

Je spreekt jezelf een beetje tegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:46

Darcy schreef:
Jade schreef:
Darcy schreef:Ik vind het meer tekenend voor Wilders dat hij dit walgelijk vind. Weleens gezien wat hij zelf voor filmpjes maakt? Nee wat maakt het uit dat je alle moslims te kakken zet, maar als er kínderen in voorkomen gaat iedereen ineens op zijn achterste benen staan.

Ik ben van mening dat wilders of wie dan ook zelf moet weten welke filmpjes hij/zij maakt. Maar dat je hier kinderen voor misbruikt, waarvan je weet dat zei deze mening nog niet kunnen delen. dan vind ik dat inderdaad walchelijk!

EN inderdaad ga ik op mijn achterste benen staan als hiervoor onschuldige kinderen worden gebruikt!

Je spreekt jezelf een beetje tegen.

omdat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:48

Je zegt: iedereen moet het zelf weten, maar déze mag niet. Dus een filmpje over discriminatie van moslims is minder erg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:50

Oh en ja je kunt erover discussiëren of het inderdaad handig is om kinderen dit te laten zeggen in plaats van volwassenen, inderdaad. Ik ben daar zelf ook niet helemaal uit. Maar ik neem aan dat het in goed overleg is gedaan met de ouders, het dient een bepaald (politiek, inderdaad) doel, die kinderen zijn niet van straat geplukt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:52

Darcy schreef:Je zegt: iedereen moet het zelf weten, maar déze mag niet. Dus een filmpje over discriminatie van moslims is minder erg?

Nee ik wil niet zeggen dat ik een filmpje met discriminatie tegen wie dan ook minder weg vind. Dat staat er misschien een beetje krom. Maar ik vind dat diegene die het filmpje maakt/ of spreekt in het filmpje de gevolgen daarvan zelf moet dragen. Deze kinderen overzien die gevolgen niet, en dat maakt het voor mij wel erger. En dan heb ik het nog niet eens over de inhoud eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:53

Darcy schreef:Oh en ja je kunt erover discussiëren of het inderdaad handig is om kinderen dit te laten zeggen in plaats van volwassenen, inderdaad. Ik ben daar zelf ook niet helemaal uit. Maar ik neem aan dat het in goed overleg is gedaan met de ouders, het dient een bepaald (politiek, inderdaad) doel, die kinderen zijn niet van straat geplukt.

Maar ook al geven de ouders toestemming (vind dat al schandalig!) het kind kan er niet zelf voor kiezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:53

Jade schreef:
Darcy schreef:Je zegt: iedereen moet het zelf weten, maar déze mag niet. Dus een filmpje over discriminatie van moslims is minder erg?

Nee ik wil niet zeggen dat ik een filmpje met discriminatie tegen wie dan ook minder weg vind. Dat staat er misschien een beetje krom. Maar ik vind dat diegene die het filmpje maakt/ of spreekt in het filmpje de gevolgen daarvan zelf moet dragen. Deze kinderen overzien die gevolgen niet, en dat maakt het voor mij wel erger. En dan heb ik het nog niet eens over de inhoud eigenlijk.

Maar hun ouders toch wel? Ik zie niet zo goed in waarom de kinderen in zouden moeten zitten over de gevolgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:55

Ik denk dat hier echt misbruik wordt gemaakt van de onschuld van een kind. En ik denk dat je op deze manier verkeerd gedrag op de kinderen over brengt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Pussycat do 17 feb 2011 - 1:56

Mij gaat het nog geen eens om die kinderen. Ouders hebben daar immers toestemming voor gegeven inderdaad en die zijn duidelijk niet voor de pvv :P

Maar ik vind het gewoon heel apart dat daar zulke reclame filmpjes voor moet worden gemaakt. Zijn ze nou zo bang dat pvv zoveel stemmen krijgt?
Trouwens het 2e filmpje slaat toch ook nergens op?
Alsof pvv gelijk staat aan agressie..

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 1:57

Jade schreef:Ik denk dat hier echt misbruik wordt gemaakt van de onschuld van een kind. En ik denk dat je op deze manier verkeerd gedrag op de kinderen over brengt.

Wat voor verkeerd gedrag dan? Je kunt je kind toch wel uitleggen dat het uitspraken zijn van een bepaalde meneer en dat jij het niet eens (of wel eens, voor mijn part) bent met die uitspraken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 2:00

Darcy schreef:
Jade schreef:Ik denk dat hier echt misbruik wordt gemaakt van de onschuld van een kind. En ik denk dat je op deze manier verkeerd gedrag op de kinderen over brengt.

Wat voor verkeerd gedrag dan? Je kunt je kind toch wel uitleggen dat het uitspraken zijn van een bepaalde meneer en dat jij het niet eens (of wel eens, voor mijn part) bent met die uitspraken.

Ik weet niet of een kind van 3 begrijpt wat hij/zij zegt en wat daar goed/fout aan is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 2:01

Die kinderen zijn toch geen drie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 2:04

Darcy schreef:Die kinderen zijn toch geen drie?

Ik heb niet zoveel verstand van kinderen maar voor mijn gevoel zit er toch zeker een heel klein meisje tussen van 3, hooguit 4?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 2:06

Volgens mij zijn ze ouder, maar goed. Het is natuurlijk discutabel, dat hele gedoe met die kinderen. Ik zou mijn eigen kind er ook niet snel aan laten meedoen. Maar ik vind het wel stuitend dat Wilders nu weer gaat roepen dat hij het walgelijk vind (dat doet hij vaker als iemand iets beledigends over de pvv zegt) maar zijn hand in eigen boezem steken, ho maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 2:25

Darcy schreef:Volgens mij zijn ze ouder, maar goed. Het is natuurlijk discutabel, dat hele gedoe met die kinderen. Ik zou mijn eigen kind er ook niet snel aan laten meedoen. Maar ik vind het wel stuitend dat Wilders nu weer gaat roepen dat hij het walgelijk vind (dat doet hij vaker als iemand iets beledigends over de pvv zegt) maar zijn hand in eigen boezem steken, ho maar.


Dat laatste punt vind ik wel dat je gelijk in hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Dennenappel do 17 feb 2011 - 3:38

Pussycat schreef:
Alsof pvv gelijk staat aan agressie..

Dit slaat op een aantal mensen van de PVV. Deze zijn hier schuldig aan bevonden. Dus tja, de meesten leden zijn wel redelijk agressief of hebben de wet overtreden.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 3:40

Dennenappel schreef:
Pussycat schreef:
Alsof pvv gelijk staat aan agressie..

Dit slaat op een aantal mensen van de PVV. Deze zijn hier schuldig aan bevonden. Dus tja, de meesten leden zijn wel redelijk agressief of hebben de wet overtreden.
Ik vind de PVV ook eigenlijk een agressieve partij, zowel in hun manier van discussiëren als ideeën als mensen met strafbladen, etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Polly do 17 feb 2011 - 4:41

Ik ben het eens met Darcy.
Zelf mag Wilders alles roepen wat hij wil onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting', en zo'n filmpje vindt hij dan te ver gaan? Ik vind dat hij zelf heel lang geleden al veel te ver is gegaan.

En die kinderen komen hier wel weer overheen. De ouders weten waar ze hun kind aan mee laten werken, en die kinderen weten toch niet wat ze zeggen. Dan maakt het volgens mij niet uit.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Sweety do 17 feb 2011 - 5:00

Ik vind het raar dat ze kinderen gebruiken voor de reclame. Waar is dat goed voor?
Wel vind ik dat je zulke reclame's mag maken ( moeten ze zelf weten ).
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tegen de PVV...? Empty Re: Tegen de PVV...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum