Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly wo 6 maa 2013 - 7:38

Hahaha ik zit hier hardop te lachen!

Soms vind ik het wel eens jammer hoor, dan denk ik dat mijn leven makkelijker zou zijn als ik wat makkelijker met mensen het bed in dook, zeker omdat dat in mijn werkomgeving allemaal maar normaal gevonden wordt. Maar ja, zo ben ik niet en dat vind ik ook wel prima!

Dacht ook al een tijd aan een spiraal en heb het nu maar gewoon geprobeerd, ik bestelde altijd pil vooruit voor weet ik veel hoe lang en dan nog moet ik soms in Timboektoe op pad om de pil te zoeken omdat ik er weer doorheen ben. Ik vind het wel handig om niet ongesteld te worden dus ik hoop dat de spiraal bij mij ook zo werkt.
Het zetten was prima te doen hoor, gewoon wel pijnlijk. Maar daarna kreeg ik zo'n buikkrampen dat ik alleen maar op de bank kon liggen in de vreemdste houdingen, heb er zelfs van gehuild. Maar als dat alles is voor vijf jaar dan vind ik het wel de moeite waard smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 6 maa 2013 - 8:21

Supergrover, oh dat is niet handig dat je kip weer leuk begint te vinden. Ik zou gewoon snel met die leuke jongen van paiq afspreken!
Koko, dat klinkt goed!!!! Ik zou het gewoon heel rustig aan doen en kijken hoe het loopt!
Polly, hahaha dat Alejandro verhaal! Gewoon over vertellen hoor, dat soort dingen horen we hier graag (al kan ik natuurlijk niet voor de rest spreken, maar ik hou van dat soort verhalen haha). In jouw geval is een spiraaltje wel handig denk ik, lijkt me heel irritant als je ergens bent en je kunt niet aan de pil komen. Hopelijk trekken de krampen snel weg en blijft die rottige ongesteldheid ook weg. Wat heb je allemaal leuke dingen in het vooruitzicht trouwens!
Carra, wat leuk! :cheering:
Bliss, lastig dat je weer gevoelens krijgt voor je ex. Lijkt me ook wel lastig als je elkaar ineens weer vaker ziet. Ik zou er idd rustig over nadenken of je eventueel nog een toekomst met hem ziet en is dat niet het geval dan is het misschien wel verstandiger om het contact op een laag pitje te zetten. Leuk dat je z'n familie weer ziet zaterdag, dat is best lastig soms als de relatie uitgaat, dan zie je hen ook niet meer.

Hier ook weer even een update. Gisteren had ik eigenlijk de hele dag niets gehoord van m'n date. We hadden nog geen tijd etc. afgesproken. Dus aan het eind van de middag heb ik maar een berichtje gestuurd. Kreeg ik terug dat hij dacht dat we donderdag af hadden gesproken. Dus ik stuurde weer terug dat ik toch echt dacht dat het vandaag (gisteren dus) was en dat ik donderdag niet kon. Toen stuurde hij terug: ik heb het even nagelezen en dat klopt. Sorry......
Daar heb ik verder niet meer op gereageerd en ik heb sindsdien ook niets meer van hem gehoord.
Dus ik ga voor nu weer dateloos door het leven Wink


Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly wo 6 maa 2013 - 8:24

Esperanza, jammer zeg, het enthousiasme spat er inderdaad niet vanaf, dan zou ik het ook erbij laten zitten hoor... Als hij echt wil afspreken dan hoor je het vanzelf wel...
Haha ok, dan blijf ik dat soort dingen wel delen! Very Happy Vind het ook leuker om iets te vertellen nu het ook gewoon gelezen wordt zoals ik het zeg.

Ik weet trouwens niet wie ik een foto van mijn lover had beloofd, maar stuur maar even een PM als je benieuwd bent... Uiteraard in ruil voor een foto van die van jou! Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 6 maa 2013 - 8:32

Wat stom Esperanza! Dan zou het voor mij ook wel een beetje klaar zijn. Als hij nog iets wil, dan moet hij nu maar met een voorstel komen. Maar dit is wel heel suf van hem.

Bliss, komt dit doordat je je ex nu weer vaker ziet denk je? Vervelend dat je je zo voelt. Daar zit je niet op te wachten. Ik zou ook zeker niet iets tegen hem zeggen. Dat maakt het alleen maar moeilijker.

Polly, gewoon hier blijven hoor!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 6 maa 2013 - 8:32

Dat is ook mijn idee, al denk ik dat ik dan niet meer wil Wink Hij had wel iets meer mogen laten blijken dat hij het rot vond.

Ja gewoon doen! Dat is inderdaad zo, ik vind ook dat de verhalen veel meer gaan 'leven' als je weet wie er achter zit.

Ik wil je lover heel graag zien trouwens, ik heb nu helaas geen date meer, dus ook geen foto in de aanbieding. Mag ik dan pleaseeee toch een foto zien? Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 6 maa 2013 - 8:34

Oh ja, ik wil ook!! Dan laat ik de volgende keer dat ik een date heb, ooit, jou als eerste een foto zien! Date-topic 2 - Pagina 15 2474380249
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 6 maa 2013 - 8:50

Ik wil ook een foto zien!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ wo 6 maa 2013 - 9:21

@Carra: wat leuk! En spannend natuurlijk.
@Esperanza: jammer dat je date niet door kan gaan, maar wel stom van zijn kant.
@Bliss: lastig dat je weer gevoelens voor je ex hebt..

Hier nog steeds geen nieuwe datum voor een tweede date met buurman.
Kwam hem vanmiddag wel weer tegen en hebben ook even gekletst, maar dus niet over een eventuele nieuwe date. Betrap mezelf er wel op dat ik hem wel iets leuker vind dan gewoon zomaar een buurman. Dat wil ik helemaal niet! Stel dat dit ook weer zo'n eersteklas eikel is dan heb ik alleen mezelf ermee.




_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly wo 6 maa 2013 - 9:59

Lacey, hoe moeilijk ook, ik zou afwachten tot hij iets voorstelt! Graag of niet is mijn motto.

Carra & Esperanza, mijn love story is ook voorbij in principe, dus stuur maar lekker een foto van jullie ex-date terug!! Daar neem ik genoegen mee tot de volgende date zich aandient smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski wo 6 maa 2013 - 10:20

Ahw Esperanza dat is echt niet leuk Date-topic 2 - Pagina 15 1270000679 Hij weet gewoon niet wat hij mist!

Bliss, denk je dat je vooral je ex heel erg mist, of dat je gewoon iemand mist? Ik heb dat met mijn ex namelijk ook gehad, ik heb heel lang gedacht dat ik hem miste enzo, maar het was vooral dat ik gewoon iemand miste, een arm om me heen, iemand die er altijd is, dat idee. Maar het kan natuurlijk ook dat je hem gewoon echt begint te missen.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 6 maa 2013 - 21:42

Polly: Wat heb je weer leuke plannen (met of zonder mannen Wink). PADI echt gaan halen, ik heb hem ook (Open water + Advanced) en duiken is zo gaaf!
Ik ben ook heel benieuwd naar jouw man! En ik heb helaas ook geen foto's om te ruilen, mag ik hem please toch zien Date-topic 2 - Pagina 15 2474380249
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 6 maa 2013 - 21:44

Blond, jij doet niet aan internetdaten he? Tenminste, ik heb volgens mij nog nooit voorbij zien komen dat je zo een date had. Wil je er niet aan of is het niks voor jou?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 6 maa 2013 - 21:52

Nee klopt, nog nooit gedaan. Ik sta dus wel op RP en toevallig vorig weekend weer op Paiq een account aangemaakt. Maar ik vind het niets, als ik die foto's zie denk ik alleen maar "Nee, nee en ook nee". Dat chatten op Paiq vind ik echt stompzinnig.

Ik moet mezelf er ook echt eens overheen zetten en het eens proberen, maar ik vind de stap zo groot..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 6 maa 2013 - 22:42

Ik snap het wel Blond. Wat ik bij sites zoals relatieplanet, ematching etc. zo vervelend vind, is dat je met je foto en je verhaaltje een soort van in de etalage staat.
Wat dat betreft vind ik het concept van Paiq wel leuk. Nadeel is wel dat je eerst 100 verschrikkelijke gesprekken voert en dat er dan eindelijk een keer 1 leuk gesprek bij zit (ok, beetje overdreven misschien). En dan moeten bij dat leuke gesprek ook nog leuke foto's zitten en diegene moet jou foto's ook nog leuk vinden.
Misschien is Pepper wel meer iets voor jou?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 6 maa 2013 - 22:48

Ja, ik herken je gevoel heel goed. Ik wil nu ook niet doen alsof ik zo ervaren ben hierin,en het iedereen aan zal raden, maar ik ben toch heel blij dat ik de stap heb gemaakt.

Ik vind het principe van een advertentie van 'wie ben ik' en 'wat zoek ik' heel vervelend, maar toch heb ik met mijn ontzettend flauwe stukje tekst best leuke reacties gehad.
Wat dat betreft is Paiq veel makkelijker, maar er zitten daar van die nare types tussen. Ik heb me gisteren ook weer aangemeld en foto's beoordeeld. Daar zag ik weinig leuke mannen tussen eerlijk gezegd.
Maar een foto zegt ook niet alles he. Mijn eerste date was met een op de foto leuke jongen. Tenminste ik dacht dat het best mijn type zou kunnen zijn. Bleek dat even tegen te vallen.
Bij mijn tweede date had ik bij de foto's een mwah gevoel. Maar die bleek in het echt veel leuker te zijn.

Ik zie het nu meer als het leggen van contact in plaats van echt een date vinden. Ik ben ook niet van het eindeloos heen en weer mailen/chatten. Want dan wordt de verwachting/hoop zo groot.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly wo 6 maa 2013 - 22:57

Leuk Blond, en waar heb jij dat ding gehaald? Hoe vaak ga je nu duiken? Ik wil gewoon af en toe kunnen duiken als ik ergens ben waar het heel mooi is om te duiken, dan kan ik gewoon gaan. Ik ben er nu over aan het denken om het theorie gedeelte e-learning te doen, maar daarvoor moet ik een goede internetverbinding hebben dus ik denk niet dat dat werkt via de satelliet. Misschien kan ik het later dit jaar doen in Afrika, volgens mij is het wel mogelijk in Mozambique of Zanzibar, of anders wacht ik tot volgend jaar.
Ik heb je een PM gestuurd met foto's.

Ik snap ook dat internet daten lastig is, ik zou er ook geen zin in hebben, maar als je het zo benadert als dat Carra het doet denk ik dat je de grootste kans van slagen hebt. Niet geschoten is altijd mis, toch?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski wo 6 maa 2013 - 23:02

Dat herken ik heel erg Blond! Ik ben ook aangemeld geweest bij verschillende sites, maar dacht telkens als er weer iemand voorbij kwam: "Nee, nee, nee". Waarschijnlijk ook om mezelf te beschermen om niet hoeven te daten, omdat 'er toch geen leuke jongens bijzitten'. Ik heb het een paar jaar geleden wel eens gedaan en vervolgens had ik maanden lang een stalker achter me aan. Het was niet heel erg hoor, maar hij was gewoon heel erg vervelend, hij wilde na één date (die ik overigens niks vond) al met me trouwen.

Maar aan de andere kant heb ik ook heel veel goede verhalen gehoord over internetdaten. Ik neem mijn broer maar altijd als voorbeeld. Hij was eigenlijk nooit echt met vrouwen bezig enzo, heeft toen een meid via internet leren kennen, een jaar later gingen ze samenwonen, een jaar later zijn ze getrouwd en nu hebben ze samen twee kindjes. Gewoon, door internet. Dus het is zeker de moeite waard om het eens te proberen, misschien is het niks voor je, misschien juist wel!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 6 maa 2013 - 23:03

Ik heb hem 5 jaar geleden op Curacao gehaald. Nu duik ik bijna nooit meer, alleen nog maar op mijn laatste 2 vakanties op Curacao gedoken. Ik ga nooit op vakantie met mensen die ook een brevet hebben en daarnaast ben ik nooit meer op plaatsen geweest waar het leuk is. Misschien dit jaar op Corfu, even de reisgidsen erop naslaan.

En over dat internetdaten, ik denk idd dat jij er goed instaat Carra. Ik vind ook eigenlijk dat ik mezelf eroverheen moet zetten, want hé, in real life kom ik ze ook niet tegen. Nu nog even al mijn moed bij elkaar schrapen Wink. Misschien moet ik er net zo in gaan staan als naar meetings gaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski wo 6 maa 2013 - 23:05

Blond schreef:Ik heb hem 5 jaar geleden op Curacao gehaald. Nu duik ik bijna nooit meer, alleen nog maar op mijn laatste 2 vakanties op Curacao gedoken. Ik ga nooit op vakantie met mensen die ook een brevet hebben en daarnaast ben ik nooit meer op plaatsen geweest waar het leuk is. Misschien dit jaar op Corfu, even de reisgidsen erop naslaan.

En over dat internetdaten, ik denk idd dat jij er goed instaat Carra. Ik vind ook eigenlijk dat ik mezelf eroverheen moet zetten, want hé, in real life kom ik ze ook niet tegen. Nu nog even al mijn moed bij elkaar schrapen Wink. Misschien moet ik er net zo in gaan staan als naar meetings gaan.

Date-topic 2 - Pagina 15 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 6 maa 2013 - 23:11

Ja precies. Ik vond/vind internetdaten eigenlijk stiekem nog best een beetje sneu. Dat doen alleen trieste mensen bij wie het écht niet lukt. Zo'n een type ben ik toch niet?!
Maar nu ik me er eenmaal overheen heb gezet vind ik het niet sneu meer. Sterker nog, ik heb het zelfs tegen collega's gezegd.

En ja, een meeting is eigenlijk hetzelfde. Klinkt op papier ook een beetje sneu. Want waarom zou je met een groep meiden iets gaan drinken die je amper kent? Heb je zelf niet genoeg vriendinnen in je omgeving? Maar kijk hoe leuk het is op zo een meeting. Niks sneu aan. Zelfs hartstikke gezellig!!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 6 maa 2013 - 23:36

Ik ben het echt helemaal eens met Carra!

Ik denk ook niet dat je de insteek moet hebben van: "Zo nu ga ik eens op zoek naar een serieuze relatie!", als je het als een manier ziet om contacten op te doen, dan is het al heel anders.
Net als Carra ben ik trouwens ook niet van het eeuwen heen en weer mailen. Als het klikt met iemand, wil ik het liefst ook zo snel mogelijk afspreken.
Het klinkt nu trouwens alsof ik alleen maar aan het internetdaten ben, ik heb nog maar 4x via internet afgesproken haha laughcry
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 6 maa 2013 - 23:58

Ik ook nog maar 2 keer. haha
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond do 7 maa 2013 - 0:02

Ik heb wel een keer een blind date gehad via Hyves, telt dat ook Wink?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 2:02

Tabbert en Koko, leuk leuk!!

Esperanza, jammer dat hij zo ongeïnteresseerd doet. Ik zou het nu inderdaad van hem af laten hangen, maar weet niet of ik persoonlijk nog zin zou hebben in een afspraakje.

Bliss, minder dat je weer gevoelens krijgt. Maar zolang het zo goed voelt voor jou zou ik er gewoon lekker van genieten.

Toet, hoe is het met jouw 'date'?

Niet veel updates hier. Twitter man gaat het niet worden, ben er een beetje op afgeknapt, gewoon op hoe hij doet, niet eens op zijn foto, want die heb ik nog niet gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vlinderjoy do 7 maa 2013 - 8:57

Klinkt allemaal erg leuk koko Date-topic 2 - Pagina 15 281626781

Bliss, inderdaad lastig dat je weer gevoelens voor je ex krijgt. Zoals andere meiden hier al zei zou ik er ook gewoon rustig over na denken! Ik zelf heb ook nog goed contact met mn ex en soms betrap ik mezelf er ook wel is op dat ik denk hmm zal weer weer keer seks met hem willen hebben .. maar ik weet diep van binnen een relatie zit er van mijn kant niet meer in. Voel echt alleen vriendschap.

Jammer esperanza…Date-topic 2 - Pagina 15 1270000679



Ehm nou updates van mijn kant, ik ben geloof ik even met teveel mannen in contact Date-topic 2 - Pagina 15 2474380249 Vorige week wat ik hier al zei dus een date zaterdag gepland met iemand die redelijk ver hier vandaan woont ( uur rijden ) maar ondertussen ook nog met 3 andere mannen best leuk msn/whatsapp contact......en met 1 lijkt het via de app wel te klikken, regelmatig krijg ik appjes van hem, vanmorgen ineens, goeiemorgen leuke meid... dus ehm ik zie wel waar alles heen gaat, maar kan me toch beter op 1 date tegelijk richten:clown:
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum