Date-topic 2
+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Date-topic 2
Ja, hij heeft ook wel issues. Maar hij heeft dat eigenlijk al vrij snel aangegeven en ik ben gewoon doorgegaan met smssen en zo. Dus misschien heb ik niet goed geluisterd. Owh well.
Ik hoop dat jij er relaxed in kan blijven staan Bliss. En als het niet meer goed voelt inderdaad gewoon mee stoppen.
Ik hoop dat jij er relaxed in kan blijven staan Bliss. En als het niet meer goed voelt inderdaad gewoon mee stoppen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
OMG.. die andere collega houdt ook niet op zeg. Ik dacht, het is jarig, dus doe alleen een 'gefeliciteerd' via FB. Krijg ik direct via de werkchat een heel verhaal van hem.. het bóeit me niet. En ik ben dus alleen niet zo hard maar het is blijkbaar echt een type dat 50 planken voor zijn kop heeft en echt een harde boodschap moet horen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss: Hmm, ik hoop dat het allemaal zo uncomplicated blijft! Ik zou toch een beetje bang zijn dat het wel weer awkward gaat worden als één van de twee andere intenties krijgt (bijv. doordat hij of jij iemand anders leuk gaat vinden). Maar als jij hier nu gelukkig mee bent is het prima natuurlijk, ik zou alleen echt goed op jou en zijn gevoelens blijven letten (maar dat doe je al).
Carra: Ik zou me daar niet al teveel druk om maken, misschien heb je niet goed geluisterd, misschien heeft hij in zo'n vroege fase al teveel besproken/verwacht daarin. Ik weet het ook niet. Wel denk ik dat als het aan het begin al niet lekker loopt, dat het dan ook niet echt gaat lopen (maar misschien ben ik een beetje pessimistisch).
Caro: hahahahah, kom op, maar je wist toch al dat die muur voor mijn hoofd van bewapend beton is?
Jaya: leuk!! Ik hoop dat hij er net zo leuk uit ziet als hij overkomt!
Koko: klinkt goeeeed, ben benieuwd naar de volgende date!
Mijn updates (EVEN NIET QUOTEN):
-ben je te laat voor.
Carra: Ik zou me daar niet al teveel druk om maken, misschien heb je niet goed geluisterd, misschien heeft hij in zo'n vroege fase al teveel besproken/verwacht daarin. Ik weet het ook niet. Wel denk ik dat als het aan het begin al niet lekker loopt, dat het dan ook niet echt gaat lopen (maar misschien ben ik een beetje pessimistisch).
Caro: hahahahah, kom op, maar je wist toch al dat die muur voor mijn hoofd van bewapend beton is?
Mijn updates (EVEN NIET QUOTEN):
-ben je te laat voor.
Laatst aangepast door Antibes op do 28 feb 2013 - 6:45; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Bliss: Hmm, ik hoop dat het allemaal zo uncomplicated blijft! Ik zou toch een beetje bang zijn dat het wel weer awkward gaat worden als één van de twee andere intenties krijgt (bijv. doordat hij of jij iemand anders leuk gaat vinden). Maar als jij hier nu gelukkig mee bent is het prima natuurlijk, ik zou alleen echt goed op jou en zijn gevoelens blijven letten (maar dat doe je al).
Ik moet zo lachen om joumet die chatroulette! Hoe werkt het uberhaupt! En welke site gebruik jij daarvoor? Ik vind het intrigerend :-).
En ja.. ik wist ergens wel dat die muur van gewapend beton was! Maar iedere keer verbaast het me weer! Snap dat echt niet. Dus ik al vrij bot gezegd, joh, het is dat FB me het zei. Ja maar het is wel lief dat je het doet en blablabla.. Dus nu reageer ik helemaal niet meer. Zucht. Wat een zielig figuur..
Laatst aangepast door Caro op do 28 feb 2013 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
Caro- Ratel
Chatroulette is gewoon www.chatroulette.com en dan heb je random videogesprekken met mensen over de hele wereld. Je moet een hoop mensen wegklikken voor je een interessant persoon tegenkomt, maar dan kun je wel ook echt hele leuke gesprekken hebben!!
Wil je me even unquoten trouwens, ik wil dit ivm het laatste Nederlandse chatroulette exemplaar even niet online laten staan..
Wil je me even unquoten trouwens, ik wil dit ivm het laatste Nederlandse chatroulette exemplaar even niet online laten staan..
Antibes- Ratel
Antibes: What's wrong with you girl? Een extreem knappe HOLLANDER (in NEDERLAND dus!) vraagt je om een drankje te doen? Wat let je? GAAN!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Precies ja, eentje uit Israel is veeel veiliger!
Antibes- Ratel
Antibes: done :-)
Ik snap je punt ook niet zo goed om het níet te doen!!
Ik snap je punt ook niet zo goed om het níet te doen!!
Caro- Ratel
Blond schreef:Antibes: What's wrong with you girl? Een extreem knappe HOLLANDER (in NEDERLAND dus!) vraagt je om een drankje te doen? Wat let je? GAAN!
Zooooo ontzettend eens. Hoppa, gaan! Een drankje kan geen kwaad. Israel is dan wel veilig, maar daar kom je natuurlijk niet verder mee.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
gewoon doen, waarom niet. En die leeftijd je bent net zo oud als ik toch? het is maar een nummertje natuurlijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Blond schreef:Antibes: What's wrong with you girl? Een extreem knappe HOLLANDER (in NEDERLAND dus!) vraagt je om een drankje te doen? Wat let je? GAAN!
Precies! Daarbij ben jij ook én knap én hoogopgeleid. Klinkt als een prima match. En die leeftijd loslaten, hoeft helemaal geen issue te zijn. Gewoon een beetje buiten je standaard date-kader kijken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
32 te oud?? Ga alsjeblieft wat drinken met die knappe slimme Hollander, hallo zeg!!
Ik ben er voor mezelf wel uit dat leeftijd er niet echt toe doet, ik had nooit gedacht dat ik op een oudere man zou kunnen vallen en dat blijkt dus toch wel mogelijk.
Mijn update: Had ik al eens verteld dat ik echt heel happy single ben? Dat ik iemand tegenkwam zat totaal niet in de planning, en ik ben nu ook echt van plan om ver uit de buurt van de mannen te blijven Ik ben sowieso nog niet over hem heen, maar dat is ook wel logisch denk ik. Niet op zoek naar dates dus maar ik blijf gewoon meelezen.
Ik ben er voor mezelf wel uit dat leeftijd er niet echt toe doet, ik had nooit gedacht dat ik op een oudere man zou kunnen vallen en dat blijkt dus toch wel mogelijk.
Mijn update: Had ik al eens verteld dat ik echt heel happy single ben? Dat ik iemand tegenkwam zat totaal niet in de planning, en ik ben nu ook echt van plan om ver uit de buurt van de mannen te blijven Ik ben sowieso nog niet over hem heen, maar dat is ook wel logisch denk ik. Niet op zoek naar dates dus maar ik blijf gewoon meelezen.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Antibes, ik sluit me aan bij Blond & de rest.. Gewoon gaan! Wat is jouw leeftijd eigenlijk? 32 klinkt zelfs voor mij (22) als niet heel erg oud.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Gaaaan, Antibes!! Wat is nou 7 jaar verschil?! Mooie leeftijd juist!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Precies! Ik heb meer mannen gedate die 6 tot 7 jaar ouder waren dan mannen van mijn eigen leeftijd
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
En anders stuur je hem maar ergens naar door.
Minx- Lady Post-a-lot
Hahaha, ok ok ok.. Maar ik weet niet, het voelt een beetje awkward dat een man gelijk complimentjes geeft en je het liefst dit weekend al wil zien enzo... Hij heeft me net zijn nummer gegeven en we gaan waarschijnlijk zaterdagavond wat drinken.. Maar ik weet het nog even niet, ik twijfel vrolijk verder.
Antibes- Ratel
Antibes schreef:
Minx- Lady Post-a-lot
Ho ho, zaterdag heb je een date met ons he! Dan neem je m maar mee
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha, goed plan, als ik hem dan niets vind, kunnen we gelijk doorschuiven..
Overigens sta ik niet op de lijst voor zaterdag hoor..
Overigens sta ik niet op de lijst voor zaterdag hoor..
Antibes- Ratel
het is een leuke om door te schuiven hoor
Minx- Lady Post-a-lot
Klopt, maar ik verwacht wel dat je komt
Bliss- Lady Post-a-lot
Carra schreef:Blond schreef:Antibes: What's wrong with you girl? Een extreem knappe HOLLANDER (in NEDERLAND dus!) vraagt je om een drankje te doen? Wat let je? GAAN!
Zooooo ontzettend eens. Hoppa, gaan! Een drankje kan geen kwaad. Israel is dan wel veilig, maar daar kom je natuurlijk niet verder mee.
Nouhou! Je komt wel vér...maar of het ergens toe leidt?
Antibes.. zet die twijfels nu eens overboord gek mens en geniet gewoon!! Een NL kerel, die jou ziet zitten, die je snel je nummer geeft, hij geeft je complimentjes... come on!! Geniet ervan! En idd... anders mag je hem doorschuiven naar mij!!
Caro- Ratel
Bliss schreef:Klopt, maar ik verwacht wel dat je komt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Bliss schreef:Klopt, maar ik verwacht wel dat je komt
Haha, om vier uur toch? Waarschijnlijk spreek ik met hem 's avonds af, dus wie weet kunnen jullie me eerst dronken voeren..
Antibes- Ratel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: