Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly ma 4 maa 2013 - 21:24

Esperanza, als je er niets in ziet zou ik het afzeggen, als je toch benieuwd bent moet je gaan want het wordt echt niet makkelijker naarmate je langer wacht smile

Carra, het komt VAST EN ZEKER goed met jou!! Je bent pas 28 en dit is gewoon even klote, maar als jij over tien jaar op de bank zit met je grote liefde doet dit er niet meer toe.

Tabbert, hoe was het??

Caro, dat zeg ik ook altijd; "Wie denkt hij wel dat hij is, God's gift to women?" Very Happy
Ik heb zelfs een keer een kerel op die manier voorgesteld aan mijn moeder, dat was ook een figuur zeg. Argentijns, knappe kerel hoor, maar ik zag het niet gebeuren. Hij wel. Bleeeeef me maar achterna zitten en bijdehante opmerkingen maken tegen iedereen, arrogant, maar wel op een grappige manier, hij heeft me heel veel aan het lachen gemaakt. Toen kwamen mijn ouders op bezoek en was hij er als de kippen bij, ik zag hem niet eens aankomen en toen stond hij mijn vader en moeder al een handje te geven "IK ben Alejandro!", dus ik er droog achteraan: "Ja, dit is hem nou, God's gift to women." Hij keek nogal beteuterd maar gaf het alsnog niet op Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra ma 4 maa 2013 - 22:22

Polly, lief van je! Ik weet het ook wel hoor. Maar dat is zo'n dipje die één keer in de zoveel tijd even de kop opsteekt.

Esperanza, ik zou de date toch een kans geven. Misschien wordt het deze tweede keer wel zo ontzettend leuk dat al je twijfels weg zijn. En anders kan je hem daarna altijd alsnog zeggen dat je niet verder wilt daten.

Het is trouwens zo veel leuker nu ik jullie hoor zeggen wat je schrijft. Dat klinkt een beetje gek, maar het maakt het echt heel anders. Date-topic 2 - Pagina 14 3079029344
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 4 maa 2013 - 22:32

Bliss schreef:Tabbert, hoe was je date & wat heb je met m gedaan? Very Happy

Hij is net weg angel

Hij heeft me mee uit eten genomen en dat was echt super gezellig en leuk. En eigenlijk is hij gewoon leuk (bindingsangsten komen opspelen.. arggg). En hij liet vallen dat hij mij echt leuk vindt en het voor langere termijn zag zitten Wink Niet dat wel nu gelijk een stel zijn hoor, wilde dat gewoon weten voordat ik hem bij me liet slapen haha.

Carra: wat stom dat die gast niet inziet hoe leuk jij bent! En die laatste opmerking ook. What ever dude. Op naar een andere veel leukere kerel. Je bent immers PAS 28 en je kan altijd jonger gaan Laughing

Polly: dat verhaal met die alejandro LOL

Esperanza: contact over whatsapp en in het echt is ook heel anders. Ga gewoon. Niets te verliezen toch? Alleen een paar gratis wijntje :P

En eens met Carra, het is inderdaad helemaal leuk nu ik jullie hoor zeggen wat je schrijft.

O enne, voor wie het afvraagt: die komkommers zijn nog steeds nodig hoor op de volgende meeting lol!

Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 4 maa 2013 - 22:35

Haaa ik dacht het al wel! Klinkt geslaagd! Binnenkort melden in het kersverse-relatietopic? Very Happy Komkommers staan genoteerd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 4 maa 2013 - 22:45

Was inderdaad geslaagd, maar ga echt niet te hard van stapel lopen. Stel dat het op deze manier goed blijft gaan, dan moet hij toch nog een lange tijd wachten voordat ik er over nadenkt om er misschien een stempel op te zetten.. We zien elkaar immers weinig.. dus lekker rustig aan.

En ik wil natuurlijk nog steeds meekunnen met de spot the date avond!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza ma 4 maa 2013 - 23:12

Haha Polly, die jongen had ook een bord voor z'n kop of niet? Laughing

Tabbert, dat klinkt goed! En inderdaad gewoon rustig aan blijven doen, een beetje aan het idee wennen.
Je kunt trouwens gewoon mee naar de spot-een-date meeting, kun je dates voor ons spotten Very Happy
Je hebt gelijk dat appen anders is dan 'echt' contact, maar zijn berichtjes zijn heel anders geworden dan eerst, veel minder en ook minder interesse heb ik het idee. Hij gaf dan wel weer de aanzet tot een nieuwe date, al moest ik het weer concreet maken, anders hadden we nog steeds niet afgesproken volgens mij Wink

Nou ja, ik ga de date maar gewoon door laten gaan!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra ma 4 maa 2013 - 23:42

Goed zo! Je merkt het vanzelf.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 5 maa 2013 - 1:32

Hee Tabbert, wat fijn dat je date geslaagd was! Rustig aan doen is niet erg toch, dan kun je de tijd nemen om te kijken of het wat wordt of niet. smile

Esperanza: Ik snap je twijfels wel, maar ik vind het goed dat je gewoon gaat! Je hebt nietst e verliezen, je kunt het altijd nog afkappen.

Ik durf het bijna niet te zeggen, ik weet dat het stom is, maar mijn gevoelens voor Kip laaien weer op silent Het ging zo goed, ik was echt bijna over hem heen, en er zelfs oprecht van overtuigd dat wij absoluut niet bij elkaar passen en dat het echt veel beter is zonder hem. Maar goed, na een periode van nauwelijks contact (en awkward contact als er wel contact was), is het weer leuk tussen ons. Hij initieert ook steeds het contact, hij komt bij me zitten, spreekt me regelmatig aan op whatsapp, hij geeft me complimenten etc. Eigenlijk het gedrag wat ik destijds van hem gehoopt had, behalve dan dat het nu nog wel erg oppervlakkig is (we spreken vooral over gezamenlijke activiteiten en studiegerelateerde dingen). Maar goed, nu we weer meer contact hebben, merk ik dat ik hem dus ook weer leuker ga vinden. En ik begin weer na te denken over hoe hij mij ziet. En stiekem denk ik, we zijn een aantal maanden verder, misschien is het nu wel anders. Maar ik wil niet weer die frustratie van de vorige keer, ik wil niet weer het liefdesverdriet, ik wil niet weer de onzekerheid. Ik wil hem eigenlijk helemaal niet leuk vinden :nopompom:

Dan nog iets minder potentieel zelfdestructief nieuws, ik heb best leuk contact met een ongelooflijke knappe jongen die hier in de buurt woont. Ik heb me ooit samen met vriendinnen aangemeld op Paiq, gewoon puur voor de lol. Ik doe er ook alleen de fun dingen zoals foto's beoordelen , ik heb absoluut geen zin in internetdaten. Maar goed, een paar weken geleden ging ik op een saaie zondag een speeddate doen, en die jongen was eigenlijk best heel leuk. Dus we spreken elkaar nu op whatsapp, misschien later nog in het echt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 5 maa 2013 - 8:39

Ik heb NU zomaar ineens spontaan mijn tweede date :shock:
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ di 5 maa 2013 - 8:48

Kowalski schreef:Ik heb NU zomaar ineens spontaan mijn tweede date :shock:

Spannend! Veel plezier, Koko.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 5 maa 2013 - 19:37

Dat was echt raar! We waren een beetje vaag aan het doen, dat kwam door mij. Weet je, ik heb gewoon slechte ervaringen en ben daardoor heel erg bang om me te binden. Ik vind jongens leuk en flirten gaat me goed af, maar zodra hij dichterbij komt haak ik af. Het is dus al heel wat dat ik vorige week ben gaan daten en hij vond me zo leuk dat hij me meteen weer wilde zien, maar dat heb ik een beetje op afstand gehouden. Hij snapte er helemaal niks van en had op gegeven moment ook zoiets van "Huh?". Snap ik, want ik deed ook heel vreemd. Maar gisteravond dacht ik, schijt aan, ik ga gewoon ff naar hem toe. Samen voetbal kijken, was erg gezellig! Daarna hebben we echt uren gezoend en geknuffeld op de bank, heel erg fijn. En om 3 uur vannacht heeft hij me thuis gebracht.

Ja, ik vind hem echt wel leuk denk ik! Ik wil nog steeds rustig aan en ben ook wel van plan om hem dat uit te leggen. Ik ben gewoon bang. En ik weet wel dat ik pas een succeservaring wat betreft jongens kan hebben als ik het ook aan ga, maar ik heb daar tijd voor nodig. En als hij dat niet begrijpt dan zoekt hij het maar uit Date-topic 2 - Pagina 14 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly di 5 maa 2013 - 20:35

Super leuk nieuws, Koko en Tabbert! Het wordt nog wat met jullie dates Very Happy

Esperanza, ben je nu geweest?! Hoe was het?

SuperGrover, het is natuurlijk mogelijk dat hij er ook anders tegenaan kijkt een paar maanden later, maar ik zou er niet op hopen als ik jou was... Kun je hem niet iets meer ontlopen zodat je niet weer opnieuw gevoelens krijgt en je je kan richten op je leuke internetdate? Very Happy

Ja, die Alejandro was echt een figuur... Hij kwam iedere dag het kantoor binnen waar ik met vier anderen zat. Andere mensen vertelden me natuurlijk wel eens iets over hem, achter wie hij in het verleden aan zat en zo. Alleen René, de stille Filipino in de hoek bemoeide zich nergens mee en zat gewoon altijd te werken.
Op een dag deed Alejandro de deur open, zei: "Ik zal jullie even Polly's reactie laten zien toen ze mij voor het eerst zag, dan zien jullie dat het liefde op het eerste gezicht is." En hij doet dramatisch zijn hand voor zijn voorhoofd, kreunt erbij en valt plat op de grond...
Wij keken er verbaasd naar en moesten lachen!! Vervolgens begon hij weer met zijn gladde praatjes en toen ik er niet op in ging raakte hij helemaal gefrustreerd en zegt hij: "WAAROM luister je ook naar wat die zegt over mij, en die, en naar wat iedereen zegt over mij... Luister naar René!! Die zegt tenminste niets!!" (die Filipino in de hoek dus).

Of als ik dan door een andere man gebeld werd helemaal jaloers vragen "WIE IS DAT???" en ik alleen maar: "Gaat je niks aan."
Dan liep hij weer een dag beledigd rond, echt te hilarisch.

En er is dus nooit een date geweest!! Eigenlijk mag ik hier dus helemaal niet over vertellen in het date topic Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 5 maa 2013 - 20:38

Date of niet, toch moet ik wel echt lachen om die gast Polly cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 5 maa 2013 - 21:05

Leuk Koko en Tabbert! Geniet er maar van hoor :-)

Esperanza.. was het nu vanavond of gisteren?

Polly: ik heb ook nooit gedate met die gekke collega van me, met zijn gehinnik maar ik vertel er ook over :-). Maar wat een figuur die Alejandro!! Hahah, dat ze zo gemaakt worden he :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ di 5 maa 2013 - 21:59

Wat een rare die Alejandro, Polly!

Oh Koko, wat leuk! Ik word blij van jouw verhaal smile.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 5 maa 2013 - 23:32

Nou ja, Carra wat een rare flapdrol zeg. Het aanbod staat nog steeds? Die denkt inderdaad dat hij "Gods gift to the woman" is.

En Koko & Tabbert: Leuke updates!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 6 maa 2013 - 3:13

Ja bluh, dat denkt hij vast. Al denk ik dat het geen player is die zomaar op zoek was naar een scharrel. In dat geval was hij niet zo eerlijk geweest, maar had hij me langer aan het lijntje gehouden.
Hoe dan ook het is wel klaar.

Ik heb gisteren in een opwelling een man gewhatsappt waar het contact een beetje mee doodgebloed was omdat ik aan het daten was met ex-date. Toevallig gaat hij maandag naar hetzelfde concert als waar ik heen ga. (ex-date gaat daar ook heen, gelukkig is de Ziggo Dome groot Wink ) dus we hebben het erover gehad om dan heel nonchalant een drankje aan de bar te doen. Leuk. Een soort van mini-speed date dus.

Esperanza hoe was het bij jou gisteren?

En leuk Koko! Niet zo bang zijn, gewoon stapje voor stapje. Maar jaag hem niet weg, dat zou zonde zijn, want volgens mij vindt hij je leuk!!

Zelfde geldt voor Tabbie en haar date! Niet bang worden, het is leuk!

Polly, heb jij nog contact met de man? Enig idee wanneer jullie elkaar weer zien?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski wo 6 maa 2013 - 3:33

Haha spannend Carra! Lekker nonchalant Date-topic 2 - Pagina 14 3079029344 Kent je ex-date hem? Maar je zal hem ook niet voor niks in een opwelling gewhatsappt hebben denk ik Date-topic 2 - Pagina 14 561177

Echt zo raar, want ik voel me eigenlijk helemaal niet top door wat vervelende dingen bij elkaar, maar ik loop echt al de hele dag met een big smile op mijn gezicht en die wil er niet meer af! Maar ik weet niet of dat nu is omdat ik trots ben op mezelf dat ik het aan ben gegaan en probeer weer mensen (jongens) te gaan vertrouwen, of dat ik hem eigenlijk stiekem toch ook wel heel leuk vind! Je hebt gelijk Carra, ik moet er wel voor zorgen dat ik niet te afstandelijk doe, want hij vindt me inderdaad echt leuk, dat merk ik aan alles, zo lief Date-topic 2 - Pagina 14 2474380249
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Fred wo 6 maa 2013 - 4:32

Leuk Kowalski, hij boft maar met zo'n leuke meid als jij. Ten minste als je hem leuk genoeg vind, maar dat lijkt mij wel het geval als ik je verhaal zo lees. En een meid die voetbal mee kijkt, die zijn er niet veel te vinden denk ik.. lol
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly wo 6 maa 2013 - 5:01

Koko, hartstikke leuk voor je, gewoon rustig aan doen dus en dan zie je het vanzelf wel. Wat is het ergste dat er kan gebeuren?

Carra, leuk dat je alweer een nieuwe afspraak hebt gepland, goedzo! Hopelijk is dat een leuke man, maar het klinkt wel gezellig op die manier.

Wij hebben mail contact, ik verwacht ieder moment weer nieuws want ik heb al even niets gehoord, maar ik zit er niet op te wachten of zo. Ik heb er wel vertrouwen in dat alles uiteindelijk goed komt, one way or another. Ik weet wat ik aan hem heb en ik ben gewoon gelukkig met hoe alles is op het moment. Lekker vrij om te doen en laten wat ik wil, ik ga weer allemaal nieuwe dingen doen en meemaken de komende maanden, en ik hoop hem ook weer te zien over een paar maanden. Maar ik heb het er verder niet meer over of zo, dat verandert toch niets aan de situatie. Ik denk wel veel aan hem en altijd met een glimlach dus dat is ook fijn smile

Ik heb op vakantie besloten dat ik mijn motorrijbewijs wil gaan halen en heb voor deze week al een proefles geregeld, ik heb ook al gekeken hoe ik mijn PADI kan gaan halen, ik ben plannen aan het maken voor mijn volgende vakantie... Dus dat houdt me meer bezig dan daten op het moment. Mag ik toch in het topic blijven? Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 6 maa 2013 - 5:17

Ja Polly, hier blijven jij! PADI, is dat een duikbrevet of zit ik er helemaal naast? Wilde plannen heb jij!

Koko is verliehiefd! I love you Klinkt erg leuk allemaal en idd, volgens mij ziet ie jou ook helemaal zitten.

Carra, is dat een man die je ook via e-Matching kent? Mijn abonnement loopt over tien dagen trouwens alweer af en ik kijk af en toe nog wel, maar ik vind niemand de moeite van een berichtje waard. Kreeg van de week nog wel een bericht van iemand, maar dat was ook niks Date-topic 2 - Pagina 14 394967
Ik zal ook maar even opbiechten dat ik de laatste dagen toch weer erg veel aan mn ex denk, een paar keer heb ik hem ook gewhatsappt omdat ik echt behoefte had aan contact ofzo. Maandagavond toen ik in bed lag keek ik nog foto's van ons samen en lag ik gewoon een potje te janken, omdat ik hem ineens miste ofzo. Maar goed, deze gevoelens probeer ik nu weer een beetje weg te drukken. Zaterdag zie ik hem weer, want hij geeft een feest voor zijn 30e verjaardag. Heb er zin in, want dan zie ik mn ex-schoonfamilie ook eindelijk weer eens en kunnen we ff lekker bijkletsen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly wo 6 maa 2013 - 7:00

Duikbrevet inderdaad! Ben laatst voor het eerst gaan duiken en ik vond het een beetje eng, misschien dat ik het daarom juist leuk vond. Weet nog niet precies hoe ik het in mijn drukke schema kan passen, maar dat gaat vast lukken.

Vervelend dat je weer die gevoelens hebt voor je ex, tenzij je toch een toekomst ziet met hem is dit natuurlijk niet waar je op zit te wachten... Lastig hoor, maar ik snap het helemaal, ik zou namelijk ook niet gewoon seks kunnen hebben met iemand. Volgens mij ben jij ook zo'n gevoelig type wat dat betreft en dat is helemaal niet verkeerd, maar gewoon niet handig in deze situatie. Leuk in ieder geval dat je zaterdag iets hebt om naar uit te kijken, en sterkte met je gevoelens wegdrukken! smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 6 maa 2013 - 7:16

Ik ben nu ook steeds aan het denken of er niet toch een toekomst in zit. Er moeten dan wel dingen veranderen, dat sowieso. Maar voorlopig zeg ik hier niks over tegen hem hoor, ik wil eerst eens kijken of dat gevoel blijft of dat het van tijdelijke aard is. Voorlopig nog maar gewoon friends with benefits en daarna zie ik wel weer verder.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly wo 6 maa 2013 - 7:20

Zeker, je hoeft nu niets te beslissen. Geniet van de benefits, zou ik zeggen! Heb gisteren een spiraal laten zetten (deed fucking pijn trouwens) en ik mag nu "drie dagen" geen seks. Dan voel ik me echt even sneu als me dat verteld wordt, wetende dat het vast weer eeuwig gaat duren voordat ik weer wat actie meemaak. Veel plezier dus!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 6 maa 2013 - 7:24

Oh een spiraal heb ik ook nog aan gedacht, maar ik hoor veel verhalen over pijn enzo :O Ben nu gestopt met de pil, dus voorlopig alleen condooms voor mij. Haha, die drie dagen moet je wel doorkomen dus, hopelijk snel weer wat actie!
Doet me denken aan toen ik jaren geleden op een festival was met twee vriendinnen en iemand vroeg of ik mee wilde doen aan "40 dagen zonder seks". Ik moest echt keihard lachen en zei dat 40 dagen mét seks een grotere uitdaging voor me zou zijn Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 14 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum