Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 7 maa 2013 - 20:50

Lacey, wat jammer dat er nog steeds geen nieuwe afspraak is. Ik zou het denk ik ook van hem laten afhangen. Wat grappig trouwens dat je hem zo vaak tegen komt in de lift, ik kom mijn buren echt bijna nooit tegen!

Jaya, wat jammer, ik had het wel een leuk verhaal gevonden als het in het echt ook had geklikt! Hoezo ben je op hem afgeknapt?

Vlinderjoy, toe maar zeg. Aan mannen geen gebrek!

Van mijn date heb ik verder niets meer gehoord, niet dat ik het had verwacht trouwens.
Ik kreeg wel een oneliner op paiq van een, zo op het eerste gezicht, best wel een leuk jongen volgens mij. Dus daar heb ik maar even een berichtje naar gestuurd.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ do 7 maa 2013 - 20:58

Esperanza schreef:Lacey, wat jammer dat er nog steeds geen nieuwe afspraak is. Ik zou het denk ik ook van hem laten afhangen. Wat grappig trouwens dat je hem zo vaak tegen komt in de lift, ik kom mijn buren echt bijna nooit tegen!

Jaya, wat jammer, ik had het wel een leuk verhaal gevonden als het in het echt ook had geklikt! Hoezo ben je op hem afgeknapt?

Vlinderjoy, toe maar zeg. Aan mannen geen gebrek!

Van mijn date heb ik verder niets meer gehoord, niet dat ik het had verwacht trouwens.
Ik kreeg wel een oneliner op paiq van een, zo op het eerste gezicht, best wel een leuk jongen volgens mij. Dus daar heb ik maar even een berichtje naar gestuurd.

Nou ja, die paar keer kwamen we toevallig net tegelijk terug uit het werk, anders zie ik hem verder ook nooit.

Ach... denk dat dit toch weer een gevalletje 'he is just not that into me' is. Als hij me echt leuk had gevonden had hij al wel een nieuwe datum geprikt. Je zou zeggen dat ik er inmiddels wel aan gewend moet zijn, maar toch is het iedere keer weer een teleurstelling.

Jammer dat jij niks meer van je date hebt gehoord, Esperanza.
Misschien moet ik toch ook weer eens op Paiq gaan kijken.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 7 maa 2013 - 21:16

Ik ben het even kwijt, maar jullie hadden toch al wel een keer samen een film gekeken, vanuit wie kwam dat initiatief?
En jij hebt natuurlijk daarna gevraagd of hij Wie is de Mol kwam kijken. Dus ja, dan ligt de bal wel bij hem. Wie weet komt het nog, maar ik zou er inderdaad niet teveel op gaan wachten. Blijft toch altijd rottig he?!

Van m'n date zelf vind ik niet zo erg, ik had hem nog maar 1x gezien en wist nog geen eens wat ik van hem vond. Maar al met al hebben we wel meer dan een maand contact gehad. Waarvan ik de laatste 2 weken al zoiets had volgens mij is er niet echt interesse meer, maar hij bleef berichtjes sturen. Dan had ik liever gehad dat hij toen was gestopt met berichtjes sturen of had gezegd dat hij niet meer wilde afspreken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ do 7 maa 2013 - 21:49

Ja, we hebben inderdaad samen film gekeken bij mij thuis. Dat was zijn initiatief.
Toen heb ik voorgesteld om bij hem thuis WIDM te kijken, maar hij kon niet en zei dat het dan een andere keer moest. Dus ja, wie weet komt het nog, maar ik reken er maar niet op. Pure zelfbescherming...

Alleen snap ik eerlijk gezegd niks meer van. Een tijd terug vond hij me nog zo ontzettend aantrekkelijk, maar deed hij er niks mee vanwege zijn relatie die hij toen nog had.

Die date van jou snap ik ook niet, inderdaad. Stuur dan geen berichtjes meer en zeg eerlijk dat je niet meer wil afspreken.

Ik hoop maar dat buurman wel zo stoer is om te zeggen dat het bij die ene filmavond blijft. Weet ik ook meteen waar ik aan toe ben.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 21:57

Afknappen mag ik het misschien niet noemen, maar wat kleine dingen waar ik niet tegen kan. Als ik niet meteen reageer krijg ik berichtjes met 'saai' of 'X' en dergelijke. Ik betrap mezelf erop dat ik ook kijk wanneer iemand online is geweest, maar als iemand niet meteen reageert ga ik niet berichtjes blijven sturen, vind dat zelf zo vervelend. En hij zegt 'hihi' en 'men zus' in plaats van 'mijn zus'.

Maar goed, daar moet ik het natuurlijk niet van af laten hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra do 7 maa 2013 - 22:17

Ohoh.... het HIHI alarm!!! Date-topic 2 - Pagina 16 394967

Ik snap wel dat het je stoort dat hij dat soort berichtjes stuurt als je niet gelijk reageert. Dat slaat echt nergens op en vind ik een beetje té fanatiek.

Ik heb gisteren ook een oneliner op Paiq geweigerd omdat iemand schreef: "bovenaan mij lijst".
Het kan best dat hij in de snelheid die N is vergeten. Maar lees op z'n minst je oneliner nog even na voordat je er een stuurt.


Laatst aangepast door Carra op do 7 maa 2013 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly do 7 maa 2013 - 22:31

Hihi, inderdaad... Het is ONE LINE, after all. Rolling Eyes
Carra, hoe gaat het verder met je nu? Denk je nog veel aan hem?

Jaya, ik snap je, afknapper hoor!!

Esperanza, dat is inderdaad veel contact voor iemand waar je eigenlijk weinig interesse in hebt. Ik zeg: tijd voor een nieuwe kandidaat!

Vlinderjoy, succes met alle mannen Very Happy

Lacey, ik vind het jammer voor je en snap zoiets ook niet. Probeer het naast je neer te leggen, je weet toch nooit waar het aan ligt.

Dit doet me denken aan nog een verhaal uit de oude doos, ik heb het hier over 2008...
Ik had op een concert iemand leren kennen waar ik daarna nog eens mee afgesproken had. We hadden leuk contact maar het afspraakje was het toch niet helemaal blijkbaar, het contact hield daarna op, maar ik wist niet precies wat ik nu verkeerd gedaan had. Ik maakte me er verder ook niet druk om, tot een paar maanden later... Ik zou het land bijna verlaten en kreeg opeens weer allemaal berichtjes van hem, hij moest me opeens per sé nog eens zien. Ik heb hem toen een week aan het lijntje gehouden om uiteindelijk te zeggen dat ik geen behoefte had om hem nog eens te zien, "Net goed" dacht ik. En toen las ik op Facebook dat hij een status update had geplaatst: "Maybe her laugh wasn't so annoying after all..."
Ik heb het genegeerd maar ik voelde me wel even klote hoor, dat je dus blijkbaar al afgerekend wordt op hoe je lacht! Daarna toch wel een tijd me druk gemaakt of ik niet te stom lach... Slaat eigenlijk nergens op, want zo raar vind ik mijn lach helemaal niet. En toen ik eindelijk de moed had verzameld om het aan mensen te vertellen (want eerst schaamde ik me, wie weet vindt iedereen wel dat ik stom lach?) moest iedereen erom lachen, dus nu maak ik me er ook niet meer druk om.

Wat een loser.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly do 7 maa 2013 - 22:46

Ik zit hier met een big smile, kreeg net een super leuke mail van mijn lover smile smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 7 maa 2013 - 22:57

Lacey, dat is wel vreemd inderdaad. Hopelijk is er snel wat meer duidelijkheid
Jaya, oeh, dat zijn wel afknappers inderdaad. Vooral het iets sturen als je zijn bericht hebt gelezen en niet meteen iets terug stuurt.
Carra, ik kan op 1 of andere manier niet quoten, maar.... schreeft??? Wink
Dat is wel stom zeg, om in de ene zin een spelfout te maken, daar trek je vrouwen natuurlijk niet echt mee aan! Al denk ik wel dat als zijn foto heel leuk was geweest dat ik dan wel gereageerd had.
Polly, nou ja zeg, dat is echt niet leuk! Weet je wel zeker dat dat berichtje op jou sloeg? Het zou wel stom zijn als jij rot hebt gevoeld om iets wat helemaal niet voor jou bestemd was.
Oh wat leuk!!! Ga je hem binnenkort nog weer zien?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly do 7 maa 2013 - 23:04

Zeker weten niet echt, maar toch weet ik het zeker, zeg maar. Was gewoon te toevallig allemaal en mijn lach is misschien ook wel enthousiast in vergelijking met de gemiddelde Aziaat Very Happy
Ik kan er nu wel om lachen hoor.

Binnenkort zou ik het niet noemen, ik hoop op deze zomer, maar ik moet even kijken hoe het allemaal loopt. Ik moet naar Europa en hij is dan in Alaska, maar ik ben afgelopen jaar ook meerdere keren heen en weer gevlogen dus het is allemaal niet te voorspellen. Ik ben ook niet van plan achter hem aan te reizen want dat heeft geen nut, maar ik hoop hem dus wel dit jaar nog te zien.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra do 7 maa 2013 - 23:20

Haha, Esperanza, dat is wel een ernstige fout. In de snelheid van het typen zeg maar. ;-) Gelukkig kon je niet quoten.

Superleuk Polly die mail! Het is wel een moeilijke situatie hoor. Maar gelukkig sta je er zo relaxed in.

Het gaat met mij wel goed. Ik check niet meer wanneer hij online is geweest (ja dat deed ik Date-topic 2 - Pagina 16 394967) op whatsapp en ben er echt wel klaar mee.
Maar ik heb wel gemerkt dat ik de aandacht (na ruim een jaar niet daten) weer leuk vind en weer meer wil gaan daten.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 7 maa 2013 - 23:34

Polly lastig hoor, ik hoop echt dat je hem dit jaar nog kunt zien!

Ik kan nog steeds niet quoten, maar dat laatste heb ik ook hoor Carra! Ik vind de aandacht ook erg leuk en heb ook weer zin om te daten.
Fijn dat het nu wel over is voor je en dat je WA niet meer checkt. Hopelijk is die concert-speeddate leuk, dan ben je hem sowieso al snel weer vergeten!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ do 7 maa 2013 - 23:54

Dat van die aandacht herken ik maar al te goed. Tijdenlang date-loos geweest en überhaupt geen mannelijke aandacht. Het was wel even een egoboost en ik weet hierdoor dat ik er toch best wel mag zijn. Misschien moet ik het als een soort mantra iedere ochtend even tegen mezelf zeggen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 0:46

Van die aandacht herken ik ook wel inderdaad. Het is toch altijd weer even goed voor je ego als je dat soort aandacht krijgt van een leuke man. ;-)

Polly, leuk dat je een mail van je lover hebt gehad! Hopelijk zie je hem deze zomer.

Carra, goed dat je gestopt bent met kijken op whatsapp. Daar heb je alleen jezelf maar mee, ook dat herken ik namelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski vr 8 maa 2013 - 1:25

Polly schreef:Ik zit hier met een big smile, kreeg net een super leuke mail van mijn lover Date-topic 2 - Pagina 16 561177 Date-topic 2 - Pagina 16 561177

Date-topic 2 - Pagina 16 281626781

Ik ga zo even de rest lezen, maar deze zin viel me op!

Ik zie mijn date maandag of dinsdag weer (maar misschien komt hij morgenavond nog even snel langs). Ik wilde eigenlijk heel rustig aan doen, maar wil hem nu toch wel heel erg graag zien en nu kunnen we geen avond vinden dat we allebei kunnen Date-topic 2 - Pagina 16 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly vr 8 maa 2013 - 5:25

Haha Kowalski, ben je eindelijk om en wil je meer daten, moet je alsnog wachten smile Ben heel blij voor je dat het zo goed loopt tussen jullie! Hopelijk zie je hem morgen nog even.

En dames, ik vind dat jullie allemaal dan maar wat meer moeten daten als jullie genieten van de aandacht. Het is ook fijn om te weten dat je goed in de markt ligt, dus daar mogen jullie best wat meer gebruik van maken smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 8 maa 2013 - 6:16

En laten we vooral elke ochtend in de spiegel tegen onszelf zeggen: "je mag er zijn!". Zo heb ik ooit in de kroeg van een oudere man eens een bierviltje gekregen waar hij iets op had geschreven in de trant van "je bent veel mooier dan je denkt dat je bent" o.i.d. en dat heeft echt jaren naast mijn spiegel gehangen Very Happy Denk dat ik het nog steeds ergens heb, al weet ik het niet zeker.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski vr 8 maa 2013 - 9:37

Bliss schreef:En laten we vooral elke ochtend in de spiegel tegen onszelf zeggen: "je mag er zijn!". Zo heb ik ooit in de kroeg van een oudere man eens een bierviltje gekregen waar hij iets op had geschreven in de trant van "je bent veel mooier dan je denkt dat je bent" o.i.d. en dat heeft echt jaren naast mijn spiegel gehangen Very Happy Denk dat ik het nog steeds ergens heb, al weet ik het niet zeker.

Haha dat probeer ik dus ook iedere ochtend te doen. Ik heb nogal een negatief zelfbeeld (gehad) en leerde dat op therapie ook wel, maar dat nam ik nooit aan. Totdat een vriendin dat een tijd geleden tegen me zei en sindsdien ben ik het echt gaan doen. En het helpt echt!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Burn vr 8 maa 2013 - 9:42

Koko, i love your update!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover za 9 maa 2013 - 7:33

Kowalski, leuk dat het zo goed gaat met je date! Hoe heb je hem ook alweer ontmoet? smile

Ik heb dinsdag een date met die jongen van internet, maar ik voel me er een beetje twijfelachtig onder. Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin. Heel stom, en het ligt ook niet aan hem. Hij is niet lelijk, hij is aardig, woont in de buurt, heeft globaal dezelfde hobby's en interesses en kan spellen. Maar ik vind het inderdaad een beetje suf, een internetdate. Ik heb een vrij druk leven de laatste tijd, ik heb het hartstikke leuk zonder jongen in mijn leven. Als je head over heels verliefd bent, is daten leuk. Maar nu geef ik mijn enige vrije moment in de week op om een drankje te doen met iemand die ik niet ken.

Ik voel me een loser en een zeikerd, want als ik geen liefdesleven heb, dan vind ik mezelf sneu, en als ik een date heb, voel ik mezelf ook sneu laughcry Maar ik heb hem met uitgaan al ontmoet, ik weet in elk geval dat hij is wie hij zegt dat hij is en mijn eerste indruk is niet verkeerd ofzo. Dus ik heb geloof ik even een schop onder mijn kont nodig!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  sokpop za 9 maa 2013 - 10:16

Wow ik had net een speeddate op paiq en nu ga ik dinsdag al afspreken geloof ik....
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ za 9 maa 2013 - 10:42

Da's mooi snel, Sokpop!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  sokpop za 9 maa 2013 - 10:47

Ja dat kan je wel zeggen ja, erg voortvarend.

Maar goed dan zijn er in elk geval geen verkeerde verwachtingen zoals bij mijn laatste date. En zijn foto's waren leuk om naar te kijken.

Heb jij nog wat gehoord van je buurman lacey?
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski za 9 maa 2013 - 21:01

Supergrover, ik heb hem via mijn beste vriendin leren kennen. Hij is een vriend/kennis van haar en we zijn een jaar geleden uitgenodigd op een feestje van hem. Toen vond ik hem gewoon leuk, maar te hoog gegrepen voor mij. Intussen ben ik hem, terwijl ik met haar op stap was, een aantal keer tegengekomen in de kroeg, altijd even kletsen enzo, gewoon leuk. En met carnaval had hij me op facebook een berichtje gestuurd of ik wat mee wilde drinken. Ik 'kende' hem eigenlijk dus al een jaar, maar eigenlijk kende ik hem helemaal niet.
Heel grappig, ik was gisteren bij die vriendin en die heeft zich echt kapot gelachen om al mijn updates, vooral omdat ze hem kent natuurlijk Date-topic 2 - Pagina 16 561177
Ik zie hem dinsdag weer, gaan we uiteten!

Maar jij heb inderdaad een schop onder je kont nodig! Ik herken heel erg wat je schrijft, ik had het zo zelf kunnen schrijven. En misschien heb je hem inderdaad (nu) niet nodig. Maar hee, wat heb je te verliezen? Helemaal niks toch? En het is juist goed om een beetje bezig te blijven met daten. En wie weet ontpopt hij zich wel tot je droomvent! Als je het niet probeert, dan weet je zeker dat het niks gaat worden. Gewoon doen dus, gaan met die banaan! Dan kan je in ieder geval zeggen dat je het hebt geprobeerd en dan kan je altijd nog beslissen of je er meer tijd in wilt steken!

Haha Sokpop, dat is wel echt speed!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ za 9 maa 2013 - 21:17

sokpop schreef:Heb jij nog wat gehoord van je buurman lacey?

Nee, niet meer sinds vorige week :nopompom:

Met jou gaat ie ook lekker, Koko! Very Happy

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum