Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+36
FireButterfly
Marsy28
May
Sterre
Atelier Madame
Reva
Punk'd
Janelie
Feline
Antibes
MarySun
Esperanza
_Lacey_
Fred
Chocolate Cookie
Nyx
June
Polly
Blond
SuperGrover
Poubelle
Kowalski
Caro
sokpop
Minx
Vino
Tabbert
dr_oupy
Burn
mauwmauw
Carra
Kiekeboe
Vlinderjoy
Toet
Bliss
Lady4
40 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sterre wo 27 maa 2013 - 11:24

Ik ga niet meer zo vaak echt uit-uit, maar qua borrelcafeetjes zij De Voortuin en 't Hart echt leuk! Daar zie ik ook vaak wel leuke mannen. Ook De Flater en het Gras van de Buren vind ik gezellig.

De Hofman vind ik qua danscafe wel een van de leukste, maar ik word er allemaal niet echt warm meer van (of ik word gewoon oud laughcry ).

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 27 maa 2013 - 21:28

Hoe was het Kiek? Was je outfit toch wel warm genoeg Very Happy
Hier was het oke. Niet heel bijzonder ofzo, maar iig een leuk avondje uit Wink
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski do 28 maa 2013 - 1:14

Tabbert schreef:Hoe was het Kiek? Was je outfit toch wel warm genoeg Very Happy
Hier was het oke. Niet heel bijzonder ofzo, maar iig een leuk avondje uit Wink

Haha, die knipoog! Date-topic 2 - Pagina 27 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe do 28 maa 2013 - 1:48

Hier was het ook gewoon gezellig :-). Ik weet het nog niet hoor... Ik mis een beetje mannelijkheid bij hem. Hij komt soms een beetje over als een onzekere slungel. En erg hoffelijk is hij ook niet en hij kan 3 uur doen over 1 wijntje :shock:.

Het is verder wel echt gezellig hoor maar onze interesses liggen helemaal uiteen. Hij heeft aparte hobby's, en hij heeft geen eens een tv thuis haha! Ik kom bij hem wel een beetje over als een luie dronkenlap geloof ik Very Happy. Maar goed, volgens mij ziet hij mij wel zitten en ik spreek misschien nog wel weer een keer af met hem maar ik denk niet dat het echt iets gaat worden.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 28 maa 2013 - 8:13

Tabbert, vertel eens wat meer!

Kiek, 3 uur over een wijntje.... Heb jij ondertussen wel gewoon door gedronken? Jammer dat jullie interesses zo uit elkaar liggen, maar fijn dat je wel een leuke avond hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat je niet echt denkt dat het wat gaat worden tussen jullie, maar nog een keer afspreken kan nooit kwaad natuurlijk.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kiekeboe vr 29 maa 2013 - 3:34

@ esperanza: ja ik heb uiteindelijk 2 wijntjes genomen. Ik heb geprobeerd er ook zo lang over te doen maar dat lukte me echt niet!

Net probeerde hij me steeds te bellen dus ik dacht het is dringend ofzo. Wilde hij gewoon bijkletsen haha! Wel lief van hem. Maar goed toen hij vroeg hoe ik woensdag vond heb ik eerlijk gezegd dat ik geen aantrekkingskracht voelde. Dat vond hij wel echt heel erg jammer want hij dacht daar anders over. Een 3e date komt er dus niet meer en ik voel me wel weer opgelucht inmiddels! Ik wil gewoon niet settelen voor less en als ik Roods verhaal zo lees geeft me dat toch wel echt weer hoop. Ik wil ook hoteldebotel verliefd zijn en voor minder doe ik het niet smile .
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ vr 29 maa 2013 - 7:44

Jammer, Kiekeboe, maar heel logisch ook.

Mijn verhalen over buurman passen eigenlijk helemaal niet in deze topic, maar vooruit:

Ik vertelde van de week dat hij me weer op Facebook aansprak:
Meneer voelt zich, zacht uitgedrukt, behoorlijk aangetrokken tot mij op fysiek gebied. Een paar weken geleden zou ik daar nog wel in mee gegaan zijn (niets mis met een scharrel) ,maar door zijn gedrag heeft hij het volledig voor zichzelf verpest. Dat heb ik hem gisteren min of meer ook gezegd en ik ben benieuwd of de boodschap is aangekomen...

Via e-matching trouwens nog steeds niks tegengekomen, dus dat was ook eens maar nooit weer. :nopompom:

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Nyx vr 29 maa 2013 - 7:51

Ik lees hier altijd mee, stiekem, maar nu ben ik toch benieuwd... Lacey, heb je de buurman nu face-to-face gesproken?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ vr 29 maa 2013 - 8:08

Nee, althans niet over dit. Als ik hem tegenkom is hij zo mak als een lammetje en doet hij alsof er niks aan de hand is. Dan ga ik ook niet de boel aanwakkeren. Via Facebook begint het gedonder. Ik reageer daar ook zo min mogelijk op hem, maar ons laatste gesprek is behoorlijk lang geworden. Ik ben echt uit mijn slof geschoten.
Nu durf ik zelf ook niet zo heel goed om face-to-face de confrontatie aan te gaan, daar ben ik heel eerlijk in. Misschien moet ik dat toch een keer proberen...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Nyx vr 29 maa 2013 - 8:14

Nee, snap ik en herken ik. Misschien kun je hem uitnodigen voor de koffie of zelf bij hem aanbellen als je alle moed hebt verzameld en er dan nog eens over beginnen? Want zo is het natuurlijk ook niets. Jullie lijken beiden onzeker. En dan is Facebook niet de plek om te kletsen, lijkt mij?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra vr 29 maa 2013 - 8:18

Ik zou hem gewoon in zijn sop gaar laten koken Lacey. Het is toch gewoon klaar. Hij is een sukkel. Ik zou op facebook ook niet meer reageren. Als je hem tegenkomt gewoon hallo zeggen en meer niet. Je wilt toch niks van hem? Dan zou ik hem zeker niet meer aandacht geven.

Jammer Kiekeboe dat het zo is gelopen. Maar je hebt wel weer lekker gedate!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 8:24

Kiekeboe schreef:Net probeerde hij me steeds te bellen dus ik dacht het is dringend ofzo. Wilde hij gewoon bijkletsen haha! Wel lief van hem. Maar goed toen hij vroeg hoe ik woensdag vond heb ik eerlijk gezegd dat ik geen aantrekkingskracht voelde. Dat vond hij wel echt heel erg jammer want hij dacht daar anders over. Een 3e date komt er dus niet meer en ik voel me wel weer opgelucht inmiddels! Ik wil gewoon niet settelen voor less en als ik Roods verhaal zo lees geeft me dat toch wel echt weer hoop. Ik wil ook hoteldebotel verliefd zijn en voor minder doe ik het niet Date-topic 2 - Pagina 27 561177 .
Even bijgelezen op jouw date-avonturen. Ik vind altijd: als je je opgelucht voelt, zegt dat een heleboel. Blijkbaar ben je niet nieuwsgierig genoeg naar wat erachter zit, en da's een veeg teken, lijkt me.

Dat hele date-geplan: het kán werken natuurlijk, maar ik denk dat ik er ongeschikt voor ben. Het werkt gewoon niet, haalt niet het beste in mij naar boven, en ik denk dat jij dat ook hebt. Er is alleen geen formule voor hoe-dan-wel. Date-topic 2 - Pagina 27 1270000679
En ik heb ook wel een beetje meer hoop nu, maar het is ook heel fragiel allemaal hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ vr 29 maa 2013 - 8:35

Oh, wat mij betreft is het nu ook klaar hoor.
Buurman is trouwens verre van onzeker. Hij denkt dat geen enkele vrouw hem kan weerstaan laughcry

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Nyx vr 29 maa 2013 - 8:39

Haha, nee dan is het wel klaar zo. Wink
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 31 maa 2013 - 23:00

Iemand nog leuke updates?! Ik heb er 0,0.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  May zo 31 maa 2013 - 23:06

Ik heb van de week op e-matching iemand een berichtje gestuurd, hij heeft wel mijn profiel bekeken maar niet gereageerd Date-topic 2 - Pagina 27 1270000679. Maar mijn 3 gratis dagen zitten erop en weet nog niet of ik wel wil gaan betalen. Dus voorlopig hier ook weinig spannends.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 31 maa 2013 - 23:19

Bliss schreef:Iemand nog leuke updates?! Ik heb er 0,0.
Ik ook :nopompom:


_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover zo 31 maa 2013 - 23:28

Nope. Het was niet leuk met stappen donderdag, ik was even vergeten dat het witte donderdag was. Kroeg vol met 16-jarige VMBO'ers die alleen vechtpartijen proberen uit te lokken :nopompom: En ik heb ook niet echt wilde plannen meer, ik vertrek over 2 weken naar Zweden, en ga voor die tijd nog maar 1 keer uit. Alle toffe feesten en borrels vallen wanneer ik in Zweden ben. Wat is het leven toch zwaar laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 1 apr 2013 - 2:09

Bliss schreef:Iemand nog leuke updates?! Ik heb er 0,0.

Ja, ik! Ik heb gisteren met een hele leuke jongen gezoend :cheering:
Alleen nog geen telefoonnummer. Wel facebook.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 2:18

SuperGrover schreef:Nope. Het was niet leuk met stappen donderdag, ik was even vergeten dat het witte donderdag was. Kroeg vol met 16-jarige VMBO'ers die alleen vechtpartijen proberen uit te lokken :nopompom: En ik heb ook niet echt wilde plannen meer, ik vertrek over 2 weken naar Zweden, en ga voor die tijd nog maar 1 keer uit. Alle toffe feesten en borrels vallen wanneer ik in Zweden ben. Wat is het leven toch zwaar laughcry

In Zweden zijn ook leuke mannen hoor I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 1 apr 2013 - 2:22

Toet schreef:
Bliss schreef:Iemand nog leuke updates?! Ik heb er 0,0.

Ja, ik! Ik heb gisteren met een hele leuke jongen gezoend Date-topic 2 - Pagina 27 281626781
Alleen nog geen telefoonnummer. Wel facebook.

Ha ik zie nét jouw foto's op FB, waar je met verschillende mannen op staat! Is het één daarvan? Leuk in elk geval, kende je hem al of nog niet?

En SG, ga gewoon voor een Zweed(se)!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 1 apr 2013 - 2:28

Bliss schreef:
Toet schreef:
Bliss schreef:Iemand nog leuke updates?! Ik heb er 0,0.

Ja, ik! Ik heb gisteren met een hele leuke jongen gezoend Date-topic 2 - Pagina 27 281626781
Alleen nog geen telefoonnummer. Wel facebook.

Ha ik zie nét jouw foto's op FB, waar je met verschillende mannen op staat! Is het één daarvan? Leuk in elk geval, kende je hem al of nog niet?

En SG, ga gewoon voor een Zweed(se)!

Haha nee ik sta niet met hem op de foto en ik kende hem ook nog niet (Hij is een vriend van een vriend van mij, ik had hem al wel eens op facebook/foto's voorbij zien komen)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 1 apr 2013 - 2:37

Ik was trouwens vrijdag met Kiekeboe op stap, wel wat mannen gesproken. Op een gegeven moment sprak ik een jongen van 21 (geloof ik), die zijn hele arm had ondergetatoeëerd. We praatten wat over tattoos en hij had een heel verhaal over dat zijn hele leven op die arm stond ofzo, ik weet het niet meer, luisterde ook maar met een half oor eigenlijk. Even later zag ik hem weer, maar ik twijfelde of hij het was, want ineens had hij helemaal geen tattoos meer. Bleek hij dus gewoon zo'n mouw aan te hebben gehad, was me totaal niet opgevallen drunken Maar toen ik dat zei, begon hij over mijn intelligentie, dat ie daaraan twijfelde ofzo Date-topic 2 - Pagina 27 394967:ODate-topic 2 - Pagina 27 394967:O Pffffff vond ik echt zó stom, ik was echt geïrriteerd en zei hem dat ie dan maar heel gauw weg moest gaan. Een vriend van hem, die ik ook ff had gesproken, vond dat we het goed moesten maken, maar ik was er klaar mee. Sjonge, wat denkt die snotneus wel zeg?! Cool

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 1 apr 2013 - 2:40

Hahaha Bliss wat een idioot. Oh men ik ben ook een cougar trouwens.. Deze is alweer 20 laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski ma 1 apr 2013 - 4:22

Yeah Toet! Date-topic 2 - Pagina 27 281626781

De mijne is nu écht weg Date-topic 2 - Pagina 27 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum