Hoeveel (slaap)kamers heb/wil je?
+69
Appeltje
Benthe
Jade
Ella
NoMercy
sabje
CCC
kajaka88
Theeleut
Mida4you
Razz
slaatje
Pompoen
madam
Dolphinne
Blondie
Oasis
Snoes
Marsy28
Kamperseboekenwurm
Lonely Goatherd
meisjesmama
Kreeftje
Mamsie
Taeda
Rebecca
mii_joyce
Zininzon
Rouxxxe
MissD
Champagne
Blond
Viva
RioolSpook
Sterrin_
Zonnetje
Sterre
Sarah1985
minoessepoes
Elliot
Ilovethe90s
Char1
Arwyn
*Lookie*
Charles
Snirp
SarahKey
dharma
Atelier Madame
Green_Pepper
Jeanette
M@niek
Puggle
silly-one
Shisha
Thunder
Aziraphale
Ragazza
Caroow
Coco
Elodie
smooch
Linda
Parisienne
GeKKiE
Fortissimo
Cow
Rush
Marin
73 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoeveel (slaap)kamers heb/wil je?
Onze kat heeft de beneden slaapkamer als kattenkamer, maar daar stinkt het niet nee. Ook niet toen ze nog niet buiten kwam en al haar behoeftes 'binnen' deed.
Ik schepte toen iedere dag de bak.
Ik schepte toen iedere dag de bak.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij hebben 4 slaapkamers. Eentje daarvan is onze slaapkamer, eentje voor onze zoon. Dan hebben we nog een kamer waar nu een logeerbed staat maar wat ooit misschien voor een tweede kindje is. De kleinste slaapkamer is meer een rommelkamer.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben momenteel 2 slaapkamers, waarvan 1 onze slaapkamer is en de andere een computer/studeerkamer.
In een toekomstig huis zou ik graag 3 slaapkamers hebben, misschien zelfs wel 4.
In een toekomstig huis zou ik graag 3 slaapkamers hebben, misschien zelfs wel 4.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Rejoy. schreef:meisjesmama schreef:Wij zijn vorige zomer net verhuisd omdat we groter wilde wonen
Dit is gelukt we hebben nu op de 1ste verdieping:
1 onze ouderslaapkamer met walking closet
2 grote slaapkamers voor de meiden
1 speelkamer voor de meiden
2de verdieping:
Hele grote zolder (onze buren hebben er 2 slaapkamers van gemaakt en een 2de badkamer.)
waar heb je die lopende kast gekocht? Lijkt me ook wel handig
Gekocht bij de aannemer haha nee langleven typen op je mobiel.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Wij hebben nu 2 slaapkamers. Een voor ons zelf en de andere als logeer/kledingkamer. We zouden later wel meer kamers willen maar zitten nu nog prima!
Blondie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11
Wij hebben nu 2 slaapkamers. Maar allebei te klein. In de grote slaapkamer past alleen een tweepersoonsbed en kleine kledingkast. Ik heb dus chronisch ruimte te kort.
In de kamer van mijn zoontje past geen kledingkast als er een 1 persoons bed zou staan. Nu past het net met een peuterbed en 1 deurskast net.
Wij zouden graag een huis hebben met 3 of 4 slaapkamers. In elk geval iets groter en voor evt. meer kinderen.
In de kamer van mijn zoontje past geen kledingkast als er een 1 persoons bed zou staan. Nu past het net met een peuterbed en 1 deurskast net.
Wij zouden graag een huis hebben met 3 of 4 slaapkamers. In elk geval iets groter en voor evt. meer kinderen.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Wij hebben nu één kleine slaapkamer waar net ons bed is past (aan een kant tegen de muur) en een boekenkast. Er zit een kleine inbouwkast in voor onze kleding, maar die is echt té klein.
Verder hebben we nog een computer/rommelkamer. Wij hebben geen kelder of zolder, dus echt alle zooi staat in die kamer.
Als wij ooit in een rijtjeshuis gaan wonen wil ik van een kleine slaapkamer een kledingkamer maken. Ik weet nog niet of wij kinderen (kunnen) krijgen dus daar houd ik nog niet echt rekening mee.
Het lijkt me heerlijk om een groter huis te hebben waar je gewoon normaal je spullen op kunt ruimen. Nu lijkt ons huisje altijd een bende, gewoon omdat we nergens heen kunnen met onze spullen.
Verder hebben we nog een computer/rommelkamer. Wij hebben geen kelder of zolder, dus echt alle zooi staat in die kamer.
Als wij ooit in een rijtjeshuis gaan wonen wil ik van een kleine slaapkamer een kledingkamer maken. Ik weet nog niet of wij kinderen (kunnen) krijgen dus daar houd ik nog niet echt rekening mee.
Het lijkt me heerlijk om een groter huis te hebben waar je gewoon normaal je spullen op kunt ruimen. Nu lijkt ons huisje altijd een bende, gewoon omdat we nergens heen kunnen met onze spullen.
Gast- Gast
Ik heb nu 1 kamer. Dat is mijn huiskamer, slaapkamer en keuken ineen.
Ik wil graag een huis met 3 slaapkamers.
1 als slaapkamer, 1 als inloopkast kamer, en 1 als hobby/studeerkamer.
Ik wil graag een huis met 3 slaapkamers.
1 als slaapkamer, 1 als inloopkast kamer, en 1 als hobby/studeerkamer.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Wij hebben 5 slaapkamers en een inloopkast.
De grootste slaapkamer is onze slaapkamer, dan word de kamer daarnaast nu babykamer, de andere kamer daarnaast is mijn atelier. Dan hebben we op zolder nog twee best grote kamers (met dakkapellen) en een voorzolder+berging. De voorzolder en 1 kamer worden door mijn man gebruik als werkkamer, de andere kamer word onze nieuwe logeerkamer.
Onze inloopkast is even groot of misschien wel groter dan de babykamer maar de reden dat ik 'm niet als kamer tel is dat het de bovenste verdieping van onze schuur is en deze is niet geïsoleerd (dus ijskoud in de winter!) en er zitten geen ramen in! Bovendien moet je door onze slaapkamer om er te komen. Maar het is echt een enorme luxe om een inloopkast te hebben waar ook de wasmachine staat!
Ehm, ja in principe is het wel genoeg, we moeten nog heel wat zooi wegdoen, daar waren/zijn we druk mee bezig. Dat scheelt enorm in ruimte. Maar als er een tweede kindje zou komen dan gaan we waarschijnlijk toch verbouwen! Natuurlijk kan 1 kindje naar de logeerkamer op zolder, dat is een prima ruime kamer, alleen hebben we die ruimte ook héél hard nodig voor boekenkasten... Bovendien is dat een goede reden om mijn atelier te verplaatsen. Dan kan het tweede kind in mijn atelier en mijn atelier komt dan in de schuur. Die zit aan het huis vast, dan moet die goed geïsoleerd worden en moeten er meer ramen inkomen. Er zitten nu grote openslaande deuren aan de voorkant in en nog een gewone deur aan de achterkant. Ik wil dan het liefst van het huis binnendoor naar mijn atelier kunnen lopen maar ook een buitendeur hebben zodat ik er ook workshops zou kunnen geven!
De grootste slaapkamer is onze slaapkamer, dan word de kamer daarnaast nu babykamer, de andere kamer daarnaast is mijn atelier. Dan hebben we op zolder nog twee best grote kamers (met dakkapellen) en een voorzolder+berging. De voorzolder en 1 kamer worden door mijn man gebruik als werkkamer, de andere kamer word onze nieuwe logeerkamer.
Onze inloopkast is even groot of misschien wel groter dan de babykamer maar de reden dat ik 'm niet als kamer tel is dat het de bovenste verdieping van onze schuur is en deze is niet geïsoleerd (dus ijskoud in de winter!) en er zitten geen ramen in! Bovendien moet je door onze slaapkamer om er te komen. Maar het is echt een enorme luxe om een inloopkast te hebben waar ook de wasmachine staat!
Ehm, ja in principe is het wel genoeg, we moeten nog heel wat zooi wegdoen, daar waren/zijn we druk mee bezig. Dat scheelt enorm in ruimte. Maar als er een tweede kindje zou komen dan gaan we waarschijnlijk toch verbouwen! Natuurlijk kan 1 kindje naar de logeerkamer op zolder, dat is een prima ruime kamer, alleen hebben we die ruimte ook héél hard nodig voor boekenkasten... Bovendien is dat een goede reden om mijn atelier te verplaatsen. Dan kan het tweede kind in mijn atelier en mijn atelier komt dan in de schuur. Die zit aan het huis vast, dan moet die goed geïsoleerd worden en moeten er meer ramen inkomen. Er zitten nu grote openslaande deuren aan de voorkant in en nog een gewone deur aan de achterkant. Ik wil dan het liefst van het huis binnendoor naar mijn atelier kunnen lopen maar ook een buitendeur hebben zodat ik er ook workshops zou kunnen geven!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wij hebben twee slaapkamers, maar één wordt er gebruikt als studeer/werk/rommelkamer. Op zich zitten we hier wel prima, al zou het fijn zijn als we een zolder en een kamer extra hadden gehad.
Gast- Gast
Wij hebben nu de master bedroom en een klein kamertje, wat dus de babykamer is. Ernaast zit een kamertje net zo groot als de babykamer. Mijn man en zijn ex hebben dat andere kamertje toendertijd voor de badkamer gebruikt, omdat de badkamer die erin zat, een smalle doorgang was met een douche en een wastafel. Ook hebben wij nog een grote zolder.
De babykamer is voor nu prima. Op het moment dat ons menneke groter word, is er te weinig ruimte om te spelen met vriendjes of alleen. Wij willen dus gaan sparen om van de zolderruimte een slaapkamer te gaan maken. Ook zit er een hele enge (design) trap in die vervangen moet worden. Dit gaat allemaal nog wat kosten, dus over een jaar of vier, vijf willen we dit gaan realisteren. Of wij dan naar zolder gaan of onze zoon, zien we dan wel weer.
De babykamer is voor nu prima. Op het moment dat ons menneke groter word, is er te weinig ruimte om te spelen met vriendjes of alleen. Wij willen dus gaan sparen om van de zolderruimte een slaapkamer te gaan maken. Ook zit er een hele enge (design) trap in die vervangen moet worden. Dit gaat allemaal nog wat kosten, dus over een jaar of vier, vijf willen we dit gaan realisteren. Of wij dan naar zolder gaan of onze zoon, zien we dan wel weer.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Het liefst 3 slaapkamers en dan een grote en 2 middel grote kamers.
Wij hebben nu 1 grote slaapkamer en 1 middel/kleine slaapkkamer voor onze zoon.
Wij hebben nu 1 grote slaapkamer en 1 middel/kleine slaapkkamer voor onze zoon.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Wij hebben 3 slaapkamers. 1 hele grote slaapkamer ( daar slapen wij ) en 2 normaal formaat kamers. ( 1 kamer voor mijn dochter en 1 kamer voor ons aanstaande kindje )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben 3 slaapkamers, een zolder voor opslag/wasruimte en een kelder waar mijn man werkt en zijn gereedschap stalt.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wij hebben 3 slaapkamers op de eerste verdieping. Waarvan een nu dienst doet als computerkamer, een logeerkamer en een natuurlijk onze slaapkamer. Op de tweede verdieping kunnen nog zowiezo 2 slaapkamers gemaakt worden. Genoeg ruimte dus .
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Wij hebben nu momenteel 2 grote slaapkamers, daarvan kan 1 slaapkamer verdeeld worden in 2 kleine slaapkamers. Op dit moment zijn beide kamers in gebruik, 1 voor ons en de andere voor N. mocht er een tweede bijkomen en de huizenmarkt nog niet beter zijn geworden zullen we de andere slaapkamer opdelen in twee kamers. Ideaal gezien zou ik nog best een zolder willen hebben om onze troep te kunnen stallen en een hobbykamer voor ons te hebben.
Ohja, we hebben ook nog een grote waskamer nu. Dat is echt ideaal.
Ohja, we hebben ook nog een grote waskamer nu. Dat is echt ideaal.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben boven 3 slaapkamers en 1 beneden die gebruiken we als speelkamer.
In de grootste slaapkamer slapen wij. Daarna de grootst slaapt ons zoontje. In de kleinste kamer staat een logeerbed. Wij willen ooit nog (als er een tweede kindje komt) een vaste trap naar zolder maken en een dakkapel. Dan wordt dat ook een slaapkamer en word de kleine kamer weer een logeerkamer.
In de grootste slaapkamer slapen wij. Daarna de grootst slaapt ons zoontje. In de kleinste kamer staat een logeerbed. Wij willen ooit nog (als er een tweede kindje komt) een vaste trap naar zolder maken en een dakkapel. Dan wordt dat ook een slaapkamer en word de kleine kamer weer een logeerkamer.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Wij hebben nu 2 slaapkamers, in april/mei gaan wij hoogstwaarschijnlijk verhuizen en zullen er dan 1 slaapkamer bij krijgen, dus wij gaan er op vooruit het liefst had ik 4 kamers gehad. 1 voor ons, 1 voor de kleine, 1 speelkamer en 1 werk/waskamer.
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
WIj hebben 3 slaapkamers, 1 voor onszelf, 1 voor onze zoon en op de andere staat een bureau met pc en een kast met de administratie. Op zolder kunnen we nog 2 slaapkamers maken.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wij hebben 3 slaapkamers, maar in een volgend huis zou ik meer ruimte willen.
3 slaapkamers (1 voor ons + 2 voor kindjes) en een studeerkamer. WIj hebben geen zolder, en dat mis ik ook wel af- en toe. Het voordeel is dat wij geen rommel kunnen bewaren, het nadeel is, dat we eigenlijk geen plek hebben voor een studeerkamer.
Nu hebben we nog genoeg ruimte, maar met een 2de kindje wordt het toch wel flink krapper!
3 slaapkamers (1 voor ons + 2 voor kindjes) en een studeerkamer. WIj hebben geen zolder, en dat mis ik ook wel af- en toe. Het voordeel is dat wij geen rommel kunnen bewaren, het nadeel is, dat we eigenlijk geen plek hebben voor een studeerkamer.
Nu hebben we nog genoeg ruimte, maar met een 2de kindje wordt het toch wel flink krapper!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wij hebben drie slaapkamers, twee grotere en een kleine. Maar de grote kamers zijn ook niet echt groot te noemen. Een is onze slaapkamer en de andere slaapkamers zijn logeerkamers voor de kinderen van mijn vriend. Nu hebben we wel sinds kort opklapbedden gekocht, want er was zo echt geen ruimte over voor andere spullen en zoveel slapen ze niet bij ons. Ideaal zouden we 5 slaapkamers hebben, maar ik zie ons hier niet zo snel weg gaan (zou ik ook niet graag willen eigenlijk). Maar ik kan me nu ook al druk maken hoe het zou moeten als we zelf kinderen krijgen, want een kamer is er eigenlijk niet over.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Wij hebben 3 slaapkamers waarvan 1 kleine. Maar ooit zou ik wel 4 slaapkamers willen, of 3 + een ruime zolder.
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Wij hebben vier slaapkamers, drie ruime kamers en een kleine. Bij een vd kamers hebben we ook een ( klein) dakterras.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
3 slaapkamers op de eerste verdieping, en 2 zolderkamers, waarvan één niet echt geschikt als slaapkamer vanwege de cv ketel en een balk midden in de kamer.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Wij hebben 3 slaapkamers, waarvan 2 groot, en de 3e iets kleiner. De kleine slaapkamer is mijn studeerkamer, de grootste kamer onze slaapkamer, en de andere grote kamer onze waskamer, hier staan de droogrekken, en 2 kasten met kleding, en de wasmanden etc.
Vindt 3 slaapkamers ook precies goed.
Vindt 3 slaapkamers ook precies goed.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel slaap heb jij nodig?
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» op kamers
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» op kamers
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: