Hoeveel (slaap)kamers heb/wil je?
+69
Appeltje
Benthe
Jade
Ella
NoMercy
sabje
CCC
kajaka88
Theeleut
Mida4you
Razz
slaatje
Pompoen
madam
Dolphinne
Blondie
Oasis
Snoes
Marsy28
Kamperseboekenwurm
Lonely Goatherd
meisjesmama
Kreeftje
Mamsie
Taeda
Rebecca
mii_joyce
Zininzon
Rouxxxe
MissD
Champagne
Blond
Viva
RioolSpook
Sterrin_
Zonnetje
Sterre
Sarah1985
minoessepoes
Elliot
Ilovethe90s
Char1
Arwyn
*Lookie*
Charles
Snirp
SarahKey
dharma
Atelier Madame
Green_Pepper
Jeanette
M@niek
Puggle
silly-one
Shisha
Thunder
Aziraphale
Ragazza
Caroow
Coco
Elodie
smooch
Linda
Parisienne
GeKKiE
Fortissimo
Cow
Rush
Marin
73 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoeveel (slaap)kamers heb/wil je?
Ik heb 1 slaapkamer en vind het wel weinig. In mijn volgende huis zou ik graag 2 slaapkamers willen als ik alleen zou gaan wonen. (Maar ik ga hier voorlopig nog niet weg hoor ).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben 4 slaapkamers. 1 kamer is onze master bedroom, een kasten kamer een werkkamer en de andere slaapkamer staat leeg. Ruim voldoende dus
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben 3 slaapkamers en een tuinkamer.
Deze laatste word in veel huizen ook als slaapkamer gebruikt. Bij ons is het een kamer waar we een keukenblokje hebben, een vaste houten bank hebben gemaakt die je open kan klappen voor wat extra bergruimte. Verder staat daar nu onze loungeset binnen nu het nog slecht weer is.
1 slaapkamer is onze kamer, met inbouwkast, deze gaan we over een tijdje groter maken door de inbouwkast uit de "rommelkamer" (toekomstige kamer voor een -als het ons gegeven is- 2e kindje) erbij te betrekken.
En dan hebben we 1 slaapkamer voor ons dochtertje T.
Deze laatste word in veel huizen ook als slaapkamer gebruikt. Bij ons is het een kamer waar we een keukenblokje hebben, een vaste houten bank hebben gemaakt die je open kan klappen voor wat extra bergruimte. Verder staat daar nu onze loungeset binnen nu het nog slecht weer is.
1 slaapkamer is onze kamer, met inbouwkast, deze gaan we over een tijdje groter maken door de inbouwkast uit de "rommelkamer" (toekomstige kamer voor een -als het ons gegeven is- 2e kindje) erbij te betrekken.
En dan hebben we 1 slaapkamer voor ons dochtertje T.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Wij hebben nu 1 slaapkamer, die we momenteel dus gebruiken om te slapen
Ik mis nu vaak extra ruimte, ik zou in de toekomst het liefst minimaal drie slaapkamers willen, al zou ik met twee ook al blij zijn.
Ik mis nu vaak extra ruimte, ik zou in de toekomst het liefst minimaal drie slaapkamers willen, al zou ik met twee ook al blij zijn.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb 3 slaapkamers, waarvan ik in de grootste slaap. De middelste gebruik ik als 'waskamer', daar staan mijn wasmanden, strijkplank en een tafel waarop ik de was vouw. In de kleine slaapkamer staat een bureau en mijn administratie.
Ik heb een grote zolder waar mijn winter'garderobe' staat en hangt en waar het wasrek staat
Ik heb op dit moment te veel slaapkamers.
Als ik samenwoon en evt een gezin heb, is het huis prima. Evt kan op zolder nog een kamer worden gemaakt.
Ik heb een grote zolder waar mijn winter'garderobe' staat en hangt en waar het wasrek staat
Ik heb op dit moment te veel slaapkamers.
Als ik samenwoon en evt een gezin heb, is het huis prima. Evt kan op zolder nog een kamer worden gemaakt.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben twee slaapkamers. Een hele grote, daar slapen wij. En een kleinere en die is nu kleed/rommelkamer. Uiteindelijk zullen we kledingkasten e.d. in de grote slaapkamer gaan zetten, zodat de kleine kamer een baby-kamer kan worden. Dat kan met 2 kleine kinderen, daarna wordt het hier te klein. Ik zou in de toekomst graag hetzelfde formaat als mijn ouders willen, dus dat zijn 5 grote slaapkamers, zodat we drie kinderen zouden kunnen krijgen, en nog een kantoor kunnen hebben erbuiten Maar dat laatste zal wel dromen blijven, want dat is niet echt te betalen.
Gast- Gast
Klinkt goed... Al moet ik zeggen dat ik onze ruimte ook wel prima vind. Als we willen kunnen we hier ook 3 kindjes krijgen. Wonen zelfs gezinnen met 4 kinderen hier in de straat. Al heb ik werkelijk waar geen idee hoe ze dat doen (denk kinderen bij elkaar op de slaapkamer en dat wil ik niet, ik wil ieder kindje dat wij mogen krijgen een eigen kamer kunnen geven).Pippa schreef:Wij hebben twee slaapkamers. Een hele grote, daar slapen wij. En een kleinere en die is nu kleed/rommelkamer. Uiteindelijk zullen we kledingkasten e.d. in de grote slaapkamer gaan zetten, zodat de kleine kamer een baby-kamer kan worden. Dat kan met 2 kleine kinderen, daarna wordt het hier te klein. Ik zou in de toekomst graag hetzelfde formaat als mijn ouders willen, dus dat zijn 5 grote slaapkamers, zodat we drie kinderen zouden kunnen krijgen, en nog een kantoor kunnen hebben erbuiten Maar dat laatste zal wel dromen blijven, want dat is niet echt te betalen.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
O mijn bovenburen hebben vier kinderen in dit appartement, terwijl ik er max. 2 (klein) zou willen hebben hier
Gast- Gast
ik heb nu 1 kamer van 10m2, dit is mijn woon en slaapkamer, zeg maar...
ik zou in een volgende woonruimte 2 slaapkamers willen, waarvan 1 dan hobbykamer word
En daarna 3 of 4 slaapkamers (eventueel 1 op zolder) maar dat is pas als ik een man/vriend en gezin zou hebben
ik zou in een volgende woonruimte 2 slaapkamers willen, waarvan 1 dan hobbykamer word
En daarna 3 of 4 slaapkamers (eventueel 1 op zolder) maar dat is pas als ik een man/vriend en gezin zou hebben
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Wij hebben 4 slaapkamers. 1 is op de zolderverdieping en gebruiken wij als werkkamer, waar we ieder een ruim bureau hebben en waar ook kasten met de studieboeken van ons en de printer etc staat.
We hebben ook nog een voorzolder, waar de wasmachine en diepvries staan en daar staat ook altijd de was te drogen. Verder hebben we aan 2 kanten van de zolder schotten waarachter we heel wat spullen kwijt kunnen.
Op de 1e verdieping hebben we 1 grote kamer en 2 wat kleinere, maar ook nog heel redelijke kamers. 1 van die kleinere kamers is mijn hobbykamer, waar ik mijn taarten maak en waar mijn puzzels/spellen staan opgeborgen. De ander is een groot rommelhok die dringend moet worden opgeruimd. We hopen daar over niet al te lange tijd een kinderkamer van te maken.
Dit aantal is prima zo, we hebben genoeg ruimte om al onze spullen kwijt te kunnen en hebben eventueel ook nog 2 schuren waar een hoop in kan.
We hebben ook nog een voorzolder, waar de wasmachine en diepvries staan en daar staat ook altijd de was te drogen. Verder hebben we aan 2 kanten van de zolder schotten waarachter we heel wat spullen kwijt kunnen.
Op de 1e verdieping hebben we 1 grote kamer en 2 wat kleinere, maar ook nog heel redelijke kamers. 1 van die kleinere kamers is mijn hobbykamer, waar ik mijn taarten maak en waar mijn puzzels/spellen staan opgeborgen. De ander is een groot rommelhok die dringend moet worden opgeruimd. We hopen daar over niet al te lange tijd een kinderkamer van te maken.
Dit aantal is prima zo, we hebben genoeg ruimte om al onze spullen kwijt te kunnen en hebben eventueel ook nog 2 schuren waar een hoop in kan.
Wij hebben op het moment twee slaapkamers en een ruime studeerkamer (=eigenlijk de grote slaapkamer, maar op de begane grond). Op dit moment is de extra kamer een kleding/waskamer. Wanneer er een kindje komt, kopen we een nieuwe kledingkast voor op de slaapkamer, kan de was op de overloop (onder het schuine dak) en is de tweede slaapkamer helemaal beschikbaar als babykamer.
Als we gaan verhuizen willen we 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap.
Als we gaan verhuizen willen we 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Wij hebben 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap. Op de zolder willen we 2 slaapkamers maken en een 2e badkamer.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
We hebben nu twee kamers (derde kamer zat aan de woonkamer, maar is bij de woonkamer getrokken) de ene is onze slaapkamer en de ander is werkkamer/opbergruimte en voorraadkast aangezien de keuken niet zoveel opbergruimte heeft.
In een volgend huis zou ik graag op de eerste etage minimaal drie slaapkamers hebben en dan nog een mooi ruime zolder
In een volgend huis zou ik graag op de eerste etage minimaal drie slaapkamers hebben en dan nog een mooi ruime zolder
Gast- Gast
We hebben op de eerste verdieping 3 kamers. 2 worden gebruikt als slaapkamer, en in de kleinste kamer staan onze kledingkasten. Wij slapen zelf op de (ruime) zolder. Met een voorzolder, waar we aan de ene kant een berging hebben en aan de andere kant een klein kamertje waar de strijkplank, droger en de wasmachine staat. Allebei de kamertjes hebben er een deur voor, dat vind ik wel heel prettig.
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Wij zijn vorige zomer net verhuisd omdat we groter wilde wonen
Dit is gelukt we hebben nu op de 1ste verdieping:
1 onze ouderslaapkamer met walk in closet
2 grote slaapkamers voor de meiden
1 speelkamer voor de meiden
2de verdieping:
Hele grote zolder (onze buren hebben er 2 slaapkamers van gemaakt en een 2de badkamer.)
1 onze ouderslaapkamer met walk in closet
2de verdieping:
Hele grote zolder (onze buren hebben er 2 slaapkamers van gemaakt en een 2de badkamer.)
Laatst aangepast door meisjesmama op vr 22 feb 2013 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
In ons nieuwe huis hebben we straks vier slaapkamers. Eentje voor mijn man en mij, eentje voor onze zoon, eentje hopelijk over een tijd voor een tweede kindje. De vierde op zolder wordt voorlopig logeerkamer/waskamer. Misschien in de toekomst thuiskantoor. Ik ben hier heel tevreden mee, maar als ik twee/drie kamers extra had zou ik dat ook niet vervelend vinden.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
meisjesmama schreef:Wij zijn vorige zomer net verhuisd omdat we groter wilde wonen
1 onze ouderslaapkamer met walking closet
2de verdieping:
waar heb je die lopende kast gekocht? Lijkt me ook wel handig
Gast- Gast
Wij hebben vier slaapkamers, twee grote en twee (toch wel erg) kleine kamertjes. Één kamer is onze slaapkamer, de andere grote kamer is de kasten-was-bergkamer, verder hebben we in één kleine kamer de kattenbak, de etensbakken en de krabpaal staan, en de laatste kamer is nu nog de rommelkamer maar hopelijk ooit een kinderkamertje. Dat is overigens wel een erg klein kamertje, maar met creatief indelen kun je er nog een redelijk ruime ruimte van maken.
Gast- Gast
Waarom zou je van dat kamertje dan de kinderkamer maken en niet van bijv de kattenkamer? Of is die nog kleiner?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Die is even klein Voor een eventuele tweede halen we die wel leeg en zoeken we wel een andere oplossing voor de kattenbak etc, maat voor nu staat me dat alles daar best.
Gast- Gast
Ah ja, dan snap ik het!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij wonen in een 2-kamerappartement (50 m2) met 1 slaapkamer. Hierin hebben we dus ook onze kledingkasten staan.
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Wij hebben een studio maaaaar, wel een inloopkast zo groot als een slaapkamer haha..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik zie allemaal mensen die een kattenkamer op de verdieping hebben.. Stinkt dat niet? Sowieso komen er hier geen huisdieren in, maar al helemaal niet in de buurt van mijn slaapkamer.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb alleen maar gelijkvloers, maar als je de kattenbak goed bijhoudt dan stinkt dat absoluut niet. Ja, alleen als ze net wat gedaan hebbenCaroow schreef:Ik zie allemaal mensen die een kattenkamer op de verdieping hebben.. Stinkt dat niet? Sowieso komen er hier geen huisdieren in, maar al helemaal niet in de buurt van mijn slaapkamer.
Laatst aangepast door Lennox op vr 22 feb 2013 - 3:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel slaap heb jij nodig?
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» op kamers
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» op kamers
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: