Hoeveel (slaap)kamers heb/wil je?
+69
Appeltje
Benthe
Jade
Ella
NoMercy
sabje
CCC
kajaka88
Theeleut
Mida4you
Razz
slaatje
Pompoen
madam
Dolphinne
Blondie
Oasis
Snoes
Marsy28
Kamperseboekenwurm
Lonely Goatherd
meisjesmama
Kreeftje
Mamsie
Taeda
Rebecca
mii_joyce
Zininzon
Rouxxxe
MissD
Champagne
Blond
Viva
RioolSpook
Sterrin_
Zonnetje
Sterre
Sarah1985
minoessepoes
Elliot
Ilovethe90s
Char1
Arwyn
*Lookie*
Charles
Snirp
SarahKey
dharma
Atelier Madame
Green_Pepper
Jeanette
M@niek
Puggle
silly-one
Shisha
Thunder
Aziraphale
Ragazza
Caroow
Coco
Elodie
smooch
Linda
Parisienne
GeKKiE
Fortissimo
Cow
Rush
Marin
73 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hoeveel (slaap)kamers heb/wil je?
Hoeveel (slaap)kamers heb jij in je huis? Is dat voldoende? Waar gebruik je ze voor?
Hoeveel (slaap)kamers zou je het liefste willen hebben? Waar zou je ze voor willen gebruiken?
Wij hebben nu een grote master bedroom voor onszelf, en een klein kamertje wat dient als mijn werkkamer. Voor nu is dit prima, hoewel ik heel graag een grote werkkamer zou willen hebben.
In een ideaal huis, zou ik graag een grote master bedroom willen hebben zoals nu, en dan in elk geval twee (relatief grote) slaapkamers voor eventuele kinderen. En dan een mooie grote zolder als werkruimte, waar ik de ruimte heb voor een groot bureau en een slaapbankje voor logees. Dus dat zou op minstens 4 slaapkamers uitkomen. Meer mag natuurlijk altijd, voor een walk in closet bijvoorbeeld
Hoeveel (slaap)kamers zou je het liefste willen hebben? Waar zou je ze voor willen gebruiken?
Wij hebben nu een grote master bedroom voor onszelf, en een klein kamertje wat dient als mijn werkkamer. Voor nu is dit prima, hoewel ik heel graag een grote werkkamer zou willen hebben.
In een ideaal huis, zou ik graag een grote master bedroom willen hebben zoals nu, en dan in elk geval twee (relatief grote) slaapkamers voor eventuele kinderen. En dan een mooie grote zolder als werkruimte, waar ik de ruimte heb voor een groot bureau en een slaapbankje voor logees. Dus dat zou op minstens 4 slaapkamers uitkomen. Meer mag natuurlijk altijd, voor een walk in closet bijvoorbeeld
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Hoeveel (slaap)kamers heb/wil je?
Wij hebben 1 grote slaapkamer boven en 1 kamer waar nu de computer etc. staan. Beneden hebben we ook nog een slaapkamer. M`n vriend wil graag boven 3 slaapkamers maken en dat betekend dus verbouwen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb 2 slaapkamers.
In de grootse slaap ik en van de kleinere heb ik een walk-in-closet/logeerkamer gemaakt
In de grootse slaap ik en van de kleinere heb ik een walk-in-closet/logeerkamer gemaakt
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Cow: Nice!
Marin- Lady Post-a-lot
Officieel heeft ons appartement 2 slaapkamers, alleen grenst een van die kamers aan de woonkamer met enkel glas er tussen. Die hebben we dus omgedoopt tot achterkamer en staat dus de eettafel. De andere kamer is onze slaapkamer.
Ik mis wel een beetje de ruimte. Ik had graag een grotere slaapkamer gehad en dan nog twee kamers. Een voor kledingkasten en troepjes en de andere een logeerkamer. Als er kinderen komen graag nog 2 kamers extra
Ik mis wel een beetje de ruimte. Ik had graag een grotere slaapkamer gehad en dan nog twee kamers. Een voor kledingkasten en troepjes en de andere een logeerkamer. Als er kinderen komen graag nog 2 kamers extra
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wij hebben nu 2 slaapkamers boven.
1 grote slaapkamer en 1 werkkamer met computer enzo.
In ons nieuwe (nieuwbouw)huis hebben we straks 3 slaapkamers.
1 grote slaapkamer voor ons, 1 werkkamer en voorlopig 1 logeerkamer.
1 grote slaapkamer en 1 werkkamer met computer enzo.
In ons nieuwe (nieuwbouw)huis hebben we straks 3 slaapkamers.
1 grote slaapkamer voor ons, 1 werkkamer en voorlopig 1 logeerkamer.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben 2 slaapkamers. In de slaapkamer van 'normaal' formaat slapen wij, N. slaapt in een kamertje van 1,50 meter breed en 2,5 meter lang. Erg klein dus. We willen straks graag een huis met minimaal 4 slaapkamers en/of een grote zolder. We komen nu echt ruimte te kort. In N.'s kamer past niet eens fatsoenlijk een eenpersoonsbed.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Op de eerste verdieping hebben wij 3 slaapkamers. 1 grote (van ons) en 2 evengrote kleine (voor de kinderen). Daarnaast hebben we een flinke zolder incl voorzolder.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik mis die ruimte ook wel beetje Fortissimo. Mijn werkkamer was voorheen echt rommelhok. We hebben het helemaal opgeruimd toen ik hier kwam wonen, maar intussen zijn er toch al weer behoorlijk wat dingen terug geslopen en is er ook gewoon nergens anders ruimte daar. Dingen zoals een strijkplank, gereedschapskisten, twee grote tassen (voor de vakantie, dus heeft geen nut om die naar de berging te brengen) enzo. De berging staat ook al propvol.
Dus eigenlijk werk ik momenteel nogal in de troep. Niet ideaal, maar ja. Ik zou ook wel graag een bijkeuken willen trouwens! Of idd zo'n plekje op zolder waar je dergelijke dingen kwijt kan.
Dus eigenlijk werk ik momenteel nogal in de troep. Niet ideaal, maar ja. Ik zou ook wel graag een bijkeuken willen trouwens! Of idd zo'n plekje op zolder waar je dergelijke dingen kwijt kan.
Marin- Lady Post-a-lot
Wij hebben drie slaapkamers, maar wel een kelder ( deels opslag, deels speelkamer), een kantoor en een zolder van 70m2.
Gast- Gast
Lekker Rejoy! Hebben jullie ook meer ruimte daarin gekregen door de verbouwing?
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben gelukkig heel goed in opruimen en weggooien!
We hebben nu niet veel ruimte, maar nergens teveel spullen of troep.
We hebben nu niet veel ruimte, maar nergens teveel spullen of troep.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Ben wel benieuwd naar waar jullie nieuwbouwproject precies komt, Gekkie! Hoe staat het er mee?
Marin- Lady Post-a-lot
Wij hebben 3 slaapkamers. De grootse voor ons, de kleinste voor onze dochter en de derde die is wat kleiner dan onze slaapkamer staan onze kledingkasten en een logeerbed.
Dan hebben we ook nog een grote voorzolder en zolderkamer daar willen we twee slaapkamers van maken ooit.
Dan hebben we ook nog een grote voorzolder en zolderkamer daar willen we twee slaapkamers van maken ooit.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik heb nu 3 slaapkamers en een zolder. Fijn voor alle spullen die ik heb maar ik vind het allemaal te veel om schoon te maken
Ben nu op zoek naar een nieuwe woning en waarschijnlijk zal dat een appartement worden met twee slaapkamers. Zonder schuur. Hoe ik dat moet gaan doen weet ik ook weer niet eigenlijk
Ben nu op zoek naar een nieuwe woning en waarschijnlijk zal dat een appartement worden met twee slaapkamers. Zonder schuur. Hoe ik dat moet gaan doen weet ik ook weer niet eigenlijk
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Wij hebben nu 3 slaapkamers en een ruime zolder. Ik zou graag 5 slaapkamers willen. Dat is in dit huis wel te realiseren. Door een dakkapel te plaatsen kunnen we op zolder nog twee ruime slaapkamers maken. Nu willen we niet in dit huis blijven, maar wel een soortgelijk huis ervoor terug waar dit ook te realiseren is.
Voor nu is dit nog prima, de kinderen willen samen blijven slapen, het kleinste slaapkamertje gebruik ik voor de was en de zolder is nu een sportruimte. Uiteindelijk wil ik een kleedkamer en 4 echte slaap-slaapkamers overhouden en zal er een tuinatelier komen voor was en sport.
Voor nu is dit nog prima, de kinderen willen samen blijven slapen, het kleinste slaapkamertje gebruik ik voor de was en de zolder is nu een sportruimte. Uiteindelijk wil ik een kleedkamer en 4 echte slaap-slaapkamers overhouden en zal er een tuinatelier komen voor was en sport.
Laatst aangepast door Coco op wo 20 feb 2013 - 21:51; in totaal 1 keer bewerkt
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Wij hebben twee slaapkamer, dat is voor nu prima. Wel hebben we nog een best wel groot berghok in huis met daarin de wasmachine, droger, boodschappenrek, voorraadrek, stofzuiger, strijkplank, plastic afval, oud papier..
Over een paar jaar willen we wel verhuizen naar een huis met meer ruimte voor een tweede kindje, maar we hebben nu een heel mooi nieuwbouw appartement en zoiets met meer slaapkamers kunnen we never nooit niet betalen helaas.
Over een paar jaar willen we wel verhuizen naar een huis met meer ruimte voor een tweede kindje, maar we hebben nu een heel mooi nieuwbouw appartement en zoiets met meer slaapkamers kunnen we never nooit niet betalen helaas.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben op de 1e verdieping 3 slaapkamers en van de zolder hebben we ook een kamer gemaakt. 1 kamer op de 1e verdieping gebruiken we als onze slaapkamer, de 2e als logeer/studeerkamer en de 3e kamer als rommel/kleedkamer. Daar staan ook onze kledingkasten. En de zolder is nu ook een logeerkamer geworden. Terwijl er eigenlijk nooit mensen bij ons logeren
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Wij hebben boven 3 slaapkamers. In de grootste kamer slapen wij (3.60 x 3.60) en we hebben nog kleinere kamers van 2.10 x 2.20 en 3.60 x 2.20. In de kleinste kamer hebben we een logeerbed en twee matrassen eronder staan en een grote linnenkast met veel extra beddengoed. Ook staat hier een droogtoren en bewaren we hier het wasgoed als er geen logees zijn. In de iets grotere kamer hebben we een heel groot bureau (bijna de volledige lengte van de kamer) met twee computers, printer/scanner etc. en een kast. Ook staat de Fatboy daar bij gebrek aan ruimte.
Verder hebben we boven de computerkamer nog een klein bergzoldertje met vlizotrap.
Verder hebben we boven de computerkamer nog een klein bergzoldertje met vlizotrap.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben er 3 en er komen er nog 2 bij op zolder. De nok van de zolder wordt dan een vliering.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Wij hebben 5 slaapkamers. 3 op de eerste verdieping en 2 op zolder. 1 op zolder is wel heel erg klein.
Op de eerste verdieping hebben we onze eigen slaapkamer, de babykamer en een kamer die nog leeg is. Op zolder het kleine kamertje staat de krappaal en de kattenbak en de andere zolderkamer is de logeerkamer en daar heb ik het wasrek en de strijkplank staan.
Op de eerste verdieping hebben we onze eigen slaapkamer, de babykamer en een kamer die nog leeg is. Op zolder het kleine kamertje staat de krappaal en de kattenbak en de andere zolderkamer is de logeerkamer en daar heb ik het wasrek en de strijkplank staan.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Voor de korte termijn zou ik graag een woning willen hebben met één ruime slaapkamer of twee kleine ( zit nu nog op een grote studentenkamer helaas).
Voor de lange termijn als er een partner en kinderen bij komen kijken zou ik naar een huis willen met minimaal 4 slaapkamers. Ik wil graag drie kinderen en die gun ik allemaal een eigen kamer. Dat laatste is alleen nog maar even dromen en hopen.
Voor de lange termijn als er een partner en kinderen bij komen kijken zou ik naar een huis willen met minimaal 4 slaapkamers. Ik wil graag drie kinderen en die gun ik allemaal een eigen kamer. Dat laatste is alleen nog maar even dromen en hopen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Wij hebben 3 slaapkamers en een ruime zolder. Slaapkamer voor ons, voor onze dochter en een kamer waar de kleding kasten staan. Dit is prima voor ons.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Op de eerste verdieping hebben we 4 slaapkamers. De grootste is onze slaapkamer, de andere grote is slaapkamer van dochter, dan nog een muziek/computerkamer en nog een waskamer.
We hebben ook nog een hele ruime zolder waarin de toekomst een speel/opbergzolder van gemaakt wordt.
We hebben ook nog een hele ruime zolder waarin de toekomst een speel/opbergzolder van gemaakt wordt.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Nu heb ik thuis 5 slaapkamers, maar dadelijk in mijn eigen huisje heb ik 2 (ruime) slaapkamers. En daarnaast heb ik nog een grote zolder waar ook nog kamers van gemaakt kunnen worden. Maar ik zit er straks in mijn eentje, dus dat is niet nodig. Vind het zo groot genoeg voor mezelf.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel slaap heb jij nodig?
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» op kamers
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» op kamers
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: