Hoeveel slaap heb jij nodig?
+29
Rovine
Monte
Raindrop
SuperGrover
_Lacey_
Sjonno
Julia
patjuhhh
Moezie
Phileine
Bliss
Sorella
Dennenappel
Arwyn
Tiana
Happydobby
Atelier Madame
Roxi3
Verde
minoessepoes
dolfijntje24
Sugarfall
loesje
Pien
Suus
Sterre
Rush
Jezzie
Lejow
33 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoeveel slaap heb jij nodig?
Ik heb nu vakantie en merk aan mezelf dat ik na zo'n 9/9.5 uur wel klaar ben met slapen en wakker wordt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen als ik echt extreem moe ben ofzo, maar na zo'n paar nachten achter elkaar is dat dus genoeg.
Wat overigens frustrerend is, want als ik werk gaat mijn wekker om 6.20, wat dus zou betekenen dat ik om 9uur al zou moeten slapen hehehe om genoeg slaap te krijgen..
Zijn jullie lang slapers? Heeft je lichaam veel slaap nodig? Of red jij het prima op een uurtje of 6?
Wat overigens frustrerend is, want als ik werk gaat mijn wekker om 6.20, wat dus zou betekenen dat ik om 9uur al zou moeten slapen hehehe om genoeg slaap te krijgen..
Zijn jullie lang slapers? Heeft je lichaam veel slaap nodig? Of red jij het prima op een uurtje of 6?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoeveel slaap heb jij nodig?
Als ik uit kan slapen wordt ik meestal ook na 9 uur slapen wel wakker.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb wel redelijk wat slaap nodig, van zes uur slaap word ik ontzettend chagrijnig en zit ik gewoon niet lekker in mijn vel. Ik slaap zo'n 8 a 8,5 uur en dat is genoeg. Oh en ik kan NIET uitslapen, ik ben in het weekend gewoon om 7 uur, half 8 wakker.
Gast- Gast
Ik ook niet, ik word op max 9 uur wel wakker, al is dat voor mij gezien wel uitslapen.
Langer vind ik ook nie fijn, mis ik zoveel van mijn dag..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Door de week is 5/6 uurtjes genoeg. In het weekend lig ik het liefst tot 12/1 uur op bed, maar dan ben ik de avond ervoor ook laat natuurlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik slaap gemiddeld 3 a 4 uur per nacht. In het weekend weleens tot een uur of 14/14.30. Dan word ik wel een aantal keer wakker, maar lig ik gewoon zooooo lekker.
Gast- Gast
Door de week slaap ik tussen de 6,5 en 7,5 uur, en dat is te weinig. Het probleem is alleen dat ik 's avonds vaak nog niet moe ben, maar de ochtenden worden gedurende de werkweek steeds zwaarder.
In het weekend slaap ik zo'n 9 a 9,5 uur als ik uit kan slapen, dan ben ik wel uitgerust. Ik denk dat ik idealiter 8 uur slaap per nacht nodig heb, daarop houd ik alles het beste vol. Maar voor nu werkt dit ook, genieten van mijn vrije avonden vind ik ook waardevol.
In het weekend slaap ik zo'n 9 a 9,5 uur als ik uit kan slapen, dan ben ik wel uitgerust. Ik denk dat ik idealiter 8 uur slaap per nacht nodig heb, daarop houd ik alles het beste vol. Maar voor nu werkt dit ook, genieten van mijn vrije avonden vind ik ook waardevol.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Normaal heb ik wel 8 uur slaap nodig, maar tegenwoordig leef ik op de automatische piloot, en heb ik zelfs genoeg aan 2 uurtjes slaap. Tenminste, ik functioneer nog, maar mijn wallen hangen dan op mn knieen, maar dat zal ooit wel beter worden! Of ik stort 1 dezer dagen alsnog in, kan ook... Gelukkig heeft mijn man over 4 weken ook eindelijk vakantie, kijk er echt naar uit.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op zo 3 jul 2011 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb 8 a 9 uur slaap per nacht nodig. Als ik een nacht wat minder slaap, ben ik de volgende avond heel vroeg al moe.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb altijd al weinig slaap nodig gehad, vanaf baby af aan sliep ik heel weinig. Een normale nacht is voor mij 6 a 7 uur, nu door de zwangerschap ben ik wel veel vermoeider en slaap ik zo rond de 8 uur op een nacht.
(gek genoeg de nacht van zaterdag op zondag zelfs 11uur!!)
(gek genoeg de nacht van zaterdag op zondag zelfs 11uur!!)
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ik heb 10 uur slaap nodig.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Aan 8 uur heb ik genoeg, ik krijg ook echt hoofdpijn als ik dan nog langer doorslaap. Met 7/7,5 uur voel ik me ook goed, maar alles daaronder heb ik liever niet.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Lejow schreef:Ik ook niet, ik word op max 9 uur wel wakker, al is dat voor mij gezien wel uitslapen.
Ik vind het nu ook niet meer erg, ik ga meestal gewoon lekker met een dekentje op de bank zitten. Wat ik wel irritant vind, is dat ik mijn schema automatisch heb aangepast aan mijn vriend. Ik slaap nu dus om 11 uur en wordt om 7 uur weer wakker. Maar mijn vriend ligt in het weekend tot 10 uur te snurken, en dan ben ik dus om 7 uur al op
Gast- Gast
Ik heb zeker wel 8 uur slaap nodig. Ik probeer doordeweeks dan zeker rond 10 uur op bed te liggen want de volgende dag gaat de wekker om 6 uur. In het weekend kan ik niet zo goed uitslapen omdat ik nu gewend ben vroeg op te staan. Toch slaap ik dan altijd wel 8 uur.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb 6 uur slaap nodig, ik kan ook niet eens langer dan 7 uur liggen, dan krijg ik pijn in m'n rug en hoofd.
Gast- Gast
Ik moet 3 dagen in de week om 5 uur op en dan moet ik toch echt wel om 11 uur slapen, het liefst om 10 uur. Toen ik nog 5 dagen in de week zo vroeg op moest sliep ik vaak op maandag pas rond 11 uur, maar tegen de tijd dat het donderdag was kon ik om half 10 al in slaap vallen.
In het weekend slaap ik eigenlijk ook nooit uit, ook maximaal tot een uur of 9, meestal wordt ik tussen 5 en 6 wel een keer wakker maar dan draai ik me echt nog een keer om.
Voor mij is een uurtje of 7 slapen ideaal!
In het weekend slaap ik eigenlijk ook nooit uit, ook maximaal tot een uur of 9, meestal wordt ik tussen 5 en 6 wel een keer wakker maar dan draai ik me echt nog een keer om.
Voor mij is een uurtje of 7 slapen ideaal!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik heb zeker 8 uur slaap nodig. Heb bijna nooit verplichtingen 's ochtends waarvoor ik op moet staan, maar zet altijd de wekker zo'n 9 uur nadat ik in bed ga. Anders slaap ik te lang en daar word ik ook ontzettend duf van. Als ik te kort slaap heb ik ook een katerig en moe gevoel de hele dag.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Ik heb tussen de 7 en 8 uur nodig maar ik het weekend kan ik heel goed uitslapen.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Roxi3 schreef:Ik heb tussen de 7 en 8 uur nodig maar ik het weekend kan ik heel goed uitslapen.
+1
Ik kom echter door de weeks gemiddeld maar aan de 6,5 uur slaap, waarbij ik echt merk nog redelijk moet te zijn als ik wakker word. Maar ik kan gewoonweg niet eerder in slaap komen. Ideaal gezien zou mijn werkdag dus pas rond half 10 beginnen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb wel 7 a 8 uur nodig, en als ik vrij ben slaap ik zo 11 uur achter elkaar.
Helaas lukt dat nu even niet meer door de zwangerschap. Nu ben ik al blij als ik 6 uurtjes slaap. (met onderbrekingen)
Helaas lukt dat nu even niet meer door de zwangerschap. Nu ben ik al blij als ik 6 uurtjes slaap. (met onderbrekingen)
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik slaap doordeweeks vaak 7/8 uur, in het weekend hooguit 9 uur, ben vaak ook rond 9 uur wakker in het weekend. Ik kan niet echt uitslapen .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
ik heb 10 uur slaap nodig.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik ben sowieso altijd moe, maar met 7-8 uur hou ik me aardig staande. Nu ik zwanger ben slaap ik wel wat meer.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?
» Hoeveel verf nodig voor 2 houten stoeltjes?
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» trap opnieuw bekleden, hoeveel nodig?
» Hoeveel verf nodig voor 2 houten stoeltjes?
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» trap opnieuw bekleden, hoeveel nodig?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: