Hoeveel (slaap)kamers heb/wil je?
+69
Appeltje
Benthe
Jade
Ella
NoMercy
sabje
CCC
kajaka88
Theeleut
Mida4you
Razz
slaatje
Pompoen
madam
Dolphinne
Blondie
Oasis
Snoes
Marsy28
Kamperseboekenwurm
Lonely Goatherd
meisjesmama
Kreeftje
Mamsie
Taeda
Rebecca
mii_joyce
Zininzon
Rouxxxe
MissD
Champagne
Blond
Viva
RioolSpook
Sterrin_
Zonnetje
Sterre
Sarah1985
minoessepoes
Elliot
Ilovethe90s
Char1
Arwyn
*Lookie*
Charles
Snirp
SarahKey
dharma
Atelier Madame
Green_Pepper
Jeanette
M@niek
Puggle
silly-one
Shisha
Thunder
Aziraphale
Ragazza
Caroow
Coco
Elodie
smooch
Linda
Parisienne
GeKKiE
Fortissimo
Cow
Rush
Marin
73 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoeveel (slaap)kamers heb/wil je?
Marin schreef:Ben wel benieuwd naar waar jullie nieuwbouwproject precies komt, Gekkie! Hoe staat het er mee?
Ze zijn al flink bezig!
http://www.hofvanpeltenburg.nl/
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Ik woon in een appartement met 2 slaapkamers, waarvan ik 1 gebruik als studeerkamer/washok/rommelkamer. Gelukkig heb ik een hele grote berging voor alle spullen die ik niet vaak gebruik (tent, backpack, skikleding, etc).
Mijn vriend heeft 3 slaapkamers in zijn huis, daarvan is 1 een werkkamer en 1 een logeerkamer.
Samen zijn we al naar huizen aan het kijken die we ooit gaan kopen. Dan willen we toch wel graag minimaal 4 slaapkamers (of 3 slaapkamers en een zolder die te verbouwen is tot 1 of 2 kamers). We zouden graag een werkkamer willen, een slaapkamer voor onszelf (goh ), een logeerkamer met goed tweepersoonsbed en dan alvast een kamertje voor een toekomstige kind??
Mijn vriend heeft 3 slaapkamers in zijn huis, daarvan is 1 een werkkamer en 1 een logeerkamer.
Samen zijn we al naar huizen aan het kijken die we ooit gaan kopen. Dan willen we toch wel graag minimaal 4 slaapkamers (of 3 slaapkamers en een zolder die te verbouwen is tot 1 of 2 kamers). We zouden graag een werkkamer willen, een slaapkamer voor onszelf (goh ), een logeerkamer met goed tweepersoonsbed en dan alvast een kamertje voor een toekomstige kind??
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
GeKKiE schreef:Marin schreef:Ben wel benieuwd naar waar jullie nieuwbouwproject precies komt, Gekkie! Hoe staat het er mee?
Ze zijn al flink bezig!
Ziet er echt heel mooi uit! Ik heb deze website wel vaker gezien. Maar het zijn alleen appartementen toch? Of zijn de eensgezinswoningen allemaal al verkocht? Welk type hebben jullie gekocht? En lekker dicht aan het Spaarne zeg!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij hebben 1 slaapkamer van 3 bij 3 ofzo en dan nog een woonkamer.. en niet te vergeten ons wasmachinehok van wel 2 bij 1 meter! Haha ach we wonen gewoon in een klein huisje, maar we wonen hier voor de komende tijd nog wel prima. Betalen super weinig huur en hebben wel een tuin wat zo fijn is zomers. Mis wel echt een tweede kamer, we hebben nu altijd de was in de woonkamer staan en de computer met printer enzo op de slaapkamer, ik zou graag willen dat we die in een losse ruimte konden zetten.
In de toekomst wil ik minimaal 4 slaapkamers.
In de toekomst wil ik minimaal 4 slaapkamers.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wij hebben drie kamers.
Kamer 1: op die kamer slapen mijn vriend en ik. Er staat een bed, twee nachtkastjes en een televisiekast. Dit is onze slaapkamer.
Kamer 2: op die kamer staat de kledingkast van mijn vriend en mij, een schoenenkastje, een stoel en een spiegel. Eigenlijk is dit onze kleedkamer.
Kamer 3: op die kamer staat een bureau, computer, twee bureaustoelen en twee boekenkasten. Dit is onze computerkamer.
Ik vind het aantal kamers goed zo. We hebben ook nog een grote zolder waar nog een zolder op zit. Op de zolder zouden we ook nog een slaapkamer kunnen maken.
Kamer 1: op die kamer slapen mijn vriend en ik. Er staat een bed, twee nachtkastjes en een televisiekast. Dit is onze slaapkamer.
Kamer 2: op die kamer staat de kledingkast van mijn vriend en mij, een schoenenkastje, een stoel en een spiegel. Eigenlijk is dit onze kleedkamer.
Kamer 3: op die kamer staat een bureau, computer, twee bureaustoelen en twee boekenkasten. Dit is onze computerkamer.
Ik vind het aantal kamers goed zo. We hebben ook nog een grote zolder waar nog een zolder op zit. Op de zolder zouden we ook nog een slaapkamer kunnen maken.
Gast- Gast
Wij wonen in een studio en dus maar 1 woon/slaapkamer met keuken.
Het liefst willen we hierna 2 of 3 slaapkamers.
Het liefst willen we hierna 2 of 3 slaapkamers.
dharma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11
Wij hebben 5 slaapkamers, waarvan eentje redelijk klein is. Daar slaapt nu de jongste, als hij groter is, krijgt hij een andere kamer. Ik vind het prima zo.
Gast- Gast
Wij hebben op de eerste verdieping 3 slaapkamers waarvan 1 echt klein is. Hier slaapt S en is een prima babykamertje.
Op zolder heeft mijn man nog een extra slaapkamer gemaakt. Het is allemaal niet groot, maar ons hele huis is niet groot.
Op zolder heeft mijn man nog een extra slaapkamer gemaakt. Het is allemaal niet groot, maar ons hele huis is niet groot.
Oh wat leuk. Wij hebben hier ook naar gekeken voor de kadewoningen. Welke woning hebben jullie gekocht? Ik hoop stiekem dat er nog mensen zijn die het snel weer in de verkoop zetten.GeKKiE schreef:Marin schreef:Ben wel benieuwd naar waar jullie nieuwbouwproject precies komt, Gekkie! Hoe staat het er mee?
Ze zijn al flink bezig!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Coco schreef:Oh wat leuk. Wij hebben hier ook naar gekeken voor de kadewoningen. Welke woning hebben jullie gekocht? Ik hoop stiekem dat er nog mensen zijn die het snel weer in de verkoop zetten.GeKKiE schreef:Marin schreef:Ben wel benieuwd naar waar jullie nieuwbouwproject precies komt, Gekkie! Hoe staat het er mee?
Ze zijn al flink bezig!
Dat ziet er leuk uit!!!!
Wij gaan binnenkort kijken bij huisjes in H-Noord en V.elserbroek.
We zijn op zoek naar een huis met het liefst 3/4 slaapkamers.
Eentje voor ons, en daarnaast nog een werk-/rommelkamer en kamers voor eventuele kinderen!
Op dit moment zitten we in een appartement, met 1 slaapkamer en 1 woonkamer met keuken.
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
In principe 4. Maar één ervan gebruiken we als inloopkastkamer en de ander is de zolder. Die is heel erg groot en mooi. Er staat een logeerhoek en ook twee werkhoeken. Mocht het nodig zijn kun je van de zolder twee riante, lichte slaapkamers maken door een tussenwand te plaatsen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Wij hebben er 3. Dat vind ik ook wel genoeg, maar ben wel blij dat we nog een ruime zolder en een kelder hebben als opslag.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ons flatje had er 3, maar de vorige bewoner heeft er een muur tussenuit gehaald. Nou hebben we een behoorlijk grote woonkamer, een slaapkamer en een kleinere kamer waar de kledingkast en droger in staan.
Ik zou later wel 4 kamers willen. 1 voor ons, 2 voor de toekomstige kindjes en 1 logeerkamer/walk in closet/wat dan ook.
Ik zou later wel 4 kamers willen. 1 voor ons, 2 voor de toekomstige kindjes en 1 logeerkamer/walk in closet/wat dan ook.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een normale slaapkamer en een kleiner kamertje. Voor mij in mijn eentje is dat prima. Ik moet wel zeggen dat ik een hele grote zolderberging heb en die begint inmiddels ook aardig vol te raken. Ik ben niet zo goed in dingen weggooien.
Dit huis is qua grootte voor mij alleen prima. Samenwonen kan ook goed en evt een baby ook nog wel. Daarna wordt het tijd om te verhuizen.
Dit huis is qua grootte voor mij alleen prima. Samenwonen kan ook goed en evt een baby ook nog wel. Daarna wordt het tijd om te verhuizen.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Wij hebben al 4 slaapkamers, hadden er ook wel 5 van kunnen maken, maar dan was de zolder voor Lise vrij klein geweest. Nu heeft ze de grootste kamer van allemaal en heb ongeveer nog de helft van de zolder waar een kastenwand gaat komen en mijn wasmachine en droger staan. Plus nog een hoop zooi en extra vriezer.
Gast- Gast
We hebben onze slaapkamer (de grootste), een computerkamer (hier zit mijn man vooral) en mijn oude slaapkamer (dit is de logeerkamer maar hier zit ik ook regelmatig met de laptop). We hebben ook nog een zolderverdieping en deze wordt vooral als opslag en droogruimte gebruikt maar eventueel zou hier ook een slaapkamer van gemaakt kunnen worden.
Het zijn mooie ruimtes en als er kinderen komen hoeven we niet te verhuizen, het huis is op de groei gekocht.
Het zijn mooie ruimtes en als er kinderen komen hoeven we niet te verhuizen, het huis is op de groei gekocht.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Wij wonen op 60m2 en hebben een woonkamer met open keuken, een klein halletje, een badkamertje en één slaapkamer. Ik mis echt een extra rommelkamertje, voor wat extra kastruimte, en zodat ik daar de was kan uithangen. Ook zou ik daar een bureau neerzetten met een PC en printer, en de boekenkast zou daarheen verplaatsen.
In een volgend huis wil ik denk ik 3 - 4 slaapkamers, met het oog op toekomstige kinderen.
In een volgend huis wil ik denk ik 3 - 4 slaapkamers, met het oog op toekomstige kinderen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Nu hebben we 1slaapkamer met een bureau voir het raam waar de computer staat, in principe prima.
In ons nieuwe appartement krijgen we 1echt ruime slaapkamer waar we 3m paxkast in gaan zetten en gaan slapen uiteraard. En daarnaast hebben we dan nog een tweede kamer die ook vrij ruim is, de eerste jarrn zouden twee kindhes die prima kunnen delen.
Daarnaast hebben we nog een ruimte voir de wasmachine/droger en voorraad en hebben we nog een berging beneden waar we dingen zolas de kerstpullen, de gourmet en aanverwante artikelen prima op kunnen slaan.
Ik denk dat we daar wel even mee vooruit kunnen.
In ons nieuwe appartement krijgen we 1echt ruime slaapkamer waar we 3m paxkast in gaan zetten en gaan slapen uiteraard. En daarnaast hebben we dan nog een tweede kamer die ook vrij ruim is, de eerste jarrn zouden twee kindhes die prima kunnen delen.
Daarnaast hebben we nog een ruimte voir de wasmachine/droger en voorraad en hebben we nog een berging beneden waar we dingen zolas de kerstpullen, de gourmet en aanverwante artikelen prima op kunnen slaan.
Ik denk dat we daar wel even mee vooruit kunnen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Wij hebben 3 slaapkamers. 2 grote en een kleinere. 1 grote is de slaapkamer en de andere kantoor van mijn man. En het kleine kamertje staan boekenkasten en een tv met de wii.
Ook hebben we een grote inloopkast wat voorheen de badkamer was . En we hebben een grote zolder maar jammer genoeg geen vaste trap er naar toe
Ook hebben we een grote inloopkast wat voorheen de badkamer was . En we hebben een grote zolder maar jammer genoeg geen vaste trap er naar toe
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wij hebben een grote slaapkamer met een grote hele mooie inbouwkast en nog twee kleinere kamertjes, met een schuifdeur er tussen. Nu is die schuifdeur meestal open. In één van die kamers staat een bureau, het droogrek en in een inbouwkast de wasmachine. In de ander staat een pax kast en nog wat kasten die 'over' waren. Die gebruiken we nu meer voor opslag. Logees slapen ook daar, op een dik tweepersoons luchtbed ;-)
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Hoeveel (slaap)kamers heb jij in je huis? Is dat voldoende? Waar gebruik je ze voor?
Wij hebben vier slaapkamers en dat is op dit moment meer dan voldoende. De grootste kamer is onze eigen slaapkamer (daar staat ook onze kledingkast), de zolderkamer is de werkkamer van mijn vriend (en van mij, alleen ik zit er bijna nooit), dan hebben we nog een logeerkamer waar ook een paar boekenkasten staan met boeken, foto-albums en gezelschapsspelletjes en de vierde kamer wordt gebruikt als sportkamer. Daar liggen wat gewichten, een matje, een springtouw, etc. De was doen we op de voorzolder, daar staat ook de wasmachine en de strijkplank.
Wij hebben vier slaapkamers en dat is op dit moment meer dan voldoende. De grootste kamer is onze eigen slaapkamer (daar staat ook onze kledingkast), de zolderkamer is de werkkamer van mijn vriend (en van mij, alleen ik zit er bijna nooit), dan hebben we nog een logeerkamer waar ook een paar boekenkasten staan met boeken, foto-albums en gezelschapsspelletjes en de vierde kamer wordt gebruikt als sportkamer. Daar liggen wat gewichten, een matje, een springtouw, etc. De was doen we op de voorzolder, daar staat ook de wasmachine en de strijkplank.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
3 slaapkamers, 2 grote en een kleine. En een grote zolder met dakkapel, waar de helft een skaaokamer van wordt voor de oudste.
De jongste 2 slapen nu nog op het kleine kamertje, daar komt ons zoontje, en de twin dan op de grotere kamer waar de oudste 2 nu nog slapen.
De jongste 2 slapen nu nog op het kleine kamertje, daar komt ons zoontje, en de twin dan op de grotere kamer waar de oudste 2 nu nog slapen.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Wij hebben 4 slaapkamers. Mijn vriend en ik slapen op zolder, 1 verdieping lager zijn de 3 slaapkamers. In de ene zit een sportschooltje voor mijn vriend, in de andere staan al onze kledingkasten en schoenen, en de 3e kamer is de kattenkamer
De kattenkamer wordt de babykamer, de kledingkastkamer blijft, en de fitnesskamer is voor de 2e baby. Liever zou ik nog veel meer slaapkamers hebben zodat ik 3 kinderen kan krijgen En mijn vriend zijn fitneskamertje kan houden, want die moet hij over een aantal jaar opgeven.
De kattenkamer wordt de babykamer, de kledingkastkamer blijft, en de fitnesskamer is voor de 2e baby. Liever zou ik nog veel meer slaapkamers hebben zodat ik 3 kinderen kan krijgen En mijn vriend zijn fitneskamertje kan houden, want die moet hij over een aantal jaar opgeven.
Gast- Gast
Ik heb nu een woning met 2 slaapkamers en een zolder waar onlangs een slaapkamer van is gemaakt.
Maar mijn vriend en ik zijn op zoek naar een woning en de woning die we op het oog hebben heeft 5 slaapkamers. 3 slaapkamers + een zolder zou voor ons het minimum zijn. Vooral omdat we straks sowieso in een keer twee kinderen krijgen. Die kunnen de eerste jaren wel bij elkaar maar ze zullen toch ooit apart moeten/willen. En ik moet de administratie bijhouden van het bedrijf dus heb ook een werkkamer nodig.
Maar mijn vriend en ik zijn op zoek naar een woning en de woning die we op het oog hebben heeft 5 slaapkamers. 3 slaapkamers + een zolder zou voor ons het minimum zijn. Vooral omdat we straks sowieso in een keer twee kinderen krijgen. Die kunnen de eerste jaren wel bij elkaar maar ze zullen toch ooit apart moeten/willen. En ik moet de administratie bijhouden van het bedrijf dus heb ook een werkkamer nodig.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Wij hebben straks 3 slaapkamers en een ruime zolder. tzt willen we op zolder een grote dakkapel maken, 1 extra slaapkamer daar maken en de rest schotten plaatsen voor bergruimte en een goede wasruimte maken.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel slaap heb jij nodig?
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» op kamers
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» op kamers
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: