Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 17 van 21 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 17 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Miss G do 7 apr 2011 - 8:16

Hallo!
Weer even een berichtje van mij, heb een hele rare week gehad dus alleen even meegelezen.
Vandaag ben ik weer naar de cursus geweest, en ben ik 1kg afgevallen! Viel me eigenlijk best wel tegen, want de vorige keer was ik de eerste keer 2,7 kg afgevallen (maar toen was ik wel 8 kg zwaarder dan toen ik vorige week begon).
Nog 8,2kg te gaan voor een gezonde bmi!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pannetoet vr 8 apr 2011 - 8:03

@ Geesje: Ach meid, 1kg is toch ook hartstikke goed! Beter eraf dan erbij.. goedzo!

Heb ik de hele dag in spanning gezeten om mijn bazin.. is ze de hele dag niet gekomen!
Ennnn ik ben eruit wat ik ga doen! Ik ga weer naar school en dan de opleiding 'Frontofficemedewerker Receptioniste'.. moet alleen even uitzoeken of dat ook versneld kan.. anders duurt de opleiding 2 tot 4jaar en aangezien ik 'al' 23 jaar ben..

Het eten gaat trouwens ook goed smile

Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op zo 10 apr 2011 - 22:44; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC za 9 apr 2011 - 1:20

Ik_zelf: jeetje wat een onrespectvol mens zeg... Zit je de hele dag te wachten en je best druk te maken over wat er gaat komen komt ze gewoon niet.
Wat fijn dat je weet wat je wilt gaan doen! Klinkt goed!

Geesje: goed bezig! smile

Niekske: veel plezier in Disney! En tja wbt die zwangere vriendinnnen, klinkt ergens wel herkenbaar... Ben er zelf ook totaal nog niet mee bezig en vind dat veel stellen te jong zulke ingrijpende keuzes maken. Vaak is de hele basis toch nog niet goed gelegd om een kindje op te voeden en geen zorgen te hebben. Maar goed, dat is mijn mening. Leuk voor je vriendin, zou het zelf wel leuk vinden voor haar.. maar begrijp je gevoel wbt uit elkaar groeien.

Wbt eten... gaat opzich goed.. soms wel wat gezondigt... maar ach..

Laatst aangepast door chococupcake op di 12 apr 2011 - 21:02; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pannetoet zo 10 apr 2011 - 22:56

@ Choco: Nouu! Wat is je 'vriendin' respectloos zeg.. dat ze tv gaat kijken en min of meer niet naar jou verhaal luisterd maar jij moet wel naar haar verhaal luisteren en altijd doen waar zij zin in heeft? Ik denk dat het heel goed is dat je er een punt achter zet.. hoe moeilijk je dit ook vind want het komt nu voornamelijk van jou kant en zo hoort een vriendschap niet te zijn. Ik snap heel goed dat je dit misschien eng vind maar zo levert het je alleen maar stress en dat is niet goed voor je.. Wat betreft je baan » tja..ik heb even zitten denken haha en ik denk dat het beste is wat je kunt doen naar je gevoel luisteren.. een baan hoort niet alleen maar stresserig te zijn en je moet je er lekker bij voelen dus in dat opzicht zou ik het melden máár als dat betekend dat je minder moet werken én het daarmee niet red dan zou ik wachten tot augustus.. maar stress sloopt je en is niet leuk.. en je moet heel goed aan jezelf denken meis smile

Oké ik geloof dat ik verliefd ben.. Embarassed
Zaterdagmiddag spontaan afgesproken met mijn ex,goede vriend (weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hem moet noemen haha we hebben ooit, 7jaar geleden, eventjes iets gehad maar is toen uitgegaan omdat hij nog veel te jong was en daarna werd het een hele goede vriendschap..) Naja goed we hadden afgesproken bij hem thuis, zijn vader was er ook en die herkende mij nog gewoon! Best grappig haha maar we hebben film gekeken, leuk gekletst en ook gezoend.. gisteren smste hij mij dat hij alleen thuis was én of ik zin had om te komen. Gedaan.. tv gekeken, gekletst over van alles en het is mij wel duidelijk dat hij errug gek van mij is.. nog steeds.. en tja ik vind hem ook zó leuk weer! Ik kan ook echt merken dat hij volwassener is geworden.. we kijken het gewoon aan en als het zo leuk blijft vloeit hier misschien wel een hele leuke relatie uit voort smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niekske zo 10 apr 2011 - 23:04

Ha dames!

Geesje: goed bezig, lekker begin zo met al die kilo's eraf! Keep up the good mood smile

Choco: die vriendin klinkt echt als een raar mens... ik zou het ook lastig vinden wat ik ermee aan zou moeten. Ik vraag me af wat zij met de vriendschap wil? Misschien toch nog maar eens een goed gesprek (zonder tv Wink) en goed dat je een knoop (nou ja in elk geval een deel ervan Wink) hebt doorgehakt mbt je baan! Als je het 24 uur niet red t/m augustus, levert dat misschien ook veel stress op, dus wat dat betreft is het dan toch beter om het nog even uit te zingen?

Ikzelf: leuk leuk leuk! Heerlijk he die vlinders smile maar je bent die peru kerel dus al vergeten? Ik zou nu niet te snel een relatie aangaan als ik jou was, dan heb je misschien toch snel het rebound-effect. Lekker genieten en een beetje fladderen, na een tijdje merk je vanzelf wel dat je weer behoefte hebt aan settelen.

Mijn weekendje Disney zit er alweer op Sad ow het was zoooo leuk! En we hebben echt prachtig weer gehad! Veel te veel souvenirs gekocht Embarassed en slecht gegeten... nja, hoort erbij. Mijn kuiten zijn wel keihard van de spierpijn van al het lopen, dus ik heb ook genoeg beweging gehad! Wegen doe ik volgende week weer, dat ging vanmorgen niet, omdat ik niet thuis was. Ik heb niet het idee dat ik aangekomen ben, maar ik ga weer een weekje balansen nu, haha Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Pannetoet ma 11 apr 2011 - 1:32

Niekske schreef:
Ikzelf: leuk leuk leuk! Heerlijk he die vlinders smile maar je bent die peru kerel dus al vergeten? Ik zou nu niet te snel een relatie aangaan als ik jou was, dan heb je misschien toch snel het rebound-effect. Lekker genieten en een beetje fladderen, na een tijdje merk je vanzelf wel dat je weer behoefte hebt aan settelen.

Haha nou die jongen die nu in Peru zit, zit lekker verliefd te wezen met het meisje daar.. :P Maar buiten dat konden we wel heel leuk kletsen en ik moet nog maar afwachten of dat IRL ook zo zal zijn en dan zijn er nog een paar punten waar ik mijn twijfels bij heb zoals de afstand (2½uur met de trein) en het feit dat hij vreselijk sportief is en ik totaal niet.. en ik wil toch wel heel graag met mijn vriend op vakantie en no way dat ik vreselijk actief ga doen op vakantie haha. Maar we zien wel hoe dit gaat lopen.. ik kan wel zeggen dat ik écht toe ben aan een vaste, leuke relatie en voor mijn gevoel en idee was de relatie met mijn ex al veel langer over.. zo'n gevoel is eigenlijk ook niet uit te leggen, dat moet je eerst meegemaakt hebben denk ik..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niekske di 12 apr 2011 - 21:36

Dames, waar is iedereen? smile

Ik ben na een weekendje Disney maandagw eer vol goede moed begonnen! Maandag overdag the usual (yoghurt met cruesli als ontbijt, 3 boterhammen met soep als lunch en tussendoor fruit/groenten en een snack-a-jack). Ik heb ook eierkoeken her-ontdekt smile die zijn 1,5 punt per stuk en vullen behoorlijk! Maandagavond heb ik mijn volkorenpasta met wokgroenten gegeten en gisteren heb ik de tomaten-spinazie risotto gemaakt die choco geloof ik laatst gemaakt had. Heb er extra champignons doorheen gedaan, hij was echt heerlijk!!

Vanavond moet ik nog even kijken, het kan laat worden op mijn werk en dan pak ik denk ik een maaltijdsalade in de trein terug ofzo. Dit weekend heb ik een vrijgezellenfeest (lees: BBQ en alcohol) dus ik ben heel benieuwd wat de schaal maandag gaat zeggen...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Miss G di 12 apr 2011 - 23:48

@niekske: knap hoor dat je na een weekend weg zo de knop kan omzetten! Meestal heb ik dan de dag daarna van ooh dat kan ik ook nog wel eten, en die dag erna denk ik hetzelfde haha! Dus ik vind dat eigenlijk best moeilijk!

Ik heb alleen zondag gezondigd: uiteten geweest met broodjes en kruidenboter, lasagna en later nog een mc flurrie haha! Ben benieuwd wat de weegschaal morgen gaat zeggen!

Heel raar, ik voel aan 1 broek dat ik 1kg ben afgevallen, terwijl ik dat de vorige keer pas kreeg toen ik minstens 4kg kwijt was. Maar ben er wel blij mee!
Alleen heb nu best wel trek.. net al een tomaatje gesnoept. Over een kwartier lunchen!

Hebben jullie geen moeite om van de paaseitjes af te blijven? Ik heb op mijn werk een grote pot vol naast mijn bureau staan.. ik heb er in 1 week tijd 3 genomen haha.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pannetoet wo 13 apr 2011 - 6:35

Hier ben ik! Very Happy

@ Niekske: Goed van je dat je meteen de draad weer opgepakt hebt! Enne genieten hoort er ook bij hé Wink

@ Geesje: Goed bezig!! Haha jaaa paaseitjes..vreselijk! Hier thuis heeft mijn moeder een schaal en écht met alle soorten en maten want 'dat staat zo gezellig' .. nou wat gezellig 👅

Het eten gaat supergoed! Kan ook niet anders want ik ben zo vreselijk verliefd.. Embarassed
Wat heerlijk zeg! Was even vergeten hoe het voelde en of ik uberhaupt nog wel verliefd kon worden haha
Op zich best snel na mijn vorige relatie maja gevoelens kun je niet plannen...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Miss G wo 13 apr 2011 - 8:36

@ikzelf: hahaha ja altijd gezellig paaseitjes! :P ik haal ze expres niet in huis, dan zou ik ze echt niet kunnen weerstaan!

Wel handig verliefd zijn! En nee, gevoelens kun je niet plannen. Het gaat er toch om dat je gelukkig bent!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Niekske wo 13 apr 2011 - 19:50

Ik heb al heel vaak de paaseitjes weerstaan in de supermarkt smile ben best trots op mezelf, andere jaren eet ik zakken van die dingen. Het liefst gevulde! Dus ik heb ze niet in huis en kan ze ook niet eten smile

Heb gisteren wel gezondigd, paar chocoladekoekjes na het eten... paste eigenlijk niet in mijn punten, maar ik kon ze niet weerstaan. Vanavond ga ik weer eens mijn gegrilde groenten uit de oven maken met aardappeltjes deze keer denk ik.

Wat eten jullie trouwens aan groenten en fruit als tussendoortjes? Ik kom steeds bij hetzelfde uit: komkommer of worteltjes en voor fruit appels, druiven en mandarijntjes. Fruit is zo snel duur...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 13 apr 2011 - 21:02

Heey meiden,

Ik had een virus op mijn laptop, dus moest even de boel opschonen... Heel stom, had een virusscanner, maar blijkbaar kwam ie er nog doorheen! Irritant dus!

Eten gaat opzich goed, moet er wel goed tijd voor maken en sporten lukt gewoon niet. Ben zo moe de laatste tijd... Maar moet me over die moeheid heen zetten en gewoon gaan, dus volgende week gewoon weer actief aan de slag! Ik krijg er toch energie van, het is alleen de stap ernaartoe te gaan!

Ik_zelf: verliefd op die ex ex zeg maar? smile

Niekske: Lekker he die risotto! Very Happy

Paaseitjes staan hier ook op tafel, een hele pot... maar ben al uitgekeken naar een paar eitjes... Ben meer van de chips enz dus werkt in mijn voordeel! Very Happy

Fruit is de laatste tijd ook zo duur! Ik probeer aanbiedingen te halen, op de markt te halen... Is even niet anders... Ik doe soms ook wel cherrytomaatjes als tussendoortje... of wortels...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet wo 13 apr 2011 - 22:42

@ Choco: Ex ex? :P Vraag me even af wat je daarmee bedoelt? Korte samenvatting: Wij kennen elkaar nu zo'n 7 jaar, toendertijd paar maand iets gehad maar dat ging toen uit omdat hij nog veel te jong was (ik ook achteraf gezien..) maar wel altijd gewoon contact blijven houden..en het klikt nu onwijs goed! Alleen had ik het er gisteren met mijn moeder over en die was niet echt blij daarmee.. niet om hem máár omdat ik net een relatie van 4.5jaar achter de rug heb en dat snap ik wel maar die relatie was allesbehalve leuk (en ze weet ook wat er allemaal speelde) dus ja.. naar mijn idee is het niet te snel maar meer het gevoel naar anderen toe 'kan dit wel?'.. Virus op je laptoppie? Dat is niet zo fijn!

@ Niekske: Oh god hou je mond.. haha.. hier liggen normale, gevulde, milka-eitjes maar tot nu toe weet ik ze nog aardig te weerstaan smile Maar je mag af&toe best iets extra's hoor! Als je bijv. 2x in de week een mars eet ofzo dan kan dat best! Je lichaam heeft zelfs suikers nodig.. Euhm ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik bijna geen fruit/groente tussendoor eet! Af&toe een appel, mandarijn of banaan (spontane actie vaak haha).. Wat eet ik dan wel tussendoor? Koekje (gewoon netjes eentje, handig om weer thuis te wonen haha) of gewoon niks..

Hoeraaaaaa! Ik ben weer iets gevallen! 400gram Very Happy Dus ik ben écht bijna 2kg kwijt haha maar ik begin het nu vooral te merken aan mijn broeken.. zou mijn buik dan eindelijk doorhebben dat ie dunner moet worden? :P Het eten gaat heel goed nu! Ik let er echt op en dan vooral doordeweeks en in het weekend als ik uitga of een verjaardag heb dan eet ik gewoon waar ik zin in heb.. maar ik merk aan mijzelf dat ik helemaal niet meer zo snak naar een bak vol chips dus dat is wel positief!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 13 apr 2011 - 23:07

Ja dat bedoelde ik dus met ex ex... Wink Ach.. wat kan jou het schelen wat anderen ervan vinden? Als jij maar gelukkig bent! Goed bezig met die 2 kilo! Heb me niet meer gewogen, maar mensen gaan het nu wel zien aan me... dus dan val ik blijkbaar wel af! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Miss G do 14 apr 2011 - 8:53

Nou.. ik ben weer gewogen op de cursus en ik ben maar 2 ons afgevallen. Baal er echt van!
Vorige keer bleef ik ook al steken bij dit gewicht, en gaat het echt heel erg langzaam.. toch weer een dip dus. Ookal 2 dagen enorme honger, en ik ben een emotie eter, dus net lekker n chipje genomen!

Moet ook eens beginnen met sporten, maar daar heb ik echt zo'n hekel aan.. pff baal momentje nu.
Volgende keer beter!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Niekske do 14 apr 2011 - 19:50

Geesje: elk gewicht dat je verliest is meegenomen hoor! Je kan het ook zo zien: het is je gelukt om deze week netjes op gewicht te blijven, das ook best moeilijk! En hoe langzamer je afvalt, hoe meer er straks ook afblijft smile ik weet dat het nu niet motiverend werkt, maar wel volhouden hoor! En sporten kan op verschillende manieren he, je kan ookt huis de radio hard zetten en door de kamer gaan dansen (doe ik ook wel eens Embarassed ) neem meteen de stofzuiger enzo mee en je bent nog nuttig bezig ook. Of ga in de tuin werken!

Ikzelf: hoe is het met de vlinders? meestal zorgen die voor geen trek meer toch? Wink werkt nu extra positief! Je moeder heeft ergens wel een punt, maar ze is waarschijnlijk alleen maar bezorgd om je. Als dit echt goed gaat, zal ze ook wel bijdraaien!

Eten gaat prima, gisteren weer mijn groenten schotel gehad met aardappeltjes. Vanavond weer pasta, want ik wil graag één of twee biertjes kunnen drinken vanavond smile morgen vrijgezellenfeest zal ik me niet zo aan mijn punten kunnen houden vrees ik, ik zal me maar inhouden met snaaien en alcohol smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC do 14 apr 2011 - 22:23

Volgende keer beter Geesje! Maar idd wel mooi dat je op gewicht blijft, hier schommelt dat wel heel vaak... :s

Ik heb me gisteravond misdragen, netjes pasta met geitenkaas en kruiden gegeten maar 's avonds had ik trek in van alles en nog wat... Heb wat chips op en chocola, wilde nog naar de mc rijden, maar dat heb ik mezelf verboden en ben blij dat ik dat niet heb gedaan!

Niekske: haha! Doe ik ook weleens hoor! smile

Nu werken...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet vr 15 apr 2011 - 22:43

@ Niekske: Haha de hele vlindertuin van Burgers Zoo zit in mijn buik.. :P Heb inderdaad veel minder honger en dat komt nu wel goed uit haha

@ Choco: Wat goed je het niet gedaan hebt! Super!

Tja hier gaat ie goed Very Happy
Zo weer naar mijn lover toe.. mijn moeder/thuisfront weet nog van niks omdat ik het rustig wil brengen.. maar ze weten wel dat we afgesproken hebben! En waarschijnlijk is mijn moeder inderdaad bezorgd en vooral bang dat als het misloopt ik weer verdriet heb en mij k*t voel..maar het is ook nog niet eens officieel aan smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Emma_ zo 17 apr 2011 - 7:14

Hoi dames,
Ik heb al een tijdje geen berichten meer gepost, maar het gaat hier niet zo goed. Ik eet wel zo gezond mogelijk en sport regelmatig maar ik val dus helemaal niks meer af en dat frusteert mij enorm Sad Ik merk dat ik dus ook mijn motivatie aan het verliezen ben en dat is heel lastig. De dieetiste geeft aan dat ik bijna 10% van mijn gewicht kwijt ben en dat het daarom nu langzamer gaat maar ik sta dus al wel bijna een halfjaar zo goed als stil met het afvallen.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet en hoe ik mijn motivatie terug kan krijgen. Ik merk aan mijzelf dat ik het afvallen echt heel moeilijk vind en ik kom maar niet over deze dip heen. Iemand tips?

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Niekske zo 17 apr 2011 - 19:40

Hier nog zo eentje... ik ben nu alweer drie weken niks meer afgevallen. Mijn gewicht is op 100 gr nauwkeurig precies hetzelfde gebleven. Ik blijf volhouden, ik ga deze week twee keer sporten en ik heb geen etentjes of uitjes deze week, dus ik kan lekker gezond eten! En op gewicht blijven is natuurlijk ook een kunst smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet ma 18 apr 2011 - 5:17

Niekske schreef:...En op gewicht blijven is natuurlijk ook een kunst smile

En dat klopt helemaal!

@ Emma: Ik snap dat het je frustreerd dat je niet meer afvalt maar het is ook hartstikke goed dat je lekker gezond bezig bent; goed eten, sporten.. dat is heel knap!! En je gaat uiteindelijk vast wel weer afvallen (helaas heb jij hier niks in te zeggen maar bepaalt je lichaam dat..) zolang jij deze levenstyle blijft volhouden! Maar om nu met alles te stoppen duss weer ongezond gaan eten, snoep, niet meer sporten zou heel zonde zijn..

Weinig nieuws!
Nog niet gewogen.. dat doe ik zaterdagmorgen denk ik.. voor pasen :P Maar het gaat hartstikke goed met het eten enn ik ben zo heerlijk verliefd I love you Hij is zo ontzettend lief!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet di 19 apr 2011 - 22:53

Wat is het rustig hier!

Vanmorgen gewogen en ik ben weer 400 gram kwijt Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niekske di 19 apr 2011 - 23:13

Goed bezig! Ik ga me echt aan één keer per week wegen houden... al hoop ik wel echt dat er na deze week weer iets af is!!!

Eten gaat prima, gisteren paella gemaakt, met vis en garnalen en veel groenten, dus lekker gezond! Vanavond ga ik bij mijn ouders eten, ben benieuwd wat ik daar krijg... mijn moeder kookt meestal erg gezond, maar ze had een griepje en als mijn pa moet koekn, wil dat zeggen dat hij friet haalt bij de snackbar of zoiets :S verder heb ik vrijdag toch een etentje, met oud-studiegenootjes. Dus overdag moet ik me inhouden, maar ik heb al met mijn vriend afgesproken om te gaan hardlopen vrijdag! Ben benieuwd hoe hij het volhoudt, hij vond mijn normale rondje van een kleine 6km al te optimistisch Very Happy

Verder heb ik zondag ook een brunch met mijn schoonfamilie, iedereen moet iets te eten meenemen. Ik ga dus lekker iets gezonds maken smile ik denk aan wraps met sla en kip of krab of zoiets... nog even recepten zoeken smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet wo 20 apr 2011 - 1:49

@ Niekske: Verleidelijk is dat hé om je meerdere keren per week te wegen? Haha vind het ergens wel grappig van je pa.. als die van mij moet koken (bijna nooit) dan word het eigenlijk altijd een gebakken ei.. :P Wraps met kip en sla is superlekker! Je kunt ook zalm erin doen? En dan maak je van die miniwraps.. superlekker!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 20 apr 2011 - 10:23

Heey meiden...

Weinig tijd gehad voor het posten... Drukke week deze week.. ongeveer 45 uur deze week werken, dus heb niet zo heel veel tijd. Vanavond ook even naar de open dag van hogeschool geweest... Even kijken of ik per september kan beginnen met een opleiding.

Eten staat nu even op een laag pitje... Komt van de week wel weer! Wel weer begonnen met sporten, morgenavond lekker zwemmen...

Hou het kort, de wekker gaat weer om 6 uur...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 21 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: