Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 19 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 19 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Miss G za 30 apr 2011 - 21:23

@Eline: ik heb gister helemaal geen punten geteld hoor! Ik heb dan gewoon geen extra punten meer neem ik mezelf dan voor. Na een paar wijntjes verder, kan ik echt niet meer bijhouden wat ik heb gegeten of gedronken haha!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  CCC za 30 apr 2011 - 23:11

Eline: ik zorg ervoor dat ik doordeweeks mijn punten goed tel, en in het weekend doe ik het minder streng... Zo hou ik het voor mezelf ook leuk... Je weet zelf natuurlijk ook wel wat je niet elke dag moet eten enz. Dus dat beperk ik dan wel...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Miss G za 30 apr 2011 - 23:55

Na een tijdje weet je van de dingen die je vaker eet de punten uit je hoofd. Ik heb het afgelopen week niet echt bijgehouden, maar zoals chococupcake al zei weet je zelf ook wel of je goed of slecht hebt gegeten.
Net weer terug van hardlopen, had het niet verwacht maar het ging echt een heel stuk beter, hoewel ik te horen kreeg dat je juist niet zou moeten sporten de dag nadat je alcohol hebt gedronken. Vraag me nu toch wel af of dit een fabeltje is!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC zo 1 mei 2011 - 0:11

Goed bezig Geesje! Kan soms lekker zijn hoor sporten na alcohol... Ik ben alleen dan vaak veel te brak om iets te doen... Je moet gewoon zorgen dat je goed drinkt nu... Dan zijn al die afvalstoffen er ook zo uit!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  dr_oupy zo 1 mei 2011 - 6:21

Ik heb een paar vraagjes.
Kun je alleen zo'n boekje kopen als je lid bent van WW? Want ik wil graag zo'n boekje om zelf de punten bij te houden, en wil liever niet naar zo'n cursus.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Niekske ma 2 mei 2011 - 0:06

Heej, nieuwe activiteit smile ik ben een beetje de moed aan het verliezen, vanochtend was ik 4 ons aangekomen...Sad ik heb het gevoel dat ik nu al aan mijn minimale gewicht zit ofzo. Het schiet echt niet op in elk geval! Ik ga mijn punten eens bijstellen ofzo denk ik...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 1:30

Wel doorzetten Niekske!!! Ik sta op het moment ook stil, maar er moet gewoon weer vanaf gaan. Goed eten en sporten, dan moet het goed komen.
Zometeen ga ik weer hardlopen. Vandaag een nieuwe bikini besteld, want woensdagavond ga ik al naar Portugal!! Ik heb mijn doel niet helemaal gehaald, wilde 5 kg kwijt zijn. Ach, ik ben zeer blij met wat er wel vanaf is!

Zullen we ter motivatie even een overzichtje neerzetten, van het verloop tot nu toe? van sommigen weet ik het namelijk niet meer... Je kan ook alles in gewichtsverlies neerzetten!

Zwaarste ooit: 79,5 kg
Startgewicht: 78,2 kg
Startdatum: 7maart
Huidig gewicht: 73,9 kg
Streefgewicht: 70 kg op 18 juli en 67-68 kilo op 26 oktober.

Gast
Gast

Bericht  Miss G ma 2 mei 2011 - 2:53

Zwaarste gewicht ooit: 96,4
Start gewicht: 96,4 (januari 2010, heb het volgehouden tot oktober 2010 eindgewicht daarvan is 84,1)
Start gewicht: 88,2 (begin afgelopen april)
Huidig gewicht: 86,1
Gezond gewicht voor mij is 79.
Mijn streefgewicht is 75 kilo. Dit wil ik gehaald hebben als ik mijn trouwjurk ga passen in september/oktober.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC ma 2 mei 2011 - 8:14

Zwaartste gewicht ooit: 103 kilo Embarassed
Start gewicht: 84.5
Huidig gewicht: 81 (vanmorgen)
Gezond gewicht: 77 kilo (bij 1.75m.)
Streef: 77 kilo als eerste doel, miss. daarna door naar de 74 kilo.

Chipp: wat goed! Je bent al zo goed bezig!

Geesje: jij bent ook goed bezig! Vooral met het sporten! smile

Ik merk dat ik in gewicht niet echt goed vorder. Bij mij zijn de cm's wel wat duidelijker... Ik maak snel spiermassa aan denk ik...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Miss G ma 2 mei 2011 - 8:38

Jeetje chococupcake, jij doet het pas goed! Jij bent echt al zoveel afgevallen en je bent er echt bijna!
Das wel balen dat je blijft hangen in de laatste paar kilo's, maar als je het wel ziet aan je lichaam geeft toch ook een kick als je weer een maat kleinere broek aankan.
Mij viel het op dat mn buik weer een stuk platter was geworden, en ik kom beneden en mijn vriend zegt, goh wat heb jij ineens een platte buik! Was ik wel blij mee!

Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 10:11

Jullie zijn supergoed bezig! Cm verliezen is veel belangrijker.
Bij mij nog niet echt zichtbaar, al zeggen sommigen wel dat het iets strakker wordt. Nu mijn riem/broek nog Wink Maar bij nog 4 kg moet het te zien zijn!

Gast
Gast

Bericht  Niekske ma 2 mei 2011 - 20:03

Misschien moet ik mijn cm dan ook eens bij gaan houden voor motivatie smile ik heb wel mijn doel bijgesteld, ik wil voor 1 juli (of ja, voor de zomer ongeveer) naar de 75 en daarna eigenlijk nog naar de 71-72.

Zwaarste ooit: 86
Start gewicht: 83
huidig gewicht: 79,6
Gezond gewicht: voor mij 75
Streef gewicht: 71,5 houden we het mooi in het midden Wink

gisteren wel weer gesport! Ging niet helemaal van harte, op koninginnedag heb ik de hele dag op slippers gelopen en dat voelde ik enorm in mijn kuiten en mijn rug... maar ik heb wel weer wat gezweet Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet di 3 mei 2011 - 1:19

Jeetje wat is hier veel bijgeschreven zeg! :P

Welkom voor de nieuwelingen! Leuk dat jullie ook meeschrijven! Very Happy

Mijn schade voor de paasdagen, queensnight, queensday én gister verjaardag van mijn oma is 300gram erbij.. valt mij hard mee! Even deze week flink er tegenaan en het is er weer af.. smile Ennnn ik mag mijn vlam nu officieel mijn vriend noemen! .. Zo heerlijk verliefd I love you

Zwaarste ooit: 72.5
Start gewicht: 67.3
huidig gewicht: 65.2
Gezond gewicht: 60 ; Dan is mijn bmi gezond
Streef gewicht: 57

@ Niekske: Goed je dat wel weer hebt gesport! Hoe gaat het nu met je rug dan?
Ik heb queensday de hele dag op hakken gelopen.. was ook niet zo slim.. 2 enorme pijnlijke blaren net onder mijn grote teen, auw!

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  CCC di 3 mei 2011 - 8:09

Geesje: ik woog 103 vijf jaar geleden, tot vorig jaar aug. is alles eraf gebleven, maar na mijn blessure in mijn heup bijna 10 kilo erbij. Echt balen dus! Maar ach.. ik heb die 30 eraf gekregen en dit lukt me ook!

Vandaag bijna niks gegeten. Ik moest naar de tandarts en zag er zo tegenop dat ik kostmisselijk was, ze hebbne vandaag alleen foto's genomen en moet de 19e terug... Maar 2 eierkoeken en 2 crackers gegeten. Morgen weer beter!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Miss G do 5 mei 2011 - 6:54

@chococupcake: ookal ben je weer 10 kg aangekomen, je bent toch nog steeds 20 kg lichter hoor! En ze zeggen dat het gewicht wat nog niet lang aan je lijf zit om het zo maar te zeggen dat gaat er sneller af. Hoe is het trouwens afgelopen bij de tandarts?

Ben vandaag weer wezen wegen.. nou had er al niet veel van verwacht: hele weekend slecht gegeten en maar 1x hardgelopen en gisteravond gebakken vis gegeten. Maar toch 1 ons eraf, is niet veel, maar toch, alles naar beneden is goed!
Moet wel eerlijk zeggen dat ik heel graag wilde afzeggen, maar dat staat een beetje raar aangezien ik iedere donderdag bij mn ouders eet, en mijn moeder ook naar die cursus gaat.. :P
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC do 5 mei 2011 - 10:07

Geesje: ja dat is ook wel zo! Ik ben echt heel blij dat die 20 er nog af zijn, en wil graag die 10 er ook weer af hebben... Dan voel ik me zeg maar het lekkerst in mijn vel... De tandarts viel mee, ik heb maandag foto's van de dramakies moeten laten maken en ze kunnen 'm nog redden. De 19e moet ik terug, hij moet van binnen worden schoongemaakt (klinkt wslijk veel beter dan een wortelkanaalbehandeling, maar ik wil het niet eens weten want ben best schijterig :p) en daarna weer gevuld en opgebouwd. Had ook een klein gaatje in de kies daarachter, dus dat nemen ze mooi meteen even mee. Heb nog nooit wat gehad met mijn tanden, 1 gaatje in mijn hele leven. Zie heel erg tegen de verdoving op, maar ik ben die halve kies ook weer dan zat nu. Dus ga ik er gewoon voor, verstand op 0 en gaan... Zal vast goedkomen! smile

Ik heb vanavond lekker gegeten... had biefstuk, pasta en asperges met een knorr sausje gemaakt. Maar.. het smaakte me niet echt... Asperges had mijn mams gisteren al gemaakt, maar goed... toch een groot deel opgegeten en had zo'n trek in snackbar. Dus vanavond als een soort van snack gegeten... Had trek/ honger en gunde het me een keer! smile Ach... lekker sporten van het weekend!

Wat goed dat je toch bent gegaan, en je valt toch af! Wat lekekr! Ook al is het niet veel... Het gaat je helemaal lukken! Wat voor soort bruidsjurk ga je nemen trouwens?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:34

Ik ben gewoon wezen hardlopen vanochtend! Op mijn vakantie in Portugal! Het was zwaar, maar de moeite waard smile
Nu ga ik shoppen!

Gast
Gast

Bericht  Miss G za 7 mei 2011 - 6:41

@chococupcake: brrr ben ook een schijterd hoor met alles wat met tandartsen te maken heeft. Heb ook nooit iets gehad met mijn tanden (behalve 2 verstandskiezen eruit laten halen), maar ben iedere keer ook bij een gewone controle bang haha! Ja... en een wortelkanaalbehandeling, brr moet je maar niet aan denken haha, ben dan echt iemand die zegt haal die kies er maar uit, neem wel een kunstkies ofzo, heb je er nooit meer last van hihi!

Ja.. wat voor trouwjurk.. heb dr een tijdje terug eentje aangepast waar ik helemaal verliefd op was, maar nu vind ik hem niet meer zo bijzonder. Dus heb echt nog geen idee! Wel strepless, en diamantjes ofzo op het bovenlijf, of een beetje kleur is ook welkom, zolang de hoofdkleur maar wel wit is. Ik denk dat ik er heel veel moet gaan passen, ben lekker lastig hihi!

Vandaag niet zo heel erg goed gegeten, en morgen waarschijnlijk ook niet. Mijn ouders en schoonouders komen eten en ik ga ook tiramisu maken, en dat is wel heel lekker om te laten staan.
Wel morgenvroeg hardlopen! Denk dat ik maar de wekker zet, anders wordt het zo warm!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC za 7 mei 2011 - 10:41

Tja... ik denk maar even niet meer aan de tandarts. Ben blij als het gebeurd is in elk geval!

Spannend zeg! Ik kan me voorstellen dat je nog niet echt weet hoe of wat... Zou ik ook hebben hoor... Al heb ik wel een beetje een idee wat ik wil... Ik wil het hele prinsessenverhaal zeg maar haha... Maja eerst maar eens gevraagd worden.

Eten ging vandaag niet zo lekker, ik ben met mijn mams naar de Primark in Hoofddorp geweest en daarna hebben we wat lekkers gegeten bij de VD. Ik heb een saucijzenbroodje gegeten en vanavond 2 kippenpootjes met sla en stokbrood met kruidenboter.

Ik wilde vanavond eigenlijk 'de' start gaan maken om te gaan hardlopen, heb zo'n schema gevonden met 2 min. hardlopen en 2 min wandelen en dan 3x per week. En dan opbouwen. Wat gebruik jij hiervoor Geesje? Gewoon gaan rennen, of heb je een bepaald iets gedaan om op te bouwen? Maja waarom ik dus niet ging, 2 straten hiervoor allemaal ambulances, politiewagens en later landde er een trauma helikopter precies aan het eind van de straat. Woon er serieus iets van 7 huizen vanaf de hoek zeg maar... dus was praktisch naast ons. Er was een s.teekpartij met 2 ge.wonden en 1 persoon werd g.ereanimeerd en is later overleden. Even met puntjes ertussen, wil niet dat als dit gegoogled word dat ik dan boven water kom :p Was ontzettend druk op straat en dacht laat maar even... Was er best van geschrokken.

Ik denk dat ik het dus morgen ga proberen, al vind ik de stap zo moeilijk... :S Heb totaal geen conditie en waar loop ik in godsnaam naar toe? haha wat een dillemma ook he :p

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske zo 8 mei 2011 - 21:51

Heej dames!

Ik ben weer even weggeweest, afgelopen woensdag ben ik na jaren eindelijk aan mijn knieblessure geholpen en ik kon niet zoveel de afgelopen dagen. De pijn is nu minder, maar ik loop nogsteeds met één kruk. Al is het maar om een beetje gecontroleerd te blijven lopen, want bij een iets afwijkende beweging, schiet er meteen weere en pijnscheut door mijn knie... ik ben erg benieuwd, ik zou pas na een paar weken effect kunnen merken, maar er zat altijd een kleine bult op mijn knie, daar zat een chronische ontsteking onder en die bult is nu al kleiner Very Happy voorlopig wel even niet sporten, maar hopelijk is dit wel eindelijk het einde van die ellendige blessure!

Ik lees dat jullie allemaal je ups en downs hebben de laatste tijd smile al die feestdagen laten wel hun sporen na! Hardlopen is wel echt lekker, zeker met dit weertje. Ik mis het Sad ik mag misschien wel zwemmen en fietsen, even afwachten wat de fysio allemaal gaat voorstellen.

Wie moest er nu naar de tandarts...? Ik hou er ook niet van. Ik moet eigenlijk weer op mijn jaarlijkse controle, maar dan moet ik dus laten ziend at ik het advies van de tandarts om één verstandskies te laten trekken, niet opgevolgd heb... die kies heeft plek genoeg, maar de tandarts wil em preventief verwijderen, hij is bang dat er ontstekingen kunnen komen, omdat de kies niet erg snel doorkomt en er etensresten kunnen blijven zitten bij het stukje tandvlees dat nog over de kies zit. En ik vond dat ik goed genoeg poetste en dat dat niet nodig was smile
Ah, choco, jij was het slachtoffer Wink Heel veel sterkte bij de tandarts! Heftig trouwens, dat voorval in je straat! Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt!

Geesje: kei leuk, trouwjurken shoppen smile en tuurlijk moet je veel passen, alleen al omdat het toch super gaaf is om zoveel mooie jurken aan te trekken? Als je de goede hebt gevonden, weet je het waarschijnlijk meteen Wink

Ik ben de afgelopen dagen niet heel streng met eten bezig geweest (2x BBQ, paar biertjes en ongeveer nul beweging) en toch was ik 8 ons afgevallen vanmorgen! Dus die extra 4 ons van vorige week is er weer af, plus nog eens zoveel extra smile zal wel aan de warmte hebben gelegen ofzo, maar ik ben er blij mee!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 9 mei 2011 - 9:17

Nou ik ben wezen hardlopen... Hou amper een minuut rennend vol... Jeetje wat is dat zwaar zeg... Heb al behoorlijke kramp in mijn kuiten... Ga ik dit ooit volhouden en beter worden? Ben een beetje teleurgesteld in mezelf, al denk ik ook wel weer ik ben wel gegaan... die drempel ben ik wel weer overheen... maar toch...

Reageer morgen even uitgebreider...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Miss G di 10 mei 2011 - 5:56

@ Niekske:hoe gaat het met nu met je knie? Dat is al wel aardig snel dan dat die bult kleiner is geworden, maar dat is voor jou alleen maar prettig natuurlijk! Hopelijk kan je snel zonder krukken lopen en hopen op mooi weer en dan kan je lekker buiten zwemmen, is ook lekker! Veel lekkerder dan in de hitte hardlopen smile
Ja ben benieuwd naar het jurken passen, heb het vaker gehoord dat als je hem aan hebt dat je het direct voelt... Dus ben benieuwd, heb er al wel zin in ookal duurt het nog maanden.

@Chococupcake: Nou en ik ben trots dat jij bent wezen hardlopen! Goed zeg! Ik had er de eerste keer ook zoveel moeite mee om te gaan, maar ik werd de bank uitgesleept door mijn vriend. De eerste keer dat ik het deed, viel ook zwaar tegen. Mijn longen deden echt heel zeer en ik kon ook niet langer dan 1 minuut rennen, drama! De 2e keer ging het wel al een stuk beter, en nu loop ik het dubbele waarvan ik ook veel meer hardloop. Dus Chococupcake: Je kan het!!cheers

Nou afgelopen zondag ben ik weer wezen hardlopen, en ik had toch pijn in mijn benen en enkel! Ik dacht het komt doordat we weer een stuk verder zijn gegaan (heb het dorp aan de eind van de dijk gehaald, ik was trots! maar dan moet je helaas nog wel terug :P) maar heb mijn enkel overbelast denk ik Sad Nu gaat het wel weer, maar ik kon dus zondagavond en gister er amper op lopen. Ik kreeg al te horen van ga nou woensdag niet, maar ik heb zoiets ik ga wel en ik zie wel of ik kan hardlopen, en anders ga ik gewoon wandelen smile
Wat het eten betreft.. ik weet het niet.. ik doe wel een stuk losser dan anders maar dat is meer omdat ik even uit het ritme ben door allemaal dingen die normaal niet gebeuren zoals ouders komen eten, verjaardagen op mijn werk pff. Tuurlijk ik kan het taartje ook niet nemen, maar ik had er gewoon trek in angel

Zo, een heel verhaal. Maar ik ben er wel achter gekomen dat het typen op een computer toch prettiger is met een mobiel!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC di 10 mei 2011 - 7:10

Jaaa ik ben ook trots op mezelf dat ik toch ben geweest! Ook al was het heel kort, en heb ik amper gerend.... Ik heb wel wat spierpijn vandaag.. Dus goed teken dat ik wat gedaan heb! smile Morgen ga ik weer een stukje... Ik zag ook al in de hardlooptopic dat mensen ook zo zijn gestart en nu kunnen ze veel meer. Motiveert me wel weer! smile
Ik heb die podcast start to run, maar krijg hem op de 1 of andere manier niet op mijn Ipod. Heel vervelend... Maar goed, zelf een muziekje opzetten en lekker wat doen is ook goed. Hou ik het wel via me Ipod bij hoeveel/ hoelang ik loop/ ren..

Vandaag redelijk goed gegeten. Heb de laatste weken wat moeite met ontbijten. Ben zo moe als ik opsta... De hele dag eigenlijk... dus als ik uit bed kom kan ik me er niet toezetten wat te eten. Vanmorgen een glas chocomelk halfvol gedronken. Dacht dan heb ik in elk geval wat in mijn maag. Heel slecht natuurlijk. Als lunch 2 boterhammen met selleriesalade en een plakje kipfilet gegeten, tussendoor 2 beschuitjes met chocopasta en vanavond ovenfrietjes en een zelfgemaakte hamburger. Opzich niet slecht. Wat ik wel merk trouwens, dat ik de laatste tijd geen tussendoortjes meer 's avond sneem. Normaal heb ik zo'n trek, en nu vergeet ik dat gewoon en denk ik een dag later owja ik heb geen tussendoortje genomen. Wel beter, want normaal at ik echt van alles nog 's avonds.

En owja! Ik had een hele bestelling bij de H&M gedaan! En... bijna alles is te groot! cheers Ik heb eindelijk een goede skinny broek kunnen bestellen, die van 10 euro... en die zit perfect! Is alleen te lang, dus mams moet hem even korter maken... Dus... alles gaat terug, behalve de broek, harembroek en een gestreept rokje! smile Ben trots op mezelf!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Miss G wo 11 mei 2011 - 0:37

Vandaag heb ik een baaldag... zucht...
Gisteravond stiekem tussendoor mezelf gewogen, en ben gewoon anderhalve kilo zwaarder :shock:
Toen kwam ik daarna bij mn moeder die zei dat ze niet ging, ook omdat ze teveel was aangekomen dus ze durfde niet heen. Dus ik dacht, nou dat is mooi dan ga ik ook niet!
Kom ik thuis, zegt mn vriend van jij bent grappig, dus omdat je losser bent dan anders en bent aangekomen ga je niet meer heen. En dan neem je zeker nu chips en ga je volgende week ook niet heen want dan is het nog erger en dan stop je zeker.
Pff ik weet dat ie gelijk heeft, heb ook van te voren gevraagd om me een schop onder mn kont te geven als ik niet heen wilde.
Ondertussen heb ik zoveel trek in chocolade!
Vanavond kijken of hardlopen nog lukt met mn enkel!
Zo, moest het ff kwijt haha. Sorry voor mn klaagzang! smile
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stoplicht do 12 mei 2011 - 6:25

Nou, ik heb de stap afgelopen dinsdagavond gezet en ben gisteren begonnen met de Weight Watchers!
Op zich vind ik het niet moeilijk, maar mijns inziens mag ik best wat punten hebben over de dag heen, maar vind ook dat ik dus best veel mag eten.
Is jullie ervaring ook zo of wat is jullie ervaring?

Groetjes

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: