Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 16 van 21 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 16 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske di 29 maa 2011 - 22:54

Ja leuk hoor al die bruiloften... wel een hele onderneming elke keer! Ik moet zeggen dat ik het nu leuker vind, maar das vooral omdat ik er nu niet meer alleen naartoe hoef, haha! Als vrijgezel naar een bruiloft (van leeftijdsgenootjes) is echt niet leuk! Maar het waren wel altijd mooie feestjes smile

Gisteren ben ik weer goed bezig geweest en toen had ik nog wat punten over voor 1 biertje en wat snackjes tijdens de pubquiz. Vanavond ga ik eten bij vrienden die vegetarisch zijn, ben benieuwd wat we krijgen. Zij is ook op dieet, dus het zal best gezond zijn smile

Vandaag kreeg ik voor het eerst de opmerking van een collega dat ze kon zien dat ik was afgevallen. Tis ongeveer 3 kilo, dus je zou het kunnen zien, al heb ik zelf dat idee nog niet... het was wel leuk om te horen Very Happy alleen begon ze daarna dat ze mij eigenlijk heel slank vond en dat ze niet snapte waarom ik zoveel wilde afvallen. Mijn lengte (1,83) 'verbergt' mijn gewicht een beetje denk ik. Soms heb ik het wel eens met vriendinnen ofzo over dieten en dergelijke en als ze dan mijn gewicht schatten, schatten ze me vaak zeker 10 kilo lichter dan ik daadwerkelijk ben. Op zich gunstig natuurlijk, maar ik wil gewoon graag dat de weegschaal dat ook laat zien. Daarbij moet ik in broeken vaak minstens twee maten groter kopen dan in shirtjes enzo en daar baal ik ook van. Tot nu toe hou ik het dieten goed vol (met af en toe zondigen Wink) dus we zien wel waar het heengaat!

Eetlijstje tot nu toe:
ontbijt: magere vruchtenyoghurt met cruesli
tussendoor: appel en 2 snack a jacks BBQ

heb verder nog choco snack a jacks bij me, mandarijntjes en worteltjes. Straks bij de boodschappen eens kijken voor wat variatie in mijn fruit en groenten gewoontes smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Miss G di 29 maa 2011 - 23:21

Ik denk wel dat als je langer bent, wel meer je gewicht verbergt ja. Ik ben 1m78 en als ik zeg dat ik toch nog minstens 10 kilo wil afvallen dan kijken ze me aan alsof ik iets vreselijks heb gezegd. Vinden ze veel te veel en zo dik ben ik nou ook weer niet krijg ik dan te horen. Maar ik ga gewoon net zolang door tot een gezond bmi, en dan zie ik wel verder.
Ben niet meer echt zenuwachtig voor morgenavond, zit wel te twijfelen of ik sportschoenen of mn laarzen aanhoud tijdens het wegen (laarzen zijn toch bijna 1kg zwaarder!).
Heb wel weer zin om te starten!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  CCC wo 30 maa 2011 - 10:04

Niekske: wat leuk zo'n compliment! smile Nu gaan de mensen het echt zien, en bij mij is dat altijd een hele goede motivatie om door te zetten! Very Happy

Niekske & Geesje: klopt idd... Ik heb dat ook.. ik ben 1.75m. maar mensen vinden mij niet echt dik ogen... meer stevig... Maar doordat ik wat langer ben (ben niet superlang maar ook niet heel kort zeg maar) verdeelt het ook beter over je lichaam heb ik het idee... Alleen wil ik ook echt dat buikje eraf hebben! Gewoon dat ik me lekker voel!

Ik heb vandaag redelijk normaal gegeten, ben vanavond wel uit eten geweest... Soort chinees/ japans achtig... Onbeperkt bestellen. Heb veel kip en salades genomen maar ook wat gefrituurde dingen... En ijs... Was allemaal lekker! Morgen ga ik weer naar de WW bijeenkomst, wil even die boodschappengids halen... En daarna even een paar weken niet...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niekske do 31 maa 2011 - 0:45

Hmm ik had geen brood meer, dus ik heb net hier een broodje moeten kopen voor de lunch. Alleen maar standaard beleg, niks magers... heb er maar een broodje gezond van gemaakt, nu moet ik vanavond maar heel mager eten smile mijn vriend mailde me net een recept, dat leek me wel erg lekker:'

http://www.smulweb.nl/1372449/koken/recept/Japanse-roergebakken-rijst-met-garnalen-omelet-en-groenten

chilisaus en sojasaus zijn amper punten, de rest ook, alleen de olie en de eieren iets meer, maar dit gaat me in totaal slechts... 8 punten kosten denk ik smile valt best mee voor avondeten vind ik!

Gisteren hebben we trouwens risotto gehad, met zalm en broccoli. Was dus ook best prima. Ik ga morgen en zaterdag nog even heel erg gezond doen, want zondag heb ik een brunch omdat mijn opa jarig is. Hem kennende is dat met alels erop en eraan en ook super lekker! Dus dan wil ik wel gewoon lekker kunnen eten smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Miss G do 31 maa 2011 - 8:16

He meiden!
Nou ben bij de ww cursus geweest, en ben sinds de laatste keer toch 4 kg aangekomen, maar ik bekijk het van het positieve standpunt: ik ben op dit moment toch nog 8,2 kg lichter dan toen ik daar voor het eerst begon!
Ik moet op dit moment nog 9,2 kg afvallen voor een gezond gewicht.. best veel, maar we zullen zien.
Mijn moeder die vind het alleen niet leuk dat als ik ga afvallen, dit heel erg in mijn gezicht te zien is, dat vond ze er ongezond uitzien, maar ik heb zoiets van hoe ik nu ben ik niet tevreden (niet raar met nog 9 kg te gaan)
Mijn beste vriendin is nooit gestopt en die moet nog maar 3 kg! Ben super trots op haar, en zij blijft net zolang daarheen gaan, zodat ik ook blijf gaan. Dus nog een stok achter de deur voor mijn bruiloft!
Ga me zo weer aanmelden op internet. Mag 34 punten eten, dus valt mee!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  CCC do 31 maa 2011 - 9:45

Heey girls!

Ik ben vandaag ook weer naar de WW bijeenkomst geweest... boodschappenboekje gekocht en gewogen, er was 0.4 kilo vanaf. Ik ben vanaf maandag helemaal begonnen met Propoints en gisteren uit eten geweest en heel veel gegeten. Vond het niet slecht voor de de 1e keer. Ik ga nu lekker verder, vind die bijeenkomst wel een stok achter de deur.

Geesje: het wil niet zeggen dat je nu ook heel erg in je gezicht afvalt... Kan zomaar ook anders zijn nu... Opzich heb je nog de tijd, dus dan kan je ook rustig aan afvallen. Ik mag 31 points per dag. Vind het best veel en heb niet het idee dat ik het zo snel op krijg... Dus eet 's avonds vaak nog iets lekker zoals snack a jacks of iets dergelijks.

Eetlijstje van vandaag:
O: yoghurtdrink
L: 2 boterhammen met WW cervelaat en gestampte muisjes
T: mag. vruchtenyoghurt
D: tonijntortillia (2 stukjes)

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Emma_ do 31 maa 2011 - 20:39

Hallo dames!
Ik heb het deze week ontzettend druk gehad en heb daarom niet gepost hier Embarassed (ik ben de hele week niet eens op het yesforum geweest). Door de drukte is het deze week ook wat minder goed gegaan met gezond eten. Ik merk dat als ik haast heb ik toch vaak voor een snelle ongezonde hap kies. Ik ben nog wel 200 gram afgevallen zag ik. Vandaag weer met frisse moed er tegenaan!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  sanne-84 vr 1 apr 2011 - 0:23

ook ik ben deze week erg druk met werken, daarnaast sporten en mn vrije tijd anders nuttig besteden, maar wil wel even kwijt dat het eigenlijk best redelijk goed gaat bij mij:D zit nu onder mn gewicht waar ik vaak op terugval, dus dat wil ik graag zo houden haha.
volgende keer post ik wat meer;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Niekske zo 3 apr 2011 - 21:52

Jeetje, het is rustig hier! Ik ben in het weekend meestal nooit online, te druk smile ik was afgelopen week niks afgevallen Sad de weegschaal gaf precies hetzelfde aan als vorige week... ik snap er niks van, ik had het idee dat ik wel goed bezig was geweest. Deze week maar even iets strenger aan het dieet! Al zal dat niet zo'n sucecs worden, vanavond gaan we uit eten omdat mijn schoonbroer vanmiddag zijn diploma krijgt, morgen komt er een vriendin eten. Ik heb haar oude TV gekregen en ze hoefde er niets voor, dus bood ik aan om een keer uitgebreid voor dr te koken. En woensdag ga ik bij een vriendin eten om vakantie plannen te maken. Ik denk dat ik me toch maar een weekje heel saai aan mijn groenten en volkoren pasta ga houden...

Maarrrr afgelopen zaterdag met het mooie weer trok ik een zomerbroek uit de kast en die zat toch aanmerkelijk wijder dan de laatste keer dat ik em aanhad smile ach we zien het na deze week wel weer. Al ga ik dit weekend wel naar Disneyland, zal ook wel weer veel junkfood worden... misschien dat ik zelf wat dingen meeneem, wat appels en volkoren crackers enzo voor tussendoor. Ik wil echt doorzetten!!!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet ma 4 apr 2011 - 3:37

HoOiiii damessss!!

Ik heb even een paar dagen niet gereageerd omdat ik daar niet zoveel zin in had haha maar nu ben ik er weer.. Very Happy Ik lees straks na het avondeten even alles door!

Maar met mij gaat het goed! Die jongen zit in Peru en ik had gisteren een smsje van hem, vond dat wel heel lief! Máár ik heb ook een hele klik met een andere jongen (die hier 16km van vandaan woont dus stukken dichterbij :P) en tja..dan is er ook nog een hele goede vriend van mij die ergens ook heel leuk is! Die ken ik al vanaf mijn 16de en toen hebben we ook 3 maand verkering gehad, is toen uitgegaan omdat hij nog veel te jong was om zich te binden (hij is 8maand ouder) maar wel altijd contact gehouden en hoe ouder hij word, hoe leuker het contact word..we kennen elkaar behoorlijk goed en hij is mij altijd leuk blijven vinden.. we zien het wel!

Qua eten en afvallen is het drama eigenlijk! Ik was deze week ongesteld en nu is dat geen excuus maar ik had echt vreselijk veel zin in chocola en ook té vaak aan toe gegeven..ik heb mij dus vanmorgen ook maar niet gewogen en ik moet er écht tegenaan van mezelf! Even zien wanneer ik deze week die knop om kan zetten..

En wat betreft mijn been gaat het behoorlijk goed! Alleen mijn bloedwaarde is nog steeds te laag..zo frustrerend!!! En ojaaaaa ik mag donderdag meelopen bij een dierenarts als assistente Very Happy

Zó en nu ga ik even mijn moeder helpen met koken! Haha.. we eten » gek. aardappels met sperziebonen en een schnitzel!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Pannetoet ma 4 apr 2011 - 3:40

@ Niekske: In het begin gaat het afvallen altijd snel maar er is daarna vaak een periode dat je even stilstaat.. je lichaam is niet gemaakt om af te vallen en last dan voor zichzelf een stop in.. niet leuk maar juist nu moet je doorzetten! smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 4 apr 2011 - 7:18

Zo.. ben ik ook weer even! Ik had dit weekend ook even geen zin om te posten en rond te hangen op het forum. Ik heb me dit weekend redelijk aan het dieet gehouden behalve gisteravond hebben we als eten kapsalon gehaald.. Bij zo'n turks zaakje... Megavet natuurlijk... Maar vanaf vandaag weer helemaal lekker bezig! smile

Deze week ziet er vrij rustig uit voor mij qua eten, dus probeer me er dit keer goed aan te houden!

Ik heb vandaag op:
O: fruitshake en thee
L: 2 boterhammen met fricandeau
T: cup a soup kip en 1 liga continu light
A: brocollischotel van de weightwatchers

Er komt trouwens een boek uit in de boekhandel van de WW... heb hem nog niet kunnen vinden, maar wil hem zeker gaan aanschaffen.

Niekske: miss. eet je teveel pasta? Ik begreep nu uit je verhaal dat je de hele week pasta en groenten gaat eten? Afwisseling zorgt er ook voor dat je weer gaat verbranden...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske ma 4 apr 2011 - 19:44

Ikzelf: leuk he, net weer single zijn smile ik zie dan ook altijd heel veel leuke mannen en aandacht is zooooo verslavend haha! Die chocolade behoefte als je ongesteld bent zal wel in onze genen zitten... probeer anders eens choco rijstwafels van de snack a jacks. Ze smaken naar chocolade, maar zijn veel minder vet!

Choco: ik ga niet de hele week pasta eten smile maar das een beetje mijn gezonde basis maaltijd. Gisteren zijn we uit eten geweest (toen ik achteraf de punten telde van mijn varkenshaas met rode wijn saus, bleek dat nog enorm mee te vallen Very Happy) vanavond kook ik voor een vriendin en dan laat ik voor mezelf de saus enzo achterwege en vrijdag vertrekken we naar disney, dus ik eet twee keer mijn pasta maaltijd deze week denk ik. Ik weet dat variatie goed is, vorige week heb (bij toeval) ook al drie of vier keer rijst gehad... vanavond worden het aardappeltjes!

En ik ga ook wel doorzetten! Ik hoop dat komend weekend het vele lopen ook zijn vruchten af zal werpen Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 2:57

Hee dames!

Goed dat jullie nog zo actief bezig zijn! Bij mij gaat het ook goed.
Ik vind het lastig om hier te reageren, denk heel de tijd, ooh doe ik zo wel. Terwijl ik het wel bijna elke dag even bijlees, hahah.
Het is voor mij toch wel een motivatie om te lezen hoe het bij jullie gaat, als jullie het kunnen, kan ik het ook Wink (Niet om jullie kunnen te onderschatten, maar meer, dat ik niet anders, minder goed ben)

Veel succes en ik blijf meelezen en afvallen!

XXX

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet di 5 apr 2011 - 5:21

@ Niekske: Dat is ook een tip inderdaad!

@ Chipp: Het bijlezen en niet reageren is heel herkenbaar..haha!

Blugghh ik ben ziek :shock:
Alleen het lullige: vanmiddag belde mijn bazin mij op dat ze het niet vond kunnen en dat ik zo scheve gezichten kreeg van collega's.. en dat ze zoveel voor mij deed en dat het een keer ophield.. ja hallooo kan ik er wat aan doen dat ik in oktober geopereerd moest worden aan mijn buik, 2 maand later een trombosebeen kreeg en nu ziek ben? Vrijdag gesprek met haar!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 5 apr 2011 - 8:59

Ik_zelf: vervelend dat je ziek bent! Wat heb je? Hoop in elk geval dat je je snel weer beter voelt!
En wat vervelend van je werkgever, sommige mensen hebben helaas weinig begrip. Vind het goed dat je het erover gaat hebben!

En idd single zijn is leuk! Alleen al om je ego weer even omhoog te krijgen Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 di 5 apr 2011 - 21:11

hoi meiden
jullie zijn alweer druk bezig om te posten, maar ik zal daar de komende tijd geen puf voor hebben. deze week besloten om de relatie op te geven, dus heb een nieuwe manier gevonden om af te vallen;) (of juist niet en schijt hebben en toegeven aan al die verwennerij)
vind het dan weer erg toevallig dat er hier net wordt geschreven dat het leuk is om single te zijn laughcry
succes allemaal nog
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske di 5 apr 2011 - 21:13

Ooh meis, heel veel sterkte! Das vast een moeilijke beslissing geweest... dikke knuffel!

Edit: ja das best goed voor afvallen, ik spreek uit ervaring Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet di 5 apr 2011 - 21:56

@ Choco: Ik ben heel moe, heel duizelig, hele rug doet zeer en echt knallende hoofdpijn..

@ Sanne: Och jeetje wat erg meid! Wat is er gebeurt? Heel veel sterkte!
We hadden het erover omdat ik ook sinds een maand weer single ben...Wink
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 wo 6 apr 2011 - 8:57

ja tis erg k*t om na 8,5(!!) jaar er een punt achter te zetten. weet wel dat het goed is (mss altijd al wel geweten, maar nooit durven toegeven) maar vind het o zo k*t en ben o zo bang voor wat er komen gaat, het opnieuw bbeginnen etc..
ik kan wel eten als het voor mn neus staat (gister was ijs erg lekker) maar zoek het niet om het zelf te pakken zeg maar.. ach, das nu wel het laatste waar ik me druk om moet maken.
enne ik_zelf, wist idd dat je ook weer single was, vandaar je nieuwe dates;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 6 apr 2011 - 9:29

Jeetje Sanne, wat vervelend voor je!

Ik heb me vandaag heel goed aan de propoints gehouden...

O: 2 beschuit met hagelslag
T: Red bull light
L: 4 boterhammen met rookvlees
T: 2 lange vingers
D: WW pasta met geitenkaas...
T: Snack a jacks (chipsformaat)

Ik ben alleen een beetje verslaafd aan het wegen, maar de weegschaal laat niet veel zien qua kilo's dus daar baal ik echt heel erg van!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 6 apr 2011 - 9:29

Ik_zelf: vervelend dat je je zo rot voelt! Hoop dat je je snel beter voelt!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet wo 6 apr 2011 - 22:47

@ Sanne: Oooh wat rot moet dat voor je zijn! Vooral na zo'n lange tijd.. én je hebt zoveel meegemaakt met elkaar.. ik kan uit eigen ervaring zeggen dat je soms je momenten krijgt maar over algemeen je heel opgelucht voelt! Ik zie het ook echt als een nieuwe start, al waren wij 4½jaar samen.. heb jij er een punt achter gezet of samen of..?

@ Choco: Één keer per week wegen en niet vaker meis! Gewoon niet doen!

Ik voel mij al stukken beter gelukkig!
Ben alleen een beetje bang naar wat mijn bazin morgen gaat zeggen.. maar goed ik kán er ook niks aan doen! Wel heb ik besloten om in september weer lekker naar school te gaan!

En euhm.. mijn ex cq goede vriend is helemaal hoteldebotel van mij :shock: Naja op zich heel leuk haha maar de kans is klein dat ik hem ook weer wil maar dat weet hij gelukkig wel! Waarschijnlijk volgende week zaterdag daten met een andere jongen! Die vent van 28 die 16km bij mij vandaan woont... hij is zó knap én leuk! En dan ga ik meteen weer denken 'Wat is er nou zo leuk aan mij, ik heb niet een mooi modellenfiguurtje blablabla' Jullie kennen het wel :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niekske do 7 apr 2011 - 0:22

Ikzelf: leuk leuk leuk al die mannen! Zo heb ik het afgelopen jaar me ook gedragen haha Wink heerlijk was het, al ben ik nu ook wel weer gelukkig met mijn vriend smile

Sanne: jeetje, dat moet een hele beslissing geweest zijn... ik snap dat het heel moeilijk is na zo'n lange tijd! En dat hele gevoel van wat er komen gaat en het opnieuw beginnen herken ik zo erg! Ik ben eigenlijk echt een relatie drama, terwijl mijn beste vriendinnen al jaren en jaren aan dezelfde vastzitten. Stiekem vraag ik me soms af of ze wel echt gelukkig zijn en niet gewoon voor het gemak kiezen, maar ja... en ik ben dan steeds degene die WEER opnieuw moet beginnen. Mijn vriendinnen leven een beetje mee op mijn escapades, want spanning hebben zij natuurlijk niet meer smile maar ik vind het dus wel heel erg sterk van je dat je die stap durft te zetten, en dat opnieuw beginnen komt vanzelf en is lang niet zo eng als je nu denkt smile

Nu we het toch over mijn burgerlijke vriendinnetjes hebben... gisteren belde er eentje dat ze zwanger is. De eerste van onze groep... (wij zijn allemaal 26-27) ik wist niet zo goed wat ik ervan moest zeggen, ik vind het nog allemaal zo vroeg! Ik ben er zelf nog totaal niet mee bezig en ik ben vooral bang dat we uit elkaar gaan groeien, vaak zie je dat mama's het nog alleen maar over hun koters kunnen hebben en geen interesse tonen in het compleet andere leven dat hun vriendinnen hebbn... misschien ben ik wel veel te voorbarig, maar ik vind het toch wel heel erg eng allemaal! En ze krijgt ook nog eens een tweeling! Ik ben benieuwd...

Gisteren heb ik me dus toch een glas wijn en wat chips gegund, voor de shock smile maar dat paste nog binnen mijn punten. Verder gaat het wel goed, ik hoop dat ik dit weekend ook een beetje gezond kan eten, ik heb een rol rijstwafels in mijn tas gedaan voor in Disney smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet do 7 apr 2011 - 0:38

Niekske schreef:
Nu we het toch over mijn burgerlijke vriendinnetjes hebben... gisteren belde er eentje dat ze zwanger is. De eerste van onze groep... (wij zijn allemaal 26-27) ik wist niet zo goed wat ik ervan moest zeggen, ik vind het nog allemaal zo vroeg! Ik ben er zelf nog totaal niet mee bezig en ik ben vooral bang dat we uit elkaar gaan groeien...

En dat zie/zag ik ook altijd om mij heen.. terwijl ik nog maar 23 ben!
Ik kan zo 20 meiden opnoemen die allemaal al een kindje hebben en zijn bevallen onder hun 25ste.. ik vind het ook vroeg hoor! Maar goed wie zijn wij haha

En wat betreft het uit elkaar groeien.. tja.. het hoeft niet maar het gebeurt wel vaak, nu wil ik je niet bang maken! Maar als ik naar mijzelf en mijn omgeving kijk.. ineens was het kindje voor en kindje na :o Het grootste feestbeest word ineens heel burgelijk, dat soort dingen. Snap je helemaal niks meer van haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 21 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: