Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 10 van 21 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 10 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske do 10 maa 2011 - 21:15

Goedemorgen! Anousch, goed bezig! Ik ben alleen even kwijt of je nu met WW bezig was of calorien tellen...? Embarassed

Mijn eetlijstje van gisteren:
ontbijt: magere vruchtenyoghurt met cruesli
tussendoor: druiven
lunch: 3 boterhammen met magere smeerkaas, kippensoep en een beetje sla
tussendoor: worteltjes en een appel
avondeten: volkoren pasta, gegrilde groenten en garnalen met een beetje ketchup
en 's avonds nog 2 stukjes chocola, maar dat paste nog in mijn punten smile

voor vandaag heb ik pasta met wokgroenten bij als lunch. Als ik moet sporten 's avonds, eet ik liever brood ipv warm vooraf. En ik kan lekker op tijd weg van mijn werk omdat ik een wedstrijd heb smile mijn weekend begint al om 4 uur, heerlijk! Heb vanavond nog wel een verjaardagsfeestje, maar ik kijk vanavond wel of er nog een biertje vanaf kan en anders ga ik aan de spa-rood. Is ook wel beter na de carnaval denk ik...Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  CCC vr 11 maa 2011 - 6:09

Wat een goed plan dat warm eten tijdens de lunch! Ik moet dat miss. ook maar eens proberen.

Ik heb vandaag redelijk goed gegeten... De dag begon al om 5.30 uur... Vanmorgen yoghurt gegeten en 1 boterham met kipgrilworst. Als lunch 3 boterhammen met kipgrilworst en daarna een vruchtenshake (vers, zelfgemaakt) van aardbei, mango, banaan, kiwi, sinaasappel. En vnv moet ik nog even bedenken. Had wel een lekker recept voor risotto met doperwten van het voedingscentrum, maar moet ff kijken!

Hou het even kort... Ben helemaal gesloopt. Lange dag en vandaag ook rijles gehad, woensdag moet ik afrijden... Hoop dat ik het ga halen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JD vr 11 maa 2011 - 12:09

meiden... Embarassed

het is wel heel erg zwak als topic-opener, maar ik geloof dat ik me afmeld.... Embarassed
Het lukt me gewoon maar niet om me eraan te houden, ik blijf snaaien...zwaar teleurgesteld in mezelf, en ik weet precies wat mn zwakte is ('s avonds snaaien)... maar ik durf niet eens mn lijstje te plaatsen hier, want die is niet erg noemenswaardig.
Dus i'm really really sorry, ik hou jullie wel stiekem een beetje in de gaten hoor!! en als ik definitief te knop hem omgezet kom ik gewoon weer terug!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Pannetoet za 12 maa 2011 - 0:42

Neeeeeeeeeeeee *Marietje* .. Doorzetten meisie! Je weet al wat je zwakke plek is, 'savonds snaaien en nú moet je doorzetten door dat aan te pakken! Ben je altijd alleen 'savonds? Misschien kun je een sport gaan zoeken zoals een groepsles op de sportschool waar je 2x heen gaat, een avondje met vriendinnen.. zoiets? Niet opgeven Marietje, dat is heel zonde want juist nu, nu je het moeilijk hebt moet je doorzetten!

@ Niekske: En ben je aan de spa-rood gegaan? 👅

@ Chococupcake: Misschien heb ik het gemist maar is dit de eerste keer dat je op moet? Het is vooral belangrijk dat je rustig blijft nadenken.. zodat je geen stomme of rare fouten maakt..

Ik heb gisteren en vandaag álle spullen opgehaald en het voelde gisteren heel raar.. ik zag er ook behoorlijk tegenop en nu het achter de rug is voel ik mij aardig goed! Volgens mij mis ik gewoon 'iemand' om mij heen, een maatje zeg maar.. gelukkig heb ik nog een hele lieve vriendin! Gisteren na de tijd ook even bij haar geweest en wat bleek: haar zusje was een week terug gedumpt door haar vriend *soulmates haha* maar we gaan een keer gezellig uit! En andere vriendinnetjes komen vast ook wel.. en die ene man komt vast ook wel weer smile Maar nu even niet haha

Hier gaat het eten slecht! Niet in de zin van ongezond eten maar in de zin van té weinig eten.. stress? Want mijn exvriend heeft de koelkast+pc+pcmeubel+printer 'overgekocht'..ik moet alleen het geld daarvan nog krijgen en ik weet dat hij het niet breed heeft maar ik wil dat geld wel hebben..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  CCC za 12 maa 2011 - 5:54

Marietje: Jammer Marietje... Maar ik ben het weleens met ik_zelf... Je moet nu gaan doorzetten, als je echt iets wilt moet het je wel lukken. En schrijf je eetlijstjes juist op... Zo word je nog bewuster van je eetpatroon...

Ik_zelf: Wat fijn dat het een beetje oke is verlopen. Kan me goed voorstellen dat het raar voelde... Denk je dat je het geld wel krijgt? Aangezien hij het niet breed heeft... Hoop dat dat deel ook snel opgelost is zodat jullie lekker verder kunnen. Wat betreft een maatje missen snap ik wel hoor! Het is allemaal ook zo 'vers'....
Wat leuk dat je een soulmate hebt gevonden! smile Altijd leuk om leuke dingen te doen met iemand die je begrijpt en in dezelfde situatie zit of heeft gezeten!
Wbt het vriendinnen vinden... heb je weinig vriendinnen om je heen?
Ik moet aankomende woensdag voor het eerst afrijden ja... Heb de aflopen twee weken valeriaan geslikt zodat ik iets rustiger ben. En inderdaad ik moet gewoon even logisch nadenken over alles zodat ik de juiste keuzes kan maken op het examen. Vind het wel heel erg spannend!

Ik heb vandaag lekker gewinkeld met een vriendin. We hebben de auto een stuk van de stad afgezet zodat we een stukje konden lopen. Het was zulk lekker weer! smile Daarna hebben we een High tea gedaan (had nog een bon van Pickwick). Was echt superlekker! En heel gezellig! Zal zo eens een 'foute' foto plaatsen van de high tea! smile (moet even mijn blackberry snoertje zoeken)....

Vandaag dus als ontbijt gegeten:
- 2 boterhammen met fricandea en een fruitshake

Lunch:
- High tea (maar heb niet heel veel gegeten, zat heel snel vol)

Avondeten:
- moet ik weer gaan bedenken! Heb zo geen inspiratie de laatste weken!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC za 12 maa 2011 - 6:07

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 10 Untitled

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet za 12 maa 2011 - 7:34

chococupcake schreef:Wbt het vriendinnen vinden... heb je weinig vriendinnen om je heen?

Ik heb nooit veel vriendinnen gehad maar dat hoeft ook niet.. ik heb nu nog 3 vriendinnen die 'los' van mijn exvriend staan zeg maar maar ze wonen allemaal samen en ik hoop vriendinnen te vinden die ook singel zijn omdat je dan toch sneller uitgaat, winkelen etc.. smile

Ik hoop wel dat ik het geld krijg en zo,niet dan trek ik écht aan de bel want hij was degene die spullen wou overkopen.. maar eerst even afwachten!

Maare dat zag er lekker uit zeg! Jammie!

Mijn eetlijstje voor vandaag:
Ontbijt: Yakult
Tussendoor: Blikje redbull
Lunch: Tosti met ham, kaas en curry
Tussendoor: De rest van de red-bull opgedronken :P
Avondeten: Lasagne met bechamellsaus (ik hoop dat ik het goed schrijf!)

Niet veel maar ik heb gewoon écht bijna geen honger.. ondanks dat ik mij vrij goed voel heb ik toch het 'buikgevoel' maar ach..die kilootjes minder is niet erg haha vanavond mag ik van mijzelf chips!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC za 12 maa 2011 - 8:41

Nee ik ben het met je eens... Je hoeft geen tientallen vrieden te hebben. Ik heb ook maar een paar goede vriendinnen... Deze zijn allemaal juist nog single... en ik heb een relatie. Ik vind het heerlijk elk weekend lekker te gaan stappen, shoppen ed. Vind het erg belangrijk naast mijn relatie leuke dingen te doen met mijn vriendinnen.

Ow lekker zeg lasagne! Ik heb pizza op.... we krijgen zo visite en gaan we door naar een drum and bass feestje. Eerste keer dat ik naar zo'n feestje meega. Ben benieuwd! Ben een beetje bang dat ik er een beetje tussenuitval zeg maar...

Jullie nog leuke plannen?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet zo 13 maa 2011 - 0:04

Hmm dat is hier juist andersom.. één vriendin heeft al een dochtertje dus dat is meer gezellig kletsen, winkelen en mijn andere 2 vriendinnen wonen beide samen en hebben niet meer echt de behoefte om in het weekend uit te gaan.. maar ach we hebben ook nog het internetdaten :P Al zie ik mij dat niet zo snel doen haha

Hoe was het drum and bass feestje? Gezellig gehad?

Jeeeejj!!! Ik ben weer 700gram kwijt Very Happy Vorige week woog ik 66.3 en nu 65.6 .. gaat de goede kant op!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Emma_ zo 13 maa 2011 - 0:09

Hallo dames,
Zou ik ook in dit topic mee mogen schrijven? Ik zat eigenlijk in afvaltopic 3 maar daar wordt bijna niet meer in gepost (ook niet door mij trouwens Embarassed ) en ik merk dat ik dit topic regelmatig lees en erg gemotiveerd raak door jullie om het afvallen door te zetten. Ik doe geen weight watchers maar let op goed op mijn voeding. Ook heb ik 1x per maand een afspraak bij de dieetiste om mijn voedingspatroon door te nemen.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Pannetoet zo 13 maa 2011 - 1:41

Tuurlijk mag je meeschrijven Emma! Leuk juist.. Very Happy
Ik zit/zat ook in afvaltopic nr2 maar daar word ook bijna niet meer gereageerd en hier wel.. maakt niet uit dat je geen WW doet, ik doe het zelf ook niet actief.. kijk zo nu en dan wel naar de punten en of ik er binnen blijf maar als je een beetje op je eten let kom je er ook wel smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Emma_ zo 13 maa 2011 - 3:05

Mijn lijstje van vandaag tot nu toe:
Ontbijt: 2 volkoren boterhammen met chocoladepasta, 1 actimel aardbei
Tussendoor: 1 glas dubbel fris light, fruitsalade van 1 banaan, 1 appel en 1 mandarijn.
Lunch: 3 mini afbakbroodjes met 30+ kaas, 1 glas dubbel fris light, 2 plakjes ontbijtkoek volkoren

Vanavond gaan we iets bestellen/afhalen als we bij familie gaan eten dus dat zal wel ongezond worden helaas.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Pannetoet zo 13 maa 2011 - 4:31

Ik vind dat je voor een zondag heel goed hebt gegeten!
Ik heb alleen nog maar een tosti gehad.. zo een kom groentesoep eten, jammie!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 13 maa 2011 - 5:22

Leuk Emma! Jammer dat er toch zoveel mensen 'afhaken' op een gegeven moment... Ik vind het juist motiverend hier een beetje neer te zetten hoe of wat en te kletsen... Ik hou mezelf ook niet strikt aan de WW hoor. Ik hou de punten bij om een richtlijn te krijgen of ik het wel of niet kan eten op die dag.. Sta mezelf ook toe lekkere dingen te eten, maar let vooral doordeweeks heel erg op mijn voeding.

Je lijstje ziet er goed uit Emma!

Drum and Bass feestje was tja... hoe zal ik het zeggen... Niet geheel mijn ding. Was er al een beetje bang voor, maar wat een herrie die muziek, en wat een lichtflitsen de hele avond... Heb een beetje 'geprobeerd' mee te dansen zoals ze dat doen op die feestjes, zag er volgens mij lekker lomp uit! hihi! Verder wel een hele gezellige avond gehad hoor!

Heb vandaag een familie brunch bij vd Valk gehad, hebben we eens in de zoveel tijd... Heb me goed ingehouden. Vanmorgen als ontbijt:
- liga evergreen 1 koekje (door het slaaptekort geen tijd gehad voor ontbijt)

Brunch:
- salades met rucola en feta
- carpacio
- pistoletje met vers gerookte zalm
- hollandse garnalen met een beetje wiskeysaus
- 2 bitterballen
- jus 'd orange en thee

Ik ga zo even wat eten in de stad met een vriendin. Ga proberen wat gezonds uit te kiezen maar heb even behoefte om gewoon iets te nemen waar ik trek in heb!

Ik_zelf: lukt het een beetje met eten? Krijg je alweer wat meer naar binnen ondanks alle stress en emoties? Heel goed dat je bent afgevallen! smile Mooi gewicht heb je al! Ik krijg dat echt nooit meer voor elkaar... maar goed, ik ging ook niet voor maatje 36 dus ja...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet zo 13 maa 2011 - 6:04

Naja dan weet je dat ook weer Chococupcake!
Aan de naam te zien moet ik denken aan rockers/headbangers haha komen mijn gedachten een beetje overeen of zit ik er helemaal naast?

Op zich klinkt 65.6 niet veel nee maar als je nagaat dat ik máár 1.55 lang ben dan mogen er nog wel wat kilootjes af...het zit ook vooral bij mijn buik..ik heb ookl nog lang geen maatje 36 hoor hihi.
Schommel nu tussen 42 & 40!

En wat betreft de stress..dat komt vanzelf wel weer! Ik mis eigenlijk alleen een maatje (ik ben niet gemaakt om alleen te zijn :P ) en de leuke dingen die je samen doet...en ik heb toch in mijn achterhoofd zitten dat ik nog geld moet krijgen..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niekske zo 13 maa 2011 - 10:13

Goedeavond!

Vrijdagavond hebben we helaas verloren...Sad ik vond het echt super om weer te spelen, maar onze coach heeftme toch veel gewisseld, omdat het mijn eerste wedstrijd in een paar maanden was. Op het feestje daarna heb ik me heel goed gehouden, ik heb 1 biertje gedronken, verder alleen spa-rood en ik heb1 toastje gehad en ben van de rest van de snacks afebleven. Ik was best een beetje trots op mezelf Wink

Gisteravond hebben we weer een wedstrijd gespeeld (vrijdag was een inhaalwedstrijd, normaal is het er maar één per weekend) en dat ging een stuk beter dan vrijdag! Gewonnen deze keer en ik heb een hele mooie goal gemaakt smile

Marietje, ik hoop echt dat je blijft! Wat de rest ook al zei, je weet wat je zwakke plek is en dat is al een hele stap in de goede richting! Heb je vooral trek in zoet of hartig 's avonds? Als ik zin heb ik zoet, neem ik vla van optimel of fruit. Lekkere tip: appel in blokjes, rozijnen erbij, beetje zoetstof en kaneel erover en dan even warm maken in de magnetron. Bijna een appelflap, maar zonder het vette deeg Wink en tip voor hartig: rauwkost dippen in ketchup, chili-saus of salsa saus. Deze rode sauzen hebben allemaal tomaten oid als basis en zijn helemaal niet vet!

Ikzelf: fijn dat het allemaal goed is gegaan! Ik heb van een break ook altijd slecht kunnen eten, gewoon geen honger. Ik stond nooit op de weegschaal, maar mijn moeder schatte dat ik de laatste keer 15 kg was afgevallen. Ik geloof niet dat het zoveel was, omdat men zegt dat 4 kg ongeveer een kledingmaat is. Ik had wel een maatje minder daarna, maar het bleef helaas niet zo... maar je moet maar lekker gaan sporten ofzo, dat helpt ook altijd goed! Bezig blijven... en vriendinnen kun je hier op het forum misschin ook vinden Wink en ik hoop voor je dat dat geld nel komt!

Chococupcake: oh die high-tea... mjammie! Ik moet er ook nog eentje plannen met mijn moeder bedenk ik me nu. Balen dat je zo nerveus bent voor je rij-examen! Ik herken het wel, ik heb zelf 4 keer examen moeten doen. Das misschien niet wat je nu wil horen... maar het lag ook niet geheel aan mij (lang verhaal...) mijn instructrice zei wel: je hoeft niet te rijden voor een tien, je hoeft alleen maar een voldoende te halen!
Wat drink je tijdens zo'n feestje trouwens? Ik ben zo gewend om een paar biertjes te drinken altijd... ik drink absoluut niet veel alcohol, maar op een feestje drink ik toch wel een glas of 6 enk ik, dat zijn al 12 punten. Van spa-rood enzo, zit ik zo snel vol! Ik hou niet zo van bubbels, dan drink ik liever water eigenlijk.

Emma: welkom, leuk dat je meedoet!

Mijn eetlijstje van het weekend:
zaterdag
ontbijt: magere yoghurt met cruesli
lunch: 4 boterhammen met een beetje light-mayo en ei (ik had echt zin in eieren ineens...)
avond: volkoren pasta met groenten en ketchup
na de wedtrijd heb ik nog sultana's en ee broodje gezond gegeten en ht paste nog precies binnen mijn punten smile

zondag
ontbijt: 2 boterhammen met eieren (mijn vriend hadze gebakken toen ik nog sliep... heel lief, dus ik heb het maar opgegeten)
lunch: niet gehad, we zijn naar een musical geweest vanmiddag en daar kon je alleen chocola, chips of gevulde koeken eten en er was in de buurt geen eetgelegenheid te vinden... dus maar wat chocoa en chipsgehad, ik voelde me heel schuldig, maar toen ik thuis alles uitrekende, viel het gelukkig nog mee.
avondeten: mijn gegrilde groenten uit de oven met volkoren pasta

morgenochtend weer wegen, eerste keer na carnaval... ben benieuwd!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 13 maa 2011 - 10:17

Nee je zit er niet totaal naast! hihi! Allerlei alternatieve types daar... Opzich wel heel leuk te zien hoe mensen zichzelf daar kunnen zijn zonder naar anderen te kijken. Ik ervaarde dan ook wel een heel chill publiek met veel respect voor elkaar.
Normaal als ik uitga merk ik toch wel dat er altijd wel meiden even vervelend naar anderen moeten doen. Dat komt natuurlijk voort uit onzekerheid maar vind het eigenlijk nergens opslaan... Wbt ben ik veel te arrogant & te nuchter voor dat soort zaken... Het is leuk voor eens in de zes maanden ofzo, maar meer niet! :P

Ik heb trouwens gisteren kaartjes 'gewonnen' op vakantieveilingen voor het feest Infusion in Eindhoven op Queensnight! smile 9 euro geboden! smile Twee kaartjes! Heb mijn vriend meegevraagd, maar dat is niet echt zijn ding. Dus net even met een vriendin waar ik net mee uit eten was even besproken dat als hij niet meewilt wij kunnen gaan. Miss. kunnen we dan meteen een hotel erbij pakken voor dat nachtje. Hebben we tenminste nog iets van slaap! :P Binnenkort gaat Sensation weer in de verkoop en Defqon geloof ik ook.. Word weer een feestjaartje voor mij! smile Houden jullie van feestjes/ uitgaan?

Ik_zelf: je hebt inderdaad gelijk! Komt uiteindelijk allemaal wel weer! smile Hoop dat de geldzaken snel opgelost zijn voor jullie, miss. is het handig iets vast te stellen op papier, dat je wel kunt terugvallen daarop mocht het niet helemaal gaan zoals je wilt. Heb dit ook in het verleden gedaan met een oud-huisgenoot die er een potje van maakte.

Tja het is bij mij ook lengte en gewicht kwestie.. Ben gelukkig niet moddervet... Heb ooit 103 kilo gewogen, dus opzich ben ik allang blij dat het nooit meer zover is gekomen. Maar wil ook nooit meer over de 90 komen. Dus vandaar dat ik weer lekker aan de slag ben. Behalve dit weekend dan even! :p

Ik ben dus net uit eten geweest... had voorgerecht: zalmtartaar met dillesaus ofzo... hoofd: kipsate met friet (had ik echt even trek in!) en na: fruitsorbetijs met vers fruit. Heb de slagroom hiervan laten staan. Heb mijn vreetweekendje wel weer gehad dus morgen weer normaal doen!
Heb in elk geval gepland om di. avond te gaan zwemmen (1.5 uur), woensdag avond XCO (1 uurtje) en do. avond weer een uurtje zwemmen... Ga vanaf morgen ook weer fietsend naar het werk. Dat is 3.1 km. Dus dan heb ik 6.2 km per dag gefietst... We gaan nu weer lekker richting Lente en het is langer licht.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 13 maa 2011 - 10:24

Niekske schreef:Goedeavond!

Vrijdagavond hebben we helaas verloren...Sad ik vond het echt super om weer te spelen, maar onze coach heeftme toch veel gewisseld, omdat het mijn eerste wedstrijd in een paar maanden was. Op het feestje daarna heb ik me heel goed gehouden, ik heb 1 biertje gedronken, verder alleen spa-rood en ik heb1 toastje gehad en ben van de rest van de snacks afebleven. Ik was best een beetje trots op mezelf Wink

Gisteravond hebben we weer een wedstrijd gespeeld (vrijdag was een inhaalwedstrijd, normaal is het er maar één per weekend) en dat ging een stuk beter dan vrijdag! Gewonnen deze keer en ik heb een hele mooie goal gemaakt smile

Marietje, ik hoop echt dat je blijft! Wat de rest ook al zei, je weet wat je zwakke plek is en dat is al een hele stap in de goede richting! Heb je vooral trek in zoet of hartig 's avonds? Als ik zin heb ik zoet, neem ik vla van optimel of fruit. Lekkere tip: appel in blokjes, rozijnen erbij, beetje zoetstof en kaneel erover en dan even warm maken in de magnetron. Bijna een appelflap, maar zonder het vette deeg Wink en tip voor hartig: rauwkost dippen in ketchup, chili-saus of salsa saus. Deze rode sauzen hebben allemaal tomaten oid als basis en zijn helemaal niet vet!

Ikzelf: fijn dat het allemaal goed is gegaan! Ik heb van een break ook altijd slecht kunnen eten, gewoon geen honger. Ik stond nooit op de weegschaal, maar mijn moeder schatte dat ik de laatste keer 15 kg was afgevallen. Ik geloof niet dat het zoveel was, omdat men zegt dat 4 kg ongeveer een kledingmaat is. Ik had wel een maatje minder daarna, maar het bleef helaas niet zo... maar je moet maar lekker gaan sporten ofzo, dat helpt ook altijd goed! Bezig blijven... en vriendinnen kun je hier op het forum misschin ook vinden Wink en ik hoop voor je dat dat geld nel komt!

Chococupcake: oh die high-tea... mjammie! Ik moet er ook nog eentje plannen met mijn moeder bedenk ik me nu. Balen dat je zo nerveus bent voor je rij-examen! Ik herken het wel, ik heb zelf 4 keer examen moeten doen. Das misschien niet wat je nu wil horen... maar het lag ook niet geheel aan mij (lang verhaal...) mijn instructrice zei wel: je hoeft niet te rijden voor een tien, je hoeft alleen maar een voldoende te halen!
Wat drink je tijdens zo'n feestje trouwens? Ik ben zo gewend om een paar biertjes te drinken altijd... ik drink absoluut niet veel alcohol, maar op een feestje drink ik toch wel een glas of 6 enk ik, dat zijn al 12 punten. Van spa-rood enzo, zit ik zo snel vol! Ik hou niet zo van bubbels, dan drink ik liever water eigenlijk.

Emma: welkom, leuk dat je meedoet!

Mijn eetlijstje van het weekend:
zaterdag
ontbijt: magere yoghurt met cruesli
lunch: 4 boterhammen met een beetje light-mayo en ei (ik had echt zin in eieren ineens...)
avond: volkoren pasta met groenten en ketchup
na de wedtrijd heb ik nog sultana's en ee broodje gezond gegeten en ht paste nog precies binnen mijn punten smile

zondag
ontbijt: 2 boterhammen met eieren (mijn vriend hadze gebakken toen ik nog sliep... heel lief, dus ik heb het maar opgegeten)
lunch: niet gehad, we zijn naar een musical geweest vanmiddag en daar kon je alleen chocola, chips of gevulde koeken eten en er was in de buurt geen eetgelegenheid te vinden... dus maar wat chocoa en chipsgehad, ik voelde me heel schuldig, maar toen ik thuis alles uitrekende, viel het gelukkig nog mee.
avondeten: mijn gegrilde groenten uit de oven met volkoren pasta

morgenochtend weer wegen, eerste keer na carnaval... ben benieuwd!

We waren volgens mij op hetzelfde moment aan het typen! hihi!

Eetlijstje ziet er goed uit! Lekker dat je weer een wedstrijd hebt kunnen spelen, ook al heb je hem niet helemaal kunnen spelen geeft het denk ik wel weer een lekker gevoel dat je weer lekker bezig bent!

Ik ben eigenlijk heel slecht met alcohol moet ik toegeven! Embarassed Ik hou absoluut van een drankje, en niet 1 maar meerdere... Ik ben sinds kort overgestapt van zoete witte wijn naar droge... Dat scheelt al 1.5 punt geloof ik... Ik vind het soms 'lekker' om aangeschoten te zijn, dan kan ik alles lekker loslaten en word ik net even gezelliger. Heel slecht, maar ja ik ben maar eerlijk... Dus meestal hou ik het op wijn, rode wodka, tequila... Zoiets... probeer mixjes te vermijden (suikergehalte van al die rommel die er nog eens bij de andere slechte suikers in worden gegooid)... en cocktails probeer ik tegenwoordig ook maar te vermijden... maar dat vind ik ook heel lekker! Over het algemeen drink ik rond de 6/7 wijntjes op een avond... Dat is alleen in het weekend, drink niet doordeweeks...

Wbt het rijexamen, opeens lijk ik minder zenuwachtig te worden en heb ik het gevoel gewoon lekker te gaan rijden. Ik zie wel wat het eindresultaat is dan. Ik ga mijn best doen, maar idd dat wbt die voldoende zei mijn instructeur ook... Je begint met een 10 en je maakt ongetwijfeld fouten en dat is niet erg, zolang je maar met je 5.5 terugkomt op het CBR. Dus ja... spannend, maar ook een mooi moment dat ik het een keer afmaak. Ik ben erg slecht in dingen afmaken, terugkerend probleem wbt opleidingen. Al heb ik qua afvallen, sociale contacten, werk wel heel veel doorzettingsvermorgen en groei getoond...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet zo 13 maa 2011 - 21:28

Wat jammer dat jullie verloren hebben Niekske! Volgende keer beter smile
Helaas kan ik op het moment niet sporten vanwege mijn been maar dat komt wel weer..ik werk nu 4 dagen en dat is wel heel fijn!

Grappig is dat hè Choccupcake! Vriendin van mij neigt ook naar het alternatieve en haar vriend heeft ook overal schijt aan haha die draagt gewoon wat hij leuk vind.. En wat betreft de alcohol herken ik helemaal! Met een paar drankjes durf ik net iets meer en ben ik ook spontaner haha

(Zit op me telefoon dus reageer vanmiddag even uitgebreid)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 23:03

Hee dames!

Vorige week ben ik ook weer begonnen. Ik merkte dat ik in de aanloop en afgelopen week gigantisch vaak hier kijk. Dus ik dacht, ik kan ook wel weer mee gaan schrijven smile

Inmiddels 1 week bezig dus. Ik doe geen WW, maar ben aan het "vasten". Soms vind ik het gewoon onbegrijpelijk van mezelf dat ik zo'n "luxe"probleem heb (ik kan gewoon niet van lekkere dingen afblijven), terwijl er zoveel anderen graag iets eten willen. Het klinkt wel een beetje overdreven misschien, maar zo ervaar ik het soms wel.
Afgelopen week is goed gegaan. Ik had wel een valse start, want ik was het weekend ervoor uitgeweest, dus maandag iets zwaarder dan normaal. Haha, maar dan kan ik wel extra kilootjes tellen :P

Ik wil er in totaal 5 kilo af met de Pasen. Dat is dus 24 april. Daarna wil ik nog wel verder, maar dat zie ik dan wel weer. Extra motivatie, ik ga 4 mei naar Portugal met een vriendin, twee daar-studerende-vriendinnen opzoeken.
Vanochtend stond de weegschaal op 76.8, dus dat is al 1.4 kilo eraf Very Happy En ik ben vandaag al wezen hardlopen, goed begin van de week dus! Mijn lengte is 1.72m.

Gast
Gast

Bericht  Niekske zo 13 maa 2011 - 23:40

Een goedemorgen... welkom Chipp! Ben je echt aan het vasten zoals ik denk dat het is? Dus niks eten of drinken tussen zonsopgang en zonsondergang? Lijkt me best zwaar! Maar de aanhalingstekens suggereren toch iets anders smile

Ik heb me vanmorgen gewogen, er is niks af, maaaaar ook niks bij! Dus ik ben er in geslaagd om de carnaval er met een paar dagen dieet weer uit werken, dus ik ben tevreden! Deze week er weer fris tegenaan! Ik heb alleen wel al een beetje gezondigd... mijn italiaanse collega neemt afscheid deze week en had zelfgemaakt tiramisu bij... ik heb stiekem toch een klein stukje gegeten, zoooo lekker! En ik ga deze week twee eker uit eten, nog een afscheidsetentje van die collega en nog een keer tapas met mijn vriend. Ik ga overdag gewoon heel veel fruit en groenten eten en dan moet het wel goed komen denk ik. Vanavond ga ik ook weer sporten, dus...

Ik zal ook eens zo'n ticker achtig iets gaan fixen voor extra motivatie trouwens smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet ma 14 maa 2011 - 1:05

Welkom Chipp! Very Happy
Leuk dat jij ook mee gaat schrijven..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 2:43

Niekske schreef:Een goedemorgen... welkom Chipp! Ben je echt aan het vasten zoals ik denk dat het is? Dus niks eten of drinken tussen zonsopgang en zonsondergang? Lijkt me best zwaar! Maar de aanhalingstekens suggereren toch iets anders:)

In de protestantse kerk is dat niet gebruikelijk, sowieso vasten niet heel veel mensen in mijn kerk. De mensen die het wel doen, kiezen vaak een luxe waar ze maandag tm zaterdag vanaf zien. Dit kan chips zijn of 40 dagen veel minder met de auto, ook stoppen sommigen met social media n ik dus met snoepen Wink
Goed dat je ondanks de rare week, toch zoveel mogelijk probeert te letten op je voeding!

@ik_zelf_87 Hoe is het met je? Ik lees vervelende verhalen...

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet ma 14 maa 2011 - 4:21

Chipp schreef:@ik_zelf_87 Hoe is het met je? Ik lees vervelende verhalen...

Ja het gaat aardig goed.. smile
Ik heb 2 weken terug de relatie tussen mij en mijn vriend verbroken omdat het niet meer ging (veel ruzie's/discussie's, andere ideeën etc etc) en ik had verwacht dat ik het vreselijk zou vinden, ik liep al jaren met twijfels rond maar het voelt zo fijn en echt zo'n opluchting. Soms mis ik de leuke dingen wel, het zelfstandige van niet-meer-thuis-wonen en ik mis echt een maatje; volgens mij ben ik niet gemaakt om alleen te zijn haha maar hem als persoon mis ik niet.. en hij deed een beetje vervelend over de spullen, gelukkig is dat opgelost.. hij wou alleen een aantal dingen overkopen (koelkast met 2 grote vrieslades, computer, computermeubel, printer) en ik heb daarvan het geld nog niet.. en dat baart me soms zorgen in de zin dat ik bang ben dat ik het niet krijg.. maar verder heb ik het idee dat we al heel lang uit elkaar zijn (misschien omdat ik onbewust al 'afstand' had genomen?)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 7:36

Ik_zelf_87 schreef:
Chipp schreef:@ik_zelf_87 Hoe is het met je? Ik lees vervelende verhalen...

.....

Ik denk dat het inderdaad scheelt dat je van hem als persoon al afstand had genomen. Logisch dat je nu een maatje mist! Je hebt heel lang iemand gehad om op terug te vallen en alles mee te doen. Nu moet je voor elke situatie iemand zoeken, dat lijkt me heel erg wennen. Hopelijk is het gedoe om de spullen snel opgelost, zodat je het echt kunt afsluiten!

Hoe is het met je been/knie? Ik weet dat je daar op het oude forum soms al problemen mee had. Deed jij vacuüm steppen?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 21 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: