Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 18 van 21 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 18 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Miss G do 21 apr 2011 - 8:20

Nou hier ben ik ook weer eens met mn wekelijkse update :P
Ik heb toch besloten om te gaan sporten, en ben dus begonnen met hardlopen.. ik dacht altijd dat ik een hekel aan sport had, maar het geeft me eigenlijk echt een kick!
Vandaag weer gewogen bij de cursus, 4 ons eraf! Valt me mee na al het lekkere eten en wijn dit weekend, dus ben best tevreden!
Ben benieuwd naar dit weekend, dus verwacht voor volgende week dat er niet veel af is..
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Niekske ma 25 apr 2011 - 19:46

Poeh, het gaat niet zo goed hier... ik heb het idee dat ik afgelopen Pasen meer gegeten heb dan een gemiddelde kerst :S wegen ben ik helemaal vergeten, dat doe ik normaal maandagochtend, maar omdat ik maandag vrij was, heb ik er niet aan gedacht. Misschien maar beter ook... Embarassed maar ik wil nog steeds volhouden, dus deze week ga ik weer tegenaan met gezond eten, veel water drinken en veel fruit enzo!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC ma 25 apr 2011 - 20:13

Heey dames...

Hier gaat het ook niet zo lekker, heb al een week last van mijn maag en darmen... Niet continu maar af en aan... Heb me voor vanmorgen maar even ziekgemeld en ga 4 uurtjes in de middag werken... Even rustig aan doen... Denk dat het door stress komt, had het hele weekend nergens last van en vanmorgen om 6 uur werd ik wakker, weer een heel drama... Beetje balen.. Opzich niet heel erg gek gegeten dit weekend, wel gebbq-t... maar verder redelijk normaal... Zaterdag ook nog even getraind...

Ga maar rustig door, maar heb mezelf ook nog niet gewogen, want word alleen maar depressief van die weegschaal, kom niet onder die 80 lijkt het wel....

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pannetoet di 26 apr 2011 - 23:02

Hallo dames!

Allemaal een leuke pasen gehad?

@ Geesje: Wat goed van je! Hoe gaat het hardlopen nu? En toch maar mooi weer 400gr. eraf! Toppie Very Happy

@ Niekske: Gewoon deze week er weer lekker tegenaan gaan.. dan komt het vast wel goed! Je moet niet altijd streng voor jezelf zijn! Genieten hoort er ook bij want anders hou je het helemaal niet vol..

@ Choco: Wat naar dat je zoveel last van je maag en darmen hebt! Als het aanhoud misschien even langs de dokter gaan? En wat betreft je gewicht » je komt altijd op een punt dat je eventjes niet meer afvalt, dat komt omdat je lichaam dan een 'stop' inlast omdat het lichaam niet af wil vallen maar een constant gewicht wil.. en heel veel mensen haken op zo'n moment af maar juist nu moet je doorzetten en je zult uiteindelijk vanzelf weer afvallen smile

Ik wou mij vanmorgen ook wegen maar dat leek mij ook niet zo verstandig.. ik ben mij met pasen ook flink te buiten gegaan: Aardig wat paaseitjes, ijs, paasgebak máár ik heb er geen spijt van! Want zoals ik ook tegen jullie zeg; je moet wel blijven genieten meiden!! Heel belangrijk!! Maar ik weeg mij eind van de week of anders volgende week wel even :P Waarschijnlijk ben ik toch wel iets zwaarder want ben nu ook ongesteld.. En verder gaat hij goed! Heerlijk verliefd nog steeds I love you
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Miss G vr 29 apr 2011 - 0:59

@ikzelf: genieten hoort er zeker bij! Als je nooit iets lekkers neemt, hou je het ook niet vol. Tenminste, ik iig niet! Hardlopen gaat ook steeds beter, heb totaal geen conditie maar heb wel het idee dat ik het steeds langer volhoud!

Gisteravond weer naar de cursus geweest en gewogen, een pond eraf! Dit had ik echt niet verwacht! Had zwaardere kleding en schoenen aan en was ongesteld en had ook best heel slecht gegeten in het paasweekend.. heb dit wel gecompeseerd met meer sporten op de dagen dat ik slecht at, misschien heeft dit toch effect gehad..! Dus voorlopig blijf ik hardlopen
:P
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stoplicht vr 29 apr 2011 - 8:12

Hallo!

Even een algemene vraag aan de meiden die meedoen met Weight Watchers in hun woonplaats / omgeving:

* Ik wil graag eens kijken of dit wat voor mij is, maar vroeg me af of ik dus zo naar een avond kan gaan ( bij mij wordt het op dinsdagavond gehouden )
en de eerste keer dus gratis kan kijken hoe of wat. Wanneer ik dan besluit deel te willen gaan nemen, kan ik dan ter plekke de benodigde boekjes
( boodschappenboekje, pro-pointsboekje ) kopen?

Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is en iemand mij antwoord kan geven!

Krista

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172

Bericht  CCC vr 29 apr 2011 - 14:54

Zo girls! Ben ik weer even! Vage week gehad. Eerst niet lekker, woensdag was mijn mams gevallen en moest ik haar naar het ziekenhuis brengen en vandaag breekt een heel groot deel van mijn kies af. Praktisch de helft. Erg irritant en vervelend! Durf amper wat te eten nu! Kan dinsdag pas bij de tandarts terecht, heb gelukkig geen pijn aan mijn kies... maja voor hoelang... confused Zie ook mega op tegen die behandeling, ben zo bang voor naalden... maar zal vast een flinke verdoving aan te pas komen dus hoop dat ik niet flauw val. Heb nog nooit eerder een verdoving gehad dus vind het ook best eng niks meer te voelen. Even mijn schouders eronder en ervoor gaan... kan ik weer lekker eten!

Zal wat vaker gaan posten, heb het een beetje verwaarloost en merk dat ik toch wel veel steun en motivatie hieruit haal! Ik heb me vanmorgen gewogen en woog weer iets lichter dan normaal... 500 gram... Dus opzich is dat wel een goed teken. Dinsdagavond lekker getraind en ga morgen ook nog even. Ik ben vanavond uitgeweest en heb alleen 2 red bull, 1 sinas en een cola light gedronken. Ben even klaar met de drank, kost me trouwens ook handen vol met geld elke keer en ben de volgende dag superbrak. Nu voel ik me tenminste fitter dan normaal.

Vandaag dus amper wat gegeten door die kies en zal de aankomende dagen op soep leven enz. :s Naja komt goed!

Stoplicht: nee je moet inschrijfkosten betalen + cursusgeld. Ik heb zelf aan een actie meegedaan zodat je geen inschrijfgeld hoefte te betalen dus betaalde alleen die 11 euro cursusgeld. Ik vind de bijeenkomst wel fijn, je ziet wat mensen en kan wat kwijt over je ding waar jij tegenaan loopt. Ook ben ik wel fan van de kookboeken die worden verkocht van de WW. Haal er veel recepten uit.

Die boekjes kan je dus op eigen initiatief kopen, ik sprak wat mensen die het via het internet doen... via wijvallenaf.nl maar ik vind dat je daar amper wat kan vinden. Dus ik heb het boekje aangeschaft.

Ik_zelf: je hebt gelijk! Soms moet je lekker kunnen eten hoor! Zo houd je het veel beter vol! En vaak werkt je lichaam dan extra hard omdat het iets slechts binnen krijgt...

Geesje: wat fijn dat het hardlopen goed gaat! Leuk als je verschil in je conditie gaat merken he!

Edit: Niet quoten aub!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 21:00

Goedemorgen meiden!
Ik ben ook deze week begonnen met punten tellen, en ik vind het wel even wennen. Ik woog maandag 65.5 en vanochtend al 64.5 cheers Uiteindelijk wil ik 59kg gaan wegen.

Gast
Gast

Bericht  Stoplicht vr 29 apr 2011 - 21:21

Hallo!

Hmm...ik begrijp dus dat het meteen inschrijven is bij de eerste avond, wil je daarbij aanwezig mogen blijven.
Op zich geen probleem, maar ik vraag me nog één dingetje af: de cursusavond is bij ons op dinsdagavond. Is het mogelijk om die woensdagochtend te starten of moet ik veel vooraf aanschaffen?

Groetjes, Krista

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC za 30 apr 2011 - 0:02

Stoplicht: je krijgt een startersmapje mee... Hier staat in wat je allemaal moet doen en er zit ook een klein boodschappengidsje in... Ik heb de eerste week hiermee gewerkt en op die site (wijvallenaf.nl) is ook een propointscalculator. Ik maak vaak gebruik hiervan, dan vul je de voedingswaarden en het aantal gram in en krijg je de punten. Ik heb een week later het propoints boekje aangeschaft en is 11 euro geloof ik zo uit mijn hoofd. Al met al zal je de eerste keer (inschrijving, cursusdeelname geld, en boekje) ong. 50 euro kwijt zijn. Mocht je het niks vinden kan je je boodschappengids makkelijk via marktplaats verkopen.. zijn veel mensen naar opzoek die niet naar de cursus willen.

Waar woon je stoplicht? Ik kan evt. ook wel een boekje voor je meenemen, en naar je opsturen of als je in de buurt woont even langs brengen. Moet je wel even het geld naar me overmaken. Ik wil deze week weer naar de cursus.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Stoplicht za 30 apr 2011 - 0:05

@ Chococupcake : Ik woon in Zaltbommel, dat ligt bij Den Bosch...Denk jij dat wanneer ik dinsdagavond ga, ik woensdagochtend kan starten?

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC za 30 apr 2011 - 0:05

Eline: Welkom! Doe je ook de propoints versie? Wat goed dat je al lekker bent afgevallen!

Oja tipje.. ik haal veel recepten van de WW site af, deze plak ik gewoon in een documentje en sla deze op... Miss. dat ik ze uitprint en in een map doe, ik gebruik veel recepten voor het avondeten.

Ik woog vanmorgen 81 kilo. Laatste weken schommelde ik heel erg tussen de 82 en 84.5. Dus ik ga nu de goede kant op! cheers

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC za 30 apr 2011 - 0:07

Stoplicht: ja je kunt makkelijk starten, lees je alvast goed in op de site hoe het werkt... Dan is het alleen een kwestie van alles opschrijven en de punten erachter zetten en je houden aan je aantal. Het gaat je zeker lukken! Ben je gemotiveerd?

Jammer dat je zo ver woont, ik ga denk ik woe. avond pas naar de cursus dus als ik je het boekje zou versturen duurt dat wel even.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Stoplicht za 30 apr 2011 - 0:20

Gemotiveerd ben ik zeker; ik word gewoon verdrietig als ik op de weegschaal sta, voor de spiegel sta, mijzelf terug zie op foto's...Genoeg om er iets aan te gaan doen voor mijzelf! Ik schaam me diep voor mijn gewicht en heb het alleen aan mijn ouders en zusje verteld dat ik wil starten; zij zijn mijn grootste steun!
Aankomende week wil ik nog niet starten in verband met een feest rondom mijn vader's 60ste verjaardag dus dat wordt dan woensdag 11 mei dat ik zal starten. Het boekje zal dan mss nog op tijd zijn? Het boekje is de puntentelling? Sorry, ben echt nog niet heel erg thuis in de boekjes; heb begrepen dat je een x aantal punten per dag mag eten, je eten opzoekt in het boekje, kijkt hoeveel punten alles is en dat bij elkaar optelt tot de max die je mag hebben op die dag. Klopt dat een beetje?
Je kan me ook anders mailen ( even via de pm voor mailadres dan...), dat lees ik sowieso snel...

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 0:48

Dank je chococupcake! Ja ik doe ook de propoints versie, maar dan wel zelf en niet via een cursus. Ben wel een paar keer geweest, maar vond het toch zonde van m'n geld om iedere week te gaan om alleen te wegen.
Jij bent ook al goed bezig dan! Ik heb al de hele week geen cola gedronken, alleen light, en dat is voor mij echt al heel wat. Normaal dronk ik zo 3 flessen per week leeg :shock:
Ik hoop me ook wat beter te gaan voelen als ik de suiker drastisch minder, ik voel me nu vaak heel futloos.

Gast
Gast

Bericht  CCC za 30 apr 2011 - 1:00

Stoplicht: Ze hebben mijn punten uitgerekend, misschien is het wel beter om gewoon naar die cursus te gaan... al is het eenmalig, dan kunnen ze je alles uitleggen. Ik was de Flexipoints hiervoor gewend, was daarmee 30 kilo afgevallen, maar het laatste jaar ben ik 7/8 kilo aangekomen door een blessure in mijn heup. Omdat ik zag dat er een nieuw systeem was, en bijna niks meer in Flexipoints te vinden was ben ik daarom naar de cursus gegaan. Ze hebben me daar alles uitgelegd en vond het heel prettig, zo kun je ook elke keer vragen stellen als je dat wilt. Ik ga overigens niet zo vaak naar de cursus, eens per maand denk ik... Meer om dan even een kookboekje of iets dergelijks aan te schaffen ofzo.

Eline: ja ik heb dat ook hoor wbt het geld. Daarom ga ik echt niet elke week. Ik heb vijf jaar geleden die 30 kilo ook helemaal zelf gedaan en met de juiste combinatie van gezond eten en drinken en sporten moet het echt wel gaan lukken. Ben ondertussen ook weer langzaamaan begonnen met trainen en merk nu wel weer dat ik fitter ben en word weer wat strakker. Erg fijn allemaal dus! Vind het ook lekker dat ik zo nu en dan gewoon wat lekkers kan eten, uit eten kan gaan ed. Dit voelt niet als een dieet dieet zeg maar... Stond even een tijdje stil, maar merk nu weer wat vooruitgang, erg prettig dus! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC za 30 apr 2011 - 1:06

chococupcake schreef:
chococupcake schreef:
Ik_zelf_87 schreef:
*Marietje* schreef:@ik zelf, dat bovenste truitje vind ik leuk! ben niet zo van de strepen alleen, issie er ook gewoon in ander ekleuren en zonder streep? leuk model met die pofmouwtjes! en valt ie erg strak bij de buik, of heb je hem alleen besteld en nog niet ontvangen?

Ik heb hem vandaag besteld dus ergens volgende week komt hij binnen smile Maar hij was er alleen in dit model.. maar misschien vind je op de site andere leuke shirtjes?

@ Chococupcake: Aaah ook het buik-problemen...ik heb precies hetzelfde en dat is zoo vreselijk k.ut soms! Ik lijk geregeld savonds 3maand zwanger.. :shock: En soms ben ik bang dat de zwaartekracht het gaan winnen haha en het rare is nog wel dat als ik afval ik juist bij mijn benen afval terwijl het bij mijn buik hard nodig is.. Je weegt 82kg? Zegt mij op zich niks haha want hoelang ben je? En wat is je kledingmaat?
Mijn matenlijstje:
- Lengte = 1.54
- Gewicht = 67.2
- Kledingmaat onder = 40/42
- Kledingmaat boven = 42..of een L
- Taille-omvang = 94cm
- Heup-omvang = 99cm

Ow de bel gaat :P Vriendin zou nog even langskomen.. reageer straks even verder!

@ Darcy: Haha grappig is dat hé!

Lengte: 1.75m.
Gewicht: 82 kilo
Kledingmaat onder: 42/44
Kledingmaat boven: 40/42
Taille-omvang: 88 cm
Heup-omvang: 115

Heb dit trouwens even opgemeten met een klusmeetlat/ lint... hoe noem je zoiets... had even geen andere...

Dit was mijn lijstje toen ik hier begon!

En dit is het nu!

Lengte: 1.75m
Gewicht: even geen idee
Taille-omvang: 86 cm
Heup-omvang: 112 cm

Er zit dus mooie vooruitgang in! Very Happy

Hier weer even mijn lijstjes wbt cm's:

En dit is het nu!

Taille-omvang: 80
Heup-omvang: 110 cm

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC za 30 apr 2011 - 1:08

chococupcake schreef:
chococupcake schreef:
chococupcake schreef:
Ik_zelf_87 schreef:
*Marietje* schreef:@ik zelf, dat bovenste truitje vind ik leuk! ben niet zo van de strepen alleen, issie er ook gewoon in ander ekleuren en zonder streep? leuk model met die pofmouwtjes! en valt ie erg strak bij de buik, of heb je hem alleen besteld en nog niet ontvangen?

Ik heb hem vandaag besteld dus ergens volgende week komt hij binnen smile Maar hij was er alleen in dit model.. maar misschien vind je op de site andere leuke shirtjes?

@ Chococupcake: Aaah ook het buik-problemen...ik heb precies hetzelfde en dat is zoo vreselijk k.ut soms! Ik lijk geregeld savonds 3maand zwanger.. :shock: En soms ben ik bang dat de zwaartekracht het gaan winnen haha en het rare is nog wel dat als ik afval ik juist bij mijn benen afval terwijl het bij mijn buik hard nodig is.. Je weegt 82kg? Zegt mij op zich niks haha want hoelang ben je? En wat is je kledingmaat?
Mijn matenlijstje:
- Lengte = 1.54
- Gewicht = 67.2
- Kledingmaat onder = 40/42
- Kledingmaat boven = 42..of een L
- Taille-omvang = 94cm
- Heup-omvang = 99cm

Ow de bel gaat :P Vriendin zou nog even langskomen.. reageer straks even verder!

@ Darcy: Haha grappig is dat hé!

Heb dit trouwens even opgemeten met een klusmeetlat/ lint... hoe noem je zoiets... had even geen andere...

Dit was mijn lijstje toen ik hier begon!

En dit is het nu!

Taille-omvang: 86 cm
Heup-omvang: 112 cm

Er zit dus mooie vooruitgang in! Very Happy

Hier weer even mijn lijstjes wbt cm's:

En dit is het nu!

Taille-omvang: 80
Heup-omvang: 110 cm

Ondanks dat de kilo's bij mij niet meewerken zie ik duidelijk verschil in cm's. Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Stoplicht za 30 apr 2011 - 6:27

Is het niet verplicht wekelijks aanwezig te zijn bij de cursusavonden?
Bij de EGA moest je wel gewoon betalen, ook wanneer je een keer niet geweest was; dit werd dan de volgende keer verrekend.
Wat betaal ik per cursusavond?

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC za 30 apr 2011 - 6:59

Wat is de EGA?

Nee je bent niet verplicht, waarom zou je? Toen ik zei dat ik eens in de zoveel tijd kwam keken ze wel even raar... maar ik was niet de enige die dat vertelde daar... Ze willen natuurlijk geld verdienen, dus elke week is mooi voor hun, maar je moet het toch uiteindelijk zelf doen... Is niet dat je daar elke week persoonlijk contact en peptalk van een coach krijgt... Het blijft in groepen, kan soms fijn zijn om lotgenoten te spreken vind ik zelf, maar om elke week 11 euro uit te geven, nee hoor... Kan mijn geld wel beter besteden! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Miss G za 30 apr 2011 - 9:14

Ik ga wel iedere week naar de cursus. Ik moet wel eerlijk bekennen dat als ik daar niet heen zou gaan, ik ook minder streng ben voor mezelf. Ik ben een tijdje niet heen geweest, en ben toen 4 kg aangekomen.
Ik ga nu net zolang door totdat ik het gezonde gewicht heb, en dan ga ik stabiliseren en wanneer je dat 6 weken hebt volgehouden wordt je member for life (zo noemden ze dat volgens mij) en dan hoef je niets meer te betalen en mag je eens in de maand gratis de cursus volgen en wegen. En als je dan 2 kg bent aangekomen, moet je toch die 11 euro betalen.

Ik heb nu een abonnement dat ik iedere week kan wegen, cursus volgen en dat ik op internet bijhoud hoeveel ik eet en hoeveel ik ben afgevallen. En zo nodig geeft hij het nieuwe aantal punten aan als dat nodig is. Hiervoor betaal ik 39 euro per maand. Ookal duurt de week 4 of 5 weken, dit blijft hetzelfde.

Update: vandaag heb ik redelijk veel gegeten en alcohol gedronken. Ben nu heel erg misselijk van alles hihi. Morgenochtend weer hardlopen!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stoplicht za 30 apr 2011 - 9:20

De EGA staat voor Eerste Goudse Afvalclub en past je eetpatroon aan; hier kan je ook wekelijks naar een cursusavond maar werkt niet via puntentelling.

@ Geesje : Voor de 39euro kan je dus wekelijks wegen en dingen op internet bijhouden? Dan is dat goedkoper dan wekelijks 11 euro betalen...Ik wil nl. de eerste periode wel wekelijks gaan, al is het maar om die stok achter de deur te hebben van het wegen...

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Miss G za 30 apr 2011 - 9:35

@Stoplicht: ja dat klopt, wekelijks naar de cursus en alles bijhouden via internet voor 39 euro. Heet combipas.
Het scheelt inderdaad wel met die 11 euro per week! Maar het nadeel daarvan wel is, dat als je bijvoorbeeld 3 weken op vakantie gaat, dat je dus wel door blijft betalen. Je kan het stopzetten wanneer je wilt, maar dat was volgens mij wel een heel gedoe voor die paar weken. Maar als je het echt wekenlang wil volgen, is dit wel een goedkopere optie!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC za 30 apr 2011 - 11:13

Ik zat toevallig vanmiddag nog even naar die combipas te kijken op de site... Ik weet het niet, moet even kijken of ik er werkelijk veel gebruik van ga maken om dat te doen... Ik kon trouwens niets vinden over een opzegtermijn, want je machtigd ze wel om het geld van je rekening te halen maandelijks... Moet ik maar eens navragen...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 19:05

Ik woog net 63.9 en dat is heel lang geleden Very Happy Moet wel zeggen dat ik ga brunchen vandaag en ik heb gisteravond niet gegeten, dus het zal morgen wel weer anders zijn.
Hoe doen jullie dat met dagen zoals gisteren? Ik heb een dagje geen punten geteld. Vandaag doe ik dat ook niet, als ik thuis ben zal ik wel geen honger meer hebben. Neem dan wel een schaaltje joghurt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 21 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: