Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

+17
Sarah1985
RYW
Jezzie
Kabouter
SuperGrover
Rapunzel
PapillonRose
Rovine
Suus
Gizmo
Susan
Polly
kletskousje
smooch
Mari
Blond
Lotus
21 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 3:49

Hmm, ook wel absurd eigenlijk. Heel lief en bijzonder, maar vind het niet echt normaal..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 3:54

Ik vind dat er best een leeftijdsgrens mag komen bij deze manier van zwanger worden. Graag zelfs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  JD wo 16 feb 2011 - 3:55

CherrieLola schreef:Ik heb niet alle reacties gelezen hoor, maar weet je wat ik zo krom vind? Dat die vader met dat jochie uit Haïti jeugdzorg op zijn dak kreeg omdat hij de zorg voor het kind niet aan zou kunnen omdat zijn vrouw net was overleden en een *hoog*bejaarde kan zo een kind krijgen en er kraait geen haan naar. Dat is toch raar?

http://www.drieseconden.nl/Docu/krant.html

Ik kan zo gauw geen ander bericht erover vinden.

eens!!
de verhoudingen zijn af en toe ver te zoeken...

wat die vrouw doet moet zij weten, ik denk dan alleen maar na over het kindje... die gaat het later denk ik zwaar krijgen. wordt waarschijnlijk gepest op school, schaamt zich voor zn moeder, moet alles gaan uitleggen, kan denk ik minder met zn moeder ondernemen dan leeftijdsgenootjes, zal eerder zonder moeder komen te staan....
ik vind dat dit best goedgekeurd kan worden, maar vind persoonlijk best dat deze vrouw&kind ook onder extra toezicht van jeugdzorg moeten komen te staan
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 3:58

Hoe vinden jullie dit verhaal:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9037968/__Oma_baart_eigen_kleinzoon__.html?p=20,1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 4:01

Megara schreef:Hoe vinden jullie dit verhaal:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9037968/__Oma_baart_eigen_kleinzoon__.html?p=20,1

Staat ook al op de vorige pagina Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 4:02

*Marietje* schreef:wat die vrouw doet moet zij weten, ik denk dan alleen maar na over het kindje... die gaat het later denk ik zwaar krijgen. wordt waarschijnlijk gepest op school, schaamt zich voor zn moeder, moet alles gaan uitleggen, kan denk ik minder met zn moeder ondernemen dan leeftijdsgenootjes, zal eerder zonder moeder komen te staan....
ik vind dat dit best goedgekeurd kan worden, maar vind persoonlijk best dat deze vrouw&kind ook onder extra toezicht van jeugdzorg moeten komen te staan

Op welke grond dan?

Het feit dat het twijfelachtig is of ze zwanger had mogen worden op deze leeftijd, heeft toch verder niets te maken met haar capabiliteit als moeder?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 4:05

Alex167 schreef:
Megara schreef:Hoe vinden jullie dit verhaal:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9037968/__Oma_baart_eigen_kleinzoon__.html?p=20,1

Staat ook al op de vorige pagina Wink

Ah dat heb ik dan weer gemist. Very Happy
Bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  Susan wo 16 feb 2011 - 4:06

Dolores schreef:
Op welke grond dan?

Het feit dat het twijfelachtig is of ze zwanger had mogen worden op deze leeftijd, heeft toch verder niets te maken met haar capabiliteit als moeder?

Eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 4:07

Susan schreef:
Dolores schreef:
Op welke grond dan?

Het feit dat het twijfelachtig is of ze zwanger had mogen worden op deze leeftijd, heeft toch verder niets te maken met haar capabiliteit als moeder?

Eens.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  JD wo 16 feb 2011 - 4:08

nee dat niet, maar meer om 1 lijn te trekken.
waarom zou die vader van dat geadopteerde kindje wel onder extra toezicht moeten staan, alleen omdat zijn vrouw is overleden? dat vind ik ook onzin.....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 4:10

*Marietje* schreef:nee dat niet, maar meer om 1 lijn te trekken.
waarom zou die vader van dat geadopteerde kindje wel onder extra toezicht moeten staan, alleen omdat zijn vrouw is overleden? dat vind ik ook onzin.....

Maar waarom trek je de lijn dan naar een punt waar jij het klaarblijkelijk juist niet mee eens bent?
Dan is de meer logische lijn toch, dat ze beiden NIET onder toezicht zouden moeten staan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind - Pagina 4 Empty Re: Vrouw (62) uit NL in verwachting van eerste kind

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum