Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

+31
JD
Highway
Guus
Suus
Caroow
Flinder
PapillonRose
Toet
TNMN
Beachgirl
Bliss
Sterre
Zonnetje
Mizz_S
Jeanette
Cheesegirl
Eris
minoessepoes
Lady4
Susan
Kqip
Dennenappel
Pannetoet
Polly
VeryCherry
BJA
Lotus
Niekske
Blond
Merai
Flippin' Bitch
35 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:38

ABE schreef:
_Donnaa schreef:Zien jullie nog wel eens mensen op Mags? De schoonzus van m`n schoonzus (die zie ik dus alleen op verjaardagen whaha) draagt ze nog altijd.. laughcry

Mijn moeder heeft mijn goede Mags gekregen en deze draagt ze nog erg graag, omdat ze zo heerlijk lopen. smile
Dat is geoorloofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:49

_Donnaa schreef:
ABE schreef:
_Donnaa schreef:Zien jullie nog wel eens mensen op Mags? De schoonzus van m`n schoonzus (die zie ik dus alleen op verjaardagen whaha) draagt ze nog altijd.. laughcry

Mijn moeder heeft mijn goede Mags gekregen en deze draagt ze nog erg graag, omdat ze zo heerlijk lopen. smile
Dat is geoorloofd.

Gelukkig! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:52

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 MAPQav-bruin-harig-truitje

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcT67ELDbhAwiKMzI1AgdbJNs3ivTWMgBTCeXlM0OQWFYoJjhdoF3Q&t=1


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  PapillonRose di 15 feb 2011 - 11:26

Wat een leuk onderwerp! Ik geloof dat ik niet zo goed wist wat ik wilde ofzo, want bijna alles wat hier genoemd is heb ik uitgeprobeerd Wink

In groep 8 had ik Spice Girls schoenen :shock: Ook die plastic tattookettinkjes en leren veters om je nek heb ik weleens gehad.

In de eerste was mijn kleding vooral onopvallend, zwart, zwart nog meer zwart en misschien nog wel wat anders in een donkere kleur. Ook van die zwarte broeken met een witte streep aan de zijkant. Zaten heerlijk! Oja, ik had ook nog iets wits: een witte trui, zo'n dikke harige Laughing En ik had in de eerste schoenen met plateauzolen die alle jongens stom vonden (boeiend, ik vond de jongens stom).

Daarna werd het erg kleurrijk, felle kleuren en allerlei prints.Broeken vooral van Cars, shirtjes vanalles en nog wat.Daarna werd ik gothic en skater. De ene keer een wijde broek met skateschoenen, de andere keer zwarte kleding met een halsband met spikes :shock: En tussendoor schattige gebloemde bloesjes (soms met spikesband erboven) Laughing
In de bovenbouw werd het wat minder heftig en begon het meer te lijken op wat ik nu ook draag. Veel spijkerbroeken, meestal een beetje wat in de mode is. En qua shirts/blousjes redelijk netjes maar ook weer niet 100% kakker.Maar tegenwoordig draag ik ook meer jurkjes en rokjes, dat durfde ik echt niet op de middelbare :P Wel hou ik nog steeds van kleur, niet te extreem maar alles zwart hoeft van mij niet.

De mags komen me ook bekend voor, heb er vier paar van gehad en ook nog een paar neppe. Die neppe waren met die redelijk hoge zool, de echte met een lagere zool die 2 kleuren had. Die zaten wel echt heeeeerlijk, maar wat zijn ze lelijk als je het nu terugkijkt!

PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Flinder di 15 feb 2011 - 20:11

Wat een leuk onderwerp inderdaad! Ik had ook mags, ik moest en zou ze toen hebben. Ik had ook nog een paar all-stars en verder gewoon laarzen. Verder had ik meestal een spijkerbroek aan met een shirtje of blousje. Daarover droeg ik ook vaak een bodywarmer compleet met oililysjaaltje Wink
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 20:47

haha beetje offtopic, maar kwam dit op google tegen toen ik intypte mode jaren 90.

Een pocketline swing.. Dat was mijn telefoon in die tijd.

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Fz2hPlo2A==


Mijn zus had een swing 200, die was veel leuker!!

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 P%20swing%20200


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 20:48

Mama_van2 schreef:Die mags waren echt helemaal hot, ik had er iets van 3 paar van. Nu vraag ik mezelf echt af wat ik er zo mooi aan vond, ze zijn lelijk silent Ik droeg ze 13 jaar geleden in de tweede van de middelbare school.

En ze zijn zwaar! Mijn moeder heeft de mijne nog een hele tijd gedragen omdat ze ze lekker vond lopen. Het lijkt wel een bakstaan aan je been :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Caroow di 15 feb 2011 - 20:51

De eerste tijd op de middelbare school bepaalde mijn moeder nog voor het grootste deel wat ik aan moest. Toen ik eenmaal zelf mocht uitkiezen wat ik wilde hebben kocht ik vooral veel wijde broeken en die droeg ik dat met gekleurde shirtjes en capuchontruien.

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 1235409079_5_Ds1P
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Flippin' Bitch di 15 feb 2011 - 22:07

Wat een geweldig topic is dit geworden! Ik droeg alle kleurtjes van de regenboog en stond dan tussen alle zwartdragende metalheads en punkers als enig blond meisje in de bunker smile



Laatst aangepast door Flippin' Bitch op di 23 aug 2011 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  VeryCherry di 15 feb 2011 - 22:11

Gabberinnetje ben ik trouwens ook nog geweest, ik mocht alleen mijn kop niet kaalscheren van mijn ouders. Mijn Cavello heb ik nog steeds en die draag ik lekker in huis. En die kale kop? Die is er alsnog van gekomen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Suus di 15 feb 2011 - 22:21

Echt een leuk topic dit! Ik was op de middelbare school nog niet zo met kleren bezig eigenlijk. De eerste jaren droeg ik supervrolijke kleding in allemaal kleuren. De laatste twee jaar had ik door dat dat nogal opviel en dat vond ik eng, dus toen ben ik heel saai levi's spijkerbroeken gaan dragen met wijde bloesjes of kabeltruien. Vind achteraf mijn stijl in die eerste paar jaar eigenlijk veel leuker smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 23:48

Ik droeg destijds overigens al geen naveltruitjes omdat ik toen al een dikke pens had Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 0:21

Punk'd schreef:haha beetje offtopic, maar kwam dit op google tegen toen ik intypte mode jaren 90.

Een pocketline swing.. Dat was mijn telefoon in die tijd.

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Fz2hPlo2A==


Mijn zus had een swing 200, die was veel leuker!!

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 P%20swing%20200


Jaaa, dat was dé telefoon! Heb ik ook nog gehad! nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 0:26

Toen ik in de 2e of 3e klas van de mavo zat, waren felle (lees fluorescerende) shirts in de mode. Zo gezegd zo gedaan, ik droeg een lichtgevend geel shirt (met een paarse trainingsbroek). Zo ook vele klasgenoten met mij. Gelukkig duurde deze rage niet meer dan ongeveer 2 weken ofzo. Wie daarna nog dit soort kleding droeg, was een sukkel, haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 0:38

Leuk topic, leuke foto's van iedereen!


Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Am8jub

Heel verassend,hier werd ik 16 jaar!

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 23iigih
Hier was ik ook 16? of bijna 17? (datum onder foto klopt niet)(en mezelf uit een andere foto geknipt)


Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Rtnvie
Ook hier stond ik niet alleen op. Dit was de dag dat ik mijn diploma heb gehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 0:39

de foto's zijn een beetje groot Embarassed

edit: ik kan zien dat ik een van de jongsten ben hier Wink. Van toen ik net naar de middelbare school ging heb ik helaas geen foto's op mijn pc.

Ik droeg mijn haar toen in een paardenstaart, strak naar achteren, geen pony. maar ook geen gezicht! Ik was net een jongen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Guus wo 16 feb 2011 - 1:09

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Globe-Shoes-Globe-Tilt-Kids-Shoes-Black-~-Charcoal-~-Green

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Victim_dickies_chinos_00

en ik was zwaaaaar fan van:

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Blink1822

Het eerste half jaar van de brugklas kleede ik me nog heel meisjes-achtig en daarna kwam ik erachter dat alle meisjes om me heen eruit zagen als meisjes en ik als een stokje. Dus ben ik maar wat grotere kleren gaan dragen, ook veel overhemden van mn vader en truien van mn broer (veeeeels te groot) en dat ik doorgezet tot in 5 havo waar ik heel langzaam wat strakkere broeken ging passen en dus dragen,

in de zomer voordat ik ben gaan studeren heb ik wat vrouwelijke kleding ingeslagen en mijn globe's ingeruild voor ballerina's haha

deze waren in 'mijn tijd' ook echt heel hot bij mij op school
Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Timberland-6in-premium-youths-wheat

met deze:
Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 144518_m_a6344dc196bf1b9293e85572cfcceeb4

en deze:
Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Slimmedeals-twee-comfortabele-fruit-of-the-loom-hooded-sweat

en daaroverheen een Ralph Lauren heren hemd...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Bliss wo 16 feb 2011 - 3:29

Oh ja, ik heb ook nog van die Timberlands gehad (wel nep trouwens, ik gaf echt niks om merken).
En ik had de Swing 240, zo'n zilverkleurige, heb hem nog steeds in huis smile Was toen al wel 18 en dus van de middelbare school af!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Highway wo 16 feb 2011 - 3:40

ik begon braaf met de kleding die mijn moeder uit zocht, rond mijn 15e ging ik skaterstyle; wijde broeken, gympies en strakke shirtjes of kistjes met panty/rokje en zo'n capuchontrui, liefst met tribalopdruk. Rond mijn 17e werd het meer metal/gothic gericht; ik heb een periode in soepjurken rond gelopen maar al snel werd kistjes/latex broeken/leren broeken/rokjes en kapotgescheurde panties en zo veel mogelijk piercings etc. Die kledingstijl heb ik ook zeker een jaar of 6/7 volgehouden.

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Foto39
Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Gothiccc1
Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 17405

Inmiddels ben ik er over heen gegroeid ;p

Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Suus wo 16 feb 2011 - 3:40

Ik heb de zilverkleurige Swing 240 ook nog steeds thuis liggen :P Was mijn eerste mobiele telefoon, was toen al 19.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  JD wo 16 feb 2011 - 4:00

o my god ik schaam me hier toch wel zo erg voor. ik heb er gelukkig geen foto's van, maar here we go....

in de brugklas liep ik nog in mijn spice girl-trui, en spice girl schoenen met plateauzolen.....en daarbij had ik een bril én een beugel....not the most popular girl in school dus;)

gelukkig ging het vanaf de 2e wat beter haha, lenzen ipv bril, beugel weg, normale kleren, et voila!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Blond wo 16 feb 2011 - 4:02

Lady4 schreef:Ooh ja, Mags! Ik had twee paar (hoog en laag model) en was er erg trots op. Maar ik zat toen volgens mij al op het MBO. Moet je nagaan hoeveel leeftijdsverschil hier zit, al je bedenkt dat Chance ze aanhad in groep 6.. smile Ik zie er trouwens nog steeds wel mensen op lopen..

Ik ben een jonkie blijkbaar nerd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Poisongirl wo 16 feb 2011 - 5:45

Ik begon als skater, wijde broeken met kruis op mijn knieën, strakke shirts etc. Daarna werd ik Gothic en uiteindelijk lekker alto, broken met mega wijde pijpen (met een normaalkruis), Dr. martens of Allstars. Heerlijk smile

Allstars en Dr. martens draag ik nog steeds wel.

Foto's heb ik zo niet van mezelf
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 8:36

Ik zag er niet uit Very Happy

Met alle geweld moest en zou ik een Levi's spijkerbroek omdat ik erbij wilde horen ( edit: ook een 501 inderdaad ), maar verder droeg ik altijd broeken die niet helemaal goed zaten of het net niet waren. Paarse skinny jeans ( was toen niet hip ), tie en dye shirtjes, zelfgemaakte broeken met streepjes in honderdduizend kleuren, truien van mijn moeder die minstens twee maten te groot waren, lompe schoenen, buiktruitjes.. Alles met kleurtjes en heel veel foute combi's.

En tot de dag van vandaag ben ik nog steeds zwaar onhip, met het verschil dat het me nu niks kan schelen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 8:50

Punk'd schreef:
Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 P%20swing%20200


Dit was ook mijn 1e telefoon Very Happy
Ik was 18 toen ik hem van mijn ouders kreeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 4 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum