Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

+31
JD
Highway
Guus
Suus
Caroow
Flinder
PapillonRose
Toet
TNMN
Beachgirl
Bliss
Sterre
Zonnetje
Mizz_S
Jeanette
Cheesegirl
Eris
minoessepoes
Lady4
Susan
Kqip
Dennenappel
Pannetoet
Polly
VeryCherry
BJA
Lotus
Niekske
Blond
Merai
Flippin' Bitch
35 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:17

Break Of Day schreef:Ik droeg veel ribstofbroeken met wijde pijpen met daarop een sportief shirt, doctor Martens of All Stars.
Later kwamen de laarzen met megahoge hakken en plateauzolen (dat ik daar ooit op heb kunnen lopen) en naveltruitjes. pale
Pas in mijn studententijd veranderde mijn kledingstijl langzaam van trashy naar 'gewoon' casual.
Ik had dat ontzettend graag mee willen maken! Te laat geboren, helaas :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  VeryCherry di 15 feb 2011 - 0:20

Plateauzolen heb ik ook gedragen Wink

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 264511350_5_YRwz
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:32

Ik ook, maar niet zo hoog.. Ik mocht ze van 3 cm ofzo toen ik in groep 8 zat denk ik haha.. In mijn spice girl tijd nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  VeryCherry di 15 feb 2011 - 0:41

Wahahaha, die op de foto zijn 17 centimeter geloof ik.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Susan di 15 feb 2011 - 0:41

De eerste jaren altijd een Levi's 501, meestal met iets van Naf Naf of Dito Dito erop. Later had ik heel af en toe een rokje of jurkje, nog iets later een periode met skatebroeken met een klein topje erop en in de laatste twee klassen meestal gewoon een donkere stretchbroek met een blouse of een truitje met lange mouwen. Vanaf een jaar of 16 droeg ik wel altijd torenhoge hakken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:47

Ik liep er altijd heel basic bij. Een broek met een shirtje/trui of een rokje met een bloesje ofzo. Ik schaam me nogal voor de kleren die ik toen droeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Lady4 di 15 feb 2011 - 0:48

De tuinbroeken ja, daar hebben mijn moeder en ik toen stad en land voor afgezocht. En wat was ik er blij mee!! Ik had een blauw-wit-zwart geruitte van Cars. Zoiets:

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Tuinbroekoftrainingspak

Fila was toen ook helemaal hip:

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Fila_classic_tennis_xl_a

En natuurlijk:

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Draft_lens4731882module34340042photo_12426508302levi

Mét knoopsluiting, want een ritsluiting was not done!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:49

Ik heb jarenlang gedacht dat er Fils stond.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:49

Haha dat eerste plaatje, geweldig Lady!

Ik droeg altijd dit soort schoenen:

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Adidas-originals-superstar-2-trainers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:53

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 2114643
Deze heb ik ook heel lang gedragen en dan met een ronde neus en blokhak zeg maar.. En dan een panty met en een geruit rokje erop.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  minoessepoes di 15 feb 2011 - 1:04

Ik begon met een beetje een skater achtige look, met wijde broeken en strakke shirtjes erop en dan een oversized blouse die open hing. En mijn zwarte dr Martens, zo wat vond ik die geweldig, ik heb ze ook bewaard, ze staan nog bij mijn ouders op de schap haha.
En ik had ook een tuinbroek, in spijker. Ik heb een groene pluk gehad in mijn haar en ik heb het een tijdje rood gehad. Daarna werd het iets vrouwelijker, toen ging ik strakke ribbroeken dragen (die waren zo laag, daar kon ik niet eens mee zitten) en had ik haar met van die blonde strepen erin, maar nog wel een beetje alternatief.

Daarna verfde ik mijn haar koper blond (hoe kreeg ik het verzonnen) en droeg ik alleen nog maar Diesel of Replay spijkerbroeken (en die moest je dan omslaan) en daar dan shirtjes op van Bjorn Borg, Replay, Diesel of Puma bijvoorbeeld. Toen droeg ik daar meestal sneakers onder, ik heb heel veel verschillende puma's gehad en ook 2 paar sneakers van Diesel. En ik had een collectie spijkerjasjes zowel van de H&M als van Diesel en Replay. En wij (al mijn vriendinnen en ik) hadden allemaal zo'n vest met heel groot een merknaam erop en met een capuchon, ik had er 1 van replay haha.

Toen ik in de vijfde zat heb ik mijn haar mijn eigen kleur geverfd en begon ik spijkerbroeken te dragen met Vero moda shirtjes erop, maar nog wel meestal met sneakers en daarna laarzen met zo'n hele scherpe punt.

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  VeryCherry di 15 feb 2011 - 1:09

Had jij ook Dr Martens met stalen neuzen Minoessepoes?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:19

_Donnaa schreef:Ik heb jarenlang gedacht dat er Fils stond.. :P

Gelukkig, dan was ik niet de enige Very Happy Very Happy

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Z

En ik had deze gympies.... Stinken dat ze deden!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:31

Ik had zulke

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Airwalk-original-one

En deze nam ik mee naar bed zo blij was ik ermee hahaha

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 5814-dr-martens-1460-green-smooth-l

En toen deze platgelopen...had ze wel in het blauw

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Adidas-Superstar-80s-7


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:40

Tja... Wat voor stijl was het??

Ik had zo'n skaterachtige tuinbroek aan (de schouderbanden uiteraard hangend) en dan een strak kort truitje erop met een spijkerjasje en dan dit soort schoenen (alleen zaten er toen nog spleetjes in de zolen...)

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Advertentie_foto3645200-3

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Blond di 15 feb 2011 - 1:52

Dr. Martens heb ik ook nog gehad, vreselijk. Die zaten niet lekker, veel te stug en pastte ook totaal niet bij mijn stijl.
En in havo 4 en 5 waren super punten aan je schoenen in. Ik had pumps zoals onderstaand plaatjeWat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Puntschoen
En dat met schoenmaat 41, mijn voeten leken wel zeilboten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Eris di 15 feb 2011 - 2:01

Ik had niet echt een opvallende kledingstijl. Het was allemaal vrij basic. Spijkerbroek, shirtje, vestje, blouse dat soort dingen. Wel had ik donker rode laarzen met een soort slangen leer print, die waren voor mijn doen best heftig. Die Fila gympen die hierboven staan heb ik ook gehad. Een tijd waren ook die vesten van O'bleu in daar heb ik er ook wel een paar van gehad. De tuinbroeken heb ik ook gedragen maar toen zat ik nog op de basisschool toen dat mode was.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  minoessepoes di 15 feb 2011 - 2:03

CherrieLola schreef:Had jij ook Dr Martens met stalen neuzen Minoessepoes?

Nee volgens mij niet, ik had het model wat mozzarella post, maar dan in het zwart. Ik vond ze heerlijk lopen en was er helemaal verliefd op, ik heb ze van mijn allereerste kleedgeld gekocht! Terwijl al mijn vriendinnen Mag's kochten, maar ik wilde wat meer "tegendraads" zijn.
Ik denk dat ik ze ook nooit meer weggooi haha
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:05

Ik heb ook Dr. Martens gehad, donkerblauwe.. Heb ik toen van m`n oma gekregen..

En mijn vriendinnen hadden allemaal Mag`s idd en dan het hoge model..

En die stretchbroeken waren ook helemaal in..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Eris di 15 feb 2011 - 2:07

Oh ja Mags niet te vergeten. Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcS5e4lclTwiQrKpVIEC7sw79EEIqdqCJN8Tji-n-TUQ4_farpmOfw&t=1 Wat zijn ze toch lelijk.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:10

Zien jullie nog wel eens mensen op Mags? De schoonzus van m`n schoonzus (die zie ik dus alleen op verjaardagen whaha) draagt ze nog altijd.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Eris di 15 feb 2011 - 2:19

Laatst zag ik er ook iemand op lopen.. Hoeveel jaar geleden is het eigenlijk dat je ze zoveel zag? Het begon met die lage en later kwamen die hoge modellen dacht ik.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:22

Mijn vriendinnetje had die hoge geloof ik al op de basisschool, dus dat is dan al 9/10 jaar geleden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Eris di 15 feb 2011 - 2:33

Dat zou best kunnen inderdaad. Jeetje als je ze dan nu nog draagt :o

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:35

Wow die Mags ja. Die mocht ik niet van m'n moeder. En ook geen Dr Martens. Vond ze echt te lelijk. Die eerste snap ik nog wel, maar Dr Martens zijn toch wel cool Wink

Ik wilde ook altijd m'n haar in deze kleur verven, maar dat mocht ook echt niet:

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 12022978382

Nou ja, dan maar paars gedaan, muhahaha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum