Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

+20
Happinaz
rapa nui
Lady Starstruck
Marin
Snirp
Lot
Urban Naked
loura
Arwyn
Dennenappel
SoGood
Zora
aardbeitje
Starla
Kowalski
Bliss
Lenthe
Poubelle
Shisha
Ibbeltje
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 5:49

Draag jij op je werkt altijd wat je wilt? Of is er een (on)geschreven regel qua kleding op je werk.

Wat zijn de grooste verschillen tussen je kledingstijl op je werk en in je vrije tijd? Als je twijfelt over een bepaalde outfit of dat op je werk gepast is zou je het dan toch aandoen en kijken wat de reacties zijn of ervoor kiezen om dat in je vrije tijd te dragen?

En als je kleding van je werk krijgt, wat vindt je daar dan van? Is het prima kleding? Of voel je je net een hobbezak Wink

Ik twijfel wat ik vrijdag aan moet trekken naar mijn sollicitatiegesprek bij een 'trendy' bedrijf. Vind het zo moeilijk. Ik wil niet te netjes zijn, maar ook niet te casual. Omdat de functie wel representatief is.

Tips tips tips!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Ibbeltje zo 9 dec 2012 - 5:50

Ik werk op een kdv en draag qua broek/rokje wat ik wil maar we hebben een verplicht poloshirt en met eventueel vest.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Shisha zo 9 dec 2012 - 5:54

Wij mogen dragen wat we willen als het maar niet te uitdagend is. Werk in de zorg.
Maar we krijgen geen kleedgeld en omdat die kleding toch wel snel slijt (heet en vaak wassen) draag ik dus niet mijn mooie kleding maar koop ik voornamelijk makkelijke katoenen broeken en longsleeves.
In mijn vrije tijd ben ik veel meer van de jurkjes en rokjes maar dat is op mijn werk helemaal niet handig.

Ik zou voor een sollicitatie denk ik een mooie chino aandoen met een blazer en een leuk shirtje er onder? Toch netjes maar niet te.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Poubelle zo 9 dec 2012 - 5:57

Ik sta voor de klas en draag niets met een decolleté, daar voel ik me niet prettig bij.
Ben met uitgaan ooit een moeder tegengekomen en toen had ik een shirtje met een diep decolleté aan, de week erna had ik een rapportgesprek met haar en ze maakte er een opmerking over en dat vond ik niet tof. Dus daar let ik wel op.

Verder trek ik gewoon aan wat ik wil. Ik weet dat m'n collega's het soms wel raar vinden wat ik draag maar dat maakt mij niet zoveel uit.

Voor de sollicitatie zou ik iets aandoen wat bij je past en waar je je lekker in voelt, maar iets wat wel gekleed is. Dus geen decolleté e.d.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 5:59

Poubelle schreef:Ik sta voor de klas en draag niets met een decolleté, daar voel ik me niet prettig bij.
Ben met uitgaan ooit een moeder tegengekomen en toen had ik een shirtje met een diep decolleté aan, de week erna had ik een rapportgesprek met haar en ze maakte er een opmerking over en dat vond ik niet tof. Dus daar let ik wel op.

Verder trek ik gewoon aan wat ik wil. Ik weet dat m'n collega's het soms wel raar vinden wat ik draag maar dat maakt mij niet zoveel uit.

Belachelijk! Jij mag toch lekker zelf bepalen wat je in je vrijetijd draagt. De kinderen uit je klas zullen vast niet bij jou in de kroeg staan. Ik vind het heel anders als je als lerares in de playboy ofzo gaat staan. En zelfs dan nog.. Is dat jou beslissing. Of ze nu de buurvrouw of de lerares in de playboy zien staan. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 6:02

Ik heb mijn eigen onderneming en die staat in het teken van hip en trendy dus zorg ik er voor dat ik ook zo gekleed ga.
Edit: thuis draag ik dit ook. smile


Laatst aangepast door Forumster op zo 9 dec 2012 - 6:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Lenthe zo 9 dec 2012 - 6:03

Poubelle schreef:Ik sta voor de klas en draag niets met een decolleté, daar voel ik me niet prettig bij.
Ben met uitgaan ooit een moeder tegengekomen en toen had ik een shirtje met een diep decolleté aan, de week erna had ik een rapportgesprek met haar en ze maakte er een opmerking over en dat vond ik niet tof. Dus daar let ik wel op.

Verder trek ik gewoon aan wat ik wil. Ik weet dat m'n collega's het soms wel raar vinden wat ik draag maar dat maakt mij niet zoveel uit.

Voor de sollicitatie zou ik iets aandoen wat bij je past en waar je je lekker in voelt, maar iets wat wel gekleed is. Dus geen decolleté e.d.
Jemig, dat meen je niet. Al ga je uit in je bikini, dat moet je toch zelf weten. Heeft zo'n moeder toch niks mee te maken met wat jij in je vrije tijd draagt!
Ik draag op mijn werk wel nette kleding (niet heel erg, maar ik draag wel vaak blazers en nooit een spijkerbroek). Ik vind het thuis dan ook heerlijk om een spijkerbroek aan te doen. In mijn vrije tijd heb ik dus vaak een spijkerbroek aan Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 6:04

Pff wat belachelijk, Poubelle! Je bent uit, dan moet je toch zeker zelf weten wat je aantrekt? Zo lang je het voor de klas netjes houdt, heeft zij niks te zeggen.

Ik draag naar mn werk eigenlijk gewoon wat ik wil en wat ik privé ook draag. Ik let er wel of dat ik geen te diep decolleté heb.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Kowalski zo 9 dec 2012 - 6:14

Ik zou naar een sollicitatie iets 'gekleeds' aantrekken, netjes maar niet té. Ik denk dat ik een mooie donkere skinny aan zou doen, met een shirtje en een blazer erover ... zoiets! Idd iets waar je je wel lekker in voelt!

Op het werk heb ik altijd mijn oudste kleren aan. Ik werk in de zorg met verstandelijk gehandicapten, dus de vieze dingen vliegen me om de oren, beetje zonde om dan goede kleding aan te doen!

Naar school doe ik 'gewone' kleren aan. Ik probeer er wel een beetje leuk uit te zien, maar het moet vooral gewoon lekker zitten. Ik moet ver reizen en veel overstappen en dan vind ik het niet fijn om hoge hakken of een strak rokje ofzo aan te hebben. En het moet warm zijn Kledingstijl 'thuis' v.s. werk 3079029344

Thuis heb ik altijd mijn sportbroek aan, of mijn huispak, het eerste wat ik doe als ik thuiskom (als ik het eerste uur niet weer weg hoef) is me omkleden in chill-style Kledingstijl 'thuis' v.s. werk 394967

En als ik uitga of iets dergelijks, dus echt vrije tijd buiten huis, probeer ik toch altijd wel iets leuks te doen met een rokje/jurkje en hakken...
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Starla zo 9 dec 2012 - 6:20

Wat een rare actie Poubelle, als je vrij bent moet je toch lekker zelf weten wat je aan hebt confused

Ik werk in de psychiatrie, meestal pak ik gewoon een spijkerbroek en een t-shirt of longsleeve. Ook ik krijg geen kleedgeld, en ik vind mijn werkkleding ook vaak vies dus die was ik vaak. Ik trek die kleding in mijn vrije tijd ook niet aan, dan draag ik jurkjes en rokjes.
Ook heb ik nikes die ik altijd aan heb naar werk, die trek ik bij de deur thuis uit en draag ik verder ook niet. Mensen op mijn werk smeren nog al eens met poep en pies, en ondanks dat ze dat zelf op moeten ruimen vind ik het toch een vies idee dat ik ergens liep waar dat gelegen heeft. angel
Als ik op feestdagen moet werken trek ik wel iets leuks aan, vind ik zelf leuk en de mensen ook. Ik heb ook werkgeurtjes (goedkope) en vrije tijds geurtjes. Ik zie er altijd wel verzorgd uit. Ooit had ik een inval baantje in de gehandicaptenzorg, heel laag niveau, en daar moest ik een keer werken met een vrouw, crocs (nog tot daar aan toe), een joggingbroek! en een reclame shirt van een of andere open dag. Evil or Very Mad Haren niet gekamt en alle kanten op, zweetgeur. Ik snap echt niet dat je zo op je werk wil verschijnen. Ze zorgde ook helemaal niet dat die mensen er een beetje leuk uitzagen terwijl er tijd genoeg was voor een leuk vlechtje en bijpassende kleren genoeg in de kast. Evil or Very Mad

Ik heb bij mijn sollicitatie gewoon een leuke jurk aan getrokken die ik zelf leuk vond. Ik zou het als ik jou was wel iets aantrekken wat echt iets voor jou is. Jij hebt een heel eigen kledingstijl en dat is juist iets waardoor je ook een indruk achterlaat. Representatief/ netjes wil niet zeggen 13 in een dozijn dus ik zou wel oppassen dat je dat niet met elkaar verward.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 6:32

Ik moet op mijn werk netjes verschijnen. Het liefst hebben ze dat ik een kokerrok oid draag met pumps. Soms ben ik iets meer casual, maar dan weet ik dat er geen belangrijke cliënten komen of dat ik toch veel in het archief zit.

Thuis draag ik veel meer casual en stoerdere dingen. Ik vind deze combinatie heel handig want ik vind het allebei leuk maar ga in mijn vrije tijd niet op pumps rondrennen.

Voor de functie waar jij op gaat solliciteren zou ik wel
Netjes maar toch hip gekleed gaan. Niet te formeel gok ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  aardbeitje zo 9 dec 2012 - 6:34

Er zit bij mij een groot verschil tussen werkkleding en vrijetijdskleding. Ik werk in de kinderopvang. Ik draag altijd een broek met een katoenen shirt. Die shirts draag ik alleen op werk. Ik zie er dan echt simpel uit ook met weinig make-up. Zo werkt het het prettigst en maakt het me niet uit als ik snot of kwijl op mijn kleding krijg. Als ik vrij ben zie ik er heel anders uit. Dan draag ik ook rokjes, jurkjes, hakken en maak ik meer werk van mijn uiterlijk.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Zora zo 9 dec 2012 - 6:39

Wauw Poubelle, wat een rare reactie zeg!

Ik ben op mijn werk netter en soms saaier dan thuis. Thuis heb ik veel alternatievere kleren aan, rokje met panty en daaronder zwarte gympies bijvoorbeeld. Of halfhoge heel lompe nikes onder een skinny laughcry Op vakantie draag ik weer nog 'ergere' combinaties dan die ik thuis zou dragen (met in het achterhoofd dat daar écht niemand me kent :p).

In jouw geval zou ik wel netjes gaan, maar dan wel met een beetje een hip tintje (blazertje die net wat anders is, of net in een andere kleur, of met ander accent, of net geen gewone pumps etc etc).
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  SoGood zo 9 dec 2012 - 7:08

Punk'd schreef:
Poubelle schreef:Ik sta voor de klas en draag niets met een decolleté, daar voel ik me niet prettig bij.
Ben met uitgaan ooit een moeder tegengekomen en toen had ik een shirtje met een diep decolleté aan, de week erna had ik een rapportgesprek met haar en ze maakte er een opmerking over en dat vond ik niet tof. Dus daar let ik wel op.

Verder trek ik gewoon aan wat ik wil. Ik weet dat m'n collega's het soms wel raar vinden wat ik draag maar dat maakt mij niet zoveel uit.

Belachelijk! Jij mag toch lekker zelf bepalen wat je in je vrijetijd draagt. De kinderen uit je klas zullen vast niet bij jou in de kroeg staan. Ik vind het heel anders als je als lerares in de playboy ofzo gaat staan. En zelfs dan nog.. Is dat jou beslissing. Of ze nu de buurvrouw of de lerares in de playboy zien staan. Kledingstijl 'thuis' v.s. werk 253468018

Nou inderdaad, wat achterlijk joh! Waar bemoeit ze zich mee?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 7:16

Ik draag tijdens mijn werk een wit jasje, dus ik heb niet echt een keuze. Doe er een simpel shirt onder aan. In mijn vrije tijd en tijdens school draag ik veel jurkjes of broeken met een blazer erop bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 7:34

Ik sta voor de klas en ik zorg ervoor dat mijn kleding niet te kort is en dat ik geen laag decolleté heb. Eigenlijk passen deze twee dingen ook niet bij mij, dus heb dat ook ik mijn vrije tijd niet. Voor de rest trek ik bijna alles wel aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Dennenappel zo 9 dec 2012 - 7:47

Ik ben net iets anders gekleed, naar mijn werk draag ik geen nauwsluitende jurkjes, wat kortere jurken/rokken en geen decolleté.

Ik zou als ik jou was nette kleding aantrekken, niet te net plus kleding waar je je prettig in voelt. Heb je een beetje een idee hoe ze erbij lopen? Ik zou zoiets aantrekken alleen een tikkeltje netter!

Succes met de sollicitatie!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Arwyn zo 9 dec 2012 - 7:52

Ik kan op mijn werk eigenlijk alles aan, hoewel een joggingbroek denk ik net te ver zou gaan Wink
Te netjes zou ook erg opvallen, de afdeling waar ik werk is gewoon casual, iedereen draagt gewoon wat hij/zij anders ook zou dragen.

Voor een sollicitatie kijk ik altijd naar het bedrijf en dan doe ik net een stapje netter. Meestal heb ik gewoon een zwart jurkje aan met een panty/legging en laarzen/laarsjes/pumps. Eventueel nog een blazer erover als het koud is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  loura zo 9 dec 2012 - 7:57

Ik heb net een nieuwe baan waarbij je wel netjes gekleed moet gaan. Ik moest dus echt een hele nieuwe garderobe aanschaffen omdat ik meestal wat stoerder gekleed ga. Ik wil geen tutje zijn op mijn werk dus ik heb gezocht naar kleding wat representatief is maar toch wel dingen waar ik mij lekker in voel en wat ik in combinatie met iets anders ook privé kan dragen. Ik heb sowieso wel een blazertje aangeschaft die ik op verschillende manieren kan combineren. Ik heb ook wel wat stoerdere jurkjes maar die kan ik zo weer combineren met nette schoenen zodat ze ook op kantoor kunnen.

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  loura zo 9 dec 2012 - 8:20

Dit vind ik zelf wel een goede outfit voor een sol gesprek.

Deze pantalon heb ik gekocht. Hij is beetje hoogwater.
Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Schermafbeelding2012120e

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Urban Naked zo 9 dec 2012 - 9:40

Punk'd schreef:Draag jij op je werkt altijd wat je wilt? Of is er een (on)geschreven regel qua kleding op je werk.

Wat zijn de grooste verschillen tussen je kledingstijl op je werk en in je vrije tijd? Als je twijfelt over een bepaalde outfit of dat op je werk gepast is zou je het dan toch aandoen en kijken wat de reacties zijn of ervoor kiezen om dat in je vrije tijd te dragen?

En als je kleding van je werk krijgt, wat vindt je daar dan van? Is het prima kleding? Of voel je je net een hobbezak Wink

Ik twijfel wat ik vrijdag aan moet trekken naar mijn sollicitatiegesprek bij een 'trendy' bedrijf. Vind het zo moeilijk. Ik wil niet te netjes zijn, maar ook niet te casual. Omdat de functie wel representatief is.

Tips tips tips!
Ik zou dan eerder voor net iets te netjes gaan dan voor net iets te trendy. Kun je niet een zwarte pantalon met een mooi zwart truitje doen en dan zo'n ketting/kraag-achtig geval? Die zie ik nu veel bij winkels liggen.

Bij mij verschilt m'n kleding niet heel erg, behalve dat ik op m'n vrije dagen vaak tot 12h in m'n pyjama rondloop. En als ik oudergesprekken voer zorg ik meestal dat ik een colbertje draag, daar voel ik me dan wat prettiger in.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Lot zo 9 dec 2012 - 10:41

Ik draag op mijn werk vaak schoenen met een lage hak. In mijn vrije tijd/naar een feestje draag ik vaak schoenen met iets meer hak (nog niet super hoog). Naar mijn werk draag ik meestal een broek met vestje en als ik een goede dag heb een jurkje. In het weekend neem ik me vaak voor om er echt leuk uit te zien (vooral ook met sieraden e.d.) maar dit lukt niet altijd, soms zie ik er in het weekend nog stommer uit dan door de week. Dan trek ik lekker zittende kleding aan, zoals een trui (zou ik naar mijn werk niet dragen) of soms wel een jurkje met legging (zit ook lekker). Soms lukt het me wel om er leuk uit te zien in het weekend, als ik ergens heen ga.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Snirp zo 9 dec 2012 - 10:49

Ik werk als logopedist en heb tijdens mijn werk eigenlijk kleding aan die ik in het weekend/thuis ook gewoon zou kunnen dragen.
Ik draag naar mijn werk alleen meestal wel een broek, aangezien ik met kinderen nog we eens op de grond werk en dan voel ik mij het prettigst als ik een broek aan heb.

Naar een sollicitatie zou ik een nette broek en een leuk colbertje aandoen met een zwart shirtje. Netjes, maar ook wel casual.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 10:52

Op werk draag ik een mantelpak, gekregen van mijn werkgever. Al mijn eigen kleding draag ik dus alleen privé.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Marin zo 9 dec 2012 - 10:58

Ik werk thuis, dus vaak genoeg in pyjama Yes , maar ik heb wel dagen dat ik soms ineens heel erg m'n best doe met leuk aankleden en andere dagen gewoon niet. En naar klanten of de enkele keer dat ik wel naar kantoor moet, natuurlijk wel netjes en representatief. Vaak een leuk jurkje, want daar hou ik van.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingstijl 'thuis' v.s. werk Empty Re: Kledingstijl 'thuis' v.s. werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum